شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۱۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۵    
بانک مرکزی روز دوشنبه نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که براساس آن نرخ 30 ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به دیروز افزایش و نرخ 6 واحد پولی دیگر کاهش یافت و سه ارز نیز تغییری نداشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۴    
ایران با در اختیار داشتن 2 میلیارد و 700 میلیون تن ذخایر سنگ آهن خام به عنوان دهمین کشور در فهرست 10 کشور برتر دارای ذخایر این ماده معدنی در جهان قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۲    
عینک زدن مشکلات خاص خودش را دارد. علاوه بر اینکه خرید و استفاده از آن بسیار مهم است، مدت زمان استفاده و زمان تعویض آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۲:۰۰    
هفت سین یک سنت زیبا در روزهای سال نو است. می دانید هر یک از خوراکی هایی که روی سفره هفت سین می گذارید چه خواصی دارند؟
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
به گفته متخصصان امگا3 یک ضدالتهاب مطلوب است که تاثیر مثبتی بر سیستم اسکلتی عضلانی و کنترل التهاب ناشی از برخی بیماری ها دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
مصرف هر روزه و مداوم چای حتماً می تواند عوارض و ضایعات مختلفی را برای سلامتی به همراه داشته باشد که در این مطلب به 11 عارضه و بیماری که از مصرف چای سیاه ایجاد می شود، اشاره شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
باحضور دکترابراهیمی مدیرعامل، معاونین و مدیران کل بانک انصار و مدیران شرکت سامانه الکترونیک انصار، سامانه های هوشمند بازپرداخت مصرف آب و برق برمبنای اینترنت اشیاء رونمایی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
یک مقام مسئول در بورس کالا ورود ذینفعان جدید به حوزه خدمات بورس کالا را اتفاق مثبت برای اقتصاد کشور ارزیابی کرد و گفت: در یازدهمین نمایشگاه بورس ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
ئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران درباره استعفای شهردار تهران گفت: شهردار تهران استعفای خود را به ریاست شورای شهر تهران ارائه داده است است...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
مجموعه ای از خودروهای تاریخی از 2 فروردین 1397 در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به نمایش گذاشته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
شهر زیرزمینی اویی نوش آباد علی رغم پلمب شدن، از طریق ورودی دوم آن آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
خانه اربابی در شهر تاریخی لافت در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
کیسه صفرا ارگانی است که در سطح تحتانی کبد قرار دارد و وظیفه آن نگه داری مایع زرد رنگ صفرا است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
غذاهای سرشار از کربوهیدارت مانند برنج، غلات صبحانه، و نوشیدنی ها می توانند افزایش سریع انسولین خون را موجب شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
شخصیت شما ارتباط مستقیم با سلامت شما دارد. سعی کنید بیشتر به ویژگی های شخصیتی خود دقت کنید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
بیشتر ما هر روز، دست کم برای چند دقیقه هم که شده می خندیم بنابراین باید خنده را خیلی خوب بشناسیم، اما آیا واقعاً این طور است؟ به طور مثال، آیا می دانیم چرا اگر فردی در جمع بخندد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۸    
واردات بی رویه تمام بخش ها و صنایع کشور را تحت تاثیر قرار داده که کمترین اثرات مخرب آن بیکاری کارگران و ورشکستگی صنایع است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۸    
انتخاب نرخ بهینه دستمزد کارگران یکی از موضوعات مهم اقتصاد ایران است، چراکه نیازمند برقراری تعادل بین دو طبقه کارگر و کارفرماست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۳    
حضور ماهی قرمز در سفره هفت سین، سنت اصیل ایرانیان نیست و گویا از چین به ایران سرایت کرده، اما به هر حال ماهی های قرمز جای خود را در سنت عید ایرانیان باز کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۸    
براساس اعلام مرکز آمار ایران، در 9 ماهه امسال تولید ناخالص داخلی با نفت 4.4 درصد و بدون نفت رشد 4.7 درصدی داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۸    
چهارمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح روز گذشته (سه شنبه) در محل سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد عصر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت : در حوادث آتش بازی مربوط به چهارشنبه سوری در خوزستان 101 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۸    
مشاور حوزه عترت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالیت های قرآنی در دولت یازدهم در سطح کشور چشمگیر بود و این روند در دولت دوازدهم نیز با جدیت گسترش می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۸    
214 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل به کشور شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۳    
رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: کاهش بارندگی ها و خشکسالی بی سابقه نیم قرن اخیر 17هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان خسارت زده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از اهدای 680 عنوان کتاب کودک و نوجوان و 24 عنوان بازی و سرگرمی در جریان طرح عیدانه کتاب و سرگرمی به دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور خبر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۳    
