یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۴۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس جمهور آذربایجان دیدار کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۷    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کردکه براساس آن نرخ 28 ارز ازجمله دلار نسبت به روز پنجشنبه افزایش و نرخ 8 واحد پولی دیگر مانندیورو و پوند کاهش یافت؛ قیمت 3ارز نیز ثابت ماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
شرکت بیمه دی در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد به عنوان تنها شرکت بیمه ای، موفق به کسب تقدیرنامه دوستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی گردید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
رشت- خونی که هموطنان اهدا می کنند به مصرف بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، سرطانی، نوزادان مبتلا به زردی، تصادفات، عمل های جراحی، سوختگی ها و آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
فرماندار شهرستان کامیاران یکی از اهداف دولت را توزیع امکانات به طور برابر و مساوی در سطح کشور دانست و گفت: افزایش تعداد روستاهای دارای نعمت گاز در کشور، نشانه توسعه عدالت اجتماعی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: 150 واحد تولیدی گلستان تا پایان سال 97 گازدار می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران با تأکید بر حمایت این مرکز از کسب و کار های محیط زیستی گفت: باید خلاقیت های حوزه محیط زیستی به کسب وکارهای موفق تبدیل شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: زمانی که تحت تحریم های ظالمانه آمریکا از مکانیسم تسویه دلار محروم هستیم، چه لزومی دارد در کشورمان ثبت سفارش دلاری را مجاز بدانیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به فرانسه سفر کرده است، ضمن بازدید از مرکز طراحی مهندسی پژوسیتروئن، با مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن دیدار و گفت و گو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
ایلام-فرمانده مرزبانی از اختصاص اعتبارات بیشتر برای تجهیز مرزهای کشور در سال 97 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
نایب رئیس انجمن شنوایی شناسان استان تهران با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال، از خانواده ها خواست از آسیب های شنوایی ناشی از ضربه های صوتی به فرزندان خود جلوگیری کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
خانه تکانی به عنوان یکی از رسوم ایرانی ها در روزهای پایانی سال، بعضا با استفاده نادرست از شوینده ها و پاک کننده، سلامت هموطنان را تحت تاثیر قرار می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد ترکیب موجود در زهر عقرب می تواند از شدت آرتروز روماتوئید بکاهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
مدیر روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران سوخته، از رونمایی کتاب پیشگیری از سوختگی در زمان برگزاری هفتمین کنگره کشوری سوختگی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
محققان پی بردند ابتلا به افسردگی برای مدت طولانی می تواند موجب تغییر در مغز شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۷    
دوازدهمین نمایشگاه بهاره با حضور 800 غرفه از صنوف پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، شیرینی و خشکبار، لوازم آشپزخانه، خرازی، کالای خواب و صنایع در مجموعه چهل سرا، ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
اشتغالزایی از اهداف مهم در راستای رسیدن به رشد اقتصادی پایدار در کشور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۷    
بازار میوه عید امسال چه وضعیتی خواهد داشت؟ این سوالی است که ذهن مردم را به خود مشغول کرده و با وجود ثبات نسبی این روزهای بازار، نگرانی از گرانی غیرمترقبه میوه دغدغه آنها شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۷    
گرگان- دادستان کل کشور گفت: هر اندازه تلاش کنیم تا سطح آگاهی مردم در فضای حقوقی بالاتر رود، به نفع جامعه و کشور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۷    
نمایشگاه وجشنواره سفره های هفت سین ویژه تولیدات مهارت آموختگان این کارگاه و کمک جهت ایجاد بستر فروش برای تولیدات این عزیزان برپا گردیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۲    
