یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۱:۲۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
گرفتگی عضلانی بخصوص هنگام ورزش های سنگین و شدید و در دوران بارداری یک اتفاق بسیار رایج است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
احساس می کنید سوخت و ساز بدنتان در یک نقطه متوقف شده است؟ با اینکه ورزش کردن و ساخت عضله بیشترین کمک را به تقویت سوخت و ساز می کند اما راه های دیگری نیز برای سوزاندن موثر تر کالری وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
اگر از کسانی هستید که مصرف گوشت قرمز را متوقف و محدود می کنید ولی همچنان از طرفداران لبنیات، تخم مرغ، ماهی و.. ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۹    
آنتی اکسیدان ها مواد شیمیایی طبیعی هستند که موجب توقف فعالیت سایر مواد شیمیایی موسوم به رادیکال های آزاد می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۹    
مصاحبه کننده:شایلی قرائی/خبرنگار منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۴    
مصاحبه کننده: شایلی قرائی / خبرنگار منبع: کسب و کار نیوز
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
شرکت ملی حفاری ایران (NIDC) و شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI) در زمینه مشارکت در پروژه های حوزه های نفت و گاز که در قالب EPCF/EPDF از سوی شرکت ملی نفت ایران اعلام می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۳    
معاون گردشگری کشور از دستور ویژه رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای کنترل قیمت سفرهای نوروزی خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۸    
مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال با استحصال گاز صرفا در امر جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی صرفه جویی داشته ایم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۴    
گیلان-مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از افتتاح 114طرح گردشگری در حال ساخت در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: 200طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۴    
گروه خودرو سازی سایپا جهت ارائه و نمایش محصولات خود در سیزدهمین نمایشگاه خودرو خوزستان حضوری پرقدرت خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
وزیر انرژی عربستان اعلام کرد که تولیدکنندگان عضو و غیر عضو اوپک می توانند در سال آینده میلادی محدودیت تولید خود را به تدریج بر طرف کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گوشی های نوکیا، سونی، تکنو و هوآوی را مشمول فاز جدید طرح رجیستری اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
میرجلال الدین کزازی گفت: اگرجهانیان اندکی درباره جشن سپندارمزگان ما می دانستند، هرگز به ولنتاین دل خوش نمی کردند و سپندارمزگان، جشن بزرگداشت زن می شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش کرمان خودرو (بم خودرو) گفت: خسارت خواب خودرو در تعمیرگاه به میزان روزانه پانزده ده هزارم قیمت خودرو به مشتریان پرداخت می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
یک سایت انگلیسی با معرفی 10 داربی حساس غیر اروپایی جهان از داربی تهران به عنوان یکی از حساس ترین رقابت های باشگاهی نام برد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
شمار گردشگران خارجی در پاریس به بالاترین میزان خود در یک دهه اخیر رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص اقدامات دولت در جهت تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: حدود 100 برند به 170 برندی که در بخش پوشاک بوده اضافه خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: براساس سند چشم انداز 1404 به استخراج مواد معدنی مختلف مانند سنگ آهن از اعماق زمین نیاز داریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
آزمایش خودروهای تمام خودران می تواند از ماه آوریل در کالیفرنیای آمریکا شروع شود، اما آنها به یک اپراتور از راه دور برای کنترل خودرو نیاز دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
محقق ایرانی دانشگاه فلوریدا لباسی با نام "لباس شاد" برای فضانوردان طراحی کرده تا زندگی در فضا برای فضانوردان ساده تر و کم دغدغه تر باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
یک پژوهش جالب از محققان نشان داد بدبین بودن مزایای غافلگیرکننده ای دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۴    
یکی از مشکلاتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور با آن روبه رو است موضوع سرمایه گذاری در این حوزه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
خلاقیت یکی از خصوصیات انسان ها بوده که تمدن آنها در طول دوران ناشی از همین خلاقیت و نوآوری است. خلاقیت در توانمند سازی و رفع نیاز های انسان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
به گفته یکی از مسئولان بخش کشاورزی کشور، بیکاری سرنوشت حدود 70 درصد فارغ التحصیلان رشته ای است که کارشناسان و متخصصانش باید تأمین کننده امنیت غذایی کشور باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۹    
پروژه هوشمندسازی کارت های ملی امسال اجرایی شد و در مراحل اول متقاضیان باید با مراجعه حضوری و گرفتن وقت ثبت نام از دفاتر ارائه دهنده این خدمات اقدام به تعویض کارت های ملی می کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۴    
