یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
امام جمعه اهرم گفت: سپاه در همه عرصه های نظام و انقلاب بازوان پرتوان ولایت فقیه بوده و بخاطر همین است که دشمنان تمام ابزار و امکانات خود را بسیج کرده اند تا شاید بتوانند بین مردم و این نهاد مقدس ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
در حالی برخی فروشندگان پوشاک ایرانی روی محصول داخلی مارک خارجی نصب می کنند تا شاید اقبال مصرف کنندگان را درپی داشته باشد که مدیر کل تعزیرات استان تهران این اقدام را جرم و قابل پیگرد قانونی اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
نوشیدن آب گرم، ناشتا باعث باز شدن مجاری گوارشی و به دنبال آن بهتر صبحانه خوردن می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۴    
بعد از مصوبه مجلس در بودجه 97 در خصوص تعیین سقف پاداش پایان خدمت، حدود 12 نفر از مدیران ارشد دولتی در پایان سال 96 با حقوق بالای 600 میلیون تومان بازنشست شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۴    
محسن وزوایی فرماندهی محور اصلی عملیات را برعهده گرفت تا همراه نیروهایش روی جاده اهواز- خرمشهر وارد عمل شود، اما درست در اولین روز آغاز الی بیت المقدس در دهم اردیبهشت ماه 1361 شهید شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: 9 جلد کتاب وصیت نامه شهدای استان بوشهر به زودی منتشر می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۴    
مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: خواهران طلبه عرصه های نو و جدید را به روی بانوان باز کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۴    
استاندار بوشهر بر لزوم دیدار با خانواده معظم شهدا تاکید کرد و گفت: باغ موزه شهدا ترجیحا باید در سطح شهر و اماکن پرتردد احداث شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیشرفت و توسعه نیازمند بهبود زیرساخت های آموزش و پرروش است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۹    
به مناسبت هفته کار و کارگر فرماندار دشتی با حضور در منزل شهیدان علی مزارعی ومحمود بیرمی از خانواده معظم آنان تجلیل کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به بکارگیری 537 نفر در آموزش و پرورش استان گفت: کمبود معلم در مدارس استان بوشهر جبران می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم گفت: برای اولین بار در شهرستان دیلم، مراسم بزرگ ترتیل خوانی قرآن برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
نماینده سابق مجلس گفت: برجام از رسوبات فکری، خودباختگی، بدعملی و بی تدبیری مسؤولان و به واسطه اغواگری ای که در جامعه صورت گرفت، رخ داد که از نظر کارشناسی ایراد دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۰    
گام نیوز: پرواز شماره 2145 شرکت هواپیمایی زاگرس که ساعت 15 امروز مشهد را به مقصد بوشهر ترک کرده بود، پس از نیم ساعت مجبور به بازگشت و فرود اضطراری در فرودگاه شهید هاشمی نژاد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۵    
امام جمعه چغادک نقش شورای فرهنگ عمومی را جهت دادن به مسائل فرهنگی جامعه دانست و ابراز داشت: برخی از مسائل که لازم است بهتر روی آن کار شود و مورد تاکید اسلام است می تواند توسط شورای فرهنگ عمومی به آن ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۰    
به گزارش گام نیوز در هفته سی و چهارم و آخر مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور روز یکشنبه ایرانجوان بوشهر که از پیش سقوطش به دسته 2 مسجل شده بود، برابر مس کرمان به پیروزی رسید. ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۰    
پس از پیگیری های امام جمعه شهر چغادک و موافقت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز شورای فرهنگی عمومی شهر چغادک، با حضور اعضای این شورا آغاز به کار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۰    
گام نیوز: ناصیر کرمی با انتقاد از تعطیلی دوره های تقویت بیه علمی دانش آموزان گفت: در حالی که با برگزاری این دوره ها در سنوات گذشته ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۲۵    
سردار فدوی تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد نیروهای نظامی و تکنولوژی ایران کمتر از شیطان بزرگ است اما دشمنان حتی جرات شلیک یک گلوله هم به سمت ما ندارند که این نشان از قدرت بالای جمهوری اسلامی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۲۰    
با حضور رئیس صدا و سیما، بهره برداری از 97 پروژه صدا و سیما با اعتبار 220 میلیارد ریال آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۶    
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: حفظ معماری بومی و سنتی در حفظ سنت و میراث فرهنگ ما بسیار مؤثر و باعث حفظ هویتمان می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
وزیر خارجه جدید آمریکا در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
نفت مسجد سلیمان با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول جام قهرمانی این پیکارها را بالای سر برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
