یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
وقتی پستچی را نوشتم، شبکه هایی مانند من وتو به من حمله کردند و گفتند که این نویسنده ماهی صد میلیون از سپاه پول می گیرد که دخترهای ایرانی را تشویق کند و با سپاهی ها ازدواج کنند! دروغ و شایعه تا کجا؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۲    
گمرک ایران شرایط ترخیص کالاهای وارداتی به صورت بدون انتقال ارز را بر اساس دستورالعمل ساماندهی و مدیریت بازار ارز اعلام کرد .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۳    
بعد با موکت کفش را پوشاند. آیاتی از کلام الله مجید را نوشت و به در و دیوار نمازخانه نصب کرد. نمازخانه که تکمیل شد، کلاس خداشناسی برپا کرد و به ارشاد سربازان و افسران جوان پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
در 8 سال دفاع مقدس دشمنان تبلیغات زیادی کردند که بگویند ایرانی ها اطفال و نوجوان های شان را به جنگ می فرستند اما موج انسانی ایرانی ها در جنگ کاری کرد که مردم تصویری تازه از خود به دنیا نشان دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۳    
دبیرکل حزب الله لبنان پوشش سیاسی برای محور مقاومت، در سایه تهدیدهای اسرائیلی و نیز فشارها و توطئه های آمریکایی، می خواست و لبنانی ها با رای دادن در انتخابات پارلمانی، به این ندا لبیک گفتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۳    
یک معمار اهل ولز استخری را با الهام از طرح فرش ایرانی و با استفاده از سرامیک های دست ساز طراحی کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۸    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در دولت تدبیر و امید 10 میلیارد دلار برای توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی اختصاص یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۳    
استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه صنایع پائین دستی پتروشیمی در سطح استان، گفت: مشکلات صنایع دریایی در استان بوشهر رفع شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
روزنامه اصلاح طلب قانون با کنایه نسبت به سخنرانی دیروز روحانی در خراسان رضوی نوشت: منظور آقای روحانی از زندگی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۱    
در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار بوشهر، معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۶    
گام نیوز: آیت الله اسدالله ایمانی، امام جمعه سابق بوشهر و نماینده مستعفی ولی فقیه در استان فارس، به دنبال یک دوره بیماری سخت، شامگاه دوشنبه در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۶    
گام نیوز:شب گذشته ابوذر دهدار، طاهره شمشیری، ندا عبدالله زاده، روح الله نصرتی، اکبر توسلی و پویا دولابی رحل اقامت در تهران گزیدند تا امروز بتوانند وزارت کشور را نسبت به معرفی گزینه معرفی شده برای ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۶    
گام نیوز: مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران از ساخت همزمان 10 سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر خبر داد و گفت: در بخش کشتی سازی نیز عملیات ساخت یک فروند کشتی نفتکش هفته گذشته آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
گام نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از احداث و تحویل 259 واحد مسکن مددجویی به مددجویان کمیته امداد به مبلع شش میلیارد و 216 میلیون تومان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۱    
به گزارش گام نیوز نویسنده این کتاب در سال 2015 پیش بینی کرد ه بود : توافق احتمالی هسته ی در هر سطحی از شروع انتخابات 2016 به بعد بی اعتبار و بی پایه خواهدبود ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
اگر دو کتاب اقلیم خاطرات خانم فاطمه طباطبایی و خاطرات بانوقدس همسر امام منتشر نشده بود ما دستمان در مورد زندگی امام تا پیش از سال 42 خالی بود. این دو منبع کمک بسیاری به ما کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تدوین طرح جدید ارزی با هماهنگی رئیس مجلس خبر داد و گفت: این طرح دو فوریتی ارزی ظرف 48 ساعت تدوین می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
در دهه 60 در تلویزیون دو شبکه بیشتر نداشتیم و در مطبوعات هم محتوای زیادی برای بچه ها وجود نداشت. در نتیجه اوج دوران کتاب خوانی کودک و نوجوان ما بود. در این دهه آثار تألیفی سه برابر آثار ترجمه ای بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
