یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۵    
این گزارش به روند اختلاف نظر دولت و مجلس درباره افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری پرداخته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴    
یکصد تن از علمای اهل سنت کشور در پی نقض عهد و خروج آمریکا از برجام و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، طی نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از مواضع ایشان درباره مسائل اخیر حمایت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
وزیر نفت از امکان جایگزینی توتال فرانسه در فاز 11 پارس جنوبی با شرکت چینی CNPC خبر داد و گفت: برای خروج توتال از قرارداد جریمه ای وجود ندارد اما مبلغی که توتال تاکنون در این قرارداد هزینه کرده است تا
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۸    
رئیس جمهوری آمریکا رهبر کره شمالی را تهدید کرد که در صورت شکست مذاکرات با آن، رهبر این کشور به سرنوشت قذافی دچار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور گفت: امروز آمریکا به عنوان ناقض عهد و متخلف از مقررات بین المللی باید مورد فشار قرار بگیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۵    
رئیس سازمان فضایی ایران از تدوین طرح جامع زیست بوم ماهواره سنجش از دور با هدف ارائه خدمات کاربردی فناوریهای فضاپایه در کشور خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۰    
سرویس اطلاعاتی و امنیتی یکی از کشورهای عربی منطقه در گزارش محرمانه خود با قاطعیت آورده است در درگیری های شنبه شب ( اول اردیبهشت/21 آوریل) ریاض ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در قالب نامه ای از توجه رهبر معظم انقلاب به این شهرستان و از زحمات بنیاد مستضعفان تشکر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
رئیس هیئت مذاکره کنندگان معارض سوریه با اذعان با اشتباهات خود درباره به دست گیری سلاح در برابر دولت قانونی این کشور، بر لزوم راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه تأکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت بر رعایت توصیه های طب ایرانی در ماه مبارک رمضان برای ارتقای تندرستی تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
اگر قدرت های اروپایی موفق شوند با کمک یکدیگر توافق با ایران را بدون حضور آمریکا حفظ کنند، یکی از مسائلی که باید مد نظر قرار دهند، بیمه نفتکشهای حامل محموله های نفتی ایران است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس جزییاتی از مذاکرات خود با سرمربی این تیم برای تمدید قرارداد را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از کشتار فلسطینیان در نوار غزه گفت: غزه یک تهدید وجودی برای اسرائیل به شمار می رود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
با وجود تکذیب چند ده باره جریمه 18 میلیارد دلاری در پرونده کرسنت از سوی وزارت نفت در طی سالهای اخیر، باز هم این رقم مطرح شده و حتی محور طرح استیضاح وزیر نفت شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با اشاره به وجود 35 پروژه نیمه تمام در دیر، گفت: نرخ بیکاری شهرستان دیر کمتر از میانگین استانی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۴    
فصل جدید برنامه خنداونه امشب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
با توجه به سوالات و استعلاماتی که برخی سازمان ها و ادارات در خصوص تمدید قرارداد نیروهای قراردادی، انجام کار معین و مشخص در سال 1397 از مدیران دولتی داشته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
روح الله تا سه چهار ماه پس از آمدنش به مدرسه سپهدار شهریه بگیر آیت الله حائری یزدی بود، تا این که شنید هر کس مستحق نیست نگیرد. رئیس حوزه گفته بود شرط دریافت شهریه استحقاق مالی طلبه است. زان پس نگرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
آمارها می گویند حدود 20 هزار نفر در کردستان کولبری می کنند، حالا این افراد که هرکدام بار یک زندگی را به دوش می کشند به نظر می رسد امروز وضعیتشان از همیشه مبهم تر است و سردرگم و بیمناک از آینده هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
حکم اعدام دو عضو باند خرچنگ های سیاه که زنان را در مشهد قربانی جنایت خود کرده بودند، در ملأعام اجرا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۴    
نگاهی به بلوز انداختم سوراخی روی جیب چپ آن بود.دگمه جیب را باز کردم، دیدم کیف پولم سوراخ شده و تمام کارت شناسایی و گواهینامه و هر چه در داخل آن است سوراخ شده بود. بی اختیار دگمه بلوزم را باز کردم و...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۴    
مسلمانان ازبکستان معمولاً سر سفره افطار غذاهای مخصوص ماه رمضان از جمله شیرینی مخصوص نشالده، تالقان، نان، خرما، نبات، حلوا، مویز و میوه های مختلف را قرار می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۴    
در گزارش بانک مرکزی در مورد هفته منتهی به 21 اردیبهشت ماه، قیمت 9 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش نشان می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای شهادت یکی از فرماندهان خود را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
نشریه های انگلیسی جزئیاتی جدید از درگذشت مدافع پیشین استقلال منتشر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۳    
نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، راهکارهای شناسایی اموال نامشروع ناشی از پولشویی را تعیین کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۳    
هیئت علمی علوم پزشکی دانشگاه بهشتی گفت: اگر این افراد در غذا خوردن خود نظم داشته باشند و در زمان مصرف غذا ، حجم غذای خود را کنترل کنند در ایام ماه رمضان؛ در زمینه رفلاکس معده خود بهبود خواهند داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۳    
جمعی از شاعران کشورمان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که منجر به شهید شدن بیش از 60 نفر و مجروحیت چند هزار نفر شد، واکنش نشان دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۳    
نیروهای زمینی و دریایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش در سال 97 برای تامین کادر نیروی انسانی خود، درجه دار استخدام می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از تقدیم طرح استیضاح وزیر نفت به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
برخی نمایندگان مجلس با انتقاد از بررسی با تاخیر سوالات خود از وزرای دولت می گویند: "ساز و کار مجلس ایراد دارد و سبب محدود شدن ابزار نظارتی مجلس می شود".
