یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۵    
خزانه داری آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم 6 فرد و 3 شرکت ایرانی را در فهرست تحریم قرار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
گام نیوز: ترامپ گفت رهبران ایران می گویند درمورد یک توافق جدید مذاکره نمی کنند، عیبی ندارد، بگذارید بگویند ولی واقعیت این است که آنها به دنبال این خواهند بود که یک توافق پایدار را منعقد کنند و هر وقت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از بخش خصوصی و توجه بیشتر به پروژه های ملی، حضور شرکت های تحت پوشش خود در پروژه های پیمانکاری کمتر از 100 میلیارد تومان را ممنوع اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: پنج بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی فوتبال امید و بانوان ایران دعوت شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: میزان بروز بیماری تالاسمی به مدت 20 سال در شهرستان دیّر صفر است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: اعتبارات 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغی جهت آبیاری تحت فشار از جمله خواسته های کشاورزان استان بوشهر بود که این مشکل مرتفع شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:خروج آمریکا از برجام بیش از آن که به اعتبار نظام ما لطمه بزند نتیجه عکس داده و این آمریکاست که اکنون با از دست دادن اعتبار بین المللی خود مواجه ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۷    
صدوسی ودومین شماره از نشریه خط حزب الله با تحلیلی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار روز چهارشنبه دانشگاه فرهنگیان منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
سازمان هواشناسی برای بسیاری از استان های کشور برای امروز رگبار باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، با احتمال تگرگ پیش بینی کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه بحرین که از حمله این رژیم به سوریه حمایت کرده بود، آن را حمایت تاریخی منامه از تل آویو خواند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
داشتن خواب خوب یکی از دغدغه های مهم همه آدم هاست تا شب ها سر راحت روی بالش بگذارند. اما برای داشتن یک خواب خوب بهتر است چه نکاتی را رعایت کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
کمبود ویتامین دی در افراد مختلف، آنقدر بالاست که سرمنشا بسیاری از بیماری ها را همین کمبود ویتامین D معرفی می کنند. بهترین منبع جذب این ویتامین را بشناسید تا بتوانید به سطح ایده آل ویتامین دی برسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
حتی اگر تیم دولت به دنبال اخذ تضمین از طرف های اروپایی برای ادامه برجام باشد اما برجام ثانی مثل یک بمب عمل نکرده است و هر لحظه می رود تا صورت برزخی اروپایی ها را نشان بدهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
خواستگار شکست خورده زمانی که با مخالفت خانواده دختر مورد علاقه اش با ازدواجشان روبه رو شد دست به انتقام گیری عجیبی زد و خودروی پژو206 پدر دختر را به آتش کشید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
امام علی علیه السلام در بخشی از توصیه های خود به مالک اشتر درباره دقت بر رفتار دشمنان پس از پیمان صلح و احتمال غافلگیر شدن در مکر دشمن را هشدار داده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۴    
رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان بوشهر از جلوگیری فعالیت درمانگران غیر مجاز و حمایت از حقوق کلینیسین ها خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۹    
بخشدار ویژه خارگ گفت: با تامین، تجهیز، بهسازی و نوسازی تاسیسات نفتی، ظرفیت های ذخیره سازی و صادرات نفت در جزیره خارگ بهبود یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۹    
پسر ناخلف که در جنایتی هولناک پدرش را آتش زده بود پس از 4 روز با پای خود به اداره پلیس رفت.وی در بازجویی ها مدعی شد قصد آتش زدن پدرش را نداشته و فقط می خواسته به تقلید از فیلم ها پدرش را بترساند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۹    
طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وقتی جریان های سیاسی وارداتی با قهر مردم مواجه و در عمل ورشکست شدند، تور خود را در عرصه فرهنگ و هنر پهن کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۹    
رسیدگی به پرونده زن مطلقه ای که 8سال قبل در تهران به قتل رسیده بود با نقض حکم تبرئه متهم بار دیگر به جریان افتاد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۴    
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اروپا نمی تواند از تبعیت سیاسی آمریکا خارج شود، گفت: در هر کجا که با دشمنان بزرگ مواجه شده ایم آنجا پیشرفت کرده ایم، قدرت ما از نبردهای سخت به دست آمده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۴    
مهدی محمدی گفت : در دوره جدید، تحریم به جای موضوعات بر روی مصادیق است، هدف دشمن این است که ایران از طریق تولید شکاف در داخل متوقف شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۴    
وزارت کشور عراق اعلام کرد که پلیس استان نینوی موفق شده است 10 تن از سرکرده های خطرناک داعش را در شهر موصل بازداشت کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۹    
ماهاتیر محمد پس از پیروزی در انتخابات پارلمانی به عنوان نخست وزیر جدید مالزی سوگند یاد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در ایران یتیمی بدون حامی وجود ندارد و امروز شاهد تبلور ویژه ای از مشارکت های مردمی و حمایت از یتیمان در سراسر کشور هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۹    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما فهرست نهایی تیم ملی را می دانیم و به واسطه همین مسئله اندازه بازیکنان زده شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با دفاع از شاگردانش تأکید کرد برخی انتقادات را درک نمی کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
