یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۵۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۴    
برخی از این کارآفرینان نه تنها با معرفی محصولاتی منحصربه فرد زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده اند، بلکه توانسته اند سبک های جدیدی را در صنعت و کسب وکار از خود به یادگار بگذارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۹    
فیلم از مائده اسمعیلی منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
همایش سازگاری با کم آبی با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۹    
اینفوگرافیک : شقایق محمدی
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بهترین مسیر نیل به جامعه سالم را توجه به مقوله پیشگیری دانست و گفت: ایران میان 6 کشور حادثه خیز دنیا واقع است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اتمام عملیات ترمیم و بهسازی جاده مرکز تخلیه پسماندهای ساختمانی و عمرانی آبگرم خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۰    
سیزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز با حضور مسئولین و مردم استان خوزستان افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: همکاری های ایران و هند به ویژه در بخش انرژی و در مناطقی همچون سواحل مکران و چابهار توسعه می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۵    
شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به اخذ تندیس بلورین شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: آتش سوزی در واحد بهره برداری پارسی دره نی رخ داده است، اما هیچ خسارت جانی نداشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۰    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از مجموع 43 عنوان واحد خدماتی منتخب سبز در مجموعه وزارت نفت 13 تندیس سیمین را به خود اختصاص داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۰    
شرکت نفت و گاز آغاجاری برای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود به منظور سهولت در تردد کشاورزان روستای داربهاره روی خطوط لوله انتقال نفت این شرکت یک پل جدید احداث کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
شوک درونی رشد قیمت مسکن در بهمن ماه که با دو متغیر رکودزای بیرونی سقوط ارز و رشد سود بانکی همراه شده بازار مسکن را به سمت رکود در بهار سال آینده سوق می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به عملکرد تیم ملی ایران برابر عراق پرداخته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از مهار کامل آتش سوزی رخ داده در واحد بهره برداری دره نی آغاجاری خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
هواوی در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلون از نخستین مودم نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G رونمایی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
اینترنت، در کنار همه مزایایی که دارد ممکن است به دلیل استفاده نادرست، منشأ مشکلاتی نیز شود که خودافشایی بی حدوحصر، جزو آن موارد است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
پس از ماه ها گمانه زنی، سامسونگ بالاخره در جریان کنگره جهانی موبایل MWC 2018 از جدیدترین گوشی پرچمدار خود، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
عضو سندیکای صنعت برق گفت: در اکثر کشورهای آفریقایی و آسیایی توسعه تجدیدپذیرها با هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی شکل می گیرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
تراز سطح آب دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی تا ششم اسفند ماه به 1270 متر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 سانتیمتر و در مقایسه با تراز اکولوژیک سطح آب دریاچه (1274 متر) سه متر و 58 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
آمارهای دفتر آمار اتحادیه اروپا نشان می دهد بین کمترین میانگین سطح دستمزد و بیشترین میانگین در بین اعضای اتحادیه اروپا، اختلافی تقریباً هشت برابری وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
شرکت فرودگاه ها آمار عملکرد فرودگاه های کشور در سال 2017 را اعلام کرد که براین اساس همچنان فرودگاه مهرآباد با انجام حدود یک سوم از کل پروازهای کشور رکورددار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
مجموعه عکس های عباس کیارستمی با عنوان "به من نگاه کن" در حاشیه نمایشگاه لوور در تهران برای نخستین بار به نمایش در می آیند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۲    
در حالی که خبر توقف تولید خودروهای پرتیراژ داخلی از سال گذشته بارها توسط مسئولان مختلف صنعت کشور رسانه ای شده،...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۲    
ورود دیرهنگام بانک مرکزی به بازار ارز تا حدودی توانست از روند لجام گسیخته سفته بازی جلوگیری کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۷    
نوسانات و بی ثباتی های پی در پی نرخ ارز در روزهای گذشته نشان داد نقدینگی سرگردان که ناشی از کاهش نرخ سود سپرده بانک هاست ارز را محل مطمئنی برای سود بیشتر می داند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۷    
با فرارسیدن ماه های پایانی سال بازار آجیل و خشکبار در کشور رونق می گیرد و این در حالیست که امسال شاهد افزایش قیمت برخی از اقلام...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۷    
با اعلام مدیر مجموعه آزادی، ظرفیت ورزشگاه آزادی برای داربی حدود 60 هزار نفر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۳    
