یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
از این رو با زیر پا گذاشتن 9شرط رهبر انقلاب، 10شرط شورایعالی امنیت ملی و 9شرط مجلس شورای اسلامی نه تنها حسن روحانی باید از ملت ایران عذرخواهی کند که باید از رهبرانقلاب و دو نهاد دیگر به خاطر ضعف خود ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۸    
گام نیوز: پارسال نیز که آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی دیوان عدالت اداری لغو شد عمده دلیل آن نوع پذیرش نیروهای بومی در مناطق میزبان صنایع نفت و گاز بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۳    
آیت الله دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز انتخاب شد. وی پیش از این امامت جمعه جهرم را برعهده داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
در خانواده شهید حسینی جهاد سابقه دیرینه دارد، یکی از برادران دیگر خانواده به نام غلام نیز سال ها پیش به شهادت رسیده است. سید ناصر به عشق دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به عهدشکنی های متعدد رژیم صهیونیستی گفت: آینده فلسطین را جهادگران میدان مقاومت رقم می زنند نه میزهای مذاکره.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۸    
اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در نشستی در تهران از سازمان ملل متحد خواستند که تدابیر عملی لازم را در جهت ممانعت از اقدامات باطل علیه فلسطین از سوی آمریکا را انجام دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه برجام تنها در صورت لغو تحریم ها امکان پذیر است و برای این امر اروپا باید در مقابل امریکا بایستد و از شرکت های اروپایی در برابر فشارهای امریکا حمایت کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
وزیر کار از توزیع نخستین مرحله توزیع سبد غذایی سال 97 در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
در دوران تصدی وزارت اطلاعات، گاه به تناسب موضوع مورد بحث در جلسه ی سران قوا حضور داشتم. این جلسات معمولا شب ها برگزار می شد و محل برگزاری آن متغیر بود، مرحوم حاج احمد آقا هم شرکت می کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: اگر ما بتوانیم سالانه 3 میلیارد دلار صادرات پوشاک داشته باشیم، برای حدود 800 هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۳    
رختکن سرخپوشان پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان برانکو موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 الجزیره را از پیش رو بردارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۸    
پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاه عربستان که سه هفته پیش اتفاق افتاد، بن سلمان در رسانه ها و محافل سعودی دیده نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۳    
گام نیوز : دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به برخی موضع گیری ها در خصوص برجام اطلاعیه ای صادر کرد که در آن آمده است: متأسفانه آنان که باید عذرخواه مواضع نادرست خود در گذشته باشند ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 25 دبیر تربیت بدنی در آموزش و پرورش استخدام می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و تعدادی از مسئولان، احکام ائمه جمعه اهل سنت شهرها و روستاهای استان بوشهر اعطا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
جشن تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هر وقت فرصتی برای جوانان ایجاد کردیم درست عمل کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: صادرات بیش از 95 درصد نفت از پایانه نفتی خارک ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در گسترده ملی، استان بوشهر از جهت وحدت و اخوت بین روحانیت اهل تشیع و تسنن مطرح و به عنوان یک الگوی عملی مطرح شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
به گزارش گام نیوز یک فعال فضای مجازی در توسستر خود با انتشار تصویری از محصولات خارجی در یک سوپر مارکت در تهران نوشت:
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از هر 5 ازدواج 3 مورد به طلاق می انجامد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۲    
اصول حاکم بر توسعه اینترنت اشیاء در کشور در جلسه عصر دوشنبه شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در اطلاعیه ای سه وزیر کابینه خود را از امکان کاهش قابل توجه نفت ایران مطلع کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۲    
