شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۳۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
شهردار قم با اشاره به پروژه های نیمه تمام و در حال اجرا اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، گفت: 10 پروژه کلیدی برای اطراف حرم مطرح شده که این پروژه ها به بیش از 2 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ضمن شرکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی ارگان های دریایی در بندرعباس، ویژگی ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۶    
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی همه دستگاه های مرتبط برای تامین برق مطلوب در ماه های پرمصرف سال گفت: دستگاه های اجرایی باید برای رسیدن به نقطه مطلوب کاهش رشد مصرف برق تا سال 1400 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت بدنبال تقویت حضور زنان در عرصه های مختلف جامعه و برقراری عدالت جنسیتی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
وزیر گردشگری عمان و رییس سازمان میراث فرهنگی ایران با یکدیگر دیدار و درباره انتقال تجربیات ایران در احیای بناهای تاریخی و افزایش گردشگران دو کشور گفتگو کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۸    
تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه سبب شد تا نرخ مبادله ای 39 ارز عمده امروز در بانک مرکزی ثابت بماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی از تحقق "98.5" درصدی برنامه تولید گاز در این منطقه در سال جاری و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۸    
مجمع عمومی کانون کارگردانان با انتخاب اعضای جدید برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
در دومین مرحله از قرعه کشی جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت، به 100 نفر جایزه یک میلیون تومانی اهداء شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
بنابر اعلام سازمان بین المللی انرژی (IEA)، پیش بینی می شود که چین طی 20 سال آینده با پشت سر گذاشتن آمریکا خود را به عنوان بزرگترین کشور تولید انرژی هسته ای در جهان مطرح کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
ساکرنت خبر داد سامان قدوس هافبک ایرانی در تابستان راهی یکی از تیم های لیگ برتر جزیره خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
یک ازبکستانی رئیس اتحادیه فدراسیون های فوتبال آسیای مرکزی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
بررسی های جدید نشان داده است که ورزش کردن حتی با شدت کم و زمان کم باعث افزایش عمر مردان سالمند می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
یک متخصص بازار سرمایه معتقد است: بهره گیری از سرمایه گذاری خارجی به عنوان یک رویکرد در دولت دوازدهم دنبال می شود و در صنعت فولاد، اولویت سرمایه گذاری برای استفاد از فناوری روز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
بررسی آمارنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از صدور 18 هزار و 132 جواز تأسیس و پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری این استان در پاییز امسال خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در پاییز امسال به 13.7 درصد رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
در حالی که به نظر می رسد دو سالی می شود که وام خرید فرش دستی به بن بست رسیده، فرش ماشینی از تسهیلات خرید به نفع خود استفاده کرده و بازار را بدست آورده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
با وجود موانع مختلف اقتصادی برای بهبود فضای کسب و کار ایران، نهادهای بین المللی رشد اقتصادی 5.6 درصدی را برای اقتصاد ایران در سال 2018 پیشبینی کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از پیگیری ثبت قلعه باستانی جان آلان یا قلعه باشی در فهرست آثار ملی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
سرخیو راموس بیش ترین کارت را در پنج لیگ برتر اروپا دریافت کرده است و دیگر بازیکنان خشن رقابت های قاره سبز فاصله تقریباً زیادی با مدافع رئال مادرید دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
نشست نظام ثبت اظهارنامه های بین المللی اختراعات طبق معاهده همکاری ثبت اختراعات برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
سانحه ای.تی.آر 72 شرکت هواپیمایی آسمان درد کهنه و مزمن پیری ناوگان هوایی کشور را دوباره زنده کرد و ضرورت تسریع نوسازی ناوگان هوایی را یادآور شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
نمایشگاه های بهاره هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید در سراسر کشور برپا می شوند و مردم نیز با حضور در این نمایشگاه ها مایحتاج و کالاهای مورد نیاز برای شب عید خود را تهیه می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۷    
