یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن رمضان با برگزاری چندین برنامه محوری از ابتدای ماه مبارک تا پایان این ماه با استفاده از ظرفیت مشارکت مردم و خیّران برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۸    
کتاب عربی مسئله فلسطین بین راه حل اسلامی مقاومت و استکبار جهانی طبق رویکرد امام خامنه ای در عراق با استقبال جامعه علمی و روحانیت این کشور مواجه شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
محمدعلی انسان خیری بود و به نیازمندان کمک فراوانی می کرد. به دیوار مطب اش کاغذی چسبانده بود که حداکثر پرداختی 30 تومان است و هر شخصی توان پرداخت ندارد نیازی به دادن مبلغ نیست .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
شیخ برای سرکشی به مقرها همیشه در حال رفت و آمد بود. به بچه ها سر می زد و کم و کسری هایشان را برطرف می کرد. در اغلب صحنه های درگیری حضور داشت، مهمات و مواد غذایی را در مسجد جامع داخل ماشین می گذاشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
در این نوشتار می خواهیم به معرفی روشی صحیح برای تمیز کردن گوشی بپردازیم، روشی که با استفاده از آن گوشی تمیز و عاری از کثیفی می شود و در عین حال آسیبی به آن وارد نمی گردد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۴    
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، طرح موضوع ارائه افطاری ها از جیب بیت المال را یادآور شد و گفت: از بیت المال نمی توان دیگران را میهمان کرد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
ترزا می نخست وزیر انگلیس در تماس تلفنی با روحانی با تاکید بر لزوم پایبندی ایران به تعهدات برجامی از رییس جمهور ایران درخواست کرد ایرانی های دارای تابعیت دوگانه بازداشتی به دلایل امنیتی را آزاد کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۴    
در گزارش زیر به معرفی کوتاهی از چهره هایی که در تحقیق و تفحص مجلس از مسئولان دوتابعیتی و دارای گرین کارت از آنها نام برده شده، خوهیم پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۴    
پامپئو اظهار داشت: امیدواریم که آقای [حسن] روحانی [رئیس جمهور ایران] هم، که خود را غربی می پندارد، بازداشت شدگان ایران را آزاد کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهوری سریلانکا تاکید کردند: کشورهای آسیایی باید هر چه بیشتر با یکدیگر همکاری کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور ترکیه پیش ازسفر رسمی خود به انگلستان گفت:وزیر امور خارجه ترکیه باهمتای آمریکایی خود درباره تل رفعت و منبج مذاکره می کند.امیدواریم که آمریکا به وعده ها و قول های که به ما داده است عمل کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۳    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید که آمریکا می تواند شرکتهایی که با ایران تجارت می کنند را تحت تحریم قرار دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۳    
سامانه بارشی بر روی کشور طی دو روز آینده با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: سازوکار اعتراض ایران در برجام به گونه ای طراحی شد که ایران را به سمت مکانیزم ماشه سوق دهد چون غرب فهمید ایران هیچ گاه از پای میز مذاکره برنخواهد خاست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
برانکو امشب قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت رسمی به امضا می رساند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
در گزارش تحقیق و تفحص از مسئولان دوتابعیتی و دارای گرین کارت به فعالیت اقتصادی فرزندان ظریف و زنگنه و برخی از مشاوران و دستیاران رئیس جمهور اشاره شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
مقامات کاخ سفید حتی وقتی جلساتی را برای بررسی مسئله افشای اطلاعات و راه کارهای مقابله با آن برگزار می کنند، اطلاعات این نشست ها نیز به بیرون درز پیدا می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴    
با لحنی بغض آلود گفت: سعید چرا نمیذاری من داخل میدان مین برم؟ مگه خون من از خون بچه های دیگه رنگین تره؟ اگه نذاری برم اونوقت نیروهای دیگه پیش خودشون نمی گن که بین داداش خودش با دیگران فرق می ذاره؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴    
نمایشگاه کتاب تهران به پایان راه خود رسید و در این 10 روز مردم با استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته به نمایشگاه امسال آمدند تا کتاب های مورد علاقه شان را پیدا کنند و بخرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴    
عضو هیأت مدیره بانک مسکن گفت: با این اقدام پرداخت اقساط در استطاعت متقاضیان خرید مسکن خواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
گزارش تحقیق و تفحص از مسئولان دوتابعیتی و دارای گرین کارت از همکاری 5 نهاد سازمان اطلاعات سپاه، قوه قضاییه، دادستان کل کشور، فرماندهی ناجا و وزارت امور خارجه خبر داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
این قیام نیاز به خون دارد. نکند نسبت به سرنوشت خلق خدا بی تفاوت باشید و ظلم ظالمان را بر مظلومان تماشا کنیم؛ ما در اسلام تماشاچی نداریم، همه مسلمانان به هر نحوی باید در صحنه نبرد شرکت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور آخرین آمار میزان ولادت، فوت، ازدواج و طلاق ایرانیان را در سال 96 اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
وزیر نفت از ادامه مذاکرات گازی با ترکمنستان در قالب تیم های کارشناسی خبر داد و در خصوص خروج احتمالی توتال از پارس جنوبی گفت: توتال هنوز چیزی در این باره اعلام نکرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
سرّ دلبران به کارگردانی محمدحسین لطیفی، پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و رهایم نکن به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور سریالهایی هستند که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه های مختلف سیما روی آنتن روند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۹    
قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی در آستانه ماه رمضان 8500 تومان تا 14 هزارتومان در بازار و 2600 تومان تا 5500 تومان در طرح تنظیم بازار دولت به فروش می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی قوه قضاییه امروز، مجداداً بر جاسوس بودن دری اصفهانی عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد؛ به راستی او کیست و چه نقشی در ماجرای برجام و fatf داشته، با گزارش تسنیم همراه شوید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۴    