یکی از هواداران آرسنال در حمایت از ونگر بنری جالب در دست داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: به دفعات اعلام کرده ایم دریافت دیرکرد توسط بانک ها ربا و حرام است؛ اما توجهی نشده، همانطور که به مسأله حجاب توجهی نمی شود و گوش شنوایی وجود ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
در پی اختلالات پیش آمده در تلگرام، صفحه توئیتر این پیام رسان با انتشار پستی، علت اصلی اختلال آن را قطع برق عنوان کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۶    
دانشگاه مصری الازهر درخواست شماری از چهره های فرانسوی مبنی بر حذف آیاتی از قرآن کریم که به زعم آنان به کشتار فرمان می دهند را محکوم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۶    
به گزارش گام نیوز مراسم تحلیف افسران جدیدالورود وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: اسیدپاشی در تبریز 3 نفر را روانه بیمارستان کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۱    
دفتر نخست وزیر انگلیس: رهبران لندن، پاریس و برلین ضمن حمایت از برجام توافق دارند که مسائلی نظیر فعالیتهای منطقه ای ایران، بندهای زمانی مربوط به برجام و مساله موشکی ایران باید مورد بررسی قرار بگیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۱    
مدافع تیم پرسپولیس با ماموران نیروی انتظامی دچار درگیری شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۶    
عملیات ترور رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن توسط پهپاد اماراتی (ساخت چین) و از اتاق عملیاتی در خاک امارات انجام گرفته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه: پیام رسان نه تنها حق ندارد از اطلاعات افراد سوء استفاده کند بلکه حق ندارد در اختیار هیچ فردی حتی افراد حکومت و بازرسی کل و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و ناجاقرار دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۱    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان می دهد، استفاده طولانی مدت از برخی داروهای ضد افسردگی می تواند خطر ابتلا به زوال عقل را افزایش دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۱    
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه تشکیل جلسه داد و در جریان آن به مسائل گوناگون از جمله نتیجه سفر سرپرست باشگاه به سوئیس، مسائل مربوط به کمیته انضباطی باشگاه و آکادمی باشگاه پرداخته شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
امیر عابدزاده، سنگربان جوان تیم ماریتیمو در مصاحبه با نشریه آبزرور، پرده از اتفاقاتی که در سالهای اخیر برایش رخ داده برداشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
اظهارات امروز رئیس جمهور نشان می دهد که فصل بی انگیزگی در دولت آغاز شده و شاید بهتر باشد رئیس جمهور برای ایجاد انگیزه تغییراتی را در سطح کابینه به وجود بیاورد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۴    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای معاون حقوقی رئیس جمهور مبنی بر غلط تایپی در ترجمه لایحه پالرمو عذر بدتر از گناه است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۴    
پرسپولیس عصر جمعه برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۴    
محمد حسین که بعد از شهادت پدر دنیا آمد و چیزی از او به خاطر ندارد اما سمیرا خوب پدرش را به یاد دارد و بعد از شهادت پدرش خیلی بهانه اش را می گیرد. سمیرا دو سال و 4 ماه داشت که پدرش شهید شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۴    
در حالی که چند روزی است بحث استعفای قائم مقام آخوندی در امور بین الملل مطرح است، هنوز وزارت راه به صورت رسمی استعفای وی را اعلام نکرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۴    
سامانه حقوق و مزایا مدیران که باید طبق قانون سال 96 راه اندازی می شد، اکنون به گفته معاون رئیس جمهور معطل جلسه هیات وزیران برای بررسی و تصویب آیین نامه آن است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۸    
اعلام فیلترینگ تلگرام در روسیه به اقدام مشترک چند غول نرم افزاری و اینترنتی آمریکایی برای حمایت از آن انجامید و عملاً یک کارتل بین المللی اعلام موجودیت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
امارات تولید نفت خام از میدان نفتی منطقه شبوة را سرعت بخشیده و تنها چهار ماه پس از تسلط بر منابع نفتی این منطقه، استخراج نفت از این منطقه را به 17 هزار بشکه رسانده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
سرمربی تیم امید مشخص شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
کمیته مسابقات ساعت برگزاری فینال جام حذفی را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
رئیس پلیس فتا ناجا گفت: امروز بیش از 300 کانال مربوط به افکار تفکیری و داعشی با 11 زبان منجمله زبان فارسی در تلگرام فعالیت دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
سید احمد خطاب به من گفت: چند سنگر انتهای کانال را پاکسازی کن. زمانی که در حال پاکسازی سنگرها بودم، سید احمد در خط پیشروی کرده بود. فاصله نیروها با بعثی ها کمتر از 20 متر بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
سه تاجر ایرانی مقیم آمریکا به اتهام فروش قطعات خودرو به ایران و نقض تحریم های تجاری آمریکا علیه تهران دستگیر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۴    
