یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۲۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اقدامات صورت گرفته در این سازمان برای آخرین پنجشنبه و جمعه سال را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
انجام ورزش، توقف استعمال سیگار، جلوگیری از قرارگیری در معرض آلاینده ها و ...برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های ریوی مانند برونشیت، آسم، پنومونی و سرطان ریه مهم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
محققان کانادایی طی تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیده اند که حتی فکر کردن به فست فودها می تواند سبب تحریکاتی در مغز شما شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۴    
با نزدیک شدن به سال جدید موضوع افزایش چک پول های تقلبی در بازار جدی شده است. به اعتقاد کارشناسان، اگرچه افزایش این چک پول ها به دلیل افزایش تقاضا برای اسکناس ممکن است...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
اینترنت تلفن همراه اول روستاهای منطقه شیخ صله و قالیچه از 2G به 3G ارتقا پیدا کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
محمد مهدی تندگویان گفت :فردی که مشمول خدمت مقدس سربازی شده و در تشکل های زیر نظر وزارت ورزش و جوانان در حال فعالیت کارآفرینی است با تایید وزارت ورزش و جوانان می تواند شامل امریه سربازی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
ایرانسل استفاده از راه هکارهای متنوع و نوین دیجیتال برای اطلاع از صورت حساب های خطوط دائمی را به جای دریافت قبض های کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: ما در سازمان غذا و دارو روزانه حداقل یک شکایت داریم که معمولا یا ما شکایت می کنیم یا حتی برخی شرکت ها از ما شکایت می کنند بطوریکه روزانه یک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
وزیر کشور از کاهش 50 درصدی قاچاق در کشور خبر داد و گفت که میزان قاچاق به 11 میلیارد دلار رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
محققان دانشگاه تهران طی آزمایش هایی میزان تأثیرگذاری دو فاکتور فیزیکی و عاطفی بر سلامت را مورد بررسی قرار دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
محققان دریافته اند فوتبال بازی کردن به طورمنظم ممکن است موجب تغییرات ساختاری در قلب و افزایش ریسک اختلال در ضربان قلب در سنین بالاتر شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، داروی متداول برای آرتروز روماتوئید می تواند درمان جدید موثری برای کاهش میزان گلوکز خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
به گفته مسوولان شرکت ملی پست، سرویس دهی آزمایشی پروژه ملی GNAF در مناطق 6 و 7 تهران در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
سلامت پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. تغذیه سالم، ورزش و الگوی زندگی مناسب تاثیر بسیاری در سلامت پوست دارد. در این مقاله روش هایی برای جوان و سالم نگهداشتن پوست ارائه شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
نمایشگاه "لوور در تهران" نتیجه سفر رئیس جمهور به پاریس و توافق های آن سفر است، نمایشگاهی که بیشتر قصد معرفی موزه لوور را دارد و تلاش دارد،ارتباطات فرهنگی را بسط دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
شرکت هایر در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد که به قابلیت تبدیل شدن به ویدیو پروژکتور مجهز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
گوگل احتمالا در اواسط ماه مارس سال جاری 2018 میلادی از نمونه آزمایشی نسخه بعدی سیستم عامل اندروید پرده برداری خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۷    
سال 96 با همه افت و خیزها به پایان خود نزدیک می شود و مردم امیدوارند که سال 97 بتواند گرهی از انبوه مشکلات اقتصادی آنان باز کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۲    
جایگاه اقتصاد شهری یعنی آن بخش از اقتصاد که طبق آن ابعاد تولیدی و تجاری شهر برمبنای نیازها، ظرفیت ها و طرح های آینده نگرانه برنامه ریزی و آمایش می شود، در پایتخت ایران کجاست؟
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۷    
سیاست های بانک مرکزی در این مدت برای کنترل ارز اگر چه تا حدودی فضای ملتهب بازار ارز را آرام کرد، اما این آرامش مصنوعی بار دیگر با هجوم متقاضیان ارز بر هم زده شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۲    
