جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۶    
فرمانده نیروی دریایی سپاه از اجرای رزمایش ها و تمرینات متعدد توسط این نیرو طی سال جاری در خلیج فارس خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
تشنه ای، تو تشنه ای برادرم. بنوش آب! نگاه کن، نگاه کن! چه رستخیز روشنی! منم، تویی و دیگران. تویی، منم و دیگران. چه رستخیز روشنی. کلاه خود و چکمه و یراق. یکی به آفتاب می دهد سلام، یکی به آب.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۰    
عضو هیأت مدیره اتحادیه پوشاک از حدود توزیع 2.6میلیارد دلار پوشاک قاچاق در بازار خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۷    
فرمانده کل سپاه در آیین تحویل منازل مسکونی به زلزله زدگان روستاهای سرپل ذهاب؛ سپاه تهران نشان داد که می توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله زدگان ساخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: با توجه به تخصیص یارانه ارزی 400 تومانی به کالاهای اساسی از روز یکشنبه آینده، قیمت این کالاها در بازار متعادل می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
آزاده علی رحیمی، در حالی که نوجوان بود به سختی خودش را به جبهه های جنگ رساند. او پس از حضور در چندین عملیات در شبی که نبرد سختی برای بازپس گیری فاو از سوی عراقی ها صورت گرفت، به اسارت درآمد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: در فصل گرما، هرگونه غفلت و بروز بیماری های واگیردار در منطقه، دیگر مناطق استان کرمانشاه و حتی کشور را در بر می گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۰    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به عبدالملک الحوثی شهادت صالح الصماد را به او تبریک و تسلیت گفته و اظهار داشت، این شهید مدال شرافت و بزرگی را از آن خود کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
البته که باید مشکی پوشید اما،نه جنابعالی و برخی دیگر از همفکرانتان!بلکه ملت مسلمان ایران باید درعزای ستمی که امثال شما با نادیده گرفتن احکام قطعی اسلام ونص صریح قوانین کشور مرتکب می شوید، مشکی بپوشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
رسانه ها از حمله نیروهای آمریکایی به مقر کنسولگری روسیه در سیاتل آمریکا خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
میزان بارش های ثبت شده از ابتدای سال آبی جاری تا عصر روز چهارم اردیبهشت به 128.1 میلی متر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 39.2 درصدی داشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
یک روزنامه اصلاح طلب نوشت: جمع کثیری از حامیان روحانی از رأی خود اعلام پشیمانی می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
در اقدامی عجیب و قابل تأمل، شبکه دولتی انگلیس در روزنامه دولتی ایران، مشترکاً ضمن مصاحبه هایی با معاون متواری و نفوذی سازمان محیط زیست، به تبرئه وی پرداختند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
جراح و متخصص زنان با اشاره به اینکه چاقی، استعمال سیگار و کم بودن فعالیت بدنی گُرگرفتگی را تشدید می کند، گفت: کاهش وزن و مصرف سویا، بذر کتان، عدس و لوبیا در کاهش علائم گُرگرفتگی مؤثرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
روابط عربستان و اسرائیل که ریاض سخت در تلاش برای تقویت آن است فقط به نشست های پنهانی در واشنگتن و یا سفرهای پنهانی مسئولان سعودی به تل آویو محدود نمی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
ماکرون صراحتا اعلام کرده است که به دنبال حفظ برجام به شرط حذف توانایی موشکی و قدرت منطقه ای ایران است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در توسعه شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از هشت استان برتر کشور هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: برنامه های پژوهشی در حوزه علمیه استان بوشهر تقویت می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
ادعای انتقال ستاد نامزدهای اصلاح طلب به ستاد هاشمی در مرحله دوم انتخابات سال 1384 همه الکی بود. هیچ نیرویی نفرستادند. مصاحبه هم که می کردند این را جا می انداختند که ما هم هاشمی را قبول نداریم ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۶    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه 31 نفر در کشور جزء سران مفاسد اقتصادی هستند و اسامی آنها به دستگاه قضا داده شده است، گفت: باید گلوگاه مفاسد اقتصادی گرفته شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۴    
مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: در سال گذشته در گمرکات استان بوشهر از ورود 137 محموله کالای فاقد استاندارد ملی به ارزش چهار میلیون و 644 هزار دلار به کشور ممانعت به عمل آمد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به گستردگی حوزه سلامت، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی فقط 30 درصد از اقدامات لازم در این حوزه را پوشش می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: برای کنترل دقیق بحران آب در استان بوشهر نیاز است که یک کمیته مشترک برای اجرای طرح های فرهنگی حوزه آب آشامیدنی شکل گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: در قبل از انقلاب تعداد شاغلین بخش صنعت آب و برق کشور 65 هزار نفر بوده که اکنون به 35 هزار نفر کاسته شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
طالبان با انتشار بیانیه ای از پیوستن یک فرمانده پلیس با 29 نفر از افرادش در ولایت بادغیس در شمال غرب افغانستان به این گروه خبر داد اما برخی منابع محلی این رقم را 20 نفر اعلام کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
وزیر دفاع با اشاره به اقدامات وزارت دفاع درصورت خروج آمریکا از برجام، گفت: قطعا همه کشور منسجم و یکپارچه دارای برنامه بوده و در صورت خروج آمریکا از برجام برنامه وزارت دفاع نیز به موقع انجام می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به حمایت های آمریکا از سعودی ها به ائتلاف ضد یمن هشدار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
اصلاح طلبان به خوبی آگاهند که در سال های پایانی دولت آقای روحانی حمایت از او و دولتش احتمالاً سبب ریزش بخش هایی از پایگاه اجتماعی این جریان خواهد شد. با وجود این، چاره ای جز حمایت از او ندارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که برای خواندن یکی از سرودهای تیم ملی فوتبال انتخاب شده بود، با انتشار نامه ای انصراف خود را از خواندن این قطعه اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
سریال ایرانی یکی از مؤلفه های فرهنگی جذاب و پر مخاطب در کشورمان بوده است. سریال هایی که مماس با فرهنگ، آداب و رسوم، اخلاق و در یک کلام، فرهنگ بومی مردم این دیار بوده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ابلاغیه رسمی این دستور تا پایان اردیبهشت به بانک ها ارسال خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۹    
سید مصطفی میرسلیم با اشاره واقعه طبس گفت: ترامپ باید امروز این برگ از تاریخ را چندین بار مطالعه کند و به خاطر بسپارد و اشتباهات گذشتگان را تکرار نکند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۵    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن به ادعای سعودی ها مبنی بر درخواست پناهندگی اش به سلطان نشین عمان واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۵    
زمان بازگشت بازیکن مصدوم استقلال به تمرینات آبی پوشان مشخص شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۵    
علاقه گروه های تروریستی و تبهکاری به تلگرام از ویژگی های فنی آن ناشی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
جنبش تحریم همه جانبه علیه رژیم صهیونسیتی بار دیگر برای شرکت آیداس خط و نشان کشید و این شرکت را متهم به مشارکت در جنایت های این رژیم جعلی علیه فلسطینی ها کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
اگرچه وزارت راه درخواست افزایش وام مسکن به 200 میلیون را داده بود، اما احتمال می رود شورای پول و اعتبار با توجه به کسری منابع صندوق مسکن یکم با این خواسته موافقت نکرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به روند افزایشی تعداد طلاق در کشور در سال 96 گفت:در سال 90 به ازای هر ساعت 16 طلاق ثبت شده است که این تعداد در سال 96 به 20 طلاق در هر ساعت افزایش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
176 نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از پیام رسان های داخلی بیانیه ای صادر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۰    
فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین گفت: از ابتدای تفحص در سال جاری، یعنی 18 فروردین که کار آغاز شد تا این لحظه، پیکرهای طیبه 39 شهید در محورهای بوارین، کتیبان، زبیدات و مندلی در غرب کشور عراق کاوش شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