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
درپی انتشار اخباری مبنی بر حمله قلبی حجت الاسلام قرائتی، یکی از بستگان وی خبر از سلامتی ایشان داد و گفت: به دلیل فشار کار زیاد آقای قرائتی کمی کسالت داشتند که به لطف خدا در سلامت کامل بسر می برند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۳    
داماد جوان که دو سال برای آغاز زندگی مشترک روزشماری کرده بود وقتی یک هفته قبل از جشن عروسی با دلسردی همسرش مواجه شد به راز عجیبی پی برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۳    
ارزان بودن آب و اعطای یارانه پنهان از سوی دولت به این کالای حیاتی باعث شده تا مصرف آب در ایران بسیار بالا بوده و پرمصرف ها علیرغم مطرح شدن قطع آب بدون هیچ واهمه ای این مایع حیاتی را دور بریزند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۳    
اخیراً سندی از سازمان تحت مدیریت معاون رئیس جمهور منتشر شده که حکایت از اجرای "سند 2030" یا همان سند توسعه پایدار توسط وازرتخانه های مختلف دولت دارد!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۸    
پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان برای صدور حکم به قوه قضاییه ارسال شده است اما هم اکنون آینده فعالیت این صندوق و میزان سوددهی آن مهمترین مطالبه معلمان است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرموده اند اهل هر آبادی که شب را بگذرانند و در میان ایشان گرسنه ای باشد، روز قیامت خداوند به آنان نظر (رحمت) نمی افکند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
واردات کالاهای آمریکایی به ایران در فروردین سال جاری به 2514 تن کالا به ارزش 7.5 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در آستانه ماه رمضان قیمت مصوب آش، زولبیا و بامیه در بوشهر را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
مسابقات لیگ جوانان استان بوشهر با قهرمانی تیم فوتبال امید گناوه به پایان رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
همایش نکوداشت مفتون بردخونی با حضور مسئولان، مردم و شاعران در بردخون برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر ایجاد مجتمع بین المللی قرآن، گفت: بوشهر یکی از استان های برتر در اجرای ترتیل خوانی در ماه مبارک رمضان است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۳    
آیا بشر با بشر فرق دارد شاید هم فرق داشته باشد بشر چشم آبی مو بور فرانسوی و انگلیسی کجا و پسر بچه مو وزوزی چشم و ابرو سیاه فلسطینی کجا!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۸    
تعداد شهدای راهپیمایی های بازگشت در دو روز گذشته به 63 تن و تعداد مجروحان به حدود 3000 نفر رسیده است؛ در بین شهدا و مجروحان ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۸    
دروازه بان تیم پارس جنوبی جم گفت: گزینه اول من برای فصل آینده تیم فوتبال پارس جنوبی است اما در خصوص مشکلات مالی فقط وعده شنیده ایم و اگر وعده ها عملی نشود امکان دارد در تیم نمانم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۸    
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن گفت: با خرید 500 میلیارد تومان قیر برای اجرای آسفالت در روستاها، به زودی کار توزیع رایگان آن در سطح کشور آغاز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۳    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم از قهرمانی تیم ثبت رکورد بانوان شهرستان جم در مسابقات کشوری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۳    
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم پارس جنوبی به نوعی نماینده سه استان جنوبی کشور در لیگ برتر قرار گیرد و حیف است به خاطر مشکلات مالی، این تیم فصل آینده فصلی دشوار را سپری کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
متاسفانه در برجام هیچ مرجع مستقلی برای راستی آزمایی انجام تعهدات طرفهای مذاکره کننده مقابل ایران در نظر گرفته نشده بود ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۳    
وضعیت بیکاری در استان بوشهر با بی تدبیری مسئولین سه قفله گریده که اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود به بحرانی اجتماعی تبدیل می گردد که خشک و تر را با هم خواهد سوزاند.