حمایت از تولید کالای ایرانی و ملی و به دنبال آن تشویق مردم برای خرید کالاهای ایرانی چند سالی است که توسط مسئولان تاکید می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به درخشش مهدی طارمی در لباس الغرافه پرداخته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۲    
با حضور دکتر سید محمد عباس زادگان مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو و مدیران شعب بانک تجارت ،پست بانک ،بیمه گذاران ،نمایندگان و کارگزارن طی مراسمی دوازدهمین شعبه بیمه تجارت نو در استان یزد افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
محققان مرکز سرطان "ییل" می گویند مصرف آجیل مخصوصا بادام زمینی و مغزهای درختی می تواند به بیماران مبتلا به سرطان روده مرحله 3 کمک کند تا از مرگ نجات یابند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۲    
عکس / مائده اسمعیلی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
عکس / مائده اسمعیلی منبع / کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۲    
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پس از لغو روادید و تاکنون بیش از 90 هزار تبعه خارجه بدون روادید وارد منطقه آزاد اروند شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۲    
کوبی برایانت، ستاره سابق تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز برای نوشتن متن انیمیشن کوتاه "بسکتبال دوست داشتنی" جایزه اسکار دریافت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۲    
عکس: فائزه اسمعیلی منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۷    
بمنظور تامین آب مورد نیاز نیروگاه 910 مگاواتی توسعه برق آبادان عملیات اجرای لوله گذاری با عبور از خطوط نفت و گاز و فیبر نوری توسط اداره آب حیات انجام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
شهردار کلانشهر اراک با اشاره به نقش بانک شهر در ارتقای سطح کیفی زندگی در شهرها گفت: ارائه نوین ترین خدمات بانکی موجب شده تا شهروندان به سرمایه گذاری در این بانک رغبت زیادی نشان دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
عکس/فائزه اسمعیلی منبع کسب وکار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۷    
طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی که مقرر بود بخشی از مشکل بیکاری و نیاز فارغ التحصیلان جویای کار به مهارت آموزی را رفع کند، در بن بست بی رغبتی و عدم استقبال جامعه هدف گرفتار شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۲    
خفیف ویژه دیجی کالا برای اعضاء باشگاه مشتریان تجارت باشگاه مشتریان بانک تجارت در قالب جشنواره بزرگ این باشگاه با "دیجی کالا" همکاری می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۲    
وقتی مصاحبه جناب حسین هاشمی تختی نژاد نماینده محترم مردم بندرعباس ، قشم و بندر خمیر را بر روی خروجی یکی از خبرگزاری ها دیدیم که چگونه با توجه به اتمام مسائل و مشکلات و معضلات بیکاری و بر طرف نمودن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۷    
نوکیا با معرفی برنامه های ویژه ای که برای مدیریت شهرهای هوشمند دارد، قصد دارد روند رو به رشد شهرهای هوشمند در جهان را سرعت ببخشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه گردشگری یک ابزار مهم کارآفرینی در استان است، گفت: باید از استارتاپ ها و ایده های نوین گردشگری حمایت شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد: همه شاخص های بانک سپه طبق اعلام بانک مرکزی در وضعیت مناسبی قرار دارد به طوری که از نظر انضباط پولی، نقدینگی و شفافیت رتبه بانک مناسب است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
محققان دانشگاه مالک اشتر با توسعه فناوری هایی چون فرستنده ، گیرنده و سامانه های کنترل، موفق به ساخت سامانه های موقعیت یاب زمین پایه شدند که به گفته آنها این سامانه می تواند جایگزین سیستم GPS شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
سفیر پیشین انگلیس در آمریکا ضمن تایید قدرت و نفوذ ایران در منطقه به عنوان یک بازیگر مهم در معادلات ژئوپلیتیک گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تجمیع حوزه های فعال زنان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۲    
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (دوشنبه) در مقر آژانس در وین آغاز شد و بررسی گزارش جدید مدیر کل درباره اجرای تعهدات هسته ای ایران در برجام از جمله محورهای کاری این نشست است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آمادگی بیمارستان های دولتی و دانشگاهی در ایام نوروز نسبت به کم کاری بخش خصوصی برای پذیرش بیماران در ایام تعطیل سال نو گلایه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
