شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۲:۵۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۰    
نحوه فعالیت شعب کشیک بانک ایران زمین در ایام تعطیلات نوروز97 اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۰    
رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: تولیدکنندگان داخلی باید برای افزایش کیفیت محصولات خود تلاش کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۵    
نمایشگاه فروش بهاره ویژه نوروز در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۵    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی بازارچه کارآفرینی و خوداشتغالی در موزه رضا عباسی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
بررسی های اخیر نشان داده است که در زمان ورزش داروهای رانولازین که برای تنظیم ضربان قلب مصرف می شوند، تاثیر کمتری دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
یک گزارش تحقیقی جدید نشان می دهد که بافتنی بافتن فشار خون را پایین می آورد، روند زوال عقل را آهسته می کند و به واسطه تاثیرات مثبت، می تواند هزینه های درمانی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
محققان در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی موفق شدند کپسول هیدروژلی کافئین با قابلیت رهش آهسته و هدفمند مناسب برای سربازان، رانندگان، کارکنان نظامی تولید کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال 97 گران نمی شود و مردم می توانند تخلف ها را به سامانه 124 گزارش دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
تیم مقابله با آلودگی شیمیایی(HAZMAT) با هدف ارتقأ توان عملیاتی نیروهای مرکز ایمنی و آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل و راه اندازی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
نتایج آزمایشات روی بیش از 30 هزار شرکت کننده نشان داده است افرادی که سطح ویتامین D در بدنشان بالاتر است ممکن است کمتر در معرض ابتلا به تمام انواع سرطان ها به خصوص سرطان کبد باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
آزمایشات نشان داده اند که در بخارهای حاصله از سیگارهای برقی ذرات فلزات سمی همچون کروم، نیکل و منگنز وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
پزشکان در یک بررسی دریافتند که داروهای اسید معده می توانند موجب افسردگی شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
حدیث امام صادق(ع) درباره عملی که باعث رسوایی انسان می شود را در اینجا بخوانید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
چاقی دوره کودکی مشکلی است که غالبا تا بزرگسالی ادامه یافته و افراد را در معرض تهدیدات جدی سلامت در سنین بالا قرار می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
یک شرکت وابسته به فیس بوک که خدمات تحلیل محتوا به این شبکه اجتماعی ارائه می کند، برنامه موبایلی جدیدی را عرضه کرده که به فیس بوک امکان می دهد به حجم بیشتری از داده های کاربران دسترسی یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
نایب رئیس انجمن روزنامه نگاران مسلمان چهارشنبه سوری را یک رسم و سنت دیرینه اجدادی ایرانیان دانست و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
معاون مسافری شرکت راه آهن از برقراری قطار مسافری نخجوان مشهد از نوروز 97 خبر داد و گفت: برنامه سیر این قطار امسال آغاز می شود و در نوروز هفته ای دور روز حرکت خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
بازی های زیادی از لیگ باقی نمانده است ولی همین چند بازی باقی مانده می تواند تماشاگران زیادی به ورزشگاه نقش جهان بکشاند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۳    
رشد اقتصادی موضوعی بسیار مهم است که در رابطه با اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری تاثیر بسیاری دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۸    
ارسال پیامک برای اعلام میزان بدهی تلفن همراه مشترکان چند سالی است که جای قبوض کاغذی را گرفته است و از این لحاظ که می توان با این حرکت از مصرف نابجای کاغذ و به دنبال آن قطع درختان جلوگیری کرد جای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۳    
عرضه محدود ارز در حالی باعث تشکیل صف های طولانی متقاضیان ارز در صرافی ها طی هفته های اخیر شده بود که در حال حاضر نیز عرضه ارز مسافرتی محدودتر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۸    
با نزدیک شدن تعطیلات نوروزی پلیس راهور و سازمان راهداری با اجرای طرح های ویژه به استقبال افزایش ترددهای جاده ای رفته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۳    
مدیرعامل راه آهن گفت: با برنامه ریزی مناسب در سال 1397 می توان از مجموع 500 میلیون تن بار کل کشور، 100 میلیون تن را در شبکه ریلی جابجا کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۳    
عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تهران گفت: تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال 97 روز سه شنبه هفته جاری در نشست شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی نهایی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۸    
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران نهایت تلاش خود را به منظور کاهش آلام و مصائب مردم جنگ زده کشورهای سوریه و یمن و ارسال کمک های بشر دوستانه به مردم این دو کشور به عمل خواهد آورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۳    