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان در حوزه مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری جایگاه مهمی دارد گفت: رشادت های مردم ساحل نشین بوشهر در مبارزه با استکبار جهانی و استعمار در خلیج فارس ثبت شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۹    
سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: استان بوشهر پیشتاز در واگذاری فرصت های مدیریتی به بانوان است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۹    
رئیس سازمان صداوسیما گفت: موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی استان بوشهر، این استان را به مهد تمدن سازی تبدیل کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۹    
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: امسال برای نخستین بار رژه یگان محمول و تجهیزات و پدافند هوایی ارتش و سپاه به صورت ترکیبی و مشترک انجام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۹    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دیر گفت: سال گذشته سهمیه شهرستان دیر در تسهیلات اشتغال روستایی دومیلیارد و 900 میلیون تومان و در بحث اشتغال فراگیر چهار میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۹    
گام نیوز :صبح امروز، زمین لرزه با قدرت 4 ریشتری شهر کاکی در شهرستان دشتی استان بوشهر را تکان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
سفیر فرانسه در سرزمین های اشغالی فلسطین می گوید که با خروج آمریکا از برجام، ایران نیز از آن خارج خواهد شد و منطقه در آستانه یک جنگ قرار می گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۹    
سینما کاملا در این زمینه فلج عمل کرده است. به این خاطر که همواره آثاری که در این حوزه تولید شده مبتنی بر شعار و مستقیم گویی بوده است. درواقع هرچه من تئاتری امروز می کشم از سینمای بد شعارزده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۹    
سعید قاسمی، استاد معماری دانشگاه شهید رجایی و فرمانده میدان های نظامی و فرهنگی دست از فعالیت برنداشته و همچنان مجاهدانه در حال تلاش برای زنده نگه داشتن روحیه جهاد و مقاومت است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۴    
واریز سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 به تمامی 20 گروه مشمول ثبت نام شده به پایان رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
سعید قاسمی بیشتر از همه آنهایی که با بک گراند چادرهای هلال احمر از آبادانی کرمانشاه حرف زدند، در این مناطق حضور داشت. او بیشتر از آنکه در تهران نزد خانواده اش باشد در کرمانشاه بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۴    
در حالی که طبق آیین نامه وزارت ورزش باید 15 روز قبل از انتخابات اسامی نامزدها و اعضای مجمع را اعلام کند،با وجود فرصت کمی که برای انتخابات تیراندازی با کمان باقیست هنوز اسامی نامزدهای تاییدی مشخص نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۴    
دلایل مختلفی برای کمبود خواب وجود دارند که یکی از آنها رژیم غذایی است. با پرهیز از مصرف برخی خوراکی ها می توانید راحت تر به خواب رفته و از خوابی با کیفیت بالاتر بهره مند شوید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
رهبر کره شمالی اعلام کرد این کشور به بازرسان بین المللی اجازه خواهد داد در ماه می شاهد بسته شدن مراکز آزمایش هسته ای باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
مرد جوان که به تازگی ازدواج کرده بود نمی دانست بزودی قربانی نقشه شوم تازه عروس خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
برخی از صنایع لبنی اقدام به افزایش قیمت شیر پرمصرف خود تا مبلغ 750 تومان در هر لیتر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
رسول خدا صلی الله علیه و آله در سخنی ارزشمند احترام گذاشتن به سه گروه ریش سفیدان، حاملان قرآن و پیشوای عادل را توصیه فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
تغییر مالکیت تیم های لیگ برتری رهاوردی جز نابودی تیم ها نداشته است و نباید با انتقال تیم پارس جنوبی جم به شورای راهبردی پتروشیمی زمینه نابودی آن را فراهم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده است که امروز دشمنان دنبال ایجاد توان بازدارندگی در مقابل ما هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: استاد شهید مطهری اندیشمند و عالمی والا مقام بود که با استفاده از اندیشه های الهی اش جامعه را متحول و باعث شد تا انقلاب به حرکت پیش ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: خانواده معظم شاهد ولی نعمتان ملت، نظام و کشور هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: سپاه و نیروهای مسلح کشور تمام تحرکات دشمن و تحولات منطقه را رصد کرده و وظایف خود را در صحنه های منطقه ای به نحو شایسته ای انجام می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
اصلاح طلبان بازی بیم و امید را با مردم به راه انداخته اند و دستاوردهایی برای برجام می سازند و بعد از امیدوار کردن افکارعمومی آنان را از نقض این دستاوردهای خیالی بیم می دهند!