جشنواره مد و لباس فجر به پایان هفتمین دوره خود رسید؛ اما همچنان ارتباط خوبی میان طراحان و تولیدکنندگان برقرار نشده و برندهای ایرانی، جای چندانی در مراکز تجاری بزرگ ندارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با العین برگزار می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
کرباسیان گفت: راه اندازی طرح های نیمه کاره معدنی در آینده، سبب ارتقای جایگاه فعلی ایران در جهان خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
بدهی عمومی تونس در سال 2017 میلادی به حدود 70 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور افزایش پیدا کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۷    
بازارچه کارآفرینی و دست سازه های دانش آموزی با حضور مسئولان آموزش وپرورش ناحیه 2 سنندج در شهرستان سنندج برپا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران با انتشار بیانیه ای با الحاق یک بند به تبصره 7 لایحه بودجه در مجلس مبنی بر الزام معادن به پرداخت یک درصد از فروش معادن به خرانه دولت مخالفت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۲    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، گروه خودروسازی سایپا با تولید 64840 دستگاه خودرو توانست بیشترین تولید خودرو را در بین خودروسازان داخلی در بهمن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۷    
سازمان هواشناسی اعلام کرده بعد از ظهر امروز تا عصر فردا هوای تهران بارانی می شود و ارتفاعات استان نیز شاهد بارش برف خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۲    
چین درصدد احداث یک بزرگراه جدید و منحصر بفرد است که بوسیله کف مجهز به پنل های خورشیدی قادر است خودروهای برقی را شارژ کند و لاین مجزایی نیز برای خودروهای خودران دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
تفاهم نامه احداث خطوط قطارهای حومه ای تهران - شهر قدس - شهریار- اندیشه و ملارد به منظور کاهش ترافیک در غرب کلانشهر تهران به امضا رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
پیام رسان تلگرام از دقایقی پیش با اختلال مواجه شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برخوردهای سلیقه ای و سوء استفاده از دین به منظور ایجاد محدودیت برای بانوان و اقوام هیچ نسبتی با مبانی دینی ما ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
بر اثر انفجار مین در شهرستان بانه، دو کارگر که برادر هم هستند، مصدوم شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
گزارش ها حاکی است که گوشی هوشمند و پرچمدار بعدی سونی که قرار است تا اواخر سال جاری میلادی معرفی شود، به صفحه نمایش 4K مجهز خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۷    
استفاده از تلفن همراه هوشمند درصورت عدم آگاهی، ممکن است ناخواسته به سروریس های امنیتی - جاسوسی کمک قابل توجهی در رسیدن به اهداف شان کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۷    
فرماندار ویژه شهرری گفت: اداره اوقاف باید در ساماندهی قبرهای امامزاده عبدالله ملاحظات مردم را در نظر می گرفت البته آنها نیت خیر داشتند ولی کج سلیقگی کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۷    
تعداد کل بازرسی ها از صنوف تهران در دی ماه سال جاری 46هزار و 156 فقره بود که 6 هزار و 559 فقره پرونده با برآورد جریمه پیشنهادی به ارزش بیش از 10 میلیارد و 699 میلیون ریال تشکیل شده است .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۷    
سرمربی چلسی می گوید شکست برابر منچسترسیتی مایه نگرانی نیست چون برابر تیمی بزرگ شکست خورده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال حدود 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اشتغال زایی به شهرهای کمتر از 10 هزار نفر اختصاص یافته است که با کارمزد کمتر از 6درصد به متقاضیان داده می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در بخشنامه ای پیشگیری از وقوع تخلفات ساختمانی و رعایت دقیق اصول سه گانه شهرسازی، فنی و بهداشتی در ساخت و سازها را به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
اعضای کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران در نهمین گردهمایی خود سه مساله نوسانات ارزی ، افول جایگاه فعالان اقتصادی ایران در بازارهای عراق و سوریه و ضرب الاجل دولت برای واگذاری بنگاه های بخش ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