آنچه فراتر تخیلات، واقعیت آینده سرزمین مقدس فلسطین است، اخراج قطعی اشغالگران و مجازات حتمی حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنان به ویژه سردمداران کاخ سفید است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
یک مسئول وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با اشاره به شمار بالای شهدا و مجروحان امروز در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی گفت:تعداد خودروهای آمبولانس برای انتقال شهدا و زخمی ها به بیمارستان ها کافی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
وزیر خارجه روسیه از نگرانی مسکو درباره تلاش ها برای تجدیدنظر در توافق های صورت گرفته برای حل و فصل اوضاع در خاورمیانه و از جمله وضعیت نوار غزه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
واکنش سازمان عفو بین الملل به جنایات صهیونیستها در غزه و اعتصاب سراسری در روز سه شنبه طبق اعلام سازمان آزادی بخش فلسطین از مهمترین اخبار فلسطین است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: شرکت زیرساخت مطابق با مصوبه مرکز ملی فضای مجازی امکانات و پهنای باند در اختیار پیام رسان های بومی قرار داده و تاکنون چیزی در این زمینه کم نگذاشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: یکی از چهاراصل توسعه پایدار، حفظ حقوق نسل های بعدی است؛ متأسفانه در سیاست هایمان هیچ جایگاهی برای نسل های بعدی نداریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۷    
در بیانیه جبهه مردمی آمده است: خروج ایالات متحده آمریکا از برجام، سرمشقی برای سایر کشورهای است تا دریابند که حقوق بین الملل چقدر سست و توافقات بین المللی تا چه میزان بی اعتبار است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۷    
سید حسن نصرالله در سخنانی در مراسم دومین سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین تاکید کرد پیروزی واقعی در سوریه را در درجه اول سوری ها محقق کردند و همپیمانان افتخار مشارکت در تحقق این پیروزی را دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
کارشناس مسائل هسته ای گفت: یکسری نهادها در ایران برای دورزدن تحریم ها وجود داشت که از زمان روی کار آمدن روحانی تمام این نهادها تعلیق یا تعطیل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
جنبش عدالتخواه دانشجویی اعلام کرد به هر فردی بتواند ساختمان سفارت غیرقانونی آمریکا در قدس شریف را تخیرب کند، جایزه 100 هزار دلار جایزه می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
معاون وزیر ارتباطات از موافقت وزیر ارتباطات با تدوین تعرفه جدید برای مشترکان کم مصرف اینترنت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
وزیر دفاع کشورمان با بیان اینکه خود را در مبارزه با تروریسم متعهد می دانیم، گفت: امنیت جمهوری اسلامی افغانستان را امنیت خودمان می دانیم و در مبارزه با تروریسم با تمام توان کمک می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، شمار تلفات تظاهرات مرز غزه به 37 نفر و تعداد زخمی ها به هزار و 693 نفر رسید. تصویری از شهید امروز راهپیمایی بازگشت معتصم أبو لولی
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۷    
گل دقایق پایانی کاپیتان سرخ پوشان سند ورود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی را امضا کرد. پرسپولیسی ها دو بار از حریف پیش افتادند و در نهایت با پیروزی به کار خود پایان دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
براساس گفته های خانم موگرینی، آقای روحانی با ارائه تضمین بقا در برجام، این اطمینان را برای ترامپ ایجاد کرده است که با خیال راحت خارج شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
کاریکاتور وبگاه قطری عربی 21 از انتقال سفارت آمریکا به قدس.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
رئیس شورای راهبردی گفت: اکنون راهی که اتحادیه اروپا انتخاب می کند، بسیار مهم است؛ اینکه تسلیم مطامع آمریکا شود و یا با مقاومت در برابر آن استقلال خود را اثبات کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۷    
امروز بعد چند سال که از چاپ کتاب خاطرات رفاقت من و تو، و تنهاخوری و شهادت جنابعالی می گذره (قیافه ات رو این جوری نکن. می دونم اگه خودم می خواستم، الان پیش تو بودم.) جات خالی بود توی نمایشگاه کتاب.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۷    
بارها در برابر تست های روانشناسی مختلفی در فضای مجازی قرار گرفته اید. اما این تست ها چقدر می توانند به شما کمک کنند؟ آیا این تست ها معتبر هستند و ما را از مراجعه به روانپزشک بی نیاز می کنند؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل دامپزشکی استان تهران با اشاره به احتمال شیوع دوباره بیماری تب کریمه کنگو با نزدیک شدن به فصل گرما به مردم توصیه کرد که محصولات پروتئینی مانند جگر را از دست فروشان دوره گرد خریداری نکنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۷    