وزیر جهاد کشاورزی خواستار سرمایه گذاری و ورود به پروژه های جدید با توجیه اقتصادی و ارزش افزوده در حوزه دام و طیور به منظور افزایش تولید و درآمد ملی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانه مستوفی شوشتر بنای واگذار شده صندوق احیاء که پس از مرمت در حال بهره برداری و ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی است، دیدن کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد کارگروه های پیگیری 8 ماموریت محول شده به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از سوی وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
معاون حقوقی رییس جمهوری که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری شیلی در رأس هیأتی به نمایندگی از دولت ایران به سانتیاگو سفر کرده است در آخرین روز ریاست جمهوری میچله باچلت با وی ملاقات کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عربستان زیر بار پرداخت دیه شهدای منا نرفته، گفت: طرف سعودی قول پرداخت دیه شهدای مسجدالحرام را داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
سفیر انگلیس در تهران در واکنش به حوادث مقابل سفارت ایران در لندن با اظهار تاثر از این اتفاق، تاکید کرد: بریتانیا الزامات کنوانسیون وین را جدی تلقی می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی درحالی فردا قرار است تکلیف رییس مستعفی فدراسیون را مشخص کند که به نظر می رسد این مجمع در آستانه تصمیمی مهم برای یکی از پرافتخارترین رشته های تاریخ ورزش ایران قرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
روز شنبه 26 اسفند ماه، زمان دیدار دوستانه دو تیم ملی فوتبال ایران و سیرالئون در تهران اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۳    
رئیس اتاق اصناف آستارا معتقد است: نابرابری موجب شده تا بازرگانان کشور آذربایجان بتوانند به راحتی وارد کشور شوند و با قیمت پایین اجناس مورد نیازشان را تهیه کنند اما بازرگانان ایرانی برای ورود به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز معتقد است: تولیدات کفاشان ایرانی توان رقابت با محصولات برترین برندهای دنیا را دارند اما تبلیغات گسترده برندهای خارجی و بد گفتن از کفش های ایرانی موجب شده ذهنیت غلطی در ذهن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
سرمربی استقلال دیدار تیمش مقابل العین امارات را یک بازی مهم خواند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۳    
مدیر مالکیت فکری ستاد توسعه فناوری های نرم اعلام کرد باید فضایی را ایجاد کنیم که افراد خلاق خود را بروز دهند. خلاقیت جوهره اصلی صنایع خلاقیت و فرهنگی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی باید پیوند عمیق بین دانشگاه و صنعت شکل گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
استارتاپ ویکند انرژی سبز با هدف شناخت راهکارهای نو برای تأمین انرژی های سبز و پاک در مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان به مدت سه روز برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۸    
عباس قنبری از ضبط برنامه مردان آهنین با 24 شرکت کننده در شهرک غزالی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۳    
بانک تجارت همزمان با روزهای پایانی سال با افزایش ساعت کار شعب منتخب، خدمات بانکی مورد نیاز را به مشتریان ارائه می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۸    
ایلام- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: هدف همه خادمان جامعه ایثارگری در مجموعه بنیاد شهید؛ ترویج فرهنگ ناب شهید و شهادت در جامعه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
شهردار تبریز با اشاره به تعامل مناسب بانک شهر با مدیریت شهری کلانشهرها گفت: این بانک توانسته تاثیرگذاری خود را در اجرای پروژه های عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی در همه شهرها اثبات کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره زیبای کیش می تواند الگویی در آیین چهارشنبه آخر سال برای کل کشور باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
باجه خدمات بانکی بانک دی، جهت رفاه حال مشتریان و ایجاد دسترسی آسان به خدمات بانکی در نیشابور افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
کمک های اهدایی بانک ملت با حضور رییس آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی و مدیر شعب استان کرمانشاه، به دبستان ابتدایی مولوی این شهرستان اهدا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
تعداد 10 شعبه بانک ملت در استان های تهران و البرز نسبت به توزیع اسکناس نو به مناسبت عید نوروز اقدام می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
شرکت پارس سامان ایرانیان با تسهیلات ارزی 5 میلیون و 300 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۴    
بانک مسکن در 11 ماهه اول امسال توانست با تامین مالی موثر بخش مسکن و ساختمان، عملکرد صعودی در روند پرداخت تسهیلات ساخت و خرید خانه را ثبت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت فاپسکو بازدید و با اعضای هیات مدیره این شرکت نشستی برگزار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۴    
نرخ حق الوکاله سپرده های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1397 معادل یک درصد اعلام شد. به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، بر اساس آیین نامه قانون عملیات بانکی بدون ربا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
دبیر کارگروه واکسن ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: رویه انستیتو پاستور ایران این است که در تولید واکسن ها از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی استفاده کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
یک متخصص رادیو آنکولوژی بیشترین موارد سرطان های قابل مشاهده در زنان را سرطان پستان و در مردان سرطان های دستگاه گوارش دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: راه اندازی هلدینگ بازرگانی و تحول در نظام تعاونی ها اولویت ما در سال آینده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۴    