روزنامه تلگراف در گزارشی با اشاره به رای گیری شورای امنیت درباره قطعنامه ای ضد ایرانی نوشت: روسیه در تلاش است قطعنامه پیشنهادی انگلیس برای محکوم کردن ایران در ارتباط با مسئله یمن را متوقف کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
نشست توسعه استارت آپ ها و SMEها با مدیریت کارآفرین با حضور جمعی از استادان برجسته دانشگاه UTM مالزی و فعالان بازار سرمایه ایران و با هدف ارتقای سطح دانش مدیران و کارشناسان فعال در حوزه شرکت های کوچک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۳    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تمام بازیکنان این تیم از خدای شان است که با این تیم قرارداد امضا کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۳    
شاهرود - حسین بابامحمدی: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز 97 وفرمایش مقام معظم رهبری که سال 96 را (سال اقتصاد مقاومتی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۳    
معاون وزیر صنعت در خصوص آخرین وضعیت اجرایی شدن قرارداد سازمان گسترش با شرکت رنو گفت: متأسفانه هنوز شرایط اجرایی برای قرارداد نهایی در قاعده خاصی که دیده شده، فراهم نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۳    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان ها، حوزه زنان از سیاسی نگری و فردگرایی دور می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۳    
دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق درمورد آخرین وضعیت سوآپ نفت خام کرکوک گفت: برای اجرایی کردن این قرارداد مشکلاتی در زمینه ایمنی وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۸    
معاون اول رئیس جمهور معتقد است که هیچ آسیبی به توسعه بزرگ تر از جوانمرگی نهادهای فرهنگی، مدنی، اجتماعی، علمی و سیاسی نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۸    
قیمت نفت روز دوشنبه بدنبال تاکید عربستان بر محدود نگه داشتن صادراتش در راستای توافق کاهش تولید جهانی، به بالاترین حد خود در سه هفته گذشته صعود کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۳    
شهردار یزد با اشاره به همکاری مطلوب میان مجموعه بانک شهر و مدیریت شهری، خدمات رسانی گسترده این بانک در سطح کشور را عامل رضایتمندی شهروندان دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۸    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جعبه سیاه نفت کش سانچی چند هفته ای است به ایران منتقل شده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۳    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آخرین وضعیت قراردادهای خودرویی با خودروسازان خارجی را تشریح و اعلام کرد: طبق توافق با سازمان استاندارد قرار شده در ارتباط با استانداردهای 85 گانه خودرویی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۳    
پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، از سوی سازمان مدیریت صنعتی روز دوشنبه با حضور منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقام ها، مدیران ارشد سازمان ها و متخصصان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به پرسش های موجود در خصوص هرس خوشه های خرمای درختان نخل جزیره ، پاسخ داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تاکید بر تحکیم و توسعه روابط ایران و عراق در جهت ایجاد صلح و امنیت در منطقه گقت: اگر همکاری دو کشور نبود، تاکنون عراق توسط طرح های شوم دشمنان تجزیه شده بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در 10 ماه گذشته از طریق بانک های دولتی و خصوصی 2800 میلیارد تومان اعتبار به 1250 شرکت تزریق شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
وزارت صنعت در نامه ای به انجمن صنفی واردکنندگان خودرو تاکید کرد واردات خودرو توسط غیر از نمایندگی رسمی، فقط در صورت عقد قرارداد ارائه خدمات پس از فروش با نمایندگی رسمی امکان پذیر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلامذوعلم گفت: شریعتی یک روشنفکر منتقد بود و تقریباً می توان گفت هر کسی را نقد می کرد، به بیان دیگر از نظر من، او یک روشنفکر یاد گیرنده بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۳    
دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه دقایقی قبل در صدر هیأتی سیاسی - اقتصادی عازم صربستان شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
کادر پرستاری به عنوان پیشقراول خط مقدم درمان، همواره مورد خشونت کلامی و فیزیکی از سوی بیماران و همراهان بیماران قرار دارد و این در حالی است که تبعات آن، نظام سلامت را تهدید می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
سرپرست مرکز ایده پروری و نواوری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم گفت: بنا داریم نیازهای دیابتی ها خصوصاً کودکان را در زمینه اعلام هشدار قندخون با ایده های استارتاپی رفع کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ضمن اعلام رضایت خود از شرایط فعلی این تیم اظهار داشت: بدون شک سپاهانی ها از جایگاه خود راضی نیستند و باید آن را اصلاح کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: فروش اوراق گواهی سپرده ریالی با نرخ 20 درصد، می تواند مشکل اضافه برداشت بانک ها از بانک مرکزی را جبران کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