حسن صادقی گفت: اصرار کارفرمایان مبنی بر عدم توانایی برای پرداخت دستمزد واقعی، موجب فریز مزدی شده است حال آنکه تورم در کنار عقب ماندگی مزدی، باید شاخص تعیین دستمزد باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
مرحله چهارم انتشار و فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار،ویژه سرمایه گذاری عام سال 96 با نرخ 16 درصد در کلیه شعب بانک سپه آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مهندس سام معاون شهردار چالوس در گفتگویی ضمن بیان مطلب فوق اظهارشت:توسعه، پیشرفت و رشد هر شهری در زمینه های مختلف بستگی به میزان همکاری ها، ارتباطات سازنده وتعاملی دارد...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مدیرعامل در جشن خانواده بزرگ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که با حضور بیش از 3 هزار و پانصد نفر ازکارکنان به همراه خانواده هایشان با هدف تجلیل از دانش پژوهان ممتاز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۸    
بر اساس مجوز بانک مرکزی، سقف برداشت از خودپردازهای بانک دی برای کارت های این بانک در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به 500 هزار تومان افزایش می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۳    
طرح توان امید پاسارگاد با تسهیلات ارزی 6 میلیون و 620 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۸    
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد از ورود اولین محموله وانت ریچ شرکت زامیاد به بازار خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل شرکت انتقال گاز از افزایش 2 هزار کیلومتری طول خطوط انتقال گاز در یک سال گذشته خبر داد و میزان انتقال گاز تا پایان بهمن را بیش از 182 میلیارد مترمکعب اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
کارگروه ملی سازگاری با کم آبی که با هدف اتحاد شش دستگاه دولتی متشکل از چهار وزیر و دو معاونت ریاست جمهوری تشکیل شده تا بتوان با اخذ تصمیمات هماهنگ مشکل آب کشور را برطرف کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
قطر پترولیوم و "شورای نفت عالی ابوظبی" در یک نمایش کم سابقه همکاری در بحبوحه بن بست سیاسی میان کشورهایشان، با تمدید امتیاز یک میدان نفتی مشترک در خلیج فارس که توسط یک شرکت ژاپنی اداره می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۳    
پیشنهادهای عربستان سعودی برای معیارهای جدید به منظور مشخص کردن زمانی که بازار متعادل می شود، نشان دهنده تغییر در اهداف اوپک برای پیمانی است که تقریبا به هدف اولیه خود برای کاهش ذخایر نفت دست پیدا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۳    
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه که افزایش تولید آمریکا، آمار مطلوب چین را تحت الشعاع قرار داد، به روند کاهشی خود ادامه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
یوتیوب تم تاریک و حالت شبانه را به اپلیکیشن های موبایل با سیستم عامل iOS اضافه و اعلام کرد که این حالت به گوشی های اندرویدی نیز افزوده خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
حدود 1000 نفر از کارکنان شرکت آمازون در اسپانیا در نظر دارند نخستین اعتصاب خود را در اعتراض به حقوق و دستمزد خود به مدت دو روز برگزار کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
شرکت ملی نفت ایران، شرکت های زاروبژنفت (Zarubezhneft) روسیه و دانا انرژی برای توسعه میدان های مشترک نفتی آبان و پایدار غرب قرارداد امضا می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
رویداد کارآفرینی اکسیر با معرفی ایده های برتر در سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه به کار خود پایان داد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۳    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی دماوند گفت: در دی ماه یک هزار و 495 نفر معرفی به کار شدند و برخی از آنان در بحث ثبت کد ملی با مشکل روبرو هستند و برابر همان تعداد جویندگان کار ایجاد اشتغال ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
ساعت مچی Tissot 1853 دو موتوره مردانه تنها با پرداخت 69,000 تومان اما به ارزش 150,000 تومان (54 درصد تخفیف) نام محصول: ساعت مچی مردانه مدل: دو موتوره 1853 برند: Tissot کشور سازنده: سوئیس ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
روسری نخی منگوله دار تنها با پرداخت 13,000 تومان اما به ارزش واقعی 19,000 تومان (32 درصد تخفیف) - ویژه: بانوان - جنس نخی - جنس نرم و راحت - رنگ بندی: سبز، سرمه ای، مشکی، قهوه ای، آبی، خردلی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
ست براش 7 تایی Anastasia تنها با پرداخت 19,900 تومان اما به ارزش 35,000 تومان (43 درصد تخفیف) ست براش 7 تایی Anastasiaست براش 7 تایی آناستازیا پوشش یکنواخت پوست صورت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۸    
تونر صورت Oriflame تنها با پرداخت 17,000 تومان اما به ارزش 33,000 تومان (48 درصد تخفیف) تونر صورت Tea Tree Oriflame: مناسب افرادی که پوست چرب و جوشی دارند. پاکسازی پوست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۸    
قوطی تک مستطیل 48 تنها با پرداخت 12,000 تومان اما به ارزش 25,000 تومان (52 درصد تخفیف) - جنس فلزی - در ابعاد: 5/5 * 17 * 13 - در مدل های: پروانه، پاریس 1، پاریس 2 ، Flower - بسیار کاربردی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۳    
لیوان سرامیکی سوپاپ دار تنها با پرداخت 12,900 تومان اما به ارزش واقعی 22,000 تومان (41 درصد تخفیف) نوع محصول: لیوان سرامیکی سوپاپ دار رنگ: سبز، قهوه ای، آبی جنس لیوان: سرامیکی دارای سوپاپ ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