رییس سازمان ملی بهره وری ایران گفت: براساس برنامه ششم توسعه کشور ( 1400- 1396 ) یک سوم رشد اقتصادی از محل بهره وری صورت می گیرد و تحقق این مهم باید پیگیری شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به اردوی پرسپولیس رفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: در آستانه عید نوروز، یک هزار و 450 بازرس اتاق اصناف بازار شب عید را در سراسر کشور کنترل می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
سیم کارت شاتل موبایل با بسته آغازین پایه + 4.5 گیگابایت اینترنت یک ماهه +2000 تومان اعتبار اولیه + 9% مالیات تنها با پرداخت 13080 تومان اما به ارزش 33790 تومان (61درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تخفیفان، مودم رومیزی زایکسل 4506 به همراه سیم کارت و 130 گیگ اینترنت سه ماهه + 9% تخفیف تنها با پرداخت 436000 تومان اما به ارزش 6485500 تومان(33درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تخفیفان، پد لاانگشتی سیلیکونی SILICONE INTER PHALANNGEAL تنها با پرداخت 5950 تومان اما به ارزش 8500 تومان (30درصد تخفیف) نام محصول : پد لاانگشتی سیلیکونی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
رئیس اتاق بازرگانی آبادان معتقد است رویه مشخصی برای مبادلات بازرگانان در استفاده از ارزهای مختلف وجود ندارد و ممنوعیت ثبت سفارش واردات با دلار نتایج منفی به دنبال خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۲    
رقابت های جام ملت های فوتسال بانوان آسیا اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود که گروه بندی مسابقات اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به افزایش 23 درصدی کشفیات کالاهای قاچاق، گفت: ستاد با قوت و طبق برنامه به ماموریت های خود ادامه می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۲    
رایزن بازرگانی ایران در عراق از برگزاری پنج نمایشگاه بازاریابی و معرفی محصولات ایرانی در عراق با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل نشر و ریالی بانک مرکزی از توزیع 24 هزار میلیارد ریال پول نو در آستانه شب عید خبر داد و گفت: محدودیتی بابت توزیع اسکناس تانخورده وجود ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی از تامین ارز به روش غیربانکی، در بستری امن با سرعت بیشتر و نرخ مناسب با استفاده از سامانه نیما خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۲    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 27 ارز از جمله دلار و یورو نسبت به روز یکشنبه افزایش و نرخ 10 واحد پولی مانند پوند کاهش یافت؛ قیمت 2 ارز نیز ثابت ماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
قرص وایتکس Novelty Fresh تنها با پردخت 15,500 تومان اما به ارزش 30,000 تومان (48 درصد تخفیف) نام محصول: قرص وایتکس برند : Novelty Fresh ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
ست مانیکور بزرگ بهداشتی Manicure Set تنها با پرداخت 19900 تومان اما به ارزش 25000 تومان (20درصد تخفیف) - بدنه تمام الستیل - به همراه جلد چرمی طرحدار - ابعاد : : 11cm x 6cm ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۷    
چتر عصایی طرح دار زنانه تنها با پرداخت 12500 تومان اما به ارزش 20000 تومان (38درصد تخفیف) - ویژه بانوان - رنگبندی: رندوم - قد: 80 سانتی متر ، شعاع چتر : 55 سانتی متر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، در مجمع عمومی بانک مرکزی، با تقدیر از همراهی های نظام بانکی کشور با دولت گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
هیات 10 نفره خبرنگاران عمانی با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش دیدار کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
از آنجا که بیشترین سهم مصرف انرژی در کشور ما را بخش خانگی و عمومی تشکیل می دهد و عملا هیچ بازگشت سرمایه ای در این راه متوجه کشور نمی شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
بانک صنعت و معدن به رتبه AA+ در سطح ملی که نشانگر توانایی مالی بلند مدت (Long Term Financial Strength Rating) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
با عنایت به مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پیرو اطلاعیه پیشین بانک پارسیان به آگاهی آن گروه از مشتریان تعاونی اعتبار ثامن الحجج که موعد پرداخت وجوه فرم درخواست ایشان مهر ماه سال1397می باشد ...