یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۷    
گام نیوز: مادر مهدی حرف های زیادی از مردم شنید و نگاه ترحم آمیز بسیار را تحمل کرد اما بی اعتنا به این حرف ها مهدی را برکت خانه اش می داند و تنها خواسته اش از مهدی اینست که او را حلال کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۹    
اندونزی به منظور توسعه ناوگان دریایی خود دومین فروند زیردریایی سفارش داده شده به شرکت های کره جنوبی را دریافت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۶    
اشک های بی امان فرزندان مردی که همسرش را قربانی بدبینی خود کرده بود، حاضران در دادگاه را متاثر کرد. آنها از قصاص پدر گذشتند، ولی شرط گذاشتند او بعد از آزادی به دیدارشان نرود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۸    
حضور در مناطق جنگی و سرکشی به پالایشگاه های نفتی که زیر بمباران دشمن بود یکی از برنامه های ثابت شهید تندگویان بود. می خواست خودش کاملاً در صحنه باشد و همه چیز را از نزدیک ببیند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
10 اردیبهشت 1392با همه زیباییش به دلم نمی چسبد. چشمم را در بهار 97 در حالی می گشایم که دلهایمان به یادت عاشورایی است. وقتی که نیستی احساس می کنم دیگر کسی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: افزایش قیمت حج برای زائران سخت بود، بر همین اساس قرار شد هزینه های ارزی حج سال جاری با ارز مبادله ای پرداخت شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۴    
شفیع زاده فردی صبور، متواضع، گشاده رو و بشاش بود. در تمام امور، ایثار و گذشت بسیاری از خود نشان می داد و در هر کاری که پیش می آمد ابتدا خود پیش قدم می شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
محققان دانشگاه ناتینگهام در انگلیس، اثرات سیر روی سلامت بدن را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که این گیاه ویژگی های سلامتی فراوانی دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
ما امسال برنامه ای برای تحویل هواپیمای بوئینگ به ایران نداریم و تحویل هواپیماها براساس فرایند دولتی آمریکا انجام خواهد شد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر قرار بود، آقای ناطق مسئولیت دبیری شورای عالی امنیت ملی را بپذیرد، همان چهار سال و نیم پیش می پذیرفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۶    
سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی از احتمال اعطای جایزه نوبل صلح به ترامپ خبر داد!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۱    
به گزارش گام نیوز محمدجواد ظریف ، سرگئی لاوروف و مولود چاووش اوغلو وزرای امور خارجه ایران ، روسیه و ترکیه امروز (شنبه) در مسکو درباره تحولات سوریه گردهم آمدند و در پایان بیانیه مشترکی را در 12 بند ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۶    
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز استعفا داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۶    
مدیرمسئول روزنامه شرق در مشهد بازداشت شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۱    
یک فلوشیپ طب خواب گفت: اختلالات تنفسی از خطرناک ترین و شایع ترین اختلالات خواب است، اختلالات خواب از نوع تنفسی در افراد چاق و در مردان با افزایش سن و در زنان بعد از یائسگی بیشتر مشاهده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۶    
یک روزنامه انگلیسی نوشت که یکی از نزدیکان سرکرده گروه تروریستی داعش و 3 نفر از نیروهای داعش که همراه او بودند در حالی که قصد داشتند از مسیر ترکیه به اروپا بگریزند، دستگیر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۶    
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از نشت ماده سمی آمونیاک از کارخانه ای در جنوب تل آویو خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۶    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که هیچگونه پیش شرطی برای برقراری صلح و حل و فصل اوضاع در سوریه، قابل پذیرش نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۱    
بر خلاف آنچه پیشتر برخی از رسانه ها اعلام کردند، عبدالله گل رئیس جمهوری پیشین ترکیه اعلام کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نمی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۶    
معاون دادستان کل کشور گفت:اجازه نمی دهیم هیچ کس مرتکب فعل غیرقانونی وغیرشرعی تعرض به حریم خصوصی مردم در شبکه های اجتماعی داخلی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۱    