رییس جمهوری با اشاره به نقش مهم بندر شهید رجایی در اقتصاد ایران گفت: این بندر، بندری مهم و راهبردی برای کشور و نقش آن، نقشی ملی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، بی قانونی انتصاب معاونان و مدیران شهرداری را یادآور شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
شاهرود - حسین بابامحمدی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شاهرود ضمن تبریک ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
سنندج - نماینده مردم شهرستانهای سنندج و دیواندره و کامیاران گفت: در حوزه های شهری و روستایی کارهای بزرگی انجام شده است، اما در کل چرخ توسعه اقتصاد کردستان زنگ زده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۲    
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز گلستان محمد عرب بسمت سرپرست جدید اداره گاز شهرستان آق قلا منصوب و طی نشستی به فرماندار شهرستان معرفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ گفت: پس از 48 ساعت تلاش بی وفقه ماموران انتظامی این شهرستان و نیروهای امدادی چهار گردشگر مفقود شده درکوههای زاگرس، پیدا شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
براساس اعلام بانک ایران زمین، با توجه به استقبال گسترده داوطلبین آزمون استخدامی این بانک تمدید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۸    
بانک تجارت با هدف ارائه خدمات متمایز به مشتریان حقیقی و حقوقی ، طرح تسهیلاتی "افرا" را در شعب سراسر کشور پیاده سازی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۳    
مدیر شعب منطقه خوزستان گفت:بانک سپه با پرداخت بیش از 300 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط استان خوزستان رتبه اول را در بین بانک های استان کسب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۳    
با توجه به نقش مهم رؤسای شعب بانک ها در موفقیت و پیشبرد استراتژی ها و اهداف عملیاتی بانک ها در نیل به اهداف نهایی سیاستگذاری پولی و بانکی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل موسسه هنر و تجربه نسبت به تدوین آیین نامه شورای صنفی نمایش بدون هرگونه نظرخواهی از این گروه سینمایی واکنش نشان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۳    
کتاب تجزیه و تحلیل هنر کودکان با موضوع بررسی مفهومی هنر کودکان از سوی نشر اسم منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۳    
هر کس تاریخ انقلاب اسلامی را در ذهن یا در کتاب ها یا در مستندات مرور کند شهید دکتر بهشتی را شخصیتی موثر، متنفذ، آینده نگر، اهل تدبیر و برنامه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۳    
معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران نیز در خصوص برگزاری استارتاپ ویکند در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران گفت: این رویداد با همکاری پارک دانشگاه تهران برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۹    
مرتضی بانک نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر استانی به هرمزگان امروز (چهارشنبه) از ساختمان جدید اداره کل غذا، دارو و استاندارد بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۹    
ایسوس گوشی تازه ای به نام زنفون 5 تولید کرده که رقیبی جدی برای گوشی قدرتمند آیفون ایکس محسوب می شود و از هوش مصنوعی قابل توجهی برخوردار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
بر اساس آمارها، استان های آذربایجان شرقی، مرکزی و کرمان با رتبه های 31 تا 29 کمترین نرخ بیکاری را در بین استانهای کشور به خود تخصیص داده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق پیش بینی صندوق بین المللی پول رشد اقتصادی ایران در سال آینده 4.1 درصد خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
دو شرکت تصمیم دارند در سال آتی میلادی شبکه اینترنت 4جی را در ماه احداث کنند. با کمک این شبکه می توان ویدئوهای باکیفیت از ماه به زمین فرستاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۹    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی بندرعباس با 850 میلیارد تومان اعتبار بعد از ظهر امروز با حضور رئیس جمهوری آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: گازرسانی به شهرهای شمالی کشور از طریق خط انتقال دامغان - کیاسر- ساری - نکا در دولت یازدهم شتاب گرفت و به ثمر نشست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۹    