توسعه صنعت فولاد در ایران هم طرفداران پر و پا قرصی دارد، هم منتقدان سرسختی، اما حتی منتقدان این صنعت هم مخالفت اساسی با توسعه آن ندارند و پیکان انتقادات شان بیشتر متوجه سیاست های توسعه ای در این صنعت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۲    
روند افزایشی نرخ دلار که در روزهای اخیر موجب نگرانی مسئولان، بازرگانان و حتی مردم شده بود، متوقف شد و نرخ دلار با 200 تومان کاهش پایین آمد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۶    
خطوط بی آرتی رشت که با حواشی متعدد و به رغم مخالفت کسبه ها و اعضای شورای شهر در خرداد ماه 94 طرح آن اجرا شد در اسفند ماه 96 جمع آوری شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
وزارت خارجه آمریکا جمعه شب اعلام کرد که سفارتش در رژیم اسراییل را در ماه "مه" به قدس منتقل می کند، این دومین تصمیم و اقدام مهم و جنجالی است که دونالد ترامپ برای این ماه در نظر گرفته است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۰    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع 12 هزار و 500 تن کود شیمیایی در گیلان خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
اولین همایش سامان بخشی به تبلیغات محیطی در جزیره کیش با حضور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و مدیران شرکت های تبلیغاتی فعال جزیره برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
مدیرعامل شرکت زرجین بافت ایلام گفت: در راستای کاهش آلام و درد و رنج های مردم زلزله زده کرمانشاه؛ تعداد 80 دستگاه کانکس به ارزش 250 میلیون تومان به شهرستان سرپل ذهاب اهداء و ارسال شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
استاندار البرز گفت: توسعه پایدار و صحیح شهری موجبات رفاه حال مردم و پیشگیری از رشد حاشیه نشینی و کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تولید و عرضه شیرینی شب عید وجود ندارد و افزایش قیمت نیز نخواهیم داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
داستان دعای دریا ی خالد حسینی همزمان با سالگرد جان باختن آیلان کردی (کودک سوری) در دریا منتشر می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
با تصویب هیات عامل، تمامی شعب بانک ملت در روزهای پایانی سال جاری، دارای باجه عصر خواهند بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
قیمت طلا دیروز (جمعه) همزمان با افزایش شاخص دلار، اندکی کاهش پیدا کرد تا بیشترین افت قیمت هفتگی در سال میلادی جاری برای این فلز گرانبها ثبت شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حوزه معدن و توجه به اکتشاف اولویت اصلی این وزارتخانه در سال آینده خواهد بود؛ در این پیوند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
جایگاه عدالت در برنامه های کلان کشور، امشب در نگاه یک به مناظره گذاشته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
همایش تخصصی دادسراهای استان تهران با موضوع بهداشت عمومی و امنیت قضائی ، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی، سرپرستان بهداشت شهرستان های استان تهران ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
جواد بختیاری معتقد است، نقاشی های او در ایران کمتر دیده شده و به همین دلیل بیشتر به عنوان خوشنویس شناخته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۳    
بانک ملت نسبت به توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری، اقدام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 20 میلیون و 900 هزار دلار از تولیدات صنایع دستی این استان به کشورهای مختلف صادر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۴    
مطابق آمار تا پایان آذرماه امسال فقط 25 درصد از واحدهای تولیدی متقاضی موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
کنفرانس جهانی نفت 2018 با حضور هیاتی از فعالان بخش خصوصی از ایران در لندن برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جامعه ما در حال زوال اجتماعی است، گفت: هر حادثه ای رخ می دهد، به جای اصلاح فرآیندها سریعاً دنبال یک نفر می رویم که با آن درگیر شویم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
آویز دیواری طرح چتر چسبی تنها با پرداخت 3,500 تومان اما به ارزش واقعی 6,000 تومان (42 درصد تخفیف) نام محصول: آویز دیواری جنس پایه: پلاستیک جنس آویز: پلاستیکی مدل: آویزی طرح: چتر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه قصور در سقوط هواپیمای ATR روشن است، گفت که این کمیسیون وارد بررسی موضوع سقوط این هواپیما خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
