یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۱۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
ترکیب مواد شوینده یا پاک کننده ها با مواد سفیدکننده در فضای کوچکی مانند حمام یا دستشویی خطرناک است، زیرا از فعل و انفعالات شیمیایی ترکیب این مواد گازکلر آزاد می شود که با رطوبت مخاط دهان اسید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه از آغاز به کار اتاق عمل شماره 2 این مرکز با انجام 30 عمل جراحی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه های کشور در بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان اندیمشک در جمع خبرنگاران گفت: 150 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری کمربندی غرب اندیمشک موردنیاز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۸    
بر اساس مصوبه مورخ 29/ 11/ 96‬ هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا و تأیید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، آقای محمدرضا حیدری کرد زنگنه به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد. ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
کاهش مصرف کربوهیدرات ها به درمان بیماری کبد چرب کمک می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۴    
15 اسفند ماه سال 1396، آخرین فرصت برای استفاده از مزایای طرح زرین 4 بانک آینده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۴    
مقامات کره جنوبی اعلام کردند 240 میلیون وون هزینه صرف میزبانی سه روزه از خواهر رهبر کره شمالی و هیأت همراه او شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
آن گونه که دبیر دومین کنگره ملی کودکان استاد امیر حکیمی گفته قرار است این کنگره بهار 1397 در شهر شیراز برگزار شود و عنوان نخستین کنگره سبز ایران بر آن نهاده شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
استاندار کرمانشاه گفت: بهبود فضای کسب و کار در استان می تواند بیش از 60 درصد مشکل سرمایه گذاری و اشتغال را حل و فصل کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
مزارع بادی انگلیس سال گذشته با تولید 15 درصد از برق این کشور، به کاهش انتشار آلایندگی حاصل از تولید نیرو کمک کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
میانگین مصرف بنزین کشور از ابتدای سال تا 30 بهمن ماه 80 میلیون و 200 هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (74 میلیون و 300 هزار لیتر) 8 درصد رشد داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
سایت ایتالیایی با تمجید از علیرضا جهانبخش او را مناسب بازی در تیم صدرنشین فوتبال ایتالیا یعنی ناپولی دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
بازیکن برزیلی الهلال به ستایش از رامون دیاز پرداخت و او را بهترین مربی خود دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که به هیچ قیمتی مسی را نخواهند فروخت و او باز هم قراردادش را تمدید می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: دولت سالانه بیش از 10 میلیارد دلار یارانه برای انرژی که در ساختمان ها مصرف می شود هزینه می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
با وجود ذخایر غنی معدنی و سبقه طولانی معدنکاری در ایران، در معدن کاری نوین به ویژه محصولات با ارزشی مانند عناصر نادر خاکی به گواه کارشناسان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
بازهم افتخاری شایسته برای جامعه داوری فوتبال ایران رقم خورد و محسن ترکی داور بین المللی فوتبال ایران به عنوان ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزیده شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
گروه های نخبه دانشگاهی به دعوت سازمان فضایی ساخت نوع پیشرفته ای از ماهواره ها به نام ماهواره های مکعبی را از اولین قدم آغاز کرده و تا مدل مهندسی پیش برده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
صنعت کشور در هفته ای که به پایان رساند رویدادهای مختلفی را پشت سرگذاشت که از جمله مهمترین آنها اعلام آمادگی شرکت های خودروساز داخلی برای مشارکت در طرح نوسازی ناوگان سنگین کشور بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
مجید مجیدی گفت: صادقانه اعلام می کنم که از ابتدا موافق زمان پخش فیلم آن سوی ابرها در شرایط و زمان موجود و تعیین شده نبودم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
رئیس اتاق ایران گفت: در نهایت تا زمانی که بانک مرکزی از سیطره دولت بیرون نیاید و به طور مستقل عمل نکند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
معاون امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: این سازمان آمادگی لازم برای صادرات کالاهای پتانسیل دار صادراتی با تعرفه پایین تر و توافقی را دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۰    
فرماندار قم گفت: 10 هزار تخت اقامتی در قم جوابگوی حضور زائران در نوروز نیست در حالی که در برخی از روزهای نوروز پذیرای 100 هزار زائر و مسافر هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۵    
زهرا نعمتی در میان پنج کاندیدای بخش پا را تیر و کمان از 5 کشور جهان، با اختلاف رای بالا به عنوان بهترین ورزشکار سال 2017 انتخاب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۰    
ارتش سوریه و نیروهای همپیمان از چهار روز قبل عملیاتی را به در خواست مردم برای سرکوب بزرگترین تجمع تروریست های مستقر در غوطه شرقی آغاز کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه اعلام کرد که مصاحبه محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه با شبکه پی بی اس آمریکا مربوط به سال گذشته در حاشیه اجلاس مونیخ است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
ضرورت شناسایی مشاغل جدید خانگی، اعلام نرخ بیکاری پاییز، مخالفت با واریز منابع درمانی تامین اجتماعی به خزانه و آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور و فراهم شدن مقدمات تاسیس مدارس تعاونی از مهمترین خبرهای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
واکاوی آمار اتحادیه املاک از معاملات مسکن در بهمن ماه نشان می دهد گروهی از خانوارهای اجاره نشین به سمت مسکن ملکی سوق یافته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
شرکت فنلاندی نوکیا به عنوان یکی از اپراتورهای مطرح جهان، در تلاش است تا تجهیزات و زیرساخت های لازم برای توسعه شهرهای هوشمند و اینترنت اشیا را فراهم بیاورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد ارز مجازی "پترو" در نخستین روز پیش فروش خود، 735 میلیون دلار جذب کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
سنگربان منچستریونایتد امید زیادی به پیروزی برابر سویا در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران با 16 کشتی گیر در این رقابت ها حاضر شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۰    
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تقابل حساس و دیدنی بازیکنان سابق تیم ملی آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی برگشت با آرسنال در لیگ اروپا تاکید کرد که تیمش برای صعود به معجزه نیاز دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
مجری طرح جامع شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه های مرزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اجرای مرحله اول طرح جامع شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی اراضی حاشیه رودخانه های مرزی کشوراکنون 63 درصد پیشرفت فیزیکی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل شرکت مهندسی توس آب گفت: خوشبختانه با اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس به مرکز کشور توسط بخش خصوصی، تابوی انتقال آب در کشور شکسته شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
- دستبند بافتی چرم خاطره با پرداخت 7,900 تومان اما به ارزش 12,000 تومان (34 درصد تخفیف) - هدیه زیبا و شایسته - چرم طبیعی گاوی - رنگبندی: قهوه ای، عسلی - ساده و شیک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
جای گوش پاک کن kitchen تنها با پرداخت 8,900 تومان اما به ارزش 16,000 تومان (44 درصد تخفیف) نام محصول: جا گوش پاک کن برند: kitchen طرح گل سبز جنس گل سیلیکونی و جنس بدنه ظرف پلاستیکی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل هواشناسی استان کردستان از ورود یک سامانه بارشی فعال به استان طی روزهای آتی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای صادرات نفت میادین غرب کارون از آغاز ساخت خط لوله های پایانه جاسک خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت با حضور رییس کل بانک مرکزی و مدیرعامل این بانک، به صورت رسمی رونمایی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
فرمانده نیروی انتظامی آستارا از انهدام 2 باند شرکت هرمی و دستگیری 23 عضو آنها در این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از اتمام گازرسانی به شهرهای استان تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به سومار به دلیل نداشتن سکنه فعلا در دستور کار نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
آب میوه گیری انبری CK-037 تنها با پرداخت 11,900 تومان اما به ارزش 18,500 تومان (36 درصد تخفیف) نام محصول: آب میوه گیری مدل: CK-037 طرح انبری طرح پیاله جنس بدنه پلاستکی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
- قلب طلقی 2 نفره برای روز عیدی امسال به همراه 5 عدد شکلات تنها با پرداخت 6,500 تومان اما با ارزش 15,000 تومان (57 درصد تخفیف) - قلب های پاک کنی از جنس پاک کن مناسب تزئین جعبه کادوئی شما ...