یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۱    
معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به توقف استقرار سرورهای تلگرام گفت: قرار بود تلگرام اطلاعات کاربران ایران را در کشور خودمان نگهداری کند، اما اطلاعات را از کشور خارج کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۴    
آیا از ملتی که ستون فقراتش شکسته انتظار مقاومت دارید؟ ملتی که ویلچری شد توان مقاومت ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در تلاش برای توجیه کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی، گفت ایران از گروه هایی حمایت می کند که از سپر انسانی استفاده می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
ایران با بیش از 20 میلیون نفر کاربر در اینستاگرام، رتبه هفتم استفاده از این شبکه اجتماعی را در دنیا دارد و کاربران اینترنت هم در سال 96 بیش از 56 میلیون نفر بوده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس که صبح امروز از سوئیس به ایران بازگشته است توضیحاتی درخصوص روند مذاکرات صورت گرفته درخصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه ارائه داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۴    
شاه برای استرداد جنازه رضاخان به انگلیسی ها التماس میکرد، اما هفته ها پاسخی نمیگرفت و آزرده بود: "قریب به 1ماه است با سفارت انگلیس مذاکره در میان است.."
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۴    
باشگاه رئال مادرید گزینه ای را برای جایگزینی صلاح در صورت شکست مذاکراتش با لیورپول درنظر گرفته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قاچاق آفت تولید کشور است گفت: چرا عزم راسخی برای مقابله با فاچاق نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
یکی از مارکسیست های سازمان منافقینبرای اینکه از موضع مسلمان ها صحبت کرده و خود را خیلی خود را مومن نشان بدهد، گفته بود: خود خدا علیه السلام هم در حدیثی می گوید... !
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
سازمان هواشناسی از احتمال وقوع رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید و سیلاب در برخی استان های مرکزی و نیمه غربی کشور خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با همتایان روس و پاکستانی خود درخصوص تشکیل کنفرانس امنیتی مشترک با حضور سایر کشورهای منطقه به توافق رسیده و طرف ها ساز و کارهای آن را مشخص کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
مدافع اسپانیایی رئال مادرید به خاطر مصدومیت به مدت 2 الی 3 هفته از میادین دور خواهد ماند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
متأسفانه بعضاً مشاهده می شود که بانک ها تا 28 درصد سود از کارفرمایان دریافت می کنند، این در حالی است که نرخ سود برای اعطای تسهیلات در برخی از کشورها حدود یک درصد است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد که ایرانی ها دیگر شعار "مرگ بر آمریکا" سر نمی دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
درحالی که کمتر از 3 هفته دیگر به برگزاری انتخابات پارلمانی عراق باقی مانده است، عربستان سعودی و رسانه های جیره خوار آن تلاش برای مداخله در این انتخابات را تشدید کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
در حالی که قرار است سنای آمریکا امروز درباره صلاحیت پمپئو رأی گیری کند، برخی محافل خبری از برنامه ریزی وی برای سفر به سرزمین های اشغالی خبر می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۵    
پارلمان آلمان پیش نویس طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن رژیم اسرائیل به عنوان دولتی یهودی به رسمیت شناخته می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۵    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اصلاح بانک ها و ارزش تولید و ثبات ارز در دستور کار قرار گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۰    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان ماجرای ضرب وشتم معلم فیزیک در کلاس درس شهرستان حمیدیه را تشریح کرد .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۰    
آیت الله جوادی آملی برطرف کردن معضل بانک های ربوی، تلاش در جهت کاهش فاصله طبقاتی و تغییر فرهنگ مردم به استفاده از کالاهای داخلی را از اولویت های کشور دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح تجمیع دکل اپراتورهای تلفن همراه در تمام شهرهای کشور با هدف کاهش مضرات احتمالی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۰    
از ابتدای راهپیمایی "حق بازگشت" در نوار غزه تاکنون، 42 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۰    
همه شهرک هایی که عناصر تروریستی در جنوب دمشق در اشغال خود دارند به سایر محلات این شهر راه دارند و بنابراین عملیات نظامی ارتش سوریه در جنوب دمشق از اهمیت بالایی برخوردار است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مراسم ترحیم امام جمعه پیشین بجنورد دو ویژگی اهل علم و عمل بودن و مردمی بودن را از شاخصه های اخلاقی مرحوم آیت الله مهمان نواز برشمرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۰    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: راضی کردن ترامپ عملا برجام را بی خاصیت می کند و ایران حاضر نیست برجامی را که به ضررش باشد قبول کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۰    
جمعی از شاعران آیینی کشورمان سروده هایی را تقدیم به امام هشتم (ع) کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه رجزخوانی خود علیه ایران مدعی شد: اگر ایران به ما حمله کند تهران را هدف قرار می دهیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۵    
دیدار شرکت کنندگان مسابقات بین المللی قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب امسال هم طبق رسم دیرینه انجام شد و حسینیه امام خمینی(ره) میعادگاه عاشقانی بود که برای دیدار ولی امرشان لحظه شماری می کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح نخلستان گفت: برای اجرای آبیاری نوین در نخیلات طرح نخلستان در اراضی دشتستان اجرا شده که امسال 18 میلیارد تومان اختصاص یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۲    