اهالی نوار غزه به سمت مرزهای شرقی نوار غزه با فلسطنی اشغالی رفتند تا در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و نیز سالروز اشغال فلسطین یوم النکبه دست به تظاهرات بزنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
سرتاسر نوار غزه امروز دوشنبه همزمان با برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت در مناطق مرزی، وارد اعتصاب سراسری شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
معاون وزیر راه از اجرای طرح "برجام بازآفرینی شهری" خبر داد و گفت: بانک مرکزی با تخصیص سالانه 2500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت وام موافقت کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
وزیر ارتباطات در واکنش به انتقاد برخی پیام رسان ها از عدم همکاری در تأمین زیرساخت ها، گفت: در حال حاضر 4 پیام رسان خوب کار می کنند و تنها یکی که در گذشته ادعایی داشته و به آن نرسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
سرمربی تیم پرسپولیس بعد از تمدید قراردادش با این باشگاه پیامی را منتشر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
یکی از نمایندگان درحالی بیان می کند که به پیام رسانان داخلی اعتماد ندارد که در سال گذشته برای صفحه اینستاگرام خود جشن دوسالگی گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مخالفت کمیسیون متبوع خود با طرح افزایش بخشودگی خدمت وظیفه فرزندان ایثارگران خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
شب گذشته فلسطینیان با استفاده از بادبادک حامل مواد آتشزا، آتش سوزی گسترده ای در شهرک صهیونیست نشین ناحل عوز در جنوب فلسطین اشغالی ایجاد کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
نویسنده کتاب الف لام خمینی گفت: من عقیده دارم این کتاب و شرح اسم نسبت به رهبر پیشین و رهبر فعلی ایران شناخت ایجاد می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
جوانان فلسطینی در مرز نوار غزه، هواپیمای بدون سرنشین رژیم اشغالگر را که مواد آتش زا روی چادرهای تظاهرکنندگان فلسطینی در این منطقه می ریخت، سرنگون کردند
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
علی قاسمی دونده ملی پوش شهرستان دیر استان بوشهر به مسابقات جهانی پاریس اعزام می شود تا در رشته های پرش طول، 400 متر و چهار در 100 متر امدادی رقابت کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: دو تیم صعودکننده به لیگ برتر فوتبال استان بوشهر مشخص شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به مقابله با گرد و غبار در استان گفت: پروژه بزرگ 200 هکتاری چاله های آبگیر در شهرستان دشتی با پیشرفت خوبی روبرو شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۷    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: به مردم اطمینان می دهیم که به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که بازار استان و کشور با کمبود کالا مواجه شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۷    
اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تاسیسات و زیرساخت های صنعت نفت در جزیره خارگ بازدید کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام یکی از موضوعات اصلی بحث نفت است، بی تردید ایران اسلامی تحت تاثیر این موضوع قرار نخواهد گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: جزیره خارگ به عنوان قلب اقتصادی و انرژی کشور دارای مشکلات متعددی است که باید برای رفع آن تلاش شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از افزایش دو برابری ظرفیت صادرات نفت خام کشور خبر داد و گفت: هم اکنون ایران هیچ نفت روی آب و بدون مشتری ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت مسئولیت اجتماعی خود نسبت به محیط پیرامون را انجام دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
تقریباً از روز 8 فروردین 1361 که نبردهای فتح المبین به پایان رسید، گروه طرح ریزی سپاه و ارتش عملاً طرح ریزی عملیات الی بیت المقدس را آغاز کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
عربستان و هم پیمانانش پروژه جدیدی را آغاز کردند و به دنبال جابه جایی قدرت در کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس دیوان محاسبات کل کشور از بازگشت به کار 11 مدیری که پاداش نجومی گرفته اند، خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