رئیس اداره سیاستگذاری وزارت خارجه آمریکا که مسئولیت گفت وگو با اروپا درباره برجام را بر عهده دارد، می گوید واشنگتن به دنبال توافقی تکمیلی برای برجام است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
لحظاتی پیش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر از معرفی نامادری کودک آزار به زندان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات های اروپایی نوشته است که آمریکا و اتحادیه اروپا در آستانه دستیابی به توافق درباره مجموعه ای از اقدامات علیه ایران هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور فرانسه امروز سه شنبه در جمع نمایندگان هر دو شاخه کنگره آمریکا (سنا و مجبس نمایندگان) سخنرانی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۵    
علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما طی روزهای آتی جای خود را به مدیر جدید می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۵    
نادر طالب زاده به الیور استون گفت آیا نمی خواهی در مورد ایران، فیلم بسازی. گفت: اگر این کار را بکنم به آمار شهدای شما اضافه می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
از پیراهن جشن قهرمانی باشگاه پرسپولیس رونمایی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا تصریح کرد که آمریکا و اتحادیه اروپا اجازه اصلاح برجام و اظهارنظر از جانب تمامی اعضای گروه 1+5 را ندارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
وزارت دفاع روسیه تصاویر قطعات موشک های آمریکایی که توسط پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری و منهدم شده بودند رونمایی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۵    
این که چرا پلیس جرات ورود به این خیابان پر از تخلف و فساد علنی و مقابله با جرائم جاری در آن را ندارد پرسشی است که باید از خانم ها مولاوردی و ابتکار پرسیده شود!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
آئین اختتامیه نخستین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت (ع) با حضور شاعران آئینی پنج استان کشور در بوشهر برگزار و نفرات برگزیده معرفی شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
فرماندار دیر گفت: معلولیت محدودیت نیست و مراقبت روحی و روانی از بیماران معلول ذهنی الزامی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر با اشاره به کاهش قابل توجه میزان ذخیره آب سد رئیسعلی دلواری گفت: این حجم آب پاسخگوی نیاز آبی کشاورزی در سال جاری نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: مشکلات مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان در استان بوشهر رفع شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم گفت: برنامه و نگاه راهبردی در راستای توسعه حوزه سلامت دیلم تدوین شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۵    
توافق نامه طرح جامع شهر بوشهر بین استانداری بوشهر و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) به امضا رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۹    
نمایی زیبا از آبشار برنجه تاف الیگودرز لرستان که با ارتفاع 796 متر بلندترین آبشار آسیا و سیزدهمین آبشار بلند دنیاست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
طرح برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه از طرف حزب عدالت و توسعه و حزب حرکت ملی گرا (در روز 24 ژوئن سال جاری میلادی) در مجلس این کشور مطرح گردید و با 386 رای به تصویب عمومی رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
با توجه به تأیید حکم صادرشده برای راننده اتوبوس جنایتکار عضو فرقه دراویش، این فرد یک قدم تا چوبه دار فاصله دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
با تصمیم روز گذشته شورای پول و اعتبار سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم به 8 درصد کاهش یافت که در این خصوص یک کارشناس بازار مسکن عقیده دارد این کاهش قیمت می تواند بروی افزایش قیمت ها تاثیرگذار باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
امسال سال عجیبی برای پرچمداران اندرویدی است. شرکت های اندرویدی مثل ال جی و هوآوی که قبلا می توانستند با ویژگی های خاص خود به دیگر برندها فخر بفروشند امسال با حرکتی چینی وار به سراغ کپی برداری رفته اند
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
با اشاره لب به من اصرار می کرد که هر چه زودتر موضوع را با پدرش در میان بگذارم. آقای نظری متوجه رفتار غیرعادی مصطفی شد و پرسید: چرا اینطور می کنی؟ گفتم: آقای نظری مصطفی رضایت نامه اصلی را می خواهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
