یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۱:۵۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۹    
جلسه توجهی مشترکین پرمصرف آبفا منطقه چهار با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب با حضور 120 نفر از مشترکین پر مصرف برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
نخستین نشست خبری آنلاین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فردا، شنبه 19 اسفندماه برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال، سه میلیون و 334 هزار و 715 واحد خون و فرآورده شامل، گلبول قرمز فشرده، پلاکت و پلاسما در مراکز درمانی و بیمارستانی کشور توزیع شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۷    
از منتخبان پنجمین دوره چهره سال 1396 در حوزه راه و ساختمان تجلیل شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
یک متخصص قلب و عروق گفت: شنیدن خبرهای بد، هیجان و استرس موجب اسپاسم می شود و اسپاسم، در ایجاد دردهای قلبی و سکته قلبی موثر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: انتظار داریم دانشجویان نمونه به یک کانون توسعه بدل شوند و بتوانید چند نفر دیگر را دور خود جمع و کارآفرینی کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۲    
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: برگزاری مسابقات رباتیک زمینه ساز کارآفرینی و آشنایی دانشجویان با بازار کسب و کار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲    
یک مقام مسئول در سازمان ملی استاندارد، از آغاز گشت های نوروزی نظارت بر جایگاههای سوخت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
فعالیت یک شرکت سرمایه گذاری از جمهوری خلق چین در یزد برای تولید اکسید روی با تلاش مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری این استان آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: در راستای حفاظت محیط زیست 90 درصد آب مصرفی در این مجتمع صنعتی به چرخه تولید و مصرف بازمی گردد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
با حضور محمدرضا بنی اسدی راد مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران، نخستین نشست شورای معاونان و مدیران شرکت مس، با هدف بررسی سیاست های کلان این شرکت برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش از آمادگی بخش های مختلف فرودگاه کیش برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آغاجری از رفع شکستگی خط انتقال آب شرب 18 روستای این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
به همت کارکنان خدوم منطقه یک عملیات انتقال گاز روستاهای دشت عباس از نعمت گاز بهره مند شدند
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
زندگی فرشاد عبادی کارآفرین برتر استان قم در سال های 95 و 96 پر از ناگفته هایی است که هر کدام از آنها می تواند سرمشقی باشد برای کسانی که احساس می کنند هیچ آینده روشنی ندارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
از ریشه زنجبیل برای قرن ها به دلیل محتوای بالای مواد مغذی ضروری و ترکیبات قدرتمند برای دلایل مختلف پزشکی استفاده می شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
برخی ورزشکاران بیش از حد نسبت به ورزش کردن خود وسواس پیدا می کنند و به نوعی اعتیاد به ورزش پیدا می کنند. این اتفاق ممکن است آسیب هایی به این افراد برساند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس اعلام کرد: با ارایه طرح برق رسانی زمینی توسط اداره برق و کمک سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبارِ اجرای این خط، تیرهای برق عرصه پاسارگاد حذف می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: تصمیم داریم فروشگاه های برند ایجاد کنیم تا استانداردهای ارائه خدمات را به نحو مطلوب سراسری کنیم که هر میز پاسخگو به مشتری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
ایران در ماه فوریه (بهمن -اسفندماه) موفق شد حدود 2 میلیون و 600 هزار بشکه نفت را به مقاصد کشورهای آسیایی و اروپایی صادر کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به بخش رو به رشد استارت آپ ها در توسعه اقتصاد دیجیتال، بر اشتغالزایی این کسب وکارها در بلندمدت تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۴    
عرضه چک پول های تقلبی در همه کشورهای دنیا رایج است و مختص کشور ایران نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۴    
یکی از مولفه های بنیادی برای رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار، ایجاد ساختارهای کارآفرین محور و متناسب...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۹    
امروزه فروشگاه های اینترنتی به رقیبی جدی برای بازارهای سنتی تبدیل شده اند، تا جایی که با تفاوت در قیمت گذاری و با ارائه خدمات بیشتر و برگزاری حراج های فصلی بقای بازارهای سنتی را تهدید کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۹    
