یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۱۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۵    
هرساله وضعیت کیفی تولید خودروهای داخلی منتشر می شود که برمبنای بررسی مواردی چون پیشرانه، سیستم تعلیق، تزئینات داخلی و خارجی و صداهای غیرعادی صورت می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
عکاس ایرانی موفق به کسب عنوان برتر و برنده جایزه اول جشنواره کوه هوآنگ بی کشور چین شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۴    
آیا کسی را می شناسید که تمامی اسناد و مدارک کاری و شخصی خود را همیشه به همراه داشته باشد؟
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۲    
تقریباً همه ما عادات و رفتارهایی که مضر هستند را می شناسیم. سبک زندگی و رژیم غذایی ناسالم، سیگار کشیدن و ورزش نکردن از همین موارد هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
اگر حالت تهوع شما با کم آب شدن بدن همراه باشد، یا به استفراغ منجر شود، باید چند تکه موز بخورید. موز می تواند به تامین پتاسیم مورد نیاز بدن کمک کند که معمولاً ذخایر آن در مواقع مواجهه با حالت تهوع ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
خوراکی هایی همچون سیب، سیر، سنجد، سماق، سمنو و سرکه در سفره هفت سین به نوعی نمادهای خاصی از سلامتی هستند که مصرف منظم از هرکدام در رژیم غذایی می تواند در سلامتی بدن نقش موثری داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۲:۰۰    
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به فسادپذیری بالای شیرینی های خامه ای، نسبت به نگهداری این شیرینی ها در طولانی مدت در ایام نوروز هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: در 11 ماه امسال 34 میلیون و 125 هزارتن کالای غیر نفتی به ارزش 13 میلیارد و 388 میلیون دلار از طریق گمرک های این استان به کشورهای هدف صادر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
ایرانسل اعلام کرد که با اقداماتی از جمله افزایش ظرفیت لینک های ارتباطی، نصب و راه اندازی سایت های سیار، توسعه رومینگ ملی در مناطق روستایی، ایجاد مسیر پشتیبان، افزایش رومینگ بین المللی نسل چهار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
محققان دانشگاه ملی سئول در کره جنوبی با ساخت رباتی شبیه به لاک پشت، به دنبال آموزش مهارت های استفاده صحیح از ربات ها برای کودکان هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
تیم فوتبال آلکمار با درخشش مهاجم ایرانی خود 3 بر 2 حریفش را شکست داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
نمایش "پسرهای پشت نقاب" با حمایت علی دایی به سالن شهرزاد رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال 96 بسیاری از متغیرهای اقتصادی که بر فعالیت های این سازمان اثرگذار هستند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
بیش از 154 هزار نسخه کتاب پس از پنج روز از اجرای طرح عیدانه کتاب در استان های سراسر کشور و پیوستن کتابفروشی های تهران به این طرح به فروش رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: 16 نوروزگاه شامل 13 نوروزگاه در سطح مناطق و سه نوروزگاه ویژه در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، برج میلاد و بلوار کشاورز ایجاد و راه اندازی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهوری با اشاره به عظمت کار افتتاح 6 فاز پارس جنوبی در سال 96 و افزایش دو برابری تولید در این میدان مشترک گازی گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری تندر 90 با یک دستگاه تریلر بونکر حمل سیمان در آزاد راه کرج- قزوین، 4 نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: همسویی بخش های حاکمیتی، کارفرمایی و پیمانکاری در تسریع روند اجرای پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس و راه اندازی فازهای نخست و دوم بی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
بر اساس آمارهای رسمی، مصرف روزانه بنزین در سراسر کشور در نخستین روز هفته جاری به 101 میلیون و 300 هزار لیتر رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مردم خواست در ایام نوروز مراقب تغییر رفتارهای غذایی در میهمانی ها و سفرها باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۵    
رئیس جمعیت هلال احمر کشور از فعالیت یک هزار و 350 پایگاه امداد و نجات در کشور ویژه نوروز 97 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال جذب سنگربان جوان میلان است تا جایی که حاضر است 50 میلیون یورو پرداخت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
درگیری مسلحانه میان 2 طایفه بهزادی و فولادی روستای چاه کیچی این شهرستان چهار کشته و هشت مجروح برجای گذاشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
با وجود موافقت یگان حفاظت پردیس مجموعه شهید مطهری برای فعال شدن موزه ملی قرآن کریم در روزهای پنج شنبه، سازمان میراث فرهنگی امکان تامین نیروی بیشتر برای موزه قرآن در این روز را ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
ارزهای مجازی متخصصان تخمین می زنند احتمال جایگزینی ارزهای مجازی چون بیت کوین، اترتیوم و ریپل با پول های سنتی چون دلار، یورو و پوند تا سال 2030 بسیارزیاد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و مسائل اخلاقی در فضای مجازی به ویژه تلگرام برای ما مهم است ولی می توانیم با قدرت چانه زنی خواسته مان را به این شرکت بقبولانیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