رییس جهاددانشگاهی کردستان از انتخاب و جذب 50 نفر مشاور و تسهیل گر در راستای اجرای هر چه بهتر مرحله دوم و سوم الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی در کردستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۴    
سی و چهارمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد. غلامحسین شافعی در این نشست در مورد وام اشتغال روستایی به سخنرانی پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۴    
هزینه تولید سررسید و تقویم سال 1397 بانک دی به ساخت سه باب مدرسه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان، قابلیت"خدمات بدون کارت"در خودپردازهای بانک ایران زمین ایجاد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۴    
یک کارآفرین نمونه گفت: صادرات میوه های خشک ظرفیتی برای کارآفرینی زنان روستایی مازندران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
تعداد کاربران اپلیکیشن پیام رسان وی چت از مرز یک میلیارد کاربر گذشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: توسعه محیط مساعد کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپی، مهم ترین زیرساخت برای بازگشت نخبگان و استعدادهای برتر بومی به استان ها است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش از مذاکره با معاون اول رییس جمهوری درخصوص پرداخت حق بیمه معلمان حق التدریس خبر داد و گفت که جهانگیری برای رفع این مشکل اعلام آمادگی کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۹    
وزیر ارتباطات در دیدار با وزیر بهداشت پیشنهاد داد کارگروهی مشترک میان دو وزارتخانه برای استخراج سند تحول دیجیتال در حوزه سلامت تشکیل شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را برای تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرایط چگونگی استمهال (مهلت خواستن) بدهی بانکی خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه را مشخص کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مناطق قم، گلستان و زنجان، آمادگی خود را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اعلام کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
سالن مانیتورینگ و دیسپچینگ شرکت گاز خراسان شمالی با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال، با حضور استاندار خراسان شمالی افتتاح و راه اندازی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
ست شوینده ی ماشین ظرفشویی Pril Gold تنها با پرداخت 49,900 تومان اما به ارزش 65,000 تومان (23 درصد تخفیف) نام محصول: ست شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
مداد 12 عددی HB تنها با پرداخت 6000 تومان اما به ارزش 10000 تومان (40درصد تخفیف) نام محصول : مداد مدل : HB تعداد : 12 عددی مناسب برای دانشجویان معماری و هنر مناسب برای دانش آموزان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
ماژیک وایت برد Centropen با پرداخت 8900 تومان اما با ارزش 13500 تومان (34درصد تخفیف) برند : Centropen تعداد : چهار عدد در مدل های : نوک گرد 85590401 و نوک تخت 85690401 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
ست مانیکور پدیکور تنها با پرداخت 24,900 تومان اما با ارزش 35,000 تومان (29 درصد تخفیف) ست مانیکور و پدیکور با بهترین کیفیت ساخت ابزاری مناسب برای داشتن دستانی زیبا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت : سازمان انتقال خون در کشوری مانند ایران با وجود آمار بالای تصادفات و حوادث یکی از حیاتی ترین دستگاه ها به شمار می آید و برای ارتقا کیفیت عملکردی نیاز به تخصیص ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
چرخ گوشت بوش مدل BOSCH BSGR1566 تنها با پرداخت 390000 تومان اما به ارزش 680000 تومان (43درصد تخفیف) نام محصول: چرخ گوشت برند: BOSCH مدل: BSGR1566 قدرت: 3000 وات جنس بدنه استیل ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۹    
دانشجویان رشته بهداشت محیط دانشگاه جندی شاپور اهواز در قالب کارگاه آموزشی از تاسیسات آبرسانی شهدای جنگیه بازدید علمی به عمل آوردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۴    
شلف جا صابونی تنها با پرداخت 12900 تومان اما به ارزش 18000 تومان (28درصد تخفیف) نام محصول: شلف جا صابونی جنس: PVC ابعاد: ارتفاع کلی 23 سانتیمتر/عرض 13 سانتیمتر رنگ: سفید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بازار ارز را مشابه وضعیت بادکنکی دانست و اعلام کرد 20 میلیارد دلار ارز خانگی در کشور وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه ارزش سهام عدالت یک خانوار 5 نفره اکنون 12.5 میلیون تومان است، گفت: به خانوارهایی که مشمول تخفیف در دریافت سهام بودند، نفری 150 هزار تومان سود دادیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
گزارش تازه بانک مرکزی نشان می دهد میزان نقدینگی در دی ماه امسال به 1463هزار میلیارد تومان رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان از اموال و دارایی های بانکها واگذار شد، گفت: هیچ واگذاری به صورت رد دیون در دولت یازدهم و دوازدهم انجام نشده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
بررسی های اخیر نشان داده که یوگا می تواند به برطرف کردن مشکلات مربوط به تیروئید کمک کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
در راستای مقابله با پیامدهای ناشی از گرد و غبار و کمک به توسعه فضای سبز استان، شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ، مجددا کاشت و نگهداشت درخت در عرصه بیابانی پیرامون تاسیسات نفتی را از سر می گیرد.