سخنان اخیر قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر برگ دیگری از دفتر معضلات پرشمار اعتیاد را که کمتر به آن توجه شده است، گشود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۰    
پدیدآورنده: مهران کرمی منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۵    
رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: کشور ما از سال 1350 در زمینه تولید فعال بوده اما در سال های آتی با فعالیت چین انگیزه تولید برای تولید کنندگان داخلی از بین رفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۵    
پدیدآورنده: مهران کرمی منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
طراح / شقایق محمدی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
طراح/فائزه اسمعیلی منبع/کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۰    
فولکس واگن اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2025 میلادی تعداد خودروهای تمام برقی و الکتریکی خود را به 20 مدل برساند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
جمعی از مدیران وزارت بهداشت و درمان، از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بازدید کردند و خواهان بهره مندی از تجارب وزارت نفت در زمینه پرورش مدیران شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
رئیس اتحادیه تلفن همراه کشور از رونق بازار موبایل در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: مصرف کنندگان در یک ماه اخیر استقبال خوبی از مدلهای جدید گوشی در بازار داشته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه، سهم صندوق توسعه ملی از فروش فرآورده های نفتی را حذف کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
نتایج یک پژوهش اقتصادی درباره خودروهای هیبریدی نشان داد با شبیه سازی کارکرد موتورهای هیبریدی در مسیرهای شهری کشورهای مختلف ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
نمایندگان مجلس به منظور رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه سازمان برنامه را موظف کردند در بودجه سال 97 بر سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نظارت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
گوشواره ی نورانی تنها با پرداخت 5,000 تومان اما به ارزش واقعی 10,000 تومان (50 درصد تخفیف) نام محصول: گوشواره نورانی دارای گیره ی فلزی رنگ بندی: آبی، صورتی، زرد 2 عددی مناسب برای دختر ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا می گوید دو خودروی کوییک و ساینا اتوماتیک استانداردهای قانونی سال آینده را پاس خواهند کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
کمیته فنی فوتسال در حالی در جلسه امروزش درباره تیم های ملی بانوان و آقایان تصمیم گیری کرد که تنها یک کارشناس در آن حضور داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) آخرین وضعیت پیشرفت طرح های فولادی را اعلام کرد و از افتتاح مجتمع فولاد سپیددشت به عنوان اولین افتتاح فولادی در سال 1397 خبر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت با برنامه ریزی های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم عرضه خودروی کوئیک از امروز آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
در حالیکه بنیاد مستضعفان اعلام کرده به دنبال عدم همکاری و کارشکنی تعدادی از کسبه ساختمان پنج طبقه پلاسکو، شهرداری کارگاه عملیاتی پروژه بازسازی پلاسکو را پلمب کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۵    
خودروی تسلا مدل 3 در مدت زمان یک ماهه آغاز سال جاری میلادی، به پرفروش ترین خودروی برقی و الکتریکی در ایالات متحده آمریکا تبدیل شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
رژگونه زنانه Julian تنها با پراخت 12950 تومان اما به ارزش 20000 تومان (35درصد تخفیف) ویژه بانوان برند : Julian نمونه طرح اصلی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
بانک شهر "شاهین طلایی" سومین جشنواره تبلیغات دیجیتال ایران را که با تاکید بر سه اصل "خلاقیت، اثربخشی، حق انتخاب مشتری" برگزار شد ، از آن خود کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
اهدف استمرار تولید نفت و جمع آوری گاز، 5 پروژه تزریق گاز به مخازن در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دست اجراست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
جا مسواکی اتوماتیکی تنها با پرداخت 18000 تومان اما به ارزش واقعی 25000 تومان ( 28درصد تخفیف) نام محصول: جا مسواکی اتوماتیکی طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبا دارای جا مسواکی با ظرف 5 مسواک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
کیف نگهدارنده پشت صندلی تنها با پرداخت 15000 تومان اما به ارزش واقعی 29000 تومان (48درصد تخفیف) نام محصول: کیف نگهدارنده دارای 6 محفظه برای جای دادن ابزار، لوازم و وسایل موردنیاز شما ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
