یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۵:۵۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
تحقیق جدید نشان می دهد ظهور رگ های پیچ خورده و آبی واریسی بر روی پا با افزایش سن ممکن است ریسک لختگی خطرناک خون را تا پنج برابر افزایش دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
گیلان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،گفت: ایثارگران می توانند نقش اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۰    
عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه بیش از 50 درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان را زنان تشکیل می دهند، گفت: مجلس پیگیر ایجاد نهضت کارآفرینی برای زنان در کشور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
استاندار مازندران گفت: تسهیلات اشتغال روستایی به سمت کارآفرینی برای فارغ التحصیلان هدایت شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۶    
رشت- استاندار گیلان در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه با اشاره به اهمیت توسعه، اشتغالزایی و خدمت به مردم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: سرانه مصرف آب گلستانی ها از میانگین کشور و سرانه مصرفی استان های همجوار پایین تر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
طی مراسمی با حضور صادق آبادی معاون وزیر نفت و دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت، شعبه این بانک در شرکت نفت ستاره خلیج فارس آغاز به کار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۳    
دو عرضه عمده در بازارهای اول و پایه ب، دو عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در نمادهای اخزا613 و اخزا615 در بازار ابزارهای نوین مالی و همچنین اعلام یک مصوبه در خصوص اجرایی شدن توقف خودکار نمادها در بازار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: در طول سال های گذشته همواره اقتصاد به سیاست این کشور یارانه داده است. امروز نوبت آن است که سیاست به اقتصاد ما یارانه بدهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
نظام یکپارچه معاملات ارزی که از 28 بهمن ماه به صورت آزمایشی کار خود را با ثبت سفارش و از طریق صرافی های منتخب بانکی آغاز کرده بود، از هفته آتی با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای صرافی های تضامنی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
قیمت نفت پس از کاهشی که در دو روز گذشته به دلیل ریسک گریزی سرمایه گذاران در بحبوحه نوسان بازارهای سهام و رشد دلار آمریکا داشت، در معاملات روز پنج شنبه تغییر چندانی پیدا نکرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
یک استاد دانشگاه گفت: نمی شود با یک دست به دنیا بگوییم می خواهیم جهانی شویم و از طرف دیگر بگوییم ما یک کشور امنیتی نظامی هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
عناوین مهمترین خبرهای این هفته به افزایش هشت برابری تسهیلات مشاغل خانگی، کاهش 11.9 درصدی نرخ بیکاری در پاییز امسال و ایجاد دفتر تعاون در کمیته امداد اختصاص داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
درحالی که حدود سه ماه از تصویب قانون استفاده دوباره از کارت سوخت توسط مجلس شورای اسلامی گذشته است، نه تنها سوخت گیری بدون استفاده از کارت سوخت مالک خودرو همچنان انجام می شود بلکه دیگر هیچ خبری مبنی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
رییس پژوهشگاه علوم با تاکید بر اینکه آینده به سمت ما حرکت نمی کند بلکه ما به سمت آینده پیش می رویم، گفت: جهان امروز جهانی متحول است که آینده نگری در آن به عنوان یک ضرورت مطرح می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
دبیر شورای سیاستگذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به حضور 170 هزار شرکت کننده در آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم از آغاز بزرگترین آزمون حفظ ومفاهیم قرآن از ساعت 8 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
قیمت های متناقض حج تمتع صدای اعتراض برخی از متقاضیان این سفر را برانگیخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در ایران ریسک ندارد، گفت: ایران امن ترین کشور برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و سرمایه گذاران در امنیت کامل با طرف های ایرانی قرارداد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۹    
اتو بخار مسافرتی Hetan مدل CL-258B تنها با پرداخت 35000 تومان اما به ارزش واقعی 60000 تومان ( 42درصد تخفیف) نام محصول: اتو بخار مسافرتی برند: Hetian مدل: CL-258B دارای توان 700 وات ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۴    
وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی از ارسال حکم دو سال حبس مرتضوی در پرونده کهریزک به اجرای احکام خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور کرواسی دیدار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۹    
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ،گفت: بلیت فروش بازی شهرآورد در ورزشگاه آزادی پایان یافت و دیگر هیچ بلیتی برای عرضه به هواداران در این محل وجود ندارد از این رو از کسانی که بلیت ندارند درخواست می کنیم که ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۹    