دستیار ویژه اقتصادی رییس جمهوری، استقلال بانک مرکزی را ضروری دانست و گفت: بانک مرکزی همواره به عنوان نماینده نظام بانکی در تامین مالی شناخته شده در حالیکه باید از آن انتظار کنترل تورم و حفظ ارزش پول ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش درادامه بازدیدهای مستمر اززیرساخت های گردشگری، از روند آماده سازی ، تجهیز وجذب نیروی انسانی هتل میراژ کیش دیدن کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه سود20درصد که به صورت دوهفته ای برای اوراق سپرده ریالی در نظر گرفته شده،بعد از دو هفته باید به حالت قبل برگردد،گفت:هزینه بانکهارا جبران می کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
نمایندگان مجلس از یازدهم بهمن ماه سال جاری با تصویب کلیات لایحه بودجه سال 97، وارد بررسی جزئیات دخل و خرج دولت در سال آینده شدند و علاوه بر مصوبات معمول و برخی احکامی که در هر سال تکرار می شوند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت گفت: تجربه نشان داده شوک های ارزی نمی تواند موجب رکود واردات شود یا تغییر چشمگیر تراز تجاری را به همراه داشته باشد اما در نهایت این موضوع می تواند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۳    
معاون وزیر کشاورزی گفت: کمتر از یک ماه تا خرید تضمینی محصولات کشاورزی باقی مانده اما هنوز نرخ های خرید از سوی شورای اقتصاد تصویب و ابلاغ نشده که امیدواریم به زودی اعلام شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۳    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت:حضور شرکت های بیمه در بورس به معنای خرید و فروش سهام نبوده و بیمه ها می توانند از طریق بازار اولیه وارد بورس شده و به تعمیق بازار و افزایش حجم آن کمک کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۴    
حسین نقدی، سرمایه گذار شرکت صنعت خودرو آذربایجان در بازدید روز پنجشنبه سوم اسفند ماه استاندار آذربایجان شرقی از خطوط تولید این شرکت تاکید کرد برند (ام جی) طبق قرارداد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۴    
بعد از یک وقفه در روال معمول حراج سکه، امروز (دوشنبه) حراج ادامه پیدا خواهد کرد و داوطلبان می توانند مراجعه کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۴    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور که در تاریخ 16 بهمن 96 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش منتشر شد. ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۴    
عملکرد شعب هر بانک به ویژه بانک های تخصصی در مناطق مختلف کشور تأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی و صنعتی آن مناطق دارند و می تواند چهره استان ها و در مجموع کشور را دگرگون کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۹    
این ذهنیت که شماره های افراد برای تبلیغات از چه راهی در اختیار کسب وکارها قرار می گیرد همواره برای مواجهان با پیامک ها و تماس های مزاحم وجود دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۴    
پکیج کرم گونه گذار مروارید فلئور در شرکت لوتوس تنها با پرداخت 42,250 تومان اما به ارزش 65,000 تومان (35 درصد تخفیف) پکیج کرم گونه گذار مروارید فلئور: کرم گونه گذار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۴    
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برنامه ریزی وزارت کشاورزی برای تولید 12هزار تن بذر اصلاح شده برنج در گیلان طی سال آتی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۹    
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک پاور بانک در هواپیما منفجر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۹    
بازوند استاندار کرمانشاه با ارسال نامه ای به محمدکاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه از تلاش های بانک سپه به منظور خدمت رسانی مطلوب به زلزله زدگان تقدیر و تشکر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
اسپری اتو برنز فوری Garni تنها با پرداخت 24,000 تومان اما به ارزش 40,000 تومان (40 درصد تخفیف) نام محصول: اسپری برنزه برند : Garni مدل : اتو برنز فوری ثبات رنگ پوست شما تا هفته ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۴    
عراقی ها امیدوارند میزبانی آنها بعد از 40 سال از عربستان نتیجه دهد و فیفا محرومیت این کشور از بازی های خانگی را به حالت تعلیق درآورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۹    
- پیش بند نوزاد سیلیکونی تنها با پرداخت 8,000 تومان اما به ارزش 18,000 تومان (56 درصد تخفیف) - فاقد مواد مضر شیمیایی و سمی - ابعاد: 20 * 16 - قابل شستشو و ضد آب و مقاوم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۹    
شمع مکعبی تنها با پرداخت 12,900 تومان اما به ارزش 25,000 تومان (48 درصد تخفیف) نوع محصول: شمع جنس: شیشه ای فرم ظاهری: مکعب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۹    
پوست کن میوه گرد SunCook تنها با پرداخت 8,880 تومان اما به ارزش 14,800 تومان (40 درصد تخفیف) جنس: سرامیکی قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی قابل استفاده برای پوست کندن انواع سبزیجات و میوه ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
بخور سرد USB طرح لیمو تنها با پرداخت 49,000 تومان اما با ارزش 65,000 تومان (25 درصد تخفیف) نام محصول: بخور سرد مدل: USB خور طرح: لیمو طراحی بسیار زیبا و فانتزی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در دیدار حساس برابر مارسی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری نشستی تخصصی، از تلاشگران شرکت ملی حفاری ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مهار فوران چاه 147 رگ سفید قدردانی کرد.