جلسه شورایعالی کار برای تعیین حداقل دستمزد که چند روز پیش در اعتراض به لایحه انتقال سهم درمان تأمین اجتماعی به خزانه داری کل کشور، لغو شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۹    
سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت پادوانی توضیحاتی ارائه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۴    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مددجویان ما بزرگ ترین تولیدکننده فرش دستباف ایران به شمار می روند؛ به طوری که سالیانه تا 400 میلیارد ریال فرش از آنان خریداری می کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۹    
وزیر خارجه قطر گفت: به منظور بهره برداری از میدان گازی ارتباط بسیار خوبی با ایران داریم و همه چیز خوب پیش می رود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با هندوستان برای سرمایه گذاری در راه آهن چابهار زاهدان به ارزش 800 میلیون دلار توافق کرده ایم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
آخرین فرصت برای هزینه امتیازهای باقی مانده مشتریان ایران زمین، سه سبد قرعه کشی هیجان انگیز اضافه شد!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۰    
رئیس پلیس پایتخت خواستار اشد مجازات برای عاملان به شهادت رساندن چهار مأمور در حوادث اخیر خیابان پاسداران شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری یک بازپرس متخلف در روز گذشته خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۵    
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه من خودم مطالبه گر بحث دولت الکترونیکی هستم تصریح کرد: اما واقعاً احساس الکترونیکی شدن ندارم بلکه احساس توقع بیش از حد دارم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۵    
دستمال وایت اند وایت اصل از فروشگاه آروگو 2 با 48 درصد تخفیف و پرداخت تنها 7,800 تومان به جای 15,000 تومان - دستمال وایت اند وایت اصل از فروشگاه آروگو 2 - رنگ بندی: مشکی، طوسی، صورتی و بنفش ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۵    
آمارهای ارائه شده از سوی گمرک گویای آن است که به دنبال اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه واردات رسمی این کالا بیش از 95 درصد رشد داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: آشوب گران نظم و امنیت در خیابان پاسداران از خارج کشور و سایت های معاند هدایت شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۰    
شرکت پست اعلام کرده است که در راستای احترام به مشتری و بر اساس اجرای طرح ویژه نوروزی، با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش حجم مراجعات مردمی به دفاتر پستی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، تاکید کرد: سازمان هرگز به دنبال تعطیل کردن تشکل های دیگر نبوده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
دکتر عبدخدایی گفت: مهارگران چاه 147 نشان دادند که با کاربست دانش فنی و تجارب ارزنده مهندسان و متخصصان صنعت نفت کشور و اتکا به توانمندی های داخلی می توان به موفقیت بزرگ در مهار و کنترل فوران چاه های ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
پرسپولیس در صورت برد، تساوی و حتی باخت در داربی 86 می تواند قهرمان لیگ برتر شود. قهرمانی ای که هم می تواند تاریخی و شیرین باشد و هم تلخ باشد!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با نفرات اصلی در بازی های آسیایی شرکت می کنیم چون دوره پیش متوجه شدیم رقابتها بسیار سنگین است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
بانوان و خانواده های ورزش دوست می توانند دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر عراق را از نزدیک تماشا کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
پس از متوقف شدن حراج سکه از سوی بانک مرکزی، بازار سکه نسبت به این اقدام واکنش نشان داد و بعد از کاهش قیمت روزهای اخیر مجدداً با جهش قیمتی روبرو شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
برای نخستین بار در کشور نسخه جدید اپلیکیشن پات ویژه نابینایان توسط شرکت کارت اعتباری ایران کیش ، ازشرکت های پشتیبانی کننده دستگاه های POS بانک تجارت رونمایی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران گفت: صنعت نفت می تواند از دانشگاه ها به عنوان مشاوری مطمئن استفاده کند؛ هرچند عده ای معتقدند دانشگاه ها هنوز به آن نقطه قابل قبول نرسیده اند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۶    
با تصویب هیأت مدیرۀ کانون کارآفرینان توسعه گرا، باشگاه کارآفرینان این کانون از طریق مشارکت اعضا و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور تشکیل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: صنعت پتروشیمی از ظرفیت مناسبی برای کسب سودآوری حداکثری با استفاده از منابع هیدروکربوری برخوردار است و باید این مهم را جزو ماموریت های اصلی خود قرار دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد دلار در اولویت طرح های شرکت ملی گاز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: نگهداشت انرژی، ضرورتی ملی قلمداد می شود و در صورتی که از آن غفلت شود، زیان های بسیاری به کشور تحمیل خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از اجرای بوته کاری و مقابله با بیابان زایی در دو هزار و 100 هکتار از اراضی شمالی استان و پایان تمام طرح های بهره برداری از جنگل خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