28 زندانی ایرانی در کویت برای گذراندن باقیمانده دوران محکومیت خود راهی تهران شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
سیدمحمد بطحایی به مناسبت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان، مراتب تشکر جامعه فرهنگیان را طی پیامی اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن در نخستین دیدارش با وزیر دفاع این کشور پس از حمله جنگنده های سعودی به دفتر ریاست جمهوری، در جریان برنامه تشدید حملات نیروهای یمنی علیه متجاوزان قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۹    
وزارت دفاع روسیه تأیید کرد که ارتش سوریه بیش از نیمی از موشک های شلیک شده توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی را رهگیری کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
کتاب کتابِ کتاب در 610 صفحه و توسط انتشارات کتاب فردا راهی بازار نشر شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه بیش از 15 استان کشور با بارش شدید باران مواجه می شوند؛ بارش پراکنده باران در سایر نقاط کشور و تهران نیز به وقوع می پیوندد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۴    
سعید عبدولی و ایمان انصاری در جریان دیدار وزن 87 کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با یکدیگر درگیر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۴    
به گزارش گام نیوز صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی با انتشار عکسی به حمله دیشب به اسرائیل واکنش نشان داد. منبع: مشرق
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
زلزله 5 ریشتری دقایقی پیش سرخس در استان خراسان رضوی را لرزاند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
یگان 9900 که هدف حملات دیشب در منطقه جولان قرار گرفت، یکی از محرمانه ترین یگان های جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۹    
وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که از ابتدای راهپیمایی های بازگشت تاکنون 53 شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۹    
کوثری با اشاره به اینکه نقش شهید نصیری در سازماندهی نیروهای مردمی عراق در مقابله با تجاوز آمریکایی ها بسیار ویژه است، گفت: این کارها سبب شد آمریکا از عراق خارج شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۹    
جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته حدود 60 موشک به سمت مواضع نیروهای ارتش سوریه شلیک کردند که 52 موشک توسط پدافند هوایی رهگیری و منهدم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی از برجام حمایت کرده و درباره عواقب خروج آمریکا از آن هشدار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
پروژه عظیم جدایی ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از این تیم کلید خورده است و او در تابستان به لالیگا برمی گردد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
کاخ سفید با صدور بیانیه ای ایران را به اقدام تحریک آمیز و حمله راکتی به اسرائیل متهم کرد و برای رژیم صهیونیستی حق دفاع از خود قائل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
روسیه از رژیم صهیونیستی و ایران خواست تا تشدید تنش را متوقف کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
باشگاه ذوب آهن اصفهان در پی حاشیه های اخیر بیانیه ای صادر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۴    
مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: در جهت حمایت از طرح های اقتصادی کوچک و زودبازده، بسیج سازندگی سپاه شهرستان دیر اقدام به پرداخت هشت میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 30 نفر از ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۴    
در حالی که برخی تحلیلگران و کارشناسان صهیونیست مدعی هستند تبادل آتش بامداد پنجشنبه بین سوریه و رژیم صهیونیستی همان انتقام موعود ایران بود ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۴    
امام جمعه خورموج گفت: با همکاری قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه پاسداران،چهارخانه عالم در دهستان کبگان شهرستان دشتی ساخته می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب، وظیفه تشکل های انقلابی را حفظ و صیانت از انقلاب برشمرد و گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
روزنامه واشنگتن پست نوشت: با خروج آمریکا از برجام تنها 2 شرکت بوئینگ و ایرباس در مجموع 39 میلیارد دلار از دست خواهند داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
گام نیوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی ضد آمریکایی در روز جمعه این هفته و پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۴    
لیبرمن در تلاشی مذبوحانه برای اختلاف اندازی بین تهران و دمشق، مدعی شد: شاید دولت اسد نیز از سرشاخ شدن ایران با اسرائیل و به خطر انداختن سرزمینش ناراضی باشد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۸    
رهبر انقلاب فرمودند: نباید در محیط های دانشگاهی و فرهنگی، جریان انقلابی تضعیف، و جریان مقابل آنها تقویت شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۸    
وجیزه نوشته شده تایید شادی های غیر اخلاقی و غیرملی اقلیتی ناآگاه یا احتمالا مغرض و اجیر شده توسط دشمن در فضای رسانه ای رسمی و یا مجازی نیست بلکه دقیقا تایید نوع شادی است که اینک جریان غرب گرا ...