یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
بر این اساس پرفروش ترین کتاب های این ناشر طی روزهای اخیر عبارت بوده است از قصه دلبری شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی به روایت همسر شهید که به فلم محمدعلی جعفری به نگارش در آمده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اخبار منتشره درباره خارج کردن ارز از کشور توسط عربستان و امارات را تلویحا تایید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
شاید کمتر کسی بداند که شرارت های گروهک ریگی تنها تا سال 89 حدود 400 نفر از هموطنانمان را به شهادت رسانده بود اما با پایمردی رزمندگان کشورمان، نهایتاً سرکرده این گروهک به دام افتاد و معدوم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۹    
در حالی که روزنامه دولتی ایران از افزایش بی رویه قیمت و رکود جدید در بازار مسکن خبر می دهد ، روزنامه دولتی شهروند، خیز قیمت مسکن را باور نکردنی خواند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۹    
اگر می خواهید در فضاهای مجازی مثل مور و ملخ بر سر شما بریزند کافی است بگویید روحانی را تنها نگذاریم کافی است بگویید کنار او بایستید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
هیأت وزیران، آیین نامه اجرایی مربوط به تهیه فهرست رسمی دارویی ایران بر اساس نظام دارویی ملی کشور را به تصویب رساند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
رسانه های یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 به مرکز تجمع متجاوزان در تعز و نیز یک فروند موشک زلزال 1 به جیزان خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
درحالی که کی روش در مصاحبه ای اعلام کرد که با این شرایط امکان تمدید قرارداد با ایران را ندارد، عضو هیات رئیسه فدراسیون می گوید که او هنوز رسما درباره تمدید یا عدم تمدید قراردادش صحبتی نداشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
سرمربی و بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل فاصله نزدیک محل اقامت خود با ورزشگاه محل بازی مسافت بین این دو را پیاده طی کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
رئیس پلیس پیشگیری استان بوشهر گفت: پلیس اجتماع محور به عنوان سازمان رسمی و عامل کنترل اجتماعی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
امام جمعه موقت شهرستان گناوه گفت: انتظار می رود ارگان ها، نهادها و سایر دستگاه ها در سال های آینده همت و علاوه بر آموزش و پرورش مراسم بزرگداشت روز معلم را برای احترام به مقام معلم برگزار کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
مدیر آموزش وپرورش شهرستان گناوه گفت: توسعه شهر و کشور به توسعه آموزش و پرورش بستگی دارد و باید کوشید که ضمن توسعه آموزش و پرورش، احترام به معلم در جامعه نهادینه شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اجرای طرح ریجستری تلفن همراه در کشور حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان درآمد برای کشور حاصل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۹    
منابع پاکستانی از حمله مسلحانه افراد ناشناس به احسان اقبال در ایالت پنجاب و زخمی شدن وی بر اثر آن خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۴    
احتمالا آقای کارگردان حافظه تاریخی ضعیفی دارد که 65 سال دشمنی آمریکا با مردم ایران را فراموش کرده است که چنین به تمجید از او می پردازد و حاضر است پرچم آمریکا را در میدان آزادی بالا ببرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۴    
رئیس کل بیمه مرکزی تعرفه هزینه ارزیابی خسارت موضوع تبصره ماده 39 قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث را به ازای هر فقره ارزیابی یک میلیون ریال تعیین کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۹    
در حالی که شکاف بین دو متحد اصلی در ناتو عمیق تر می شود، آنکارا می گوید که اگر واشینگتن به خاطر خریداری سلاح از روسیه، آنکارا را تحریم کند، این کشور قطعا تلافی خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۴    
تیم آلکمار با هت تریک ملی پوش ایرانی به پیروزی پرگلی برابر زووله دست یافت و هیرنوین نیز به تساوی بسنده کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۹    
تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال کشورمان با تعداد بازیکنان کمتری نسبت به تمرین صبح انجام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۹    
