یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۲    
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با تشریح دلایل عدم پیشرفت در اجرای سند تحول بنیادین گفت: مشکلات حاشیه ای اما مهمی همچون کمبود معلم و مطالبات به معلمان فرصتی برای اجرای سند تحول نمی گذارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۳    
روزه داری در روزهای بلند و گرم باعث کمبود آب بدن می شود؛ برای اطلاع از راهکارهای جبران کمبود آب بدن و بهترین مایعاتی که در این ماه باید مصرف کرد، این گزارش را حتما بخوانید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۷    
گام نیوز: یک کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در دشتستان توسط مقام قضایی و شبکه بهداشت و درمان پلمب و 400 کیلوگرم زولبیا و بامیه معدوم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۲    
گام نیوز: اصلاح طلبان دشتستانی از ایجاد یک نئو اصلاح طلب های انحصاری که چندان خود را پیرو اصلاح طلب های ریشه دار نمی دانند و هم اکنون سایه آنها بر ساختار مراکز دولتی سنگینی می کنند به شدت عصبانی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۴    
یک روزنامه آمریکایی فاش کرد بر خلاف اخبار مربوط به کشته یا مجروح شدن شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش، او زنده و فعال است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۴    
ستاره ولزی رئال مادرید با درخششی که در دیدارهای اخیر کهکشانی ها داشته است می تواند اسحله پنهان سرمربی فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۴    
رئیس قوه قضائیه از نمایندگان خواست تا ابهاماتی در برخی قوانین که باعث اطاله دادرسی ها می شود را رفع کنند، ضمن اینکه قوانینی را تصویب کنیم که شفاف بوده.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۴    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار خط خوردن دو بازیکن تیم ملی را نداشتم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۹    
یکی از دست اندرکاران رسانه ای در تونس با تهیه یک برنامه دوربین مخفی سیاستمداران حامی رژیم صهیونیستی را رسوا کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۹    
آیین بدرقه تیم ملی فوتبال از لحظاتی پیش در تالار وحدت تهران با حضور چهره های سرشناسی از فوتبال و هنر آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۴    
چین که در دوران مائو طعم تحریم های آمریکا را چشیده بود، پس از آن علی رغم بهبود روابط با واشینگتن همه تلاشش را برای حذف دلار از تبادلات بین المللی انجام داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست که علی دایی سفر دائمی فوتبال ایران باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۴    
با رای جایگزین حبس قاضی میان جلگه ای متهم به قطع درختان به چهار صد ساعت خدمت عمومی رایگان در اداره منابع طبیعی نیشابور ملزم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۹    
استاد حوزه علمیه قم گفت: برای این که خانواده و آموزش و پرورش قوام پیدا کند، نیازی به کتاب های غربی و سند 2030 نداریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۴    
یک منبع نظامی در ارتش سوریه اخبار منتشر شده از شهادت دو ایرانی در فرودگاه حماه را تکذیب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۴    
مدیرفوریت های پزشکی بوشهر گفت: با توجه به این که مردم جزیره خارک جهت انتقال بیماران خود در فرایند اورژانس با مشکلات متعددی مواجه هستند، نیاز است که اورژانس دریایی و هوایی در این جزیره ایجاد شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۴    
دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در سال گذشته استان بوشهر با کشف 17 تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر با 96 درصد کشفیات ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خود را مقید به ارائه خدمات به مردم این جزیره می داند و در این زمینه به زودی برای اجرای طرح تحول نظام سلامت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۸    
معاون امور دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: در سال گذشته 140 میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به دهیاری های استان بوشهر تخصیص یافت تا زیر نظر شوراهای اسلامی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۲    