بند رخت آشیل تنها با پرداخت 79000 تومان اما به ارزش 125000 تومان (37درصد تخفیف) نام محصول: بند رخت برند: آشیل جنس: استیل ابعاد پایه ها: 100*60 سانتیمتر طول هر صفحه: 73*55 سانتی متر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
محافظ برق تکسان تنها با پرداخت 24900 تومان اما به ارزش واقعی 45000 تومان (40درصد تخفیف) نام محصول : محافظ الکتریکی برند : تکسان جنس بدنه: پلاستیک ABS بیشترین ولتاژ : 245 ولت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
صندل مردانه CAT تنها با پرداخت 29000 تومان اما به ارزش 60000 تومان (52درصد تخفیف) نام محصول : صندل برند : CAT ویژه : آقایان جنس: رابر و PVC دوخت تمیز رنگ بندی : مشکی ، قهوه ای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی با اشاره به تأکید وزیر نفت برای دسترسی عموم جامعه، رسانه ها و پژوهشگران به داده های حوزه انرژی گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از انتقال روزانه 60 میلیون مترمکعب گاز طبیعی به خطوط سراسری خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
سمینارعلمی- پژوهشی آشنایی با تکنولوژی اسیدکاری چاه های نفت و گاز توسط مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت با همکاری مدیریت خدمات سیمان و انگیزش چاه در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
عامل بیشتر در راستای اطلاع رسانی شایسته به گردشگران نوروزی مهم ترین محور گفتگو در دومین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
گردشگران جزیره کیش امسال نوروزی شاد، پر هیجان و خاطره انگیز را در کیش تجربه می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
نشست کارگروه واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه بودجه کشور و غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران و جمعی از فعالان بخش خصوصی برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
جزییات برنامه شب فیروزه ای به تهیه کنندگی محمد قنبری که برای تحویل سال شبکه تهران تدارک دیده شده است، اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۵    
در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران که در اسفندماه سال جاری با حضور دکتر نوبخت معاونت ریاست جمهوری،دکتر سلطانی فر معاونت وزیر ارشاد و جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۰    
در این مراسم که دکتر محمد باقر نوبخت،معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر محمد سلطانی فر، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۰    
سفیر کشورمان در ارمنستان با توجه به در پیش بودن ایام نوروز از دفاتر نمایندگی هواپیمایی ماهان و آسمان بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه گفت: باید به سمتی حرکت کرد که 70 درصد دانشجویان دانشگاه برای استخدام به دولت نیاز نداشته باشند چون این حوزه بحران های بسیاری در سطح کشور دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
مایکروسافت بر این باور است که به کارگیری اینترنت اشیاء در کشورهای جهان باید تسهیل شده و برای استفاده عموم مردم امکان پذیر شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
اولین استارت آپ ویکند کارآفرینی اراک با محوریت شناسایی و معرفی کسب و کارهای هنری در بستر فناوری اطلاعات در اراک برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
در حالی که اغلب زنان هالیوودی تحت تاثیر زرق و برق جوایز اسکار قرار می گیرند، فرانسیس مک دورمند در عین سادگی، مهم ترین سخنرانی شب اسکار 2018 را نیز ایراد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
شرکت نوکیا قصد دارد به زودی دو گوشی هوشمند و پرچمدار دیگر با نام های نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو را به بازار عرضه کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت:طبق آیین نامه ماده18قانون بیمه شخص ثالث،از این پس با وقوع تصادف و پرداخت خسارت، تنها بخشی از تخفیفات بیمه ای بیمه گذار از بین می رود و بقیه سابقه برای وی لحاظ خواهدشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در هفتاد و هفتمین جلسه شورای اداری کیش اقدامات انجام شده در پنج ماهه گذشته را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۵    
یک نهاد ناظر همکار با گروه 20 در زمینه تنظیم قوانین مالی گفت رشد صندوق های اوراق قرضه، املاک و بازار پول در سطح جهان، باعث گسترش بانکداری سایه شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان، سقف انتشار اوراق مشارکت در سال 97 را 38 هزار و 500 میلیارد تومان تعیین کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۵    
گوشه ای از گنجینه لوور با شاهکاری از رامبراند و فرشته های اروپایی، دِرفش و تبری از ایران باستان، آثاری کشف شده از تمدن بین النهرین به همراه ابولهولی که چندان غول پیکر نیست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: دولت در 11 ماه گذشته برای امور جاری و عمرانی نسبت به سال قبل 28درصد بیشتر هزینه کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۰    