گوشی تلفن DectLine مدل VOXTEL D235 تنها با پرداخت 226,000 تومان اما به ارزش 360,000 تومان (26 درصد تخفیف) نام محصول: گوشی تلفن برند : DectLine مدل : VOXTEL D235 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، نرخ دلار با 3 تومان کاهش، به 4490 تومان رسید؛ ضمن اینکه نرخ یورو هم با 5 تومان کاهش 5518 تومان معامله شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۴    
طی هفته منتهی به 3 اسفند ماه، حدود 453 هزار و 132 تن انواع کالا به ارزش بیش از 8 هزار و 458 میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1395 معادل 9.9 درصد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
بانک مرکزی حراج سکه را که از حدود دو ماه پیش در بانک کارگشایی آغاز شده بود، از امروز (شنبه)و تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
احمد زارعی فرکوش رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز از حمایت های بانک صنعت و معدن این استان جهت تسهیل در امور صنعتگران و کمک به بهبود فضای کسب و کار قدردانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
مذاکرات نفتی در فضای پسابرجام و معرفی قراردادهای جدید نفتی(IPC) از سوی وزارت نفت بعد از سال ها رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
در جدیدترین گزارش از شاخص ادراک فساد، ایران در بین 180 کشور در رتبه 130 جهان قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است اگر وضع حقوق و دستمزدها بهبود یابد، هم قدرت معیشت مردم افزایش می یابد و هم اقتصاد از حالت رکود خارج خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
تحلیلگران بر این باورند که شبکه های اجتماعی توئیتر و اسنپ چت هم اکنون گوی رقابت را از فیس بوک ربوده و از محبوبیت بسیار بیش تری برخوردار شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
گردو شکن طرح خرگوش با پرداخت 12,900 تومان اما به ارزش واقعی 16,000 تومان (19 درصد تخفیف) نام محصول: گردو شکن طرح: خرگوش رنگ بندی: آبی، صورتی سایز: 11*7*3.5 سانتیمتر کشور تولیدکننده: ترکیه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
مدیرعامل سایپایدک گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۴    
100 تریلیون دلار تا 2025 ثروت ایجاد خواهد شد که بیشتر جنس بهره وری دارد؛ درایور اصلی اقتصاد دیجیتال، نوآوری است و محور اصلی این تحول و خلق ثروت است و جنس نوآوری در کسب وکارها براندازانه هست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مقابله با خطر داعش و تفکر افراطی نیاز به برنامه ریزی درازمدت و گفت وگو بین کشورهای منطقه دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
جا جواهری طرح گوزن تنها با پرداخت 14,900 تومان اما به ارزش 25,000 تومان (40 درصد تخفیف) نام محصول: جا جواهری طرح گوزن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۹    
کاربران آمریکایی به علت مشکل هنگ کردن گوشی های آیفون، ناخوداگاه به طور متوسط 20 بار در روز با شماره تماس های اضطراری تماس می گیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۹    
محققان دانشگاه صنعتی سهند تبریز با وارد کردن نانوذرات به درون پوشش های گالوانیزه، علاوه بر بهبود خواص ضدخوردگی آن ها، خاصیت خودترمیم شوندگی را نیز به خواص این پوشش ها اضافه کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
محققان اعلام کردند هزینه حملات سالانه جرایم سایبری به ویژه پس از افزایش حملات به بازارها و ارزهای مجازی به 600 میلیارد دلار در سال رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
بلیت 70000 تومانی کنسرت بندری آوای موج بندری بلیت 80000 تومانی کنسرت بندری آوای موج بندری بلیت 100000 تومانی کنسرت بندری آوای موج بندری روز اجرا: سه شنبه 8 اسفند ساعت اجرا: 21:00 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
- روان نویس حرفه ای پایلوت سری جی 2 (g2) تنها با پرداخت 3,185 تومان اما به ارزش 4,750 تومان (33 درصد تخفیف) - در چهار رنگ: سبز، آبی، قرمز، مشکی - روان و راحت - کیفیت بسیار خوب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
خوشبو کننده هوا MANZH با پرداخت 17,500 تومان اما به ارزش واقعی 25,000 تومان (30 درصد تخفیف) نام محصول: خوشبو کننده هوا برند: MANZHI جنس گلدان: شیشه ای نوع: Diffuser ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
بانک صنعت و معدن اسامی شعب فعال خود در روزهای پایانی سال جاری و ایام نوروز سال 1397 را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران از بازگشت مجدد خود به اردوی تیم ملی خبرداد و البته از اینکه کمیته ملