پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۴۵May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۲    
انتخاب مواد خوراکی سالم تضمین کننده عمر طولانی است اما اغلب این سوال پیش می آید که چه خوردنی ها و غذاهایی برای تحقق این هدف مناسب تر هستند؟
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به منظور تامین به موقع سوخت در ایام نوروز، آماده استقبال از هموطنان در سراسر ایران هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
مطالعاتی که در مجله آلزایمر منتشر شده نشان می دهد که برداشت 4هزار گام در طول روز از اختلال حواس جلوگیری می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۲    
میزان تخلیه مواد نفتی در بندر و دریانوردی نکا ، در هفت ماهه منتهی به اسفند سال جاری نسبت به سال 95 از رشد بیش از 20 برابری برخوردار بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۴    
عکس از فائزه اسمعیلی منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۹    
کاری از مائده اسمعیلی منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
استاندار خوزستان در آئین کلنگ زنی چندین طرح آب و فاضلاب در شهرستان ماهشهر، از برنامه ریزی های صورت گرفته برای احداث 2 آب شیرین کن در شهرهای ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۴    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به اجرایی شدن کاهش نرخ تعرفه واردات لپ تاپ در سال 1397 از 15 به پنج درصد این کاهش تعرفه را موجب کاهش قیمت این کالا تا اردیبشهت ماه سال آینده دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۹    
در جریان برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی ارگان های دریایی، مدیران سازمان بنادر و دریانوردی و گروه های مختلف مردمی ضمن بازدید از غرفه ی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با تازه ترین دستاوردهای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
یک متخصص رادیوآنکولوژی گفت: برای جذب ویتامین D لازم نیست خود را در معرض آفتاب قرار دهید زیرا خطر بروز سرطان و بیماری های پوستی به شدت افزایش می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت: پرخوری،مصرف فست فود و شیرینی در کودکان می تواند آنها را با مشکل افزایش چربی خون مواجه کند و قرص های ضدبارداری و داروهای کورتونی نیز سبب افزایش چربی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
مطالعه جدید نشان می دهد دو برنامه رژیم غذایی گیاهی و مدیترانه ای به یک اندازه از قلب محافظت می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
مطالعه جدید نشان می دهد رژیم غذایی DASH می تواند ریسک افسردگی را به مرور زمان کاهش دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
طبق توضیح محققان بریتانیایی، استفاده بیش از حد از تلفن و تبلت از رشد کافی و مناسب عضلات انگشتان کودک جلوگیری می کند و در نتیجه به سختی قادر به گرفتن قلم خواهند بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
طرح افزایش ظرفیت و کیفیت بنزین پالایشگاه بندرعباس عصر امروز چهارشنبه با حضور رییس جمهوری، وزیر نفت و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۲    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری رشت در طی ده سال اخیر در سنگلاخی از بی مدیریتی ها سیر کرد و موجب شد تا در بسیاری از عرصه ها شهروندان از توسعه عقب بمانند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: گیلان آماده تأمین غذای پنج میلیون نفر در ایام نوروز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: کمیته امداد از ظرفیت شرکت های پارک علم و فن آوری برای اشتغال و کارآفرینی مددجویان فن آور و صاحب ایده بهره مند می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
نشست تخصصی تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط (SME )، از سوی مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان و با حضور مدیران بانک پارسیان، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بنیاد برکت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
بیش از 233 هزار و 330 متر حفاری چاه های نفت و گاز در 11 ماه امسال از سوی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در مناطق خشکی و دریایی کشور محقق شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست با سمن ها درباره سرانجام رفع موانع حضور زنان در ورزشگاه گفت: با همگرایی، هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های مختلف این مشکل به مرور برطرف خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برگزاری نمایشگاه های بهاره امسال با محوریت عرضه کالای ایرانی کلید خورده است .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
بانک تجارت با هدف استفاده از ظرفیت های داخلی و افزایش تعاملات طرفین در اجرای پروژه های ملی با شرکت پتروپارس تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
یکی از مدیران ارشد اجرایی شرکت هواوی در حاشیه کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلون از اهمیت و روند رو به رشد شبکه اینترنت 5G خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی استرالیا به منظور توسعه سرعت و پیشرفت در شبکه اینترنت 4G با اریکسون و کوالکام همکاری می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
سونی در کنار رونمایی از دو پرچمدار جدید، از هدفون های بی سیم هوشمند خود تحت عنوان اکسپریا ایر دو نیز رونمایی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
گزارش های منتشر شده حاکی است که شیائومی قصد دارد به تدریج وارد بازار ایالات متحده آمریکا شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
یافته های موسسه " اچ اس بی سی" نشان می دهد انگلیس و آمریکا مناسب ترین درآمدها را در اختیار مهاجران خارجی می گذارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
مسجد امام (ره) یا مسجد سلطانی یکی بناهای تاریخی و باشکوه سمنان است و معماری منحصر به فرد آن با توجه به امکانات موجود در 200 سال پیش عشق به ابودیت را در قالب هنر به مخاطبان و گردشگران القا می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
محققان اتریشی با پرکردن فضای خالی موجود درون اتم های بزرگ با استفاده از اتم های کوچک تر توانستند حالت جدیدی از ماده را ایجاد کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
گروهی از هکرها سیستم ها و سرورهای رایانه ای شرکت تسلا موتوروز آمریکا را به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده هک کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
جیانی اینفانتینو، رییس فیفا اعلام کرد که از آماده شدن روسیه برای جام جهانی 2018 راضی است و فکر می کند که روسیه بهترین جام جهانی را برگزار خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۴    
آمارهای رسمی از افزایش جمعیت بیکاران کشور که بالای 3 میلیون نفر اعلام شده، گویای آن است که در این شرایط بحرانی نمی شود جایی برای بیماران خاص در بازار کار...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۹    
کیوسک های روزنامه فروشی یکی از مهم ترین مراکز عرضه مطبوعات، روزنامه ها و محصولات فرهنگی است که امروزه به گفته دکه داران به دلیل مشکلات اقتصادی...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
روند کاهشی نرخ ارز اگرچه مدیون ورود نیروی انتظامی و دخالت مستقیم بانک مرکزی است...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۹    
رنامه ای که اخیرا برای احیای معادن کوچک و متوسط از سوی زیرمجموعه های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی رونمایی شد...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
تصمیم بطحائی، وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید برای حذف آزمون مرحله اول تیزهوشان مدتی است در صدر خبرهای آموزشی قرار گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۴    
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه اکنون حدود 22 هزار نفر از اعضای صندوق اعتباری هنر تحت پوشش بیمه درمان هستند، از افزایش سه برابری ارائه تسهیلات صندوق به هنرمندان در سال 97 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۴    
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق کلیه واحدهای آموزش و پرورش از پرداخت هزینه های آب و برق و گاز تا سقف الگوی مصرف معاف هستند که این مساله موجب گلایه برخی از مسوولان برقی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۹    
در پی اعلام معاون وزیر صنعت مبنی بر دستور وزیر برای بازنگری در استانداردهای جدید خودرویی و فرصت دهی دوباره به خودروسازان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مهار کامل آتش سوزی رخ داده در واحد بهره برداری دره نی آغاجاری خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
پنجمین نمایشگاه بین المللی هوا و فضا ابوظبی روز گذشته در فرودگاه بطین گشایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
سخنگوی دولت با بیان این که نوسازی حمل ونقل عمومی از برنامه هایی است که دولت در سال آینده ادامه خواهد داد، گفت: نوسازی حمل ونقل عمومی راهکاری برای صرفه جویی در مصرف انرژی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم اکنون بیش از رقم تولید، با درخواست فروش نفت خام روبه رو هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۴    
معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، بهره مندی حداکثری از دستاوردهای پژوهشی در فعالیت های عملیاتی صنعت نفت را از رویکردهای جدید این وزارتخانه در حوزه پژوهش و فناوری عنوان کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران گفت: سازوکار اجرای پروژه صادرات گاز ایران به عمان در قالب قراردادهای EPCF یا BOT درحال بررسی و تصمیم گیری نهایی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
معاون وزیر امور خارجه گفت: سیاست کلان کشور در این است که جلوی خروج آب از کشور را بگیریم؛ البته به معنای این نیست که باعث تشنگی همسایگان مان شویم ولی این موضوع احتیاج به یک مدیریت دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۹    
نخستین نشست تخصصی کارگاه آموزشی ایرانی-فرانسوی اچ اس یی در صنعت نفت با موضوع مدیریت اچ اس یی صبح امروز (سه شنبه 8 اسفند ماه) برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۹    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر اهمیت تعمیر و نگهداری در کنار تولید تأکید کرد و گفت: باید از تجربه های صاحبان فناوری های روزآمد در دنیا به منظور کسب دانش استفاده بهینه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۹    
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:گیلان چهاردهمین استان کشور از نظر شیوع بیماری هموفیلی در کشور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد آمریکا تا سال 2019 از روسیه به عنوان بزرگترین تولیدکننده نفت جهان سبقت خواهد گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
مشاور امور زنان و خانواده وزیر ارتباطات از افزایش انتصاب زنان در سطح مدیران میانی به بالا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
کریگ رایت متهم شده است با عدم رعایت قوانین مالکیت، اموالی به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار را به صورت ارزهای مجازی و سایر دارایی ها، از یک متخصص امنیت کامپیوتری به سرقت برده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۴    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن، ناکامی آمریکا درصدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت سازمان ملل را شکستی کامل برای واشنگتن و نیکی هیلی دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۹    
یک استارتاپ موفق به تولید پردازشگری مبتنی بر شبکه نرونی شده که قابلیت تشخیص چهره افراد را دارد. این سامانه شناساگر چهره، عملکردی شبیه به مغز انسان دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۴    
مدیرعامل هواوی بر این باور است که تنها تعداد بسیار اندکی از شرکت های سازنده گوشی هوشمند در این رقابت تنگاتنگ کنونی دوام خواهند آورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۴    
برترین های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مراسمی با حضور معاون امور فرهنگی این وزارتخانه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات معرفی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از آغاز مرحله اول مرمت و ساماندهی مجموعه تاریخی مسجد حسن پادشاه (اوزون حسن) تبریز تا پایان سال جاری خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۵    
معامله گران بورس تهران امروز شاهد روزی کم رمق همچون روزهای گذشته بودند، شاخص کل امروز پس از فراز و فرودهایی 2.35 واحد رشد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۵    
کتاب آموزش تار؛ دوره متوسطه تألیف حسین مهرانی توسط مؤسسه فرهنگی هنری ماهور در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۰    
مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان از نظارت جدی و مستمر گروه های بازرسی بر بازار خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
سرانجام داور دربی روزپنجشنبه مشخص شد و علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران و شاید ستاره داوری حال حاضر ایران این بازی را سوت خواهد زد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
بر اساس اعلام سازمان لیگ باشگاه استقلال هیچ بلیطی در روز دربی در ورزشگاه آزادی نمی فروشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۵    
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تأثیر نشانه های تقاضای قوی تر و استمرار محدودیت های تولید از سوی اعضای اوپک و همچنین کاهش اندک تولید آمریکا افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۰    
وزیر نیرو گفت: ایران به ارمنستان به عنوان دریچه ای برای ورود به بازار منطقه اوراسیا با 180 میلیون جمعیت نگاه می کند و انتظار دو کشور از کمیسیون مشترک اقتصادی استفاده از این فرصت و این امکان برای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۵    
مرکز علمی تخصصی مسئولیت اجتماعی سازمان/ شرکت در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با حضور دکتر طالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۰    
دفتر آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد خطر فقر برای بیکاران پنج برابر بیشتر از شاغلان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
تالار صادراتی بورس کالای ایران روز سه شنبه 8 اسفند ماه میزبان عرضه 55 هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیسیون سخت افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای کاهش قیمت لپ تاپ را تنها منوط به کاهش تعرفه ندانست بلکه آن را معلول عوامل مختلفی از جمله کاهش قیمت دلار و اعطای ارز مبادله ای به واردکنندگان اعلام ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
اندرو کوری مانند همه کودکان کلاس ششم، در زمان فراغت از مدرسه بازی می کند و با آیفونش کار می کند اما برخلاف بسیاری دیگر از همسالان خود، او یک متخصص بیت کوین نیز هست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
به گفته برخی از متخصصان امنیت سایبری، هکرهای بسیاری از محصولات رایانه ای مایکروسافت سوءاستفاده کرده و بدین وسیله ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین استخراج کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار با استاندار تهران خواستار حمایت از اجرای طرح های استارتاپی در حوزه گردشگری و عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۰    