تصویری زیبا از ضریح حضرت سیدالشهدا(ع) در روز ولادت حضرت علی بن الحسین(ع) را مشاهده می کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۶    
رئیس اداره پیشگیری از ایدز وزارت بهداشت گفت: تا ابتدای دی ماه 96 حدود 36 هزار و 571 مورد ابتلا به ویروس این بیماری تشخیص داده شده که 50 درصد آنان در گروه سنی 21 تا 35 سال اتفاق افتاده است .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۱    
رئیس انجمن روانپزشکان ایران گفت: حدود 20 تا 30 درصد نوجوانان و جوانان مشکلات روان پزشکی و روانشناختی دارند این بدین معنا نیست که 70 یا 80 درصد مابقی از سلامت روان خوبی برخودار هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور امروز بدون آنکه مخاطب سخنان خود را مشخص کند گفته است با عصابنیت و تندخویی نمی توان اصلاحات انجام داد؛ به راستی مخاطب سخنان جهانگیری کیست؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۶    
گروهی از پیشکسوتان فوتبال باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در محک به دیدار از کودکان سرطانی پرداختند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۶    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: در دهه 60 به عشق تماشاچی ها و مردم فوتبال بازی می کردیم و برایمان پول و امکانات مالی مهم نبود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۶    
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر گفت:بر اساس وعده مسئولان وزارت کشور به زودی مجوزهای موردی برای استخدام های محدود در سطح برخی از شهرداری های استان بوشهر داده می شود که تابع یک شرایطی خاص از ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۱    
پس از ثبت زمین لرزه با شدت 5.9 دهم در مقیاس ریشتر در 30 فروردین ماه امسال در شهر کاکی از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر، بار دیگر زمین لرزه هایی از بعد از ظهر امروز این شهر را تکان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۱    
رئیس کمیته امداد خورموج گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد شهرستان دشتی پرداخت شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۶    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 30 هزار دانش آموز سفیر سلامت در استان بوشهر داریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۶    
در آئینی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از جوانان موفق شهرستان دشتی تجلیل به عمل آمد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۶    
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از طلب 13 هزار میلیارد ریالی تامین اجتماعی از کارفرمایان استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۱    
رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: جای رشته های هنری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خالی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۱    
بخشدار ویژه خارگ گفت: توسعه زیرساخت های جزیره خارگ با جدیت دنبال می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۱    
فرماندار شهرستان کنگان گفت: در شهرستان کنگان در حوزه بهداشت 15 پروژه و در حوزه درمان 13 پروژه کار شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۷    
با نظر رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب از فردا جلسات رسیدگی به پرونده داعشی ها به صورت غیرعلنی برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۷    
صبح روز 17 خرداد سال گذشته در دو حمله تروریستی جداگانه، تروریست ها به حرم امام راحل و مجلس حمله کردند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۷    
بیش از 60 درصد آرا برائت در پرونده های قاچاق به دلیل این است که گمرک می نویسد، این کالا 100 درصد با اسناد ارائه شده منطبق است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۲    
زنگنه رسما اعلام کرده است هر کار لازم باشد برای مقابله با تهدید های ترامپ انجام خواهیم داد و ممکن است قیمت های سیاسی را نیز اعمال کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۲    
به گزارش گام نیوز محسن پیرهادی؛ دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و عضو سابق شورای شهر تهران درباره اعتماد به جوانان در توییتر خود نوشت: منبع: مشرق
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۲    
رفتارشان را توی هیئت برانداز می کردم. یک سره با هم می پریدند و حسابی جفت وجور بودند. رفاقتشان رگ وریشه داشت. ممدحسین و رفقایش آخر هیئت می ماندند و با بچه ها قاطی می شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۲    
