شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۱    
در چند روز آینده، نمایندگان مجلس دهم باید تصمیم بگیرند می خواهند بار دیگر با دولت روحانی همراهی کنند و پاس گل تاریخی در اختیار دونالد ترامپ ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۴    
اصلاح طلبان در حالی سعی دارند طلاق سیاسی خود را از دولت اعتدال بگیرند که دیگر نمی توانند مشکلات کشور که حاصل تاکتیک رحم اجاره ای آنان بوده است را انکار کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت پدر کودک آزار کرجی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۴    
مقام ارشد وزارت خارجه روسیه از همکارهای مختلف اقتصادی با ایران جهت مقابله با فشار تحریم های آمریکا خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
مواد سمی قلیان نه تنها کمتر از سیگار نیست بلکه بعضی مواد خطرناک از جمله قیر یا دوده (ماده سرطان زا)، منوکسیدکربن (نوعی آلاینده) و نیکوتین (ایجادکننده وابستگی) موجود در دود آن از سیگار بیشتر است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۵    
آن روز اضطراب عجیبی داشتم و حالم خیلی بد بود. یکی از اقوام که از شهدای مدافع حرم مطلع بود با پدرم تماس گرفت و از پدرم خواست به دیدنش برود. پدرم ناراحت بود و سریع رفت.مادر و برادرم هم بسیار منقلب شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه بدون اشاره به تداوم حضور نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی در اظهاراتی به موضع گیری اخیر آمریکا درباره عفرین پاسخ داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۵    
به گفته یک رسانه آمریکایی،یکی از سناریوهای محتمل پیش رو این است که رئیس جمهوری آمریکا خروج از توافق واعمال دوباره تحریم ها را اعلام کنداما پیش از آنکه این تحریم ها اجرا شوند،فرجه ای را در نظر بگیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۰    
در راستای سلسله جلسات دولت سایه دو نشست تخصصی بررسی وضعیت ارز با حضور سعید جلیلی و جمعی از مسئولان سابق بانک مرکزی و کارشناسان اقتصادی طی دو نشست برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
واضح است که روحانی از ناحیه اقتصاد کشور که یک تابلوی آن دلار 6400 تومانی و سکه 2میلیون و صدهزار تومانی است و محصول تدبیر و امیدآفرینی دولت خود اوست ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۰    
در هفته جاری موضوع سؤال از رئیس جمهور را پیگیری کرده و در صورتی که این درخواست نمایندگان کردزبان شهرهای مرزی به نتیجه نرسد به طور حتم موضوع استیضاح رئیس جمهور را پیگیری خواهیم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۳    
سرمربی تیم ملی ایران گفت: در مراسم قرعه کشی غیبت کردم، زیرا حضورم در جام ملت ها به عنوان سرمربی تیم ملی ایران قطعی نیست!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۲    
امام جمعه موقت شهرستان جم گفت: برخی از کارکنان نفت و گاز ساکن شهرستان جم علاوه بر این که سودی برای شهرستان جم ندارند، مشکلاتی را ایجاد کرده و عامل فساد هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۷    
مدیر دانشکده دخترانه الزهرا بوشهر گفت: دانشکده دخترانه الزهرا بوشهر در روزهای 16 تا 18 اردیبهشت ماه امسال میزبان سومین جشنواره منطقه ای مد و لباس ایرانی و اسلامی با حضور چهار استان سیستان و بلوچستان ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۷    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت:21 گروه در سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی بوشهر باهم در سه بخش رقابت می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۷    
با پیگیرهای عوامل تیم مشکل گذرنامه هافبک عراقی سرخپوشان نیز حل شد و وی فرودگاه دبی را برای پیوستن به سرخپوشان در ابوظبی ترک کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۷    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به نقش پر رنگ فرهنگیان در اساسنامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:طرح تغییر اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان به مجلس ارائه می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۲    
روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم نوشت: امروز قرار گرفتن مغرب در صف رژیم صهیونیستی، آمریکا و طرفداران آنها سیاست فرار رو به جلوست که آن را در آینده به پرتگاه سقوط و پایان رژیم حاکم بر آن سوق می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۸    
ستاد کل ارتش کویت اعلام کرد که یک فروند ناوچه متعلق به این کشور جمعه در آب های خلیج فارس غرق شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۸    