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اجرای بیش از 380 برنامه در هفته کار و کارگر با همکاری رده های کارگری در استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان خوزستان گفت: امروز صبح در نزدیکی پل سیاه اهواز یک زن به علت آتش سوزی عمدی در داخل خودرو و یک مرد به علت شلیک تیر به خودش فوت کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۷    
منابع آگاه از طرح جدید فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن برای حل بحران این کشور خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۷    
یک مقام انتظامی گفت: تصاویری که در روزهای اخیر در شبکه های مجازی درباره قبض جریمه بدحجابی منتشر شده است کذب است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متاسفانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر به درستی برای نسل جوان تبیین نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
دانشمندان لرزه شناسی چین می گویند پایگاه آزمایشات هسته ای کره شمالی بر اثر لرزه های ناشی از انفجارهای آزمایشی سپتامبر گذشته فروریخته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
مهریه 7 کیلو طلا هم نتوانست زندگی پرتلاطم زن و شوهر جوان را نجات دهد تا اینکه کشتی آرزوهای آنها قبل از دهمین سالگرد ازدواج در دادگاه خانواده به گِل نشست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
با تصمیم ایگور کولاکوویچ بهترین بازیکن نوجوانان جهان از اردوی والیبال اخراج شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تعداد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 97 نسبت به آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته 142 هزار نفر کاهش داشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
رمال حیله گر برای تصاحب خودروی سمند زن جوان با نوشیدنی مسموم او را کشت و در حاشیه جاده دفن کرد. دو همدست وی در حالی بازداشت شده اند که رمال قاتل تحت تعقیب پلیس است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۲    
شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان جم گفت: در کارگروه اشتغال زایی 12 میلیارد و 880 میلیون تومان طرح اشتغال زایی مصوب شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: 51 در صد مرگ و میرها در سال گذشته در شهرستان تنگستان به دلیل بتلا به بیماری های قلبی و عروقی بوده که عمده منشاء آن، مصرف دخانیات است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت : براساس آمارهای استخراج شده از منابع رسمی، شهرستان دشتی بیشترین آمار طلاق و افسردگی در استان به خود اختصاص داده که این خود یک آسیب اجتماعی به شمار می رود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
گام نیوز : مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تشدید ناپایداری های جوی در سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران و تگرگ، نسبت به آبگرفتی معابر و وقوع سیلاب هشدار داده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
حضور الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون در دیدار شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم با رهبرانقلاب.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
تصویری دیدنی از آهوی دشت سهرین در استان زنجان.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
ساعت 6 عصر سوم اردیبهشت مرد میانسالی با حضور در کلانتری 11 محله کاووسیه شهر قدس از اعتراف عجیب پسرش به یک جنایت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
بر اساس مصوبه جدید مرکز ملی فضای مجازی و ابلاغ آن به شرکت ارتباطات زیرساخت، مجوز استقرار سرورهای تلگرام در ایران لغو شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
مرجع تقلید شیعیان گفت: در ابتدا به دولتمردان و مسئولان ذی ربط بسیار تذکر داده شد که دیرکرد بانک ها حرام بوده و باید ممنوع شود اما اقدام خاصی در رفع این مشکل انجام نگرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
پسرجوان که بر سر ارثیه با برادرش اختلاف داشت در یک درگیری شدید به اشتباه مادرش را با چاقو به قتل رساند.این متهم صبح دیروز از زندان به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد تا محاکمه شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
از حنان الفتلاوی، به عنوان جنجالی ترین سیاستمدار زن عراقی یاد می کنند، اما این تنها وجه مشخصه وی نیست، الفتلاوی دارای ویژگی های بسیاری است که موجب تمایز وی از بسیاری از سیاستمداران عراقی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
وزیر خارجه قطر به حرفهای همتای سعودی اش مبنی بر اینکه دوحه باید به سوریه نیرو اعزام کند، واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
اصرار هواداران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد سرمربی این تیم نشان دهنده رضایت آنها از شرایط فعلی تیم است اما آیا هنوز شفر عنوانی یا سهمیه ای کسب کرده است!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
بایرن مونیخ در شبی که شاید شایسته شکست نبود مقابل رئال مادرید زانو زد تا یاران زیدان باز هم در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
اگر غلط نکنم، چند ماه پس از اجرایی شدن برجام بود که دیگر رئیس جمهور واژه کلید را تکرار نکرد!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۰    
فرماندار دشتی گفت: دوره های آموزشی متناسب با بازار کار و نیاز جوانان در سطح شهرستان برگزار شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تخلف و کم کاری در آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
فرماندار شهرستان دشتی خواستار ساماندهی دکه ها شد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای این شهرستان گسترش یافته است.