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از بازسازی تجهیزات و استفاده از دانش روز طی چهار ماه آینده در سایت پسماند جزیره کیش خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۹    
طی حکمی از سوی انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا محمدی به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۴    
عملیات ساخت فاز اول پایگاه سوخت رسانی فرودگاه بین المللی کیش با حضور وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۹    
عضو ناظر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت که بر اساس قول رییس سازمان برنامه و بودجه، یارانه احزاب تا پایان سال واریز خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهور، همدلی و وحدت را عامل موفقیت و سرافرازی و رفع مشکلات کشور خواند و تاکید کرد که همه سیاسیون و جناحها باید برای آبادانی هرمزگان و ایران اسلامی کنار هم باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این واقعیت غیرقابل انکار است که بخشی از مسائل مربوط به جرم و خشونت مربوط به مسائل اقتصادی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۴    
قیمت طلا روز پنج شنبه تحت تاثیر رشد ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد برای سومین روز کاهش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۴    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در حوزه قانون گذاری و تعریف موضوع قانون و دستورات اجرایی دولت هم متاسفانه ایراداتی وجود دارد، یعنی اختیارات دولت در حوزه تنظیم مقررات محدودتر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۹    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای طرح های آبیاری نوین و توسعه سطح زیرکشت گلخانه ای محصولات کشاورزی و همچنین تولید آبزیان پرورشی از برنامه های اصلی این وزارتخانه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۹    
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با هیات همراه از شرکت صنایع تبدیل فراز استان اصفهان در راستای حمایت از تولید داخلی بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیران شرکت پژوسیتروئن به فرانسه سفر کرده، با کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژوسیتروئن دیدار و گفت و گو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
جعبه ابزار 12 تکه LECHG TOOLS LC8012 تنها با پرداخت 39,000 تومان اما به ارزش 75,000 تومان (48 درصد تخفیف) نام محصول: جعبه ابزار برند : LECHG TOOLS مدل : LC8027 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
شال زنانه ترنج دورریش Mahor تنها با پرداخت 14000 تومان اما به ارزش واقعی 35000 تومان (60درصد تخفیف) ویژه بانوان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
واردات نفت خام خریداران بزرگ آسیایی از ایران در ژانویه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.3 درصد افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
گل رز طلایی پایه دار تنها با پرداخت 17500 تومان اما به ارزش 50000 تومان (65درصد تخفیف) نام محصول : گل رز دارای روکش طلای 24 عیار هدیه ای شیک و خاص دارای پایه ی نگهدارنده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد و توسعه شرکت های خودروساز داخلی مانند سایپا باعث ایجاد اشتغال پایدار در صنعت کشور خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
بر اساس گزارش اشتغال صنعت اپلیکیشن موبایل از میان توسعه دهندگان برنامه های موبایلی، کسانی که از مدارک دانشگاهی بیشتری برخوردارند و به صورت میانگین زمان بیشتری کار کردند، درآمد بیشتری دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
جیووانی اینفانتینو در خلال صحبت های خود گفت من و مهدی تاج با هم توافق کردیم که طرفدار یکی از تیم های دربی امروز باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
یک شرکت اسپانیایی در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلون از یک گوشی هوشمند اندرویدی مخصوص کودکان رونمایی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه قرآن ریشه تمام امور فرهنگی است بر لزوم ترویج و تبلیغ مباحث قرآنی در جامعه تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۹    
بیل گیتس بعنوان یکی از موسسان شرکت مایکروسافت و از ثروتمندترین افراد جهان بر این باور است که تنها تروریست ها و قاچاقچیان از تجارت با ارزهای دیجیتالی سود خواهند برد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
وزیر نیرو گفت: تصفیه فاضلاب و پساب موجب بازگشت آب به چرخه و گردونه تولید، مصرف و مورد استفاده قرار گرفتن آن در بخش های صنعت و کشاورزی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۹    
استاندار خوزستان گفت: دولت تاکنون حدود 590 میلیارد تومان به پروژه متروی اهواز پول داده است اما شهرداری از ابتدای اجرای این پروژه تاکنون 50 میلیارد تومان هم پرداخت نکرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۴    
پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه به مصاف مارسی رفت و در غیاب نیمار و با درخشش دی ماریا با سه گل به پیروزی رسید.