فیلم سینمایی لاتاری، ساخته محمد حسین مهدویان با فروش 11 و نیم میلیارد تومان فروش کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۲    
اپلیکیشن سروش زمینه اثاث کشی آسان از تلگرام به این پیام رسان را با خلق ربات انتقال اطلاعات فراهم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی کاخ کرملین بر ضرورت حفظ برجام به عنوان تنها مرجع رسمی هرگونه مذاکرات آتی تأکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
بیشترین جرایم اتفاق افتاده در فضای مجازی کلاهبرداری اینترنتی است. کلاهبرداری الکترونیکی به ندرت در سایت های رسمی که رسما تایید شده اند اتفاق می افتد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
دو برادر که به جای پرداختن طلب 500 میلیونی به طلبکار، وی را به قتل رساندند تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پروش اعلام کرد: امسال هم سامانه فروش اینترنتی را داریم که از امروز فعال شده است و از کلاس دوم تا ششم ابتدایی می توانند وارد سامانه شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
فرمانده ارتش به درخواست غربی ها درباره مذاکره برای توان موشکی کشورمان واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس گفت: همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان در سینما شهید آوینی بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۷    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: طرح کارزار رسانه ای به منظور پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل در شش شهرستان استان بوشهر اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر با بیان اینکه مجوز احداث 97 هزار مترمکعب آب شیرین کن در استان بوشهر صادر شد گفت: تاکنون به ظرفیت 20 هزار مترمکعب آن افتتاح شده و مابقی در دست اجرا است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: بزرگ ترین اردوگاه فرهنگی و ورزشی بنیاد شهید در جنوب کشور در شهرستان گناوه در حال ساخت است که بر اساس برنامه زمان بندی تکمیل و افتتاح می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۷    
رئیس شورای شهر بوشهر گفت: طرح تفضیلی محلات بوشهر به تصویب رسیده و به زودی مصوب می شود که طی آن ضوابط شهرسازی در آن به اجرا در می آید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۷    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 37 درصد از کل جمعیت مددجویی استان در مناطق محروم با ضریب محرومیت 6، 7 و 8 ساکن هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۷    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شورای پنجم برای سال اول کاری خود اقدام به بستن یک بودجه 185 میلیارد تومانی کرده است که با توجه به شفافیت این بودجه ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
امام جمعه بندرریگ گفت: کشور ما یک کشور جوان است که انتظار می رود از این جوانان در عرصه های خدمت استفاده شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
سرپرست ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: جشن قهرمانی فوتبال وسیله ای برای اتحاد اقشار مختلف مردم است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو از عدم حذف معاینه فنی عادی خبر داد و گفت: این کار فعلاً شدنی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۷    
گزارش خُرده فروشی مواد خوراکی را برای هفته منتهی به 31 فروردین ماه سال جاری منتشر شد که بر این اساس نرخ چهار گروه مواد خوراکی ثابت، قیمت چهار گروه کاهش و نرخ سه گروه دیگر افزایش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
هنگام عملیات خیبر بود که سوار هلی کوپتری می شوند تا به سمت جزیره مجنون جنوبی و نزدیکی طلائیه بروند. هواپیمایی عراقی می آید و هلی کوپتر را مورد هدف قرار می دهد اما...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
آمریکا پس از تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا و ادعای تبانی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ با مسکو اعلام کرد که هیچ مدرکی درباره تبانی وجود ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دستور العمل بانک مرکزی جهت ممانعت از سوءاستفاده بدهکاران کلان بانکی از قانون اِعسار در انتظار تشکیل جلسات ستاد است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
مدیر طرح ملی تکاپو از قاچاق 8 میلیارد دلاری پوشاک خبر داد و گفت: در حالی تنها 500 هزار نفر در این صنعت مشغول به کار هستند که با افزایش تولید پوشاک حدود 1میلیون شغل می توان ایجاد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