برخی منابع اعلام کردند هفته آینده نمایندگانی از اوپک و تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا، در ایالت تگزاس این کشور دیدار می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش به محل ورزشگاه آزادی رفت تا از نزدیک در جریان روند بازسازی و آماده سازی این مجموعه برای دربی 86 قرار بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۴    
اعضای شورای کشتی آسیا به انجام دو روز وزن کشی در مسابقات رسمی اتحادیه جهانی اعتراض کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۹    
حسن رنگرز قهرمان پیشین کشتی جهان، با حکم رئیس فدراسیون به عنوان عضو جدید شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی منصوب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: با اجرای 15 طرح و پروژه در استان هرمزگان، امیدوارم شاهد آبادانی بیشتر این استان و مردم این خطه از دیار اسلامی باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
در جلسه ای که بین بانک ها برای بررسی موضوع ابعاد انتشار اوراق گواهی سپرده با سود 20 درصد برگزار شد، قرار بر این است تا طی نامه ای به بانک مرکزی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی برای نوسازی ناوگان هوایی، شرایط لازم را برای امضای 3 قرارداد جهت خرید 200 فروند هواپیما فراهم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
معاون مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد سازمان بهزیستی اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری حدود 5450 نفر از زنان معتاد در کمپ های سازمان بهزیستی پذیرش شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
رییس جمهوری به همراه جمعی از اعضای دولت دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
رئیس اتحادیه قنادان تهران از ثابت بودن قیمت انواع شیرینی در ایام پایانی سال و نوروز 97 خبر داد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت:این سازمان آمادگی اصلاح نرخ بخش مولد کشور از 25 به 20 درصد را دارد و در این زمینه برای خروج از رکود می توان گام برداشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۴    
جعبه چوبی گل از تامین کالای نت برگ با 53 درصد تخفیف و پرداخت تنها 19,740 تومان به جای 42,000 تومان مناسب برای ولنتاین طول جعبه: 27 سانتی متر تعداد موجود: 30 عدد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۴    
مدیرعامل گروه خودروسازی در راس هیاتی از مرکز تحقیقات موتور شرکت پژو سیتروئن در شهر کاریر حومه پاریس بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
چمدان سه قلو ABC طرح موج قرمز تنها با پرداخت 880000 تومان اما به ارزش 1400000 تومان (37درصد تخفیف) نام محصول: چمدان سه قلو برند: ABC طرح: موج رنگ: قرمزجنس: فایبر سایز بزرگ: 28*46*68 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
ست قلمو آرایشی 3 تکه HudaBeauty تنها با پرداخت 13900 تومان اما به ارزش واقعی 25000 تومان (44درصد تخفیف) نام محصول : ست قلمو آرایشی مدل : 3 تکه برند: HudaBeauty بسیار خوش دست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
ساعت رومیزی طرح دوچرخه تنها با پرداخت 12900 تومان اما به ارزش واقعی 18000 تومان ( 28درصد تخفیف) نام محصول: ساعت رومیزی دارای رنگهای صورتی، سبز، مشکی جنس: پلاستیک بسیار مقاوم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
نیم ست پارتی تنها با پرداخت 17500 تومان اما به ارزش واقعی 35000 تومان (50درصد تخفیف) نام محصول : نیم ست مدل : پارتی رنگ بندی : آبی ، صورتی مناسب برای دختر ها مناسب برای انواع جشن ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
ملحفه کش دار تک نفره تنها با پرداخت 42000 تومان اما به ارزش واقعی 70000 تومان (40درصد تخفیف) ابعاد: 200 * 90 (سانتی متر) رنگ بندی: صورتی، سورمه ای، شیری، نارنجی، آبی، بنفش به همراه روبالشی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
نمکدان جفتی، فانتزی و دکوراتیو تنها با پرداخت 8900 تومان اما به ارزش 15000 تومان (41درصد تخفیف) مدل های موجود: گل آفتابگردان و گل لاله جنس نمکدان گل آفتابگردان: پلاستیکی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
در بطری طرح عینک رنگی تنها با پرداخت 2,550 تومان اما با ارزش 8,500 تومان (70 درصد تخفیف) درب بطری طرح عینک کیفیت سیلیکونی درجه یک دارای بسته بندی جلوگیری از ورود آلودگی به محتوای بطری ...