رسانه های فلسطینی از شهادت دو شهروند فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنوب نوار غزه خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۹    
ولایتی گفت: اگر آمریکا و ترامپ از برجام عقب نشینی کنند یا ترامپ به بازی های سیاسی خود ادامه دهد، قطعا جمهوری اسلامی ایران واکنشی نشان خواهد داد که ترامپ و دولت آمریکا را از کرده خود پشیمان می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۹    
وزیر اطلاعات گفت: تا به امروز بیش از هزار واحدی که دچار وقفه و تعطیلی شده بود با حمایت دولت و واگذاری تسهیلات از بانک های عامل راه اندازی مجدد شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۳    
30 سال بعد از پایان دفاع مقدس، بعد از حضور دلاورانه هموطنانمان در جبهه های جنگ و ایثار و مقاومتی که جاودانه شده است، هنوز هم می توان پای صحبت مردانی نشست که نشان جنگ به سینه دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۳    
دومین جلسه دادستانی تهران در سال 1397 با حضور تعدادی از معاونان دادستان و قضات زن این دادسرا، روز پانزدهم اردیبهشت ماه، به ریاست جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار گردید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: در صورت امضای 90 نماینده مجلس شورای اسلامی طرح موضوع عدم کفایت و یا استیضاح رئیس جمهور، در مجلس مطرح خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: وام ازدواج که در سال 92 در کشور 2 هزار و 900 میلیارد تومان بود در سال گذشته به مرز 12 هزار میلیارد تومان و در سال جاری این رقم به بیش از 15 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
سردارنقدی گفت: معاون فرهنگی سپاه عنوان کرد که سالانه شش میلیون نفر توسط سپاه به در قالب راهیان نور مناطق جنگی اعزام می شوند و بین 18 تا 20 هزار یادواره و کنگره شهدا در استان های مختلف برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
تصاویر مزرعه ای جالب در کشور بلژیک که در پشت بام یک منزل مسکونی ساخته شده را مشاهده می کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۳    
وزارت کشور لبنان با پایان یافتن مهلت رسمی شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور، دستور داد رأی گیری تنها برای افراد داخل حوزه های انتخاباتی ادامه یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۷    
چلسی و آرسنال موفق شدند در هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول و برنلی به پیروزی برسند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۹    
مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استان بوشهر سال آینده با کمبود هزار و 400 معلم روبرو می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از آمادگی برای واگذاری نهالستان ها و پارک های جنگلی استان بوشهر به بخش خصوصی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: مراکز آموزشی معارف اسلامی در استان بوشهر گسترش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
گام نیوز : خانواده های شهیدان رضا مرادی و رضا امامی، از شهدای ناجا در اغتشاشات بهمن سال گذشته در تهران، ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۴    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: پروژه های آموزشی نیمه تمام شهرستان دشتی تکمیل می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۴    
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: دو بازیکن نونهال بوشهری به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل قرارگاه الهادی گفت: مسئولان استان بوشهر اعتبار پروژه های عمرانی را تامین کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
کارگاه آموزشی ضرورت ایجاد بوم کسب و کار در یک استارت آپ به میزبانی دانشگاه پیام نور بوشهر با حضور دانشجویان و کارآفرینان برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش ناپایداری های جوی در استان گفت: برای روزهای آینده بارش پراکنده باران و رعد و برق در استان پیش بینی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
جانشین سپاه امام صادق(ع) گفت: نقش رسانه ها در حمایت از کالاهای ایرانی غیرقابل اغماض است و باید از این فرصت مناسب برای تبلیغ کالاهای ایرانی استفاده کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۲    
آبشار زیبای "نای انگیز" در جنوب شرقی شهرستان خرم آباد و در میان رشته کوه های سر به فلک کشیده ی هشتاد پهلو در استان لرستان