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا گفت: قدرت خرید مردم کم شده و دیگر مانند گذشته طلا نمی خرند علاوه بر آن نحوه اخذ مالیات ارزش افزوده نیز سبب شده که تقریبا بیشتر واحدهای ما در سال جاری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن زاده در هفتاد و هفتمین نشست شورای اداری کیش گفت: حرکت های خوبی بر پایه تعقل و خرد ورزی در کیش انجام شده که سر آغاز تحول و شکوفایی جزیره کیش است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۵    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: در حال حاضر مجموعه بیکاران مطلق کشور 3 میلیون و 226 هزار نفر است، ضمن اینکه در نه ماهه ابتدای سال جاری، تعداد شاغلان 3.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: معلوم نیست چه دست هایی در کار است که هنوز کاری انجام نشده و قیمتی بالا نرفته با شایعه پراکنی بازار را متشنج می کنند به طور مثال تعرفه سویا هنوز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
رییس کل سازمان امور مالیاتی نحوه اعمال تخفیف مالیاتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی را برای اجرا ابلاغ کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۵    
عضو هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران تاکید کرد: با ارائه مشاوره و نشست های تخصصی از پتانسیل بخش خصوصی در قالب طرح های توسعه و یا در قالب مشارکت واحدهای فعال ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
مرکز تماس بانک ایران زمین به منظور به روز رسانی و در راستای بهبود سطح خدمات رسانی به مشتریان از 14 روز سه شنبه 15 اسفند لغایت 8 صبح روز چهار شنبه 16 اسفند ماه قطع خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۵    
ساختمان جدید شعبه شمس آباد بانک صنعت و معدن طی مراسمی با حضور علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و برخی از مقامات استانی افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۵    
سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی موفق به اخذ مجوز نمایندگی سازمان آموزشی مدیریت صنعتی در منطقه شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
بهره برداری از طرح هزار و 200 هکتاری کمربند سبز اطراف تهران همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری شروع شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی زنان موفق ایران گفت: 67 درصد مشاغل ایجاد شده در سال گذشته به زنان اختصاص یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: نباید از نقد و اعتراض مردم نگران شد، باید اعتراض مردم را شنید و در گام بعد برای این اعتراض ها راهکار ارائه و آن را حل کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش نمایندگان مردم در مجلس، آزادی زنان زندانی با جرائم غیرعمد است که امیدواریم با مصوبه اخیر خانه ملت، بتوان تعدادی از بانوان زندانی را از زندان نجات داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
گمرک ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه تشریفات گمرکی برای ترخیص 126 هزار تن ذرت آلوده طی نشده، اجازه ترخیص این کالات را در بندر امام خمینی(ره) نداده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
برادر رسول خادم با اشاره به اظهارات رییس مستعفی فدراسیون کشتی می گوید، رسول اصرار و یا حتی پیشنهادی برای رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نداشته است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
تا پایان پاییز امسال واردات بخش صنعت بیش از 30 میلیارد و 599 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 16.4 درصدی را نشان می دهد. همچنین در بخش معدن با توجه به واردات 134 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: در 10 ماه نخست امسال، تجارت خارجی ایران با اتحادیه اروپا از رشد 52 درصدی برخوردار بود و به 21 میلیارد یورو رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن تبریک روز درختکاری و با اشاره به مسئولیت افراد جامعه نسبت به محیط زیست گفت: یکی از راهکارهای بهبود شرایط زیست محیطی کشور آگاه سازی و ارتقا فرهنگ توجه مردم به محیط است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۰    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار در بحبوحه اضطراب سرمایه گذاران نسبت به وقوع یک جنگ تجاری جهانی، افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۰    
گروه خودروسازی سایپا در سومین جشنواره صنعت تبلیغات ایران موفق به دریافت شاهین طلایی جشنواره شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در آیین گرامیداشت روز مهندس، از پتانسیل بالای منطقه آزاد ارس برای صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه سخن به میان آورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین گرامیداشت روز مهندس، گفت: پاکدستی برای مهندسان بسیار مهم است و بدون شک جامعه و کشور به مهندسانی پاکدستی، افتخار می کند.