یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی پس از واکنش وی به عملیات تلافی جویانه سوریه به مواضع رژیم صهیونیستی، بسته شد!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
گروهی پنداشته و تلاش می کنند تا دین را در انزوای مسجد و محراب برده و تنها در خلوت و حیات فردی خلاصه کنند، درحالی که بخش اعظم از دستاوردهای انبیا و اولیا در جهت اقدامات و فعالیت های مختلف اجتماعی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
وقتی راه افتادیم کمی از چادر دور شده بودیم که رسیدیم پای میدان مین آموزشی که برای آموزش معبر بعضی شب ها بچه های تخریب داخلش معبر می زدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
اندروید P با تغییرات بسیاری، همچون بهبودها تا اعلان ها، Autofill Framework، ART، کدهای ویدئویی و تصویری بیشتر، یک API چنددوربینه، و محدودیت های جدید در حوزه حریم خصوصی ارائه شده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۵    
در غرفه نشر نگاه آقا مثل همه جا با غرفه دار سلام و علیک کردند. حرف هایی بینشان رد و بدل شد. غرفه دار خواست کتابی را به آقا بدهد. آقا لبخند زدند و گفتند: من این کتاب را 50 سال پیش خواندم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
رهبر معظم انقلاب درحالی درباره ادامه برجام بدون آمریکا نسبت به گرفتن تضمین عملی از اروپا تاکید کردند که در گذشته نیز شرط پذیرش برجام را گرفتن تضمین از آمریکا و اتحادیه اروپا اعلام کرده بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
گام نیوز: 8 دلیل از اثرات پیام رسان بومی در اقتصاد کشور نشان می دهد این کسب و کار ظرفیت 9 میلیارد دلار درآمدزایی برای کشور را دارد و صرف نبود مزیت در دوره فعلی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۳    
گام نیوز: همزمان با سراسر کشور مردم استان بوشهر پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز ضد آمریکایی خشم و نفرت خود را از بدعهدی های آمریکا در خروج یک جانبه از برجام نشان دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
آقای نجفی با تعجب بیشتر پرسید: شما واقعا هر چهار جلد را خوانده اید؟ من اصلا فکرش را نمیکردم شما حتی اسمش را شنیده باشید!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
واقع بینی و عبرت آموزی از وقایع سال های اخیر و التزام عملیِ بی چون و چرا به منویات مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی را مصرانه از مسئولین محترم اجرایی خواهانیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
هزاران نفر از مردم فلسطین از صبح امروز عازم چادرهای برپا شده در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی شدند تا در هفتمین جمعه راهپیمایی بزرگ بازگشت شرکت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی به رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه تنش ها هنوز پایان نیافته، از او خواست که نیروهای ایرانی را از کشورش اخراج کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
رده بندی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی آزاد و فرنگی مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی اعلام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
در حاشیه بازدید رهبرانقلاب از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی رحمه الله چفیه خود را به یکی از فروشندگان کتاب در نمایشگاه هدیه دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: مسئولین و دولت قاطعانه در مقابل آمریکا بایستند و با پذیرش برجام های بی خاصیت عزت ملت را در مقابل دشمنان خدشه دار نکنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۲    
گام نیوز : مردم نقاط مختلف استان بوشهر پس از برپایی نماز جمعه در راهپیمایی ضداستکباری شرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۷    
تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی مردم و مسئولان، حرکت پشت سر رهبری و تلاش برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی از مسائل مهم مطرح شده در نماز جمعه امروز آبدان و بردخون بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۷    
گام نیوز : امام جمعه موقت بوشهر گفت: آمریکایی ها با خروج یک طرفه از برجام، غیرقابل اعتماد بودن خود را به کل جهان اعلام کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۲    
رهبر معظّم انقلاب اسلامی گفتند: بهترین کتابها، کتابی است که انسان را به سمت خداوند و ارزشهای والا و انقلابی هدایت کند، و امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۲    
امام جمعه موقّت تهران با بیان اینکه مردم ایران پکپارچه و باشکوه تر می گویند مرگ بر آمریکا ، گفت: اتحادیه اروپا در بدعهدی چیزی کمتر از آمریکا ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۲    
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع آگاه نوشت رئیس جمهور آمریکا با ارسال دو نامه محرمانه به کشورهای عربی، ضمن ابراز نارضایتی از هزینه های واشنگتن در غرب آسیا ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
ساعتی پیش به دنبال درگیری مأموران پلیس با قاچاقچیان مشروبات الکلی یکی از افسران ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با یک روزنامه یونانی ضمن ابراز نگرانی از تحولات کنونی کشورش بار دیگر تاکید کرد که این کشور تسلیحات شیمیایی ندارد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
همایون امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران درباره بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه گفت: این حضور را به عنوان یک پایان خوب برای سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قلمداد می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۲    
رهبر معظّم انقلاب اسلامی با حضور در مصلی امام خمینی(ره) از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
وزیر اسبق صنعت با اشاره به تجربه دور قبلی تحریم ها علیه کشورمان، پیشنهادهای بیست گانه ای را برای مدیریت هرچه بهتر بازار ارز ارائه داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: برای سال 97 این امکان فراهم شده است که مردم تا پایان سال بتوانند جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از قطعی شدن مجوز بکارگیری 5000 سرباز معلم خبر داد و گفت: حقوق سرباز معلمان به طور منظم پرداخت می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
هیئت الحشد الشعبی در عراق از حمله نیروهای مردمی به مواضع مهم گروه تروریستی داعش در داخل خاک سوریه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
نخستین قسمت فصل جدید برنامه تلویزیونی ماه عسل در اولین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
مدیر شرکت انی ایتالیا گفت: انی تمام طلب های معوق خود از ایران بابت سرمایه گذاری های سال های گذشته در این کشور را از تهران گرفته و قصدی برای اجرای پروژه جدید در ایران ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
روسای جمهوری روسیه و ترکیه در گفت وگوی تلفنی بر حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
وزیر نفت میزان تولید امروز کشور را حدود 88 میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: اکنون هم کمیت بنزین و هم کیفیت بنزین در مقایسه با گذشته بهتر شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
بلومبرگ در گزارشی به بیان 5 شگرد ایران برای دور زدن تحریم نفتی آمریکا پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
ارگ راین یکی از بزرگ ترین و مهمترین بناهای خشتی جهان است که گفته شده قدمت آن به دوره ساسانیان برمی گردد. ارگ راین در جنوب غربی شهر کنونی راین استان کرمان است.