یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۰    
اگرچه پس از گشایش های اقتصادی برجام مراودات اقتصادی ایران و اروپا قدری بهبود یافت اما واقعیت این است که در چنین شرایطی و وابستگی اقتصادی و منافع متقابل میان اروپا و امریکا و اشتراک آنها در مدل ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۶    
ادبیات این کتاب بیشتر از این که درباره تجاوز باشد، درباره محاصره است. اتکا 21 ساله و هانا 12 ساله، دو دختر از یک خانواده هستند که قرار است به جای امنی در کرواسی منتقل شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، با بیان اینکه کیفیت و استاندارد داروهای تولیدشده، قبل از عرضه آن به بازار سنجیده شده و مدارک و مستنداتش اعلام می شود، بی کیفیت بودن داروی ایرانی بیماران تالاسمی را تکذیب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
تا زمانی که پشت فرمان خودرو ننشسته باشید شاید چیز زیادی درباره خشونت جاده ای ندانید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که اطلاعات یک هزار و 60 شهروند را با استفاده از یک ربات تلگرام جعلی سرقت و بیش از 700 میلیون ریال از حساب آنان برداشت کرده بود، دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور به همکاری با همپیمانان برای تضمین عدم دسترسی ایران به سلاح هسته ای ادامه خواهد داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
امروز در اتاق های هیئت مدیره و دفاتر کاری شرکت های مختلف اروپایی مدیران این شرکت ها مشغول بررسی تبعات تصمیم آمریکا برای خروج از برجام هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
ایران خودرو امروز به صورت چراغ خاموش قیمت سه محصول خود را حدود 5 میلیون تومان افزایش داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسری خبر داد که چند روز پیش و طی یک نزاع و درگیری خانوادگی، پدر خود را طعمه شعله های آتش مرگبار کرده بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
رئیس پلیس پایتخت از احضار عوامل تبلیغ پر حاشیه فیلم به وقت شام در پاساژ کوروش از سوی پلیس تهران خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
یک منبع نظامی عراقی به تشریح آخرین اخبار مربوط به سرکرده داعش و مکانی که وی در آن به سر می برد، پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
به دنبال خروج آمریکا از برجام بازارهای جهانی واکنش های متفاوتی داشتند، بورس وال استریت آمریکا و ارزش سهام شرکت های اروپایی طرف قرارداد ایران به شدت فرو ریخت وقیمت نفت بالا رفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
فرمانده لشکر 27 گفت: حضور نیروهای جهادی در مناطق زلزله زده به واقع باعث بازگشت امید به مردم سرپل ذهاب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: این باشگاه بیش از 32 میلیارد تومان از بدهی های خود را پرداخت کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی در تبیین سخنان رهبر انقلاب در عدم اعتماد به مذاکره با اروپایی، دلایل تاریخی این عدم اعتماد را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
سخنان مهم امام خامنه ای درباره ترامپ و برجام، حاوی نکات بسیار مهمی بوده است. در این گزارش، مهمترین نکات را می توانید بخوانید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
دو برادر کشتی گیر که متهم هستند فامیل دور را ربوده و وی را زخمی کرده اند دیروز پای میز محاکمه ایستادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
در پی اعلام خروج دولت آمریکا از برجام، راهپیمایی مردم ایران جمعه این هفته در سراسر کشور برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
بر اساس آخرین نتایج شرکت نظرسنجی Gezici اردوغان دارای 46درصد در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه است و ائتلاف حزب عدالت و توسعه و حزب حرکت ملی گرا قادر به کسب اکثریت در انتخابات پارلمانی نخواهند بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
روزنامه گاردین در یادداشتی تاکید کرد خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام نباید از سوی اروپا بدون پاسخ بماند و انگلیس باید در واکنش به این تصمیم ترامپ پیش قدم باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای شرایط حضور رسانه های خبری در مراسم بدرقه تیم ملی ملی فوتبال همراه با رونمایی از سرود تیم ملی در مسابقات جام جهانی روسیه را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال درصدی از قرارداد خود را دریافت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۲    
مدافع تیم فوتبال بارسلونا به دلیل حرکت خشن در ال کلاسیکو نقره داغ شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۷    
مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بیرانوند دروازه بان شماره یک ایران است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۷    