برپایی تظاهرات گسترده در وین پایتخت اتریش در هفتادمین سالروز اشغال فلسطین،تظاهرات کنندگان جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرده و خواستار آزادی فلسطین شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به انتقال سفارت آمریکا به قدس گفت: آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس، طرف فلسطینی را که بارها مطالبه خود برای صلح را ثابت کرده، مجازات می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
فرزند شهید حاج محمد عبادیان در خاطره ای نوشت:از کودکی با پدرم بزرگ شده ام و حالا شهید است.خلاصه من از پدر و مادرم خیلی تشکر می کنم؛ که مرا بزرگ کرده اند. یکی از خاطره های من درباره پدرم این است که...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
حدود بیست روز پس از فیلتر شدن تلگرام، تحقق 6 تکلیف حمایت از پیام رسان های داخلی از 6 پیام رسان سوال شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
بر اساس آمار گمرک در سال 96 بیش از 145 تن چادر از 6 کشور جهان وارد ایران شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
در حالی که کشورهایی که همچنان در برجام عضویت دارند، تلاش های خود را برای حفظ این توافق بین المللی افزایش داده اند، آمریکا تهدید کرد که شرکت های اروپایی طرف همکاری با ایران را تحریم می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۳    
گودرزی گفت: تسویه بدهی ها در دوره قالیباف اجرایی شده است و توافقات آن در همان دوره صورت گرفته بود؛ اما چون پرداخت بعضی از آنها طی شش ماه گذشته انجام شده است، مدیران جدید آن را به حساب خود گذاشته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۳    
با وجود اختلاف بین برخی چهره های دولتی از یکدیگر به نظر می رسد رئیس جمهور هم به این اختلاف ها ورود کرده و پاسخ گلایه را با گلایه داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۳    
یک سایت یونانی خبر داد که مهاجم ایرانی المپیاکوس مشتری جدیدی از آلمان پیدا کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز شهادت مصطفی بدرالدین ملقب به ذوالفقار از فرماندهان مقاومت، عصر امروز به ایراد سخنرانی می پردازد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه دسر آلوئه ورا حاوی انواع ویتامین های A، E، C است، از تاثیر این دسر در کنترل دیابت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
ارتش سعودی با وجود تمام دارایی های نظامی و جنگنده های مدرن و گذشت 3 سال از شروع تجاوز به همسایه خود، دست به دامان 12 آمریکایی شده تا به آنها کمک کنند چطور لانچرها و انبارهای موشکی یمنی ها را کشف کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
با بررسی آمار قضاوت های داور چینی که برای بازی برگشت پرسپولیس به تهران آمده می توان پیش بینی کرد او یکی دیگر از بردهای منجر به صعود پرسپولیس را سوت بزند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۳    
دو مرد جوان برای سرقت گوشی های گرانقیمت شیوه ای عجیب را انتخاب کردند تا بتوانند گوشی ها را با فاکتورش سرقت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۳    
بعد از گذشت حدود 34 ماه بعد از امضای برجام نه تنها خبری از هواپیماهای رویایی اصلاح طلبان نیست بلکه با خروج آمریکا از برجام شرکت های هواپیماسازی نیز در حال خروج از قرادادهای خود با ایران هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۸    
جوانان فلسطینی ساعاتی قبل از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه، بخش هایی از سیم های خاردار نصب شده در شرق البریج را قطع کرده و از میان برداشتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۸    
مسئول مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: مجمع رهروان امر به معروف در استان بوشهر از بین علاقمندان به این حوزه،عضو می پذیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۳    
بخشدار مرکزی تنگستان گفت: سوم خرداد یادآور رشادت های رزمندگان غیور ایرانی اسلامی در دفاع از میهن عزیزمان و مظهر همبستگی ملی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۴    
بخشدار بردخون گفت: اقدامات فرهنگی در کاهش زمینه های وقوع جرم و ارتقای سطح سلامت جامعه مؤثر است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۴    
رئیس اداره امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هم زمان با سراسر کشور، انتخابات اتاق اصناف از روزهای 20 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری با 56 نامزد در بوشهر برگزار می شود.