جا خلالی سرامیکی تنها با پرداخت 6,600 تومان اما به ارزش واقعی 11,000 تومان (40 درصد تخفیف) نام محصول: جا خلالی مدل: گل دار اندازه ی ظرف: 6*6 سانتی متر جنس: سرامیکی تعداد: 1 عددی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
مودم جیبی زایکسل 7706 به همراه سیم کارت و 130 گیگ اینترنت 3 ماه + 9% مالیات تنها با پرداخت 381,500 تومان اما به ارزش 594,050 تومان (36 درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
لیوان قهوه فرنچ پرس Glass Cafetiere 600 میل تنها با پرداخت 12,900 تومان اما به ارزش واقعی 28,000 تومان (54 درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دستور رییس جمهور برای ایجاد سفرهای ارزان قیمت در ایام نوروز خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
عطر کتی Hidalo Allure Homme تنها با پردخت 23,000 تومان اما به ارزش 27,700 تومان (17 درصد تخفیف) برند : Hidalo ویژه : آقایان ماندگاری بالا حجم: 45 ml ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی که در دوران پسابرجام کلید طلایی تجارت ایران محسوب می شود، حرکتی شتابان را برای گرفتن سهم بیشتر از حمل و نقل دریایی و تجارت بین المللی آغاز نموده و برای قرار گرفتن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۸    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری این سازمان با سازمان بنادر و دریانوردی گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۸    
برای درک بحران های محیط زیستی که در قرن بیست و یکم سیاره ی زمین را تهدید می کند، شناخت رودخانه ها و نقش بزرگ آنها در زندگی گیاهان، حیوانات و انسان، بسیار مهم و ضروری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۸    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه در سال 97 براساس سقف اعتبارات هزینه خواهیم کرد، گفت: برای اینکه تکلیف خود را به درستی انجام دهیم، نیاز به پروتکل درمانی داریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۸    
مجتمع های پتروشیمی کشور تا پایان بهمن ماه امسال بیش از 20 میلیون و 207 هزار تن محصول به ارزش 10 میلیارد و 744 میلیون دلار را صادر کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۳    
فستیوال نوآوری های صنعت آرایشی و بهداشتی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۳    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، در 9 ماهه امسال تولید ناخالص داخلی با نفت 4.4 درصد و بدون نفت رشد 4.7 درصدی داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۸    
نماد معاملاتی بانک صادرات ایران پس از حدود یک سال و هشت ماه و نماد بانک پارسیان بعد از حدود یک سال و چهار ماه بازگشایی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
شاخص قیمت کالاهای وارداتی سال 1395 نسبت به سال 1394 براساس اعلام مرکز آمار 2.8 درصد کاهش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
در جریان انتقال حساب های دولتی به بانک مرکزی، آخرین وضعیت اجرای این سیاست از ورود حساب های حدود 888 سازمان مشمول حکایت دارد که 84 درصد کل حساب های دولتی در شبکه بانکی را در بر می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۹    
بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، هزینه های مربوط به تهیه و چاپ سررسید نوروزی را صرف جنگل کاری در 180 هکتار از اراضی استان خوزستان می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حالی که ظرفیت اسمی بنادر شمالی کشور 30 میلیون تن است که در حال حاضر تنها از 6 میلیون تن از این ظرفیت بهره برداری می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
گزارش نرخ رشد اقتصادی 9 ماه ابتدای سال 1396 منتشر شد که بر این اساس محصول ناخالص داخلی با نفت 4.4 درصد و بدون نفت 4.7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی طی امسال در زمینه های سالمندی، ورزش همگانی، سلامت روان، طب فراگیر و کارآفرینی بیش از 20 طرح پژوهشی و مقاله ارائه کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
در جدیدترین گزارش سالانه کارآفرینی موسسه Amway، ویتنام موفق شد در بین 44 کشور برتر جهان، جایگاه نخست کارآفرینی را از آن خود کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۹    
اسکی بازان ایران در رقابت های صحرانوردی بازی های پارالمپیک زمستانی کره جنوبی موفق به کسب جایگاه های یازدهم و بیست و یکم شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۹    
با اعلام فدراسیون جهانی کوهنوردی با اسکی، ایران برای بازی های المپیک زمستانی 2020 سوئیس صاحب دو سهمیه در بخش دختران و پسران شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۴    
مدیر کل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت معتقد است که ایران بزرگترین اقتصاد خارج از سازمان تجارت جهانی(WTO) است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۴    
پژوهشگران کشورمان در یک شرکت صنعتی موفق به طراحی توربین های گازی جدید با راندمان و توان بالا شدند که در عراق و 3 استان کشور به بهره برداری رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۴    
طرفداری-تمرینات تیم فوتبال استقلال تا روز 26 یا 27 اسفند ادامه دارد و وینفرد شفر و پسرش قرار است پنجشنبه یا جمعه تهران را به مقصد آلمان ترک کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۴    
جلسه استیضاح محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی صبح امروز - چهارشنبه - در مجلس شورای اسلامی با حضور معاون اول رییس جمهوری آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۴    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: روال محاکمه تعرض کنندگان به سفارت ایران در لندن در جریان است و مجازات عاملین این -قضیه از طرف وزارت خارجه در حال پیگیری است.