مشاور امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس اطلاعات به دست آمده، زنان خانه دار کشور بیشترین استفاده کنندگان از فضای مجازی به شمار می آیند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه درباره شگرد جدید برخی از سوءاستفاده گران از عنوان رجیستری در بازار هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز تلاش های زیادی وجود دارد تا زنان را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند، بر استفاده از ظرفیت زنان در عرصه های مختلف تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۵    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت:اکنون بیکاری دختران تحصیلکرده ما دو تا سه برابر بیشتر از مردان است و این نشان دهنده شکاف جنسیتی بالاست و این شکاف همچنان در کشور وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
سمینار اموزشی مکالمات روزمره برای سفرهای نوروزی در مرکز همایش ادبا تنها با پرداخت 35,000 تومان اما به ارزش 350,000 تومان (90 درصد تخفیف) مخاطب: بانوان و آقایان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
بادکنک فویلی طرح مکعب تنها با پرداخت 10,000 تومان اما با ارزش 20,000 تومان (50 درصد تخفیف) نام محصول: بادکنک طرح: مکعب جنس: فویل اندازه: 30*30*30 سانتی متر قابل قرار گیری بر روی میز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
قوری اکریلیک کوچک JB-8034 تنها با پرداخت 15,900 تومان اما به ارزش واقعی 22,000 تومان (28 درصد تخفیف) نام محصول: قوری کوچک مدل: JB-8034 سایز: ارتفاع (10) عرض (8) سانتی متر جنس قوری: اکریلیک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
سرشیر نورانی LED Faucet Light تنها با پرداخت 9,000 تومان اما با ارزش 20,000 تومان (55 درصد تخفیف) نام محصول: سرشیر نورانی با طیف رنگی زیبا چشمک زن با افکت های زیبا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
جا دستمال کاغذی رولی فانتزی تنها با پرداخت 5,580 تومان اما به ارزش واقعی 15,000 تومان (63 درصد تخفیف) نام محصول: جا دستمال کاغذی رولی فانتزی طراحی زیبا و فانتزی ابعاد: 15*22 سانتی متر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
ریش تراش آینه دار Max-V2 تنها با پرداخت 20,000 تومان اما به ارزش 45,000 تومان (38 درصد تخفیف) نام محصول: ریش تراش مدل: Max-V2 دارای شانه، برس تمیز کننده، سری شارژر 220-240 ولت 50-60 Hz ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۰    
بانک مرکزی دلار مبادله ای را 3726 تومان قیمت گذاری کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
ابوالفضل قدرتی رئیس فناوری اطلاعات شرکت گاز استان سمنان از استقرار نرم افزار تایپ گفتاری در این شرکت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپایدک)، به عنوان اولین و تنها شرکت خدمات پس از فروش صنعت خودرو از بین بیش از 50 شرکت دارای شرایط ارزیابی جایزه تعالی سازمانی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
با پیش فروش حدود 302 هزار قطعه سکه در فاصله حدود هشت روز نزدیک به 420 میلیارد تومان جذب شبکه بانکی شده که البته رقم قابل توجهی نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۰    
چاپ 30 عدد کتاب عکس 15*15 در پین چاپ تنها با پرداخت 20,000 تومان اما به ارزش 50,000 تومان (60 درصد تخفیف) این کتاب یک هدیه زیبا، خاطره انگیز و خاص برای کسانی که دوستشان دارید. ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۵    
نمایش متفاوت بلک لایت لند 2 در پردیس سینمایی کوروش ویژه پنج شنبه 3 اسفند تنها با پرداخت 24,500 تومان اما به ارزش 35,000 تومان (30 درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۵    
نمایش آشپزها ویژه 9 اسفند ماه در کانون سبحان تنها با پرداخت 4,500 تومان اما به ارزش 15,000 تومان (70 درصد تخفیف) جای پارک آسان: دارد ژانر: کمدی بازیگران: مهرداد باقری، ندانوری، حمیدرضاحسینعلی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا تقویت صنعت قطعه سازی را مهم برشمرد و گفت: به لطف خدا شرکت سازه گستر در سال جاری توانست با تأمین به موقع خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا رکوردهای بی سابقه ای را در گروه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت از بانک صنعت و معدن به عنوان اولین بانک دولتی کشور که موفق به انجام واگذاری شرکتهای زیر مجموعه خود به بخش خصوصی شده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
دکتر انصاری لاری دربازدید از روند پیشرفت پروژه های زیربنایی درپاسخ به سخنان نماینده مجلس مبنی برکاهش فعالیت ها ی عمرانی درکیش به خبرنگاران گفت: سلام من را به ایشان برسانید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۵    
سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری کشورمان که برای شرکت و سخنرانی در نشست عالیرتبه سی و هفتمین اجلاس شورای حقوق بشر در راس هیاتی عازم ژنو شده است، با وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و گفتگو نمود.