سرمربی تیم استقلال در حالی با حامی مالی اش قرارداد امضا کرد که هنوز راضی به تمدید قرارداد با باشگاه استقلال نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: در حال حاضر بیش از 60 تا 70 درصد مصارف محصولات نساجی در کشور مربوط به تولیدات خارجی و بقیه وابسته به تولید داخلی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
جلیل طائفی رنج ساخت فیلم های بلند را با ابتدایی ترین امکانات به جان خرید و با زحمت زیادی برای مردم نمایش داده است. بدون کمترین پشتیبانی رسانه ای یا هر امکان دیگر.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
پورابراهیمی گفت: تحولات خوب و اساسی در مدیریت مبارزه قاچاق کالا و ارز تا پایان امسال خواهیم دید و تا پایان تابستان هیچ عذری درباره راه اندازی سامانه های کنترل و کشف کالای قاچاق پذیرفتنی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس آخرین اخبار از آغاز روند ساخت ساختمان پلاسکوی جدید را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
قای ادیب زاده عزیز. جناب آقای پاپ فرانسیس، نامه شما و کتاب مسیح در شب قدر را دریافت کرده و از من خواسته است از شما تشکر کنم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۴    
با کاهش سود تسهیلات مسکن صندوق پس انداز یکم مناطق شهری و در بافت های فرسوده ،میزان اقساط ماهانه تسهیلات 160 میلیونی خانه اولی ها به ترتیب حدود 130 هزار و 170 هزار تومان کاهش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۹    
تیم فوتبال پارس جنوبی برای فصل آینده فقط دو بازیکن دارد و قرارداد سایر بازیکنان این تیم روز جمعه به پایان می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۹    
مرد شکاک که به رابطه همسرش و مرد راننده شک داشت، آنها را با ضربه های چاقو کشت. دو کودک زن جوان شاهد این جنایت هولناک بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد در دیدار وزیر خارجه ایران ضمن حمایت از حفظ برجام بر پایبندی کلیه طرف ها بر تعهدات خود در این توافق تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
بعد از انتشار توئیت کذایی، روزنامه جهان صنعت-رسانه ای که خبرنگار هتاک در آن فعالیت دارد- اعلام می کند برخورد لازم با فرد شده اما این ابهام را باقی می گذارد که برخورد لازم دقیقا چگونه اقدامی است؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
امام صادق علیه السلام در سخنی ارزشمند دو تاثیر منفی پرخوری بر روح و قلب انسان را بیان فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
محمد صلاح و مانه دو ستاره مسلمان لیورپول بعد از گلزنی مقابل رم سجده شکر به جا آوردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:در گذشته متوسط عمر ساختمان های حوزه بهداشت 25 سال بوده است که خوشبختانه با نوسازی و بازسازی زیرساخت های حوزه بهداشت متوسط عمر بنای ساختمان ها به 10 سال کاهش یافته ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: تا امنیتی در تمام حوزه ها از جمله امنیت دارویی، امنیت در محل کار و منزل و امنیت اجتماعی نباشد، اقدام برای توسعه سلامتی امری محال و یا غیرممکن است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۴    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: عدالت در سلامت، آرمانی است که در شهرستان تنگستان تحقق یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اعلام شاخص های جدید بسته بندی میوه و تره بار جهت صادرات در سال 97 از سوی سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یک نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و مقدار 2 کیلو گرم تریاک را کشف کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از کاهش صد در صدی آمار کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی درون شهری در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۹    
نوع زندگی سران مملکت و شیوه کاری آنها همواره مورد سوال افکار عمومی بوده که این نوع سبک زندگی بیشتر از همه از گفته های اطرافیان و مدافعان قبلی و فعلی آنها قابل ارزیابی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۹    
آیت الله خامنه ای با تاکید بر لزوم شناساندن شخصیت و آراء بزرگان فلسفه تاکید کردند: فلسفه باید در حوزه علمیه قم و همچنین حوزه علمیه تهران که روزگاری مرکز فلسفه بوده است، رواج پیدا کند.