یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۴۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۸    
اسپاسم ها و گرفتگی های مکرر عضلانی می تواند نشانه ای از کمبود منیزیم در بدن انسان باشد. منیزیم یک ماده مغذی مهم برای حفظ سلامت عضلانی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۳    
رئیس اتاق اصناف شهرستان البرز (استان قزوین) اعلام کرد: طرح فروش ویژه و حراج در این شهرستان با مشارکت دستگاه های نظارتی و همراهی این اتاق جایگزین طرح نمایشگاه بهاره شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
در مراسمی که با حضور معاونین شرکت آب منطقه ای گلستان و اعضاء هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان گلستان برگزار شد از زحمات و تلاش ارزنده بازنشستگان این شرکت با اهداء هدایایی تقدیر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۷    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عملکرد مرکز تحقیقات ترومای گیلان در کاهش 30 درصدی ترومای جاده ای استان در نوروز 96، از این مهم به عنوان یک تجربه موفق در حوزه فعالیت های بین بخشی یاد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۲    
نشست مشترک شهردار اهواز با سرهنگ صفری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهواز برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۲    
مطالعه جدید نشان می دهد اگر فرزند به پدر شباهت داشته باشد، از فواید سلامت بیشتری در طول یک سال اول تولد برخوردار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۲    
وزیر ارتباطات با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی به اکوسیستم کارآفرینی زنان در کشور گفت: تعداد زنان در حوزه کارآفرینی کمتر است و باید فرصت های کارآفرینی برای این قشر فراهم شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۷    
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت و لایحه حمایت از کودکان در دست بررسی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران از وجود 15 هزار دختر بیوه زیر 15 سال در کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
قدمت و جاذبه های چهارراه استانبول هم نتوانسته ظاهر زشت و نازیبایی که این روزها دلار برای آن ساخته است، محو کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
وزیر نیرو که برای افتتاح و آغاز عملیات چند طرح به فارس سفر کرده در استهبان اعلام کرد: در شرایط کم آبی و بحران آب، پساب یکی از منابع مطمئن برای بهره برداری محسوب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد درباره قیمت فولاد در آینده قول داد که این محصول به دلیل کاهش عرضه گران نشود، ولی افزایش قیمت ناشی از افزایش هزینه های تولید را محتمل دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
نیکی کریمی گفت: موفقیت ما در آینده، بستگی به میزان مشارکت دادن نسل جوان در ساختن آینده ی پایدار خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
فرماندار بابل گفت: نخستین برج موزه کشور در بابل نوروز امسال بازگشایی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
فدراسیون بین المللی فوتبال با لغو محرومیت از فوتبال عراق موافقت کرده است و این کشور بعد از مدتها می تواند میزبان دیدارهای خانگی خود باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
جایزه ویژه هیات داوران جشنواره "بلگراد" به فیلم "بدون تاریخ، بدون امضاء" به کارگردانی وحید جلیلوند رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل دفترحمل و نقل ریلی درون شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: پاکت نهایی مناقصه تأمین 630 واگن متروی تهران باز شد و در نهایت برنده مناقصه شرکت CRC چین اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا بعد از جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
فخرالدین صدیق شریف که 14 سال قبل در سریال روزهای به یادماندنی به کارگردانی همایون شهنواز ایفای نقش کرده بود، از او به عنوان فردی که سعی می کرد تاریخ را به درستی به تصویر بکشد، یاد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
نخستین مدال مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر به آمریکا رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۲    
وزیر خارجه فرانسه از ایران و روسیه خواست بشار اسد را برای عدم نقض قطعنامه ی آتش بس 30 روزه در سوریه تحت فشار قرار دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۷    
اعم اخبار این هفته در حوزه کار و تعاون به لغو دوباره جلسه دستمزد شورای عالی کار، پیش بینی ایجاد 100 هزار شغل IT در سال آینده و تشکیل مدارس تعاونی اختصاص داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۷    
در حالی که بادام هندی مجوزی برای واردات ندارد، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار می گوید این محصول قاچاق ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۴    