مدیر بخش غرب آسیا در سازمان حقوق بشر جهانی از حاکمان امارات خواست تا در خصوص سرنوشت دختر حاکم دبی که از این کشور فرار کرده بود شفاف سازی کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۸    
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای اعلام کرد: باید آماده مواجهه با اس- 300 در سوریه باشیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین ابعاد جنگ ادراکی که برای قرار دادن گزاره جعلی تسلیم- جنگ در برابر افکار عمومی دنبال می شود، گفت: امکان شکل گیری هیچگونه جنگی علیه ایران متصور نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۳    
روزنامه واشنگتن پست به رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد، اگر فکر می کند استراتژی او در قبال کره شمالی، درباره ایران نیز مؤثر خواهد بود درباره هر دو کشور اشتباه می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۸    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فرار مالیاتی در کشور بیش از 2 برابر وصول آن بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۸    
نمایندگان آمریکایی روز جمعه جزئیات بودجه نظامی 717 میلیارد دلاری را اعلام کردند که شامل تلاش برای رقابت با چین، روسیه و توقف فروش تسلیحات نظامی به ترکیه است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۸    
با وجود برگزاری انتخابات در لبنان، برخی خانواده های سنتی سیاسی هستند که روند تصمیم گیری های کشور را طی چند دهه گذشته در انحصار خود گرفته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۸    
پسر بچه چهارساله بر اثر کنجکاوی با بردن دست خود به داخل محل نورگیر آسانسور فاقد شیشه و حفاظ مناسب، دچار مصدومیت شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر روز دوشنبه وارد کشور می شود و بخش هایی از غرب، مرکز و شمال شرق کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۸    
با جدال خاموش بین اعضای شورای شهر، بنظر می رسد به اجماع رسیدن بر سر یک گزینه کار دشواری است و باید دید گزینه نهایی تا چه حد می تواند مرضی الطرفین همه اعضا باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۳    
درحالی که یکی از اعضای شورای شهر تهران ادعا می کند که پشت پرده انتخابات شهرداری تهران دست هایی در حال کار هستند، افکارعمومی از وی سئوال می کند که چرا این پشت پرده را افشا نمی کند؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۸    
پس از طی دوره های نام برده در تاریخ 57/2/18 به میهن بازگشت و طبق امریه ستاد فرماندهی نیروی هوایی به پایگاه ششم شکاری بوشهر منتقل شد و به جمع تیز پروازان هواپیمای شکاری بمب افکن اف - 4 .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۸    
کره شمالی در راستای آغاز روند تنش زدایی با کره جنوبی، ساعت رسمی خود را 30 عقب کشید تا آن را با ساعت کره جنوبی هماهنگ کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۸    
کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز اعلام کرد که رایزنی برای اصلاح قانون افزایش حقوق کارمندان در قالب قانون بودجه را آغاز کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
یک رسانه لبنانی با اشاره به تحولات و رویدادهای مهم ماه مه 2018 و خطرناک توصیف کردن این ماه به حتمی بودن واکنش ایران به حمله اخیر اسرائیل و زمان و نحوه آن پرداخته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن انتقاد از اظهارات اخیر روحانی گفت: جمهوری اسلامی وعده دروغ نمی دهد و رئیس جمهور مخصوصا اگر آخوند باشد نباید حرفش در جلسه داخلی و خارجی 180 درجه تناقض داشته باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
فرماندار شهرستان جم گفت: این شهرستان دارای شرایط جغرافیایی خاصی دارد و کوهستانی بودن مسیرهای این شهرستان و حمل نقل اتوبوس ها ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس اداره گاز شهرستان جم گفت: خطوط لوله گاز به عنوان بمب های مویرگی تا منازل مردم کشیده شده و لازم است دستگاه های حفار قبل از هر حفاری از اداره گاز استعلام بگیرند تا شاهد قطع گاز و احیانا انفجار ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان جم گفت: مرحله دوم شروع ساخت منازل مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان جم توسط بسیج سازندگی سپاه آغاز شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت:صبح امروز نیروهای دریابانی استان بوشهر در آب های ساحلی بندر دلوار از توابع شهرستان تنگستان، موفق به کشف 308 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
در مسابقات روز جهانی کارگر، نفت فلات قاره قهرمان مسابقات فوتسال کارگران بوشهر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر گفت: همسایگی بوشهر با قطر فرصت خوبی برای افزایش تبادلات تجاری و بازرگانی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه صادرات به کشور قطر، گفت: تجار و فعالان اقتصادی استان بوشهر از فرصت بازار قطر استفاده کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