بسیاری از پژوهشگران بر این باورند که استفاده از شبکه های اجتماعی، کاربران جوان و تنها را منزوی تر و افسرده تر می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
مهاجم سوریه ای الاهلی با منتشر کردن پستی به شایعه جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد و خیال هواداران تیمش را راحت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۲    
از ابتدای سال 1397 ثبت درخواست و اسکن مدارک متقاضیان بهره مندی از تعهدات بلند مدت صندوق در کارگزاری های سراسر کشور انجام می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۲    
به دستور شهردار تهران و در راستای تسهیل تردد شهروندان در سطح شهر، فردا و در آخرین روز کاری سال 96( دوشنبه 28 اسفندماه) طرح ترافیک در پایتخت اعمال نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۲    
رئیس شعبه ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ورود این تیم به موضوع رعایت خالص فروشی خبر داد و گفت: با رعایت مصوبه خالص فروشی در عرضه سیب و پرتغال تنها در استان تهران از 600 میلیون تومان کم فروشی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۲    
محمد صلاح با خوشحالی از رسیدن به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال انگلیس یاد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۲    
مهاجم ایرانی می گوید هنوز تصمیمی درباره آینده فوتبالی خود نگرفته است و قصد دارد بعد از جام جهانی روسیه درباره تیم بعدی خود تصمیم گیری کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۷    
مدیر شعب منطقه سیستان و بلوچستان از رشد 30 درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۲    
ظرفیت برداشت از میدان گازی پارس جنوبی در بهمن ماه امسال به روزانه 570 میلیون مترمکعب رسید که از مجموع طرح های تکمیل شده پارس جنوبی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۲    
سرمربی ترکیه ای الغرافه غیبت طارمی را یکی از دلایل شکست تیمش در دیدار برابر العربی دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در ماه های پایانی سال نرخ رشد صادرات غیرنفتی مثبت پنج درصدبوده است، گفت: به دنبال کاهش ریسک سرمایه گذاری در حوزه معدن هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که فیلترینگ تلگرام به نوعی ایجاد انحصار در فضای رسانه ای است و قاعدتاً فعالیت شبکه های مجازی ایرانی در فضای غیررقابتی محکوم به شکست است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
مجوز برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور صادر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
کارلوس کی روش 28 بازیکن را به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۲    
31 دستگاه کانکس با مشارکت بانک ملت و باشگاه مشتریان این بانک به مردم زلزله زده شهرستان کوهبنان اهدا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
با مشارکت بانک انصار، مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی وخدماتی کشور در هشتمین اجلاس روسای آیتک با هدف حمایت از تولید و خدمات ملی، جذب سرمایه گذاران خارجی در مسیر تولیدملی و توسعه کارآفرینی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۲    
مدیرعامل بانک ملت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری ها و انعقاد تفاهمنامه فی مابین تاکید کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون بارش رگباری باران در شهرستان های فردوس، طبس و قاینات منجر به آبگرفتگی در سطح معابر شده اما خسارتی نداشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۷    
شهرسوخته سیستان به عنوان پیشرفته ترین شهر جهان قدیم و مهد نخستین دستاوردهای علمی دنیا نظیر نخستین جراحی جمجه، انیمیشن ، ...... ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه از لغو تمامی برنامه های محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در روز های شنبه و یکشنبه به دلیل کسالت وی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
رییس جمهوری اسلامی وضعیت ایران در سال 96 را تشریح کرد و گفت: تورم ایران در این سال تک رقمی بود . در کشور شاهد حرکات مثبتی بودیم و در زمینه های مختلف رکوردهای خوبی داشتیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
مجمع عمومی سالانه خانه سینما عصر روز شنبه 26 اسفند ماه با حضور نمایندگان اصناف خانه سینما در تالار زنده یاد سیف الله داد برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
سرانجام فیلم سینمایی کوپال به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی، از نیمه ی فروردین 97 در غیاب لوون هفتوان بازیگر فقید این فیلم، اکران خود را در گروه سینمایی هنروتجربه آغاز خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش استعفا داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
آنتونی پارکز، مدیر اجرایی فدراسیون اتاق های بازرگانی جهان (WCF)، که برای بررسی شرایط و امکانات تهران برای میزبانی دوازدهمین کنگره اتاق های بازرگانی جهان، به تهران سفر کرده بود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