هافبک ایرانی شاغل در فوتبال هلند از مهدوی کیا به عنوان الگوی خود نام برد و عنوان کرد: در جام جهانی ملی پوشان تمام تلاششان را برای خوشحالی مردم انجام خواهند داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۹    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه که سرمایه گذاران منتظر انتشار جزئیات تعرفه های پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای واردات فولاد و آلومینیوم بودند، ثابت بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما حسب فرمان مقام معظم رهبری برای موضوع رجل سیاسی و مذهبی آیین نامه گونه ای تنظیم کرده ایم و تنها یکی دو مورد باقی مانده است و ان شاء الله به زودی تقدیم مجلس خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۹    
بعد از زلزله 21 آبان ماه غرب کشور، با وجود انتقاد استاندار کرمانشاه از سرعت پرداخت تسهیلات و نیز گلایه مندی از تعلل سازمان نظام مهندسی برای تاخیر ایجاد شده در روند صدور پروانه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا از تصمیم به ایجاد یک ارز رمزنگاری شده توسط پست بانک خبر داد که در این راستا این وزارتخانه به بانک مرکزی کمک تکنولوژیکی می کند و در نظر دارد این ارزهای رمزنگاری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
شبکه اجتماعی فیس بوک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به منظور رقابت با وب سایت لینکدین، به یک وبگاه کاریابی بزرگ تبدیل شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی شب گذشته 16 اسفند ماه در منزل شهید محمدعلی بایرامی -از شهدای اغتشاشات اخیر تهران - حضور یافتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۴    
به نظر می رسد تاکید و تمرکز دولت تدبیر و امید برای اشتغال زایی و رونق اقتصاد دیجیتال بیش از هر موضوع دیگری نیازمند ایجاد زیرساخت های قانونی مربوط به حقوق فعالان و تولیدکنندگان در این حوزه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۴    
دلیل درخواست برای تغییر زمان جلسه استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به روز سه شنبه، فراهم کردن امکان حضور معاون اول رئیس جمهور در جلسه استیضاح بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹    
مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در زادروز میلاد شهید چمران از رونمایی جایزه بین المللی شهید چمران در قالب جشنواره علمی - پژوهشی دوسالانه شهید چمران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۴    
سفارش از پکیج ویژه چهارشنبه سوری در کافه آپادانا همراه با موسیقی زنده تنها با پرداخت 24,000 تومان اما به ارزش 60,000 تومان (60 درصد تخفیف) کارت خوان: دارد بدون مالیات بر ارزش افزوده: دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۴    
میدان گازی فرزاد B،میدانی که سال های سال است یکی از محورهای اصلی مذاکرات نفتی ایران و هند بوده و با اینکه بارها تا یک قدمی امضای تفاهم نامه رفته است، اما باید گفت در بن بست کلیات گرفتار شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
عضو هیات علمی گروه ادبیات و زبان فارسی دانشگاه گیلان چهارشنبه سوری را به عنوان یک سنت و آیین ایرانیان دارای پیشینه ای تاریخی دانست و گفت: جشن هایی همچون این مراسم، حلقه مفقوده انسجام ملی هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۴    
خرمشهر - رئیس اداره محیط زیست خرمشهر، علت بوی نامطبوع پخش شده درخرمشهر در دوشب پیش را ناشی از تخلیه ویناس توسط کارخانه الکل سازی اعلام کرد واز تنظیم شکایتی برای برخورد با شرکت متخلف خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۴    
بانک های مرکزی به عنوان تهدید بزرگتری در مقایسه با دونالد ترامپ برای انقلاب انرژی سبز ظهور کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
مهندس محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۴    
مدیر پیست بین المللی دیزین استان البرز اعلام کرد که یک بانوی گردشگر روسی را که در ارتفاعات البرز جنوبی گرفتار کولاک شده بود را نجات دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۴    
قیمت نفت پس از کاهشی که در معاملات روز گذشته در واکنش به افزایش تولید و ذخایر آمریکا تجربه کرد، روز پنج شنبه تحت تاثیر تقاضای مطلوب اندکی افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
به نقل از مهندس احیاء سرپرست معاونت عملیات خطوط لوله منطقه یک عملیات انتقال گاز ، عملیات اتصال نهایی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن پس از فروش سهام شرکت سرمایه گذاری این بانک در بورس گفت: هدف ما بانکداری است و نه بنگاه داری. بنگاه داری در برهه ای از فعالیت این بانک ناخواسته به ما تحمیل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که سیاست اصولی این مجموعه در زمینه همکاری با خودروسازان خارجی، تولید دست کم نیمی از قطعات مورد نیاز محصولات جدید در داخل ایران است.