رئیس مرکز تحقیقات هسته ای خلیج فارس بوشهر گفت: دومین دستگاه تصویربرداری مولکولی پت حیوانی و تصویربرداری فلورسنت کشور در استان بوشهر نصب و راه اندازی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر گفت: خدمات متنوع سلامت به اتباع خارجی استان بوشهر ارائه می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی از مردم ایران، هنوز اولین گروه مرجع اجتماعی در جامعه معلمان هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
در آئینی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی، معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر گفت: افزایش تعاملات اقتصادی و تجاری ایران و قطر دنبال می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس به خروج تعدادی از نمایندگان از لیست امید واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
نویسنده با وام گرفتن از فضای مخاطبانش در شبکه های اجتماعی دست به نوشتن داستان بلندی زده تا باز هم سلیقه آنها را تأمین کند، در صورتی که این مساله در واقع نوعی خیانت به سلیقه مخاطبان است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
آگهی هم خانه فارغ از جنسیت، پیش تر در دیوار خیابان ها و پل ها قابل مشاهده بود اما با گسترش فضای مجازی، اکنون به سایت ها رسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
من نمی توانستم فوتبالم را برای دوسال کنار بگذارم و کتابم را چاپ کنم و دوباره به فوتبال برگردم. خب این کار خنده دار است. اتفاقا من در این شهرت، ضررهای زیادی کرده ام.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
پیش بینی نتایج انتخابات پارلمانی لبنان در این دوره با ابهام فراوانی روبرو است، اما نگاهی به شاخص ها و نظرسنجی های موجود می تواند شمه ای کلی از جریان های پیروز انتخابات ارائه دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: در سال 98، باید 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
دریافت هرگونه وجه مازاد بر تعرفه های مصوب با هرعنوان ازجمله بخش VIP توسط بیمارستان های خصوصی کشور ممنوع و مصداق بند 4 قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی خواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
مطالعه جدید نشان می دهد افراد مسنی که از گرما سونا لذت می برند کمتر در معرض سکته قرار دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۹    
اسطوره فوتبال ایران پس از مراسم قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 امارات در مورد این قرعه کشی صحبت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۹    
امام جمعه دیر گفت: هدف آمریکایی ها علاوه بر خدشه واردکردن به امنیت ایران، تجزیه جهان اسلام بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس شورای شهرستان دشتی گفت: نقش اصحاب رسانه در آگاه سازی جامعه و تنویر افکار عمومی بی نظیر است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۴    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: دو مدرسه شهید باهنر و پروین اعتصامی در حال ساخت است و امسال نیز عملیات اجرایی چهار مدرسه فارابی دیر، جواد الائمه بردستان ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
به گزارش گام نیوز حضرت امام رضا(ع) پیرامون مبحث حسن ظن به خداوند تعالی می فرمایند: أَحْسِنِ الظَّنَّ بِاللّهِ ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
رئیس شورای اسلامی خورموج از راه اندازی تفرجگاه جهت جذب توریست خارجی به شهر خورموج خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: دستگاه های اجرایی باید توان خود را در جذب اعتبارات ملی افزایش دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
دولت های انگلیس، فرانسه و آلمان، با توجه به مستندات فراوان از نقش تلگرام در عملیات های داعش به دنبال اقداماتی برای محدود کردن فعالیت آزادانه تروریست ها در این پیام رسان هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
طی نشدن مراحل قانونی امور اجرایی که با استفاده از ابزار قهریه و قضاییه صورت بگیرد، در تعارض با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و در نقطه مقابل دموکراسی قرار دارد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
گام نیوز: حال و روز سینما بهمن بوشهر به گونه ای شده است، که برای اینکه بتواند هزینه های جاری خود را تامین کند سالن اصلی را در اختیار خواننده های پاپ قرار می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در اجرای طرح خدمات اجباری روستایی در 2 فاز 500 روستای این استان زیر پوشش سرویس اینترنت قرار می گیرند.