معاون توانبخشی بهزیستی گلستان گفت: کمیسیون پزشکی طاها مولانا، کودک مبتلا به اس اِم اِی در بهزیستی گلستان تائید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از رونمایی سرویس های جدید "همراه شهر" این بانک خبر داد و گفت: نسخه جدید دارای قابلیت های منحصر به فرد در حوزه پرداخت الکترونیک است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
مدیر شعب منطقه مرکزی گفت: بانک سپه رتبه نخست استان مرکزی را در پرداخت تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط طی سال جاری به خود اختصاص داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۸    
با آغاز موج جدیدی از بارش ها در نقاط مختلف کشور وضعیت تعدادی از فرودگاه ها به دلیل کاهش دید افقی به مرحله ای رسیده که امکان برقراری بعضی از پروازها در آن وجود ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۸    
رئیس انجمن همبستگی زنان و رئیس شورای راهبردی کنگره زنان موفق ایران از برگزاری دومین کنگره تخصصی زنان موفق ایران مقارن با روز جهانی زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۳    
معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده گفت: در حال حاضر 250 زن به دلیل جرائم غیرعمد مالی در زندان های کشور هستند که با اقدام و کمک نیکوکاران ، طعم آزادی را خواهند چشید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
اعضای کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران با دعوت از مدیران کارخانه های لبنیات کشور و در حضور برخی مدیران سازمان حمایت و وزارت جهاد کشاورزی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
از ابتدای امسال تا کنون شاخص کل بورس با 27.1 درصد افزایش مواجه شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه از افزایش 5 تا 10 درصدی حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه نسبت به سال گذشته خبر داد و همچنین اظهار کرد که در زمینه صادرات دام به روسیه با محدودیت هایی مواجه هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۸    
مجسمه فرشته بالدار مادر و دختر تنها با پرداخت 6,000 تومان اما به ارزش 11,000 تومان (45 درصد تخفیف) نام محصول: مجسمه فرشته بالدار طرح: مادر و دختر جنس: پلی استر طول: 12 سانتیمتر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
جعبه موزیکال کوکی طرح باجه تلفن تنها با پرداخت 44,900 تومان اما به ارزش 60,000 تومان (25 درصد تخفیف) نام محصول: جعبه موزیکال کوکی طرح: باجه تلفن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
اسپری فوم Sana Foam پلی یورتان تنها با پرداخت 18,000 تومان اما به ارزش 25,000 تومان (28 درصد تخفیف) نام محصول: اسپری فوم برند : Sana Foam جنس فوم : PU حجم : 750 میلی لیتر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
قمقمه نی دار همراه با جایخی تنها با پرداخت 11,900 تومان اما به ارزش واقعی 20,000 تومان (41 درصد تخفیف) نام محصول: قمقمه نی دار شکل: استوانه ای جنس محصول: پلاستیکی ظاهری زیبا و جذاب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
یک مقام مسئول بانکی با تشریح آخرین وضعیت تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسات اعتباری غیرمجاز، گفت: تعیین تکلیف 98 درصد سپرده گذاران موسسه منحله وحدت انجام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
عرضه سکه بهار آزادی از طریق برگزاری حراج در بانک کارگشایی توسط بانک مرکزی ادامه خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۳    
یک دستگاه خودرو ون حامل دانشجویان در محور شیراز به مرودشت واژگون شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۳    
گفت وگوهای سیاسی ایران و مکزیک در جریان سفر مدیرکل آمریکای وزارت خارجه در مکزیکوسیتی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۳    
یک فعال کارگری می گوید دستمزد سال آینده کارگران باید به سمتی برود که قدرت خریدشان را بیشتر و سفره آن ها را رنگین تر کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۸    
نسل بعدی هدفون های بی سیم ایرپادهای اپل به دستیار صوتی Siri مجهز و در برابر آب نیز مقاوم خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۸    
فرمانده ناجا از مسئولان خواست که مدیریت بیشتری در فضای مجازی به ویژه هنگام وقوع اتفاقات خاص داشته باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۳    
شایعاتی منتشر شده است که احتمالاً شبکه اجتماعی سامسونگ تحت عنوان Uhssup در اختیار کاربران گوشی های این برند کره ای قرار خواهد گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۸    
کمیته مسابقات از تغیییر ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری با موتور سیکلت در شهرکرد، راکب و سرنشین موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
با اینکه رکورد بیکاری استان کرمانشاه با عدد 24.5 در پاییز 95 در کشور دست نیافتنی بود اما در پاییز 96 با 1.1 درصد افزایش به عدد 25.6 رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
محور دهلران-اندیمشک در محدوده دشت عباس بر اثر شدت بارندگی دچار آبگرفتگی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۹    
براساس رویکرد جدید سایپا مبنی بر اینکه صنعت قطعه سازی بال پرواز صنعت خودروسازی است، مگاموتور اقداماتی را در این خصوص همچون حمایت مضاعف از سازندگان دارای رتبه بالاتر کیفی ...