حضرت آیت الله خامنه ای به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور مبلغی معادل 4 میلیارد ریال اختصاص فرمودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رهبر معظم انقلاب ضمن تفسیری از آیه186 سوره بقره فرمود: این آیه برای اثبات نزدیکی خدا به بندگانی است که دل به سوی خدا می گشایند و زبان باز می کنند به ستایش الهی.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۷    
پس از حذف طرح یوز از پیراهن تیم ملی فوتبال در بازی تدارکاتی دیشب این تیم، یک پیکسل چندسانتی متری یوز روی پیراهن ملی پوشان مشاهده شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: سازمان ها، ادارات کل و نهادهای دولتی در فرصت تعیین شده نسبت به اعلام دقیق املاک و حدود آن و همچنین پیگیری برای صدور سند اقدام کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۲    
تصویری دیدنی از لحظه افطار مسلمانان اردنی در یک مسجد
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۷    
دبیر انجمن سم شناسی با تشریح مسمومیت با قارچ در 5 استان غربی کشور گفت: اینگونه قارچ ها، در اثر پختن، کبابی و یا آب پز کردن، بازهم سمی می مانند و مواد سمی آنها تخریب نمی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲    
مشکلات اقتصاد در دولت دوم آقای حسن روحانی رئیس جمهور تشدید شد، چرا؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲    
احکام مربوط به فروبردن غذای باقیمانده در لابلای دندان و حکم استفاده از مسواک، خلال و نخ دندان در حال روزه داری است از جمله مواردی است که روزه داران نسبت به آن ها سؤال دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲    
به دنبال صدور بیانیه الجزایر و امضای دستورالعمل اجرایی آن توسط کارتر، گروگان های امریکایی از طریق الجزایر به امریکا منتقل شدند و دولت ایران براساس بیانیه الجزایر تعهدات خود را عملی کرد اما آمریکا...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲    
صبح امروز رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از مدیران دوتابعیتی لیستی از سمت های مدیران دولتی و غیردولتی دوتابعیتی را منتشر کرد بااین حال وزیر اطلاعات برای چندمین بار می گوید: مدیر دوتابعیتی دولتی نداریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲    
به گزارش مشرق، نیروهای حشد شعبی در کمینی که برای تکفیریها ایجاد کرده بودند موفق شدند 5 عنصر تکفیری داعش را در کرکوک به هلاکت برسانند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۷    
برخی اساتید غرب زده وقتی در کلاس هایشان از ایران حرف می زنند، یک جوری حرف می زنند که گوئی در باره کشور گینه بیسائو حرف می زنند. شناختی راجع به تاریخ ایران، عظمت و ابهت این ملت درکلام شان نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: بر اثر آتش گرفتن سه دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه پورشه، 40 نفر از ساکنان ساختمان در میان دود غلیظ محبوس شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۷    
وزیر خارجه آلمان در گفتگویی با دشوار خواندن حفظ توافق هسته ای ایران اعلام کرد که اروپا تمام تلاش خود را برای بقای آن بکار گرفته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۷    
مراسم عروسی تجملاتی شاهزاده هری و مگان مارکل، 42.8 میلیون دلار هزینه داشته که بیشتر آن هم از جیب مالیات دهندگان انگلیسی پرداخت شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
یک اشتباه رایج در هنگام استحمام وجود دارد که می تواند عامل بزرگی در "ریزش موهای سر" باشد؛ در این مطلب به توضیح این مسئله پرداخته ایم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از مسئولان دو تابعیتی و دارای گرین کارت، جزئیات جدیدی از هویت مدیران دولتی و غیردولتی که دارای تابعیت مضاعف هستند را منتشر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
یک منبع مسئول در امارات از الگوبرداری ولیعهد ابوظبی از ولیعهد سعودی برای قبضه ثروت بازرگانان و سرمایه داران اماراتی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه لایحه دوفوریتی برای افزایش حقوق و دستمزد کارگران، کارمندان و بازنشستگان از محل افزایش درآمد فروش نفت و رشد نرخ دلار تأکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
نخستین مانعی که به عنوان خوان اول دریافت تسهیلات صندوق یکم عمل می کند، تامین مبلغ سپرده است. برای اینکه پس از یک سال بتوان از سقف تسهیلات صندوق یکم در تهران برخوردار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