معاون امور عمرانی فرماندار تنگستان گفت: وضعیت سگ های ولگرد در شهرستان تنگستان به کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساماندهی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۴    
مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر، قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای فروش گوشت و مرغ در استان بوشهر را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۹    
فرماندار دشتی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات هلال احمر این شهرستان تقویت می شود بر ضرورت حفظ آمادگی نیروهای امدادی تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان در استان بوشهر ذخیره شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۹    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 95 درصد افزایش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۹    
رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان بوشهر گفت: تیم فوتسال کم بینایان ایران قبل از مسابقات جام جهانی خوش درخشید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۴    
همایش تجلیل از فعالان امدادگر، داوطلبین و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان با حضور مقامات استانی در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۴    
بخشدار آب پخش گفت: بالغ بر 60 کیلومتر از کانال های شبکه آبیاری نخیلات آب پخش لایروبی و پاکسازی شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از مرمت و بازسازی ابنیه های فنی و تاسیسات آبیاری و زهکشی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۹    
ماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: قانون مندی و اخلاق مداری اولویت همه نهادها و دستگاه ها باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از 200 مرکز غنی سازی اوقات فراغت در استان فعالیت خواهند داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۴    
فرماندار شهرستان جم گفت: پروژه FTTH یا فیبر نوری منازل مخابرات با نام تانوما در شهر جم اجرایی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
گام نیوز: عبدالکریم جمیری سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر طی نامه ای به آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی از سمت خود استعفا داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۳    
در پی نقض عهد و خروج غیر قانونی آمریکا از برجام، مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه ای این اقدام را محکوم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۳    
در اتفاقی که به نظر می رسد ناشی از اختلافات داخلی میان جریان المستقبل است، رئیس دفتر سعد حریری از تمامی سمت های خود در دفتر نخست وزیری استعفا داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۳    
نرگس موهات کو؟ این جمله ای است که نرگس بارها با گریه آن را تکرار و هر بار بیشتر از قبل گریه کرد؛ سوالی که همکلاسی هایش بعد از دیدن دسته موی بریده شده اش از او پرسیدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۳    
جلوتر رفتیم و پیکر بچه ها را از خاک بیرون کشیدیم. شهدا 12 نفر بودند. هر یک را به وضع فجیعی شهید کرده بودند. یکی را توی حلقش گل فرو کرده بودند و آهسته آهسته خفه شدنش را به تماشا نشسته بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
دروغ گویی یکی از فراری ها ضد انقلاب در صفحه اینستاگرامش، موجی از خنده را در فضای شبکه های اجتماعی به وجود آورده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
دبیرکل بحرینی شورای همکاری خلیج فارس با ارائه 5 شرط مدعی شده است که اگر ایران به این 5 شرط عمل کند، خاورمیانه ای امن خواهیم داشت!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که فهرست النصر به ریاست حیدر العبادی در صدر قرار دارد و بعد از آن فهرست سائرون وابسته به مقتدا صدر قرار دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
عروسک محبوب جناب خان به همراه محمد بحرانی و امیرسلطان احمدی این روزها در حال تهیه و تدارک موزیک ویدئویی برای جام جهانی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه همدان به منظور کاهش مضرات آلودگی هوا، بر مصرف بیشتر شیر و لبنیات تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
گاهی گفته می شود که هوای سرد باتری تلفن همراه شما را از کار می اندازد اما هوا باید چقدر سرد باشد که روی ابزار تکنولوژی شما تاثیر منفی بگذارد و مشکل ایجاد کند؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: پایگاه امداد هوایی شهرستان دیر، تعهدی است که وزارت نفت از اجرای آن سر باز زد و پس از چهار سال همچنان در بلاتکلیفی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۳    
استاندار بوشهر گفت: مناقصه پروژه راه آهن بوشهر - شیراز در صورتی که از نظر حقوقی مانعی نداشته باشند، تا پایان خردادماه توسط وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۳    
گام نیوز : معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر، شرایط عمومی استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
فرمانده سپاه گفت: ظرفیتها و توانمندی های زیادی در کشور داریم اما با یک غفلت استراتژیک نیز مواجهیم و آن این است که از سوی مسئولین بخوبی به توانمندی داخل توجه نمی شود و بجای داخل، نگاه ها به بیرون است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بنای مستکبرین، صهیونیسم و حاکمان مزدور مورد حمایت آنها، عقب نگه داشتن مسلمان از علم و پبشرفت است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص افزایش قیمت بنزین در ماه رمضان گفت: تا این لحظه هیچ خبری از افزایش قیمت بنزین نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می خواهیم نتیجه 3-2 بازی رفت را جبران کنیم اما ما تیم ضعیف تری نسبت به الجزیره نیستیم و امیدوارم هواداران هم بیایند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۸    
بر خود حجت می دانیم که از مدیران انقلابی حمایت کنیم تا تفکر انقلابی همچنان پابرجا بماند که راه های نفوذ بسیار زیاد و آدم های فرصت طلب مترصد یک لحظه.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۳    
شایعات و اخبار مختلفی دربار استعفای سیف مطرح شد و حتی این موضوع به مطالبه نمایندگان تبدیل شد اما هنوز خبری از کناره گیری رئیس کل بانک مرکزی نیست.