عضو هیأت تطبیق فرمانداری تهران از تصویب نرخ پیشنهادی شورای شهر تهران برای مترو در سال 97 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
باز عید از راه می رسد و مردم راه مسافرت را در پیش خواهند گرفت اما آنچه بیش از همه می تواند شادی های نوروز را کمرنگ کند تصادفات رانندگی و به دنبال آن غم و اندوه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
معاونت بین الملل اتاق ایران، تشکیل کمیته های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای نیجریه، ژاپن، تایلند، چک، رومانی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
جامعه ادبی در سال 96 مدیا کاشیگر،مجتبی عبدالله نژاد، کیومرث منشی زاده، کوروش اسدی، امیرجلال الدین اعلم و نویسندگان و شاعران بسیاری را از دست داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۷    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان امروز - یکشنبه - در جلسه غیرعلنی خانه ملت به بررسی وضعیت فضای مجازی و پیام رسان ها در کشور پرداختند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۲    
سومین جلسه محاکمه م.ثلاث راننده اتوبوس حادثه خیابان گلستان هفتم واقع در پاسداران در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران در حال برگزاری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۲    
نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ تصمیم قطعی برای فیلترینگ تلگرام گرفته نشده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: 24 هزار صندلی برای تسهیل سفرهای نوروزی در بخش حمل ونقل هوایی ظرفیت سازی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس سیاست های کلی و کلان کشور سهم راه آهن ازجابجایی مسافر 20 درصد وحمل بار 30 درصد تصویب شده که برای تحقق این سهم باید گام های ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۷    
خداحافظ بانک ها؟: چگونه بانکداری خرد در حال جایگزینی، کم رنگ شدن و حذف توسط استارت آپ های فناوری است و آن ها برای نجات چه کاری می توانند انجام دهند منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۲    
منطقه ییلاقی طالقان در غربی ترین نقطه استان البرز را با نام مشاهیر تاریخ معاصرش می شناسند اما روستاهای کنار سد و کوههای مرتفعش یکی از بهترین انتخاب ها برای گلگشت سفرهای نوروز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۲    
رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش از ارائه پیشنهادِ استخدامِ فرزندان بازنشستگان در مناطق زلزله زده کرمانشاه به وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۲    
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از تخلیه بار حدود 700 کانتینر در بارانداز بین المللی ریلی آستارا خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۲    
ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه مرز مهران هیچ مشکلی برای تردد زوار ندارد، گفت: 250 هزار نفر طی یک ماه اخیر از این مرز به عتبات عالیات تردد کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۲    
تیم هیات شیراز مقام قهرمانی رقابت های گلبال بانوان نابینای جنوب کشور را که در بوشهر برگزار شد، کسب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۷    
میکسر Fuma مدل FU-491 تنها با پرداخت 119,000 تومان اما به ارزش 185,000 تومان (36 درصد تخفیف) نام محصول: میکسر یک دو سه برند: فوما قدرت: 300 وات رنگ: سفید طول دستگاه: 23 سانتیمتر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۷    
قوری سرامیکی طرح دار تنها با پرداخت 22,900 تومان اما به ارزش واقعی 32,000 تومان (28 درصد تخفیف) نام محصول: قوری جنس: سرامیکی دارای کد طرح های 1، 2، 3 کد 1: مثلث مشکی و طوسی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
کتانی زنانه هورس Nike Air تنها با پرداخت 31,200 تومان اما به ارزش 78,000 تومان (60 درصد تخفیف) نام محصول: کتانی برند : Nike Air رنگ بندی : سبز ، زرشکی جنسیت: زنانه سایز: 37 الی 40 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
ساعت مچی زنانه Nexxen مدل 3245L تنها با پرداخت 210,000 تومان اما به ارزش 350,000 تومان (40 درصد تخفیف) نام محصول: ساعت مچی برند : Nexxen مدل : 3245L رنگ: بند طلایی - صفحه سفید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
آینه آرایشی طرح مینیون تنها با پرداخت 4,900 تومان اما به ارزش واقعی 9,800 تومان (50 درصد تخفیف) طرح مینیون سایز: کوچک، متوسط اندازه ی آینه ی کوچک: 8*5 سانتی متر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
قهوه جوش ایتالیایی اسپرسو Caffettiera maker تنها با پرداخت 24,900 تومان اما به ارزش 35,000 تومان (29 درصد تخفیف) نام محصول: قهوه جوش ایتالیایی اسپرسو Caffettiera maker اندازه : 15*8 سانتی متر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
فلش فانتزی هشت گیگ Dinosaur Driver تنها با پرداخت 16,500 تومان اما به ارزش 24,500 تومان (33 درصد تخفیف) - USB 2.0 - در مدل های : کیتی ، مینیون آبی، مینیون سرمه ای، خرگوش، توییتی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
کانسیلر 2 طرفه ویولت Violet تنها با پرداخت 14,900 تومان اما به ارزش 25,000 تومان (40 درصد تخفیف) نام محصول: کانسیلر برند : Violet کد 01 دارای دو سر جامد و مایع رفع سیاهی زیر چشم ضد آب ...