امام جمعه کاکی گفت: بزرگ ترین مشکل آب کاکی سوء مدیریت است و مدیر این اداره هیچ اشرافی بر کارکنان ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: در همه روستاها اگر برای استفاده از آب افرادی غیرقانونی عمل می کنند باید قانونی با آنها رفتار شود و انشعاب های غیرمجاز آنها نیز بدون ملاحظه قطع شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: با هدف توانمندسازی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان و آشناکردن آنها با سیره و روش امام رضا(ع)، سومین جشنواره دانش آموزی مشاعره رضوی شهرستان دیر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه دیر با همکاری کمیته امداد و خیرین تعداد 25جهیزیه در مجموع به ارزش 750 میلیون ریال به نوعروسان دیری اهدا کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
به مناسبت روز معلم، از 12 نفر از معلمین نمونه شهرستان دشتی تجلیل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتی از کسب رتبه اول استانی جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموز پژوهشگر خورموجی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم گفت: خبرنگاران باید واقعیات جامعه را با کمال صراحت بیان کنند، چون دغدغه آنان سالم سازی فضای جامعه است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت: در سال گذشته سازمان بسیج سازندگی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و اقشار مختلف بسیج اقدام به احداث و تحویل 259 واحد مسکن مددجویی به مددجویان کمیته امداد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: حمایت از حکومت اسلامی و ولایت فقیه گام موثری برای ظهور است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار عسلویه گفت: معلمان فرهنگ مصرف صحیح آب و خرید کالای ایرانی را ترویج کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدای فرهنگی، بازنشستگان و معلمان نمونه به مناسبت هفته معلم برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور گفت: شهرک های شیلاتی و گلخانه ای در نقاط مختلف کشور توسعه می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
حفظ تعادل جالب یک سنجاب در بین دو ساقه گل در سوئد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
ائتلاف معارضان سوری عبدالرحمن مصطفی را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با استناد به چاپ نام سعید غفرانی در سررسیدهای چاپ شده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یکی از دلایل معرفی وی به جای رئیس تعلیق شده سازمان را همین مسئله عنوان کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
رسانه های لبنانی اعلام کردند که دبیرکل حزب الله عصر دوشنبه سخنرانی می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
شافعی، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در مراسم معارفه اسکندر امیدی نیا سرپرست جدید دانشکده محیط زیست حکایت از تصمیم سازمان محیط زیست بر ادامه روند قبلی دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۴    
علاوه بر آن تقریظ های منتشر شده از ایشان بر برخی از آثار و نیز روایت های نقل شده از ایشان در زمینه مطالعه و کتابخوانی در سالهای اخیر، راهنمای قابل توجهی برای مدیران فرهنگی کشور بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
امام کاظم علیه السلام در کلامی گران بها ضرورت احترام به عالم، ترک منازعه با علما و کمک به جاهلان را متذکر شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که انتخابات لبنان جایگاه حزب الله را تقویت و آمریکا را در تنگنا قرار می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
خواستگار کینه جو وقتی با جواب منفی خانواده عروس روبه رو شد در اقدامی هولناک گوش های برادر عروس را برید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۹    
کاپیتان اسپانیایی السد از تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال در تابستان منصرف شد و می خواهد فصل بعد هم به میدان برود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۴    
در روزهایی که حرف و حدیث درباره ورزشگاه آزادی بالا گرفته، مدیر وزارت کشوری آن حرف هایی زد که پاسخی به ابهامات نداده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
مقاومت، مافوق پیش بینی ها پیروز از انتخابات خارج شد؛ چه از نظر حجم رأی دهنده ها که در راستای لبیک به دعوت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و نبیه بری رئیس پارلمان بود و چه از نظر تعداد کرسی هایی که ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 22 فقره سرقت و دستگیری 10 نفر سارق در این شهرستان خبر داد.