طرح را که تقریباً در حال تمام شدن بود، به تیمسار نشان دادیم، نگاهی به آن انداختند و سپس گفتند: من هم شب گذشته این طرح را نوشتم، ببینید به در دکارتان میخورد یا نه؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۲    
براساس آمار گمرک در 12 ماه سال 96 بالغ بر 2 هزار و 900 تن لپه از کشورهای مختلف دنیا وارد شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: به دنبال این هستیم طرحی تدوین شود تا بر اساس آن سودهای بانکی برای وام های مسکن 6 درصد کاهش یابد همچنین بازپرداخت آن بالای 15 سال شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۲    
یک نماینده مجلس گفت: نمایندگان لیست امید و جریان اصلاح طلب در سیاست های خود برنامه ریزی کرده اند که خود را از دولت جدا کنند و بگویند اگر دولت کارآمدی ندارد، دولت ما نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
تعبیر پدر این بود فرزندی که در راه است شخصی مهم برای اسلام و بنده ی خوب خدا خواهد شد. در محرم و روز شهادت حضرت علی اکبر به دنیا آمدی و پدر بخاطر ارادتش به ائمه اسمت را علی اکبر گذاشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۶    
امروزه معضل اجتماعی طلاق به یکی از اصلی ترین آسیب های اجتماعی جوامع مختلف تبدیل شده است، اما براساس آمارهای سال 2018 کشورهای اروپایی جلودار طلاق در میان دیگر کشورها هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۶    
براساس اعلام مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد، دستگاه های دولتی از امروز باید تلگرام را ترک کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
علی رغم اینکه هر روز تعدادی از موتورسواران به دلیل نداشتن کلاه ایمنی،وسیله نقلیه شانتوسط پلیس توقیف می شود،اما کم نیستندمسئولان وچهره هایی که انگار مستثنی از این قانونند وبدون کلاه،سوار موتور می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
دبیر انجمن انکولوژی(سرطان شناسی) گفت: مصرف هر وعده قلیان معادل 60 نخ سیگار سموم مختلف را وارد بدن می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۶    
رسول اکرم صلی الله علیه و آله در سخنی گران بها ضمن تاکید بر اهمیت صدقه زبان، سه فایده و تاثیر صدقه زبان را بیان فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز و فردا بارش پراکنده باران در استان بوشهر ادامه دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
تیم فوتبال شاهین بوشهر یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال ایران بار دیگر به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد تا خود را برای پروازی دیگر آماده کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
امام جمعه عسلویه گفت: شرکت های مستقر در پارس جنوبی در راستای توسعه بخش سلامت این شهرستان مشارکت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر گفت: مطالبات جامعه کارگری استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: نگاه مسئولان و مدیران نسبت به تئاتر تغییر کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
دبیر اجرایی مسابقات ملی هوافضا گفت: مسابقات ملی هوافضا در دو روز با حضور شرکت کنندگان از استان های مختلف در دو سطح دانشجویی و دانش آموزی برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۴    
سرپرست دامپزشکی شهرستان دیر گفت: واکسیناسیون رایگان بروسلوز (تب مالت) گاوها در شهرستان دیر اجرا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
امام جمعه کنگان گفت: دولت زیرساخت ها برای رفع مشکلات جوانان به خصوص در دو حوزه اشتغال و ازدواج را فراهم کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برانکو را ازلحاظ فنی و اخلاقی خیلی قبول داریم ولی باید دست از لج بازی بردارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکا به همراهی غرب جنگ ترکیبی تمام عیار در منطقه علیه ایران اسلامی راه انداخته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
به مرتضوی گفتم که براساس اسناد متوجه شدم که ریگی در کفش داری و از اعتماد من ساقط شدی. با این کار تبدیل به شخصی شدی که باید روی پرونده و عملکردت بررسی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۴    
هر سال در ایام برداشت گوجه فرنگی شاهد افت قابل توجه قیمت این محصول هستیم که باعث می شود بسیاری از کشاورزان استان بوشهر هزینه های خود را نیز تامین نکنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۹    
گام نیوز: فرماندار دیر با اشاره به اینکه نگرانی خانواده های صیادان دیری برطرف شد گفت: صیادان که بدون هماهنگی در شرایط نامساعد جوی به دریا رفته بودند به اسکله دیر بازگشتند.