جشن رمضان با برگزاری چندین برنامه محوری توسط کمیته امداد استان بوشهر برای همراهی با نیازمندان در ماه مهمانی خدا در سراسر استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۷    
نخست وزیر عراق و رهبر جریان صدر در نشست مشترک خود بر ضرورت تسریع روند تشکیل دولت آتی این کشور تاکید کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: مسمومیت های ناشی از مصرف قارچ های سمی، بیشتر در استانهای غربی کشور به ویژه کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی، زنجان، چهار محل و بختیاری و قزوین شایع است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۷    
به دنبال طرح این سوال که چرا غیبت ولی عهد سعودی در انظار عمومی طولانی شده، خبرگزاری اتیوپی مدعی دیدار نخست وزیر این کشور با ولی عهد سعودی شده اما خبرگزاری عربستان خبری در این خصوص منتشر نکرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا با آنکه بارها از توافق هسته ای برجام با عناوینی مانند توافق بد ، توافق فاجعه بار و توافق وحشتناک یاد کرده بود، از یکی از گزینه های خود که می توانست برای لغو برجام استفاده کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۷    
مشاور دفتر پادشاهی عربستان سعودی در واکنش به پیروزی چشمگیر ائتلاف شیعه در انتخابات پارلمانی اخیر لبنان، اظهار داشت که قبل از تشکیل دولت جدید در لبنان اظهارنظر نمی کنیم و منتظر انتخاب نخست وزیر می مانی
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام های ارزان قیمت به عتبات با هزینه 800 تا 900 هزار تومان از ارائه تسهیلات 500 هزار تومانی برای متقاضیان این سفر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۷    
سفره افطار زیبا در کنار ساحل شهر کراچی پاکستان را مشاهده می کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس یک لحظه تاریخی بود که اسرائیل همیشه آن را به یاد خواهد داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲    
بر مبنای استراتژی تخاصم نرم آمریکایی ها با جمهوری اسلامی، باید مقر فرماندهی و اتاق جنگ آن ها را نه پنتاگون یا سیا که وزارت خزانه داری شان دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی قول داد تمام مشکلات و چالش های صنعت کفش کشور تا دو ماه آینده حل می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۷    
قرار است امروز(یک شنبه)، مجلس شورای اسلامی، طی یک جلسه غیرعلنی، کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را بررسی کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۷    
این روزها که برجام در کُما رفته و امیدی به بازگشتش حتّی در قلب پدیدآورندگانش وجود ندارد، برخی تلاش میکنند تا این شکست را از سرمایه ی اجتماعی رهبری هزینه کرده و خود را نزد افکار عمومی تبرئه نمایند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۷    
اسرائیلی ها هم بیش از دیگران برای انتقال مراکز دولتی خود از تل آویو به قدس با معذوریت مواجه اند. بنابراین، رخدادهای آینده نشان خواهد داد که قضایا به آن سهل و روانی که ترامپ تصور می کرد، نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۲    
امام علی علیه السلام در کلامی گهربار درباره رابطه دنیا و انسان فرموده اند کسی که به دنیا دست یافت خسته می شود، و آن که به دنیا نرسید رنج می برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۷    
استاندار بوشهر گفت: دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود تا برای این روز مهم از همین امروز برنامه ریزی کنیم واین ویژه برنامه ها تهیه و مدیریت شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۷    
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بر ضرورت ایجاد موزه تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر از برگزاری 26 جشن گلریزان در استان طی ماه رمضان سال جاری خبر داد و گفت: زمینه آزادی 125 زندانی جرایم مالی غیر عمد فراهم می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۷    
فرماندار دشتی از تدوین سند جامع زلزله در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۷    
زائران خانه خدا در حج تمتع سال جاری به دلیل محدودیت ها و نبود محل اقامت در مدینه، حداکثر 6 روز در شهر پیامبر اعظم (ص) اسکان دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیرمجاز به ارزش 250 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۲    
بررسی ها نشان می دهد قیمت ها در پسابرجام (به ویژه در سال 96 و اوایل سال 97) افزایش بسیار چشمگیری داشته اند ...