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۶    
پیشکسوت استقلال گفت: امیر قلعه نویی به خوبی استقلال را می شناسد و آبی پوشان کار سختی در بازی با ذوب آهن دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
عضو هیأت رئیسه جنبش أمل لبنان تأکید کرد که پیروزی حزب الله و جنبش متبوعش در انتخابات پارلمانی لبنان قطعی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مرکز پژوهش های مجلس گزارشی را از روند کار چند لایحه همچون لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم ارائه کرد که این گزارش از اجرای FATF زیر پرچم این لایحه حکایت داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها نسبت به گذشته در خلیج فارس مطیع تر شده اند، گفت: 24 ساعته آن ها را کنترل می کنیم .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
جلسه شش ساعته علی کریمی با مالک باشگاه سپیدرود در نهایت به قطع همکاری طرفین منجر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۶    
مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با اشاره به توقف اعزام زائران کشورمان در روز انتخابات عراق، گفت: با توجه به اعلام مسدود شدن مسیرها در هنگام برگزاری انتخابات، کاروان ها در شهرهای زیارتی
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۵    
یک خبرگزاری آمریکایی در گزارشی به وضعیت زندگی کودکان یمنی که در نتیجه ادامه جنگ در این کشور با گرسنگی و بیماری دست به گریبانند، پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهور در حالی از هشتگ محرمانه نداریم استفاده کرده که بیشترین محرمانه ها مربوط به دولت ها یازدهم و دوازدهم بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۰    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد ذخایر ارزی ایران در پایان سال 2017 به 95.1 میلیارد دلار رسید که این رقم نسبت به دو سال قبل از آن 20.6 میلیارد دلار کاهش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۵    
دولت و شخص رییس جمهور بیش از دیگران باید بر مسائل اقتصادی کشور متمرکزشوند ،هم بدلیل اینکه مطالبه اصلی مردم در شرایط فعلی مطالبات معیشتی و اقتصادی است و هم اینکه دشمن بر این نقطه تمرکز کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۵    
شنیده ها حاکی از این است تنها گزینه اسپانسری تهیه لباس ایران در بازی های آسیایی هزینه های زیادی را از کمیته ملی المپیک در قبال تبلیغات برندش دریافت کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۵    
تلگرام حالا با مشکلات جدی در دسترسی مواجه شده است. اما این سنت عدم جدیت، غیرسیاسی بودن و تمرکز بر جزئیات زیستی زندگی برآمده از تلگرام خطرناک تر بود یا دعوت به تنش؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۰    
پذیرفتن ادعاهایی همچون در پیش گرفتن صبر استراتژیک و کوتاه آمدن در برابر غربی ها ، عقب نشینی هنگام پیروزی است؛ این بدترین انتخاب یک لشگر پیروز است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۵    
زنی که از همسر مرحومش املاک زیادی به ارث برده بود، با تعیین مهریه سنگین به مردی که 12 سال از خودش کوچکتر بود بله گفت. او تصور می کرد در ازدواج دوم، سرنوشت تلخ گذشته اش تغییر خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۰    
روزنامه گاردین فاش کرد تیم ترامپ سال گذشته یک شرکت جاسوسی اسرائیلی را برای یافتن اطلاعات حساس علیه دیپلمات های دولت اوباما که در مذاکرات برجام نقش داشته اند، استخدام کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۰    
وزیر خارجه انگلیس ادعا کرد این کشور با آمریکا و شرکای اروپایی برای مقابله با رفتارهای ثبات زدای ایران در خاورمیانه، فعالیت های سایبری، حمایت از حزب الله و برنامه موشکی خطرناک متحد است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بار دیگر در سکوتی معنادار، از انتشار "رنجنامه مرحوم حاج احمد خمینی" در نمایشگاه کتاب امسال امتناع کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۰    
امام باقر علیه السلام در سخنی ارزشمند سه نشانه و صفت افراد متواضع را برای تواضع بیان فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۰:۳۳    
به گزارش گام نیوز کنسرت نقطه سر خط 4 جهت حمایت از بیماران هموفیلی ایران، پنجشنبه 20 اردیبهشت 97 در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برازجان واقع در پشت استادیوم تختی برگزار می گردد. ...