دختر 17 ساله گمان نمی کرد دوستی اش با پسری در اینستاگرام، او را در دامی هولناک گرفتار می کند. دختر نوجوان بعد از آزار و اذیت از ارتفاعات غرب تهران به پایین انداخته شد که به طور معجزه آسایی زنده ماند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
مشاور رئیس کل گمرکات ایران گفت: در جهت مدیریت یکپارچه و منسجم، واگذاری مدیریت 43 مرز دریایی و 23 مرز زمینی کشور به گمرک واگذار شده که سبب می شود با یک انسجام بیشتر این بنادر مدیریت شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل دفتر هماهنگی استان های گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال گذشته در مجموع درآمد گمرکات کشور از محل صادرات و واردات کالا و حقوق قانونی دریافت شده، 183 هزار میلیارد ریال بوده است .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: برای تکمیل و بهره برداری از دو پروژه سازمان مرکزی و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه خلیج فارس بوشهر که بالای 78 درصد پیشرفت فیزیکی هستند ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: رفع چالش های اجتماعی مانند فقر نیازمند یک فرهنگ سازی مناسب است تا با اتحاد عمومی زمینه کاهش فقر در جامعه ایجاد شود
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۷    
امام جمعه برازجان گفت: حمایت از کالای ایرانی تحقق عملیاتی شعار مرگ بر امریکاست و وقتی کالای ایرانی مصرف می کنیم در واقع با زبان کاربردی می گوییم که مرگ شایسته امریکاست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
تنها دقایقی بعد از اعلام خروج آمریکا از برجام توسط ترامپ، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای دستور العمل خروج از برجام را منتشر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عامل اصلی قتل چهار زن کرمانشاهی که زمستان 96 در باغ فردوس به قتل رسیدند، خبرداد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۵    
حمیدرضا آصفی در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: به نظر من، ما به جای چشم دوختن به غربی ها باید توانمندی های داخلی خود را تقویت کنیم و قدرت اقتصاد داخلی خود را افزایش بدهیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
نمایندگان مجلس دستگاه ها و مجموعه های اجراکننده قانون مبارزه با پولشویی را مشخص کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
روح پهلوانی و روحیه پهلوانانه داشتن قطعا اصل مهمتری در ورزش است تا زور بازو داشتن و قهرمان بودن که اگر این نبود نامداران در جهان گمنام می ماندند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
پرتاب نارنجک به داخل زمین بازی از سوی هواداران در دیدار ذوب آهن و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یکی از تاسف آورترین صحنه های این بازی بود که ممکن است تبعات بدی برای فوتبال ایران داشته باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
در حاشیه حضور رئیس جمهور روسیه در مراسم سالگرد رژه پیروزی در مسکو.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
یک فعال نشر افغانستان می گوید: درست این است که در نمایشگاه کتاب تهران ما را در بخش ناشران داخلی بگذارند زیرا زبان ما یکی است و نمی دانم چطور می شود که ما را خارجی حساب کنند؟!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
مصرف پنیر به تنهایی بسیار مضر بوده و بلغم زاست؛ خوردن پنیر به تنهایی و در وعده صبحانه، فرد را دچار رخوت، سستی و بی حالی و کندی در یادگیری کرده و باعث کاهش تمرکز ذهن در افراد می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا مدعی است که ایالات متحده با همکاری متحدانش می تواند به یک توافق جدید بر سر ایران دست یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
می گفت ما بسیجی ها زنده باشیم و یک عده آمریکایی صفت بیت رهبری را تهدید کنند؟! ما باشیم و این ها هر کاری دلشان می خواهد، هر بی حرمتی که می خواهند بکنند؟!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
گام نیوز: برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در ماه مبارک رمضان و در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
گام نیوز : رهبرانقلاب صبح امروز در جمع دانشجویان به سخنان ضدایرانی دیشب رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۶    
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر با قرآن و عترت پیوند ناگسستنی دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: با توسعه آموزش و اجرای برنامه های مختلف، استان بوشهر سرآمد و الگوی مدیریت بحران در سطح کشور می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 90 درصد از ایران با خطر سیل و زلزله مواجهه است و 80 درصد مراکز جمعیتی ایران در معرض خطر سیل هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۶    
کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر با حضور سرپرست معاونت عمرانی استانداری، معاون سازمان مدیریت بحران کشور و فرمانداران استان بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس کل محاکم انقلاب استان تهران گفت: با توجه به اعلام ختم رسیدگی به پرونده 8 نفر داعشی دادگاه حداکثر ظرف یک هفته حکم مناسب را صادر خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
رئیس انجمن نورویورولوژی ایران از روش جدیدی برای کاهش مشکلات اورولوژی در بیماران دیابتی خبر داد و گفت: این روش افقی جدید بوده و امیدواری را در زندگی بیماران مبتلا به دیابت ایجاد می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
تصویب FATF مکمل خروج ترامپ از برجام برای تحریم بیشتر کشور خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
فرمانده سپاه گفت: روشن است که اروپایی ها بین ایران و امریکا نمی توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به امریکا هستند و سرنوشت برجام روشن است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
اگر عربستان و امارات میلیاردی هم هزینه می کردند نمی توانستند اینگونه جو را در کنفدراسیون فوتبال آسیا به ضرر فوتبال ایران کنند اما به لطف همین خودی ها، حالا آنها می توانند بگویند دیدید حق با ما بود؟!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
محققان یک منظومه دوتایی کشف کرده اند که احتمالا در آن سیاره ای نوپا وجود دارد که قدمت آن کمتر از 2 میلیون سال است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
روزنامه های اصلاح طلب که در روز اجرای برجام، تیترهایی درباره کوچ تحریم ها از ایران می زدند، حالا در روز خروج آمریکا از برجام دوباره آن را بزک کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
تا حدودی با هنر خیاطی آشنایی داشتم و با خرید قرضی پارچه به دوخت و دوز مشغول شدم و کارم به گونه ای بود که شب ها پیاده کردن الگو و برش پارچه ها را انجام می دادم و روزها دوخت و دوز.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
سرانجام بعد از هفته ها و ماه ها کشمکش و جنجال مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در رقابت های جام جهانی عصر فردا در تهران برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
ترکیه در واکنش به تصمیم ترامپ، مبنی بر خروج از برجام با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: خروج آمریکا از برجام با وجود پایبندی ایران به این توافقنامه را به عنوان گامی ناامیدکننده ارزیابی می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل پارگی رباط مدت ها از میادین دور خواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
در این مطلب قصد داریم غذاهایی که غنی از کلسیم هستند را برایتان معرفی کنیم تا با قرار دادن آن ها در رژیم غذایی تان کلسیم مورد نظر بدن تان را تامین کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی مجلس متن برجام و پرچم آمریکا را آتش زدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
نمایش تا بیکران دریا جدیدترین اثر نمایشی محمد مظفری در ششمین جشنواره تئاتر ایثار در کرمانشاه اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در فعالیت های قرآنی دارای جایگاه ممتاز کشور است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
دبیرکل سازمان ملل در پی تصمیم آمریکا به خروج از برجام از تمامی کشورها خواست که از این توافق هسته ای ایران و 1+5 حمایت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
مهمانخانه ای با فرش دستباف لاکی رنگ، مبل های مخمل سبز که پر است از تابلوهای نقاشی و عکس. بهمن محصص، پروانه اعتمادی و آیدین آغداشلو هنرمندان برجسته ای هستند که آثارشان روی دیوارهای این خانه قراردارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: امروز با نظامی مواجه هستیم که به امضای خودش هم پایبند نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
شاید آمریکا فراموش کرده که ایران کشور همت ها، باکری ها و متوسلیان هاست. اینجا کاوه ها دارد و آرش های کمانگیر. پس شیر را ترسی از جدال با کفتار نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
با فاسقِ آلوده به گناه، همنشینی نکن، و با متّهم (نیز) همنشینی نکن، و دانش خود را ذخیره کن، همان طور که پولت را ذخیره می کنی.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: مهمترین برنامه هلال احمر دیر در سال جاری پیگیری ساخت و تجهیز انبار امدادی است که با هر مشقتی باید آن را انجام دهیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۳    
دانشجویان تهرانی بامداد امروز با آتش زدن برجام و پرچم آمریکا اعتراض خود را به یاوه گویی های ترامپ و نقض عهد برجام توسط آمریکا نشان دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که با وحدت مردم و مسئولان پاسخی به آمریکایی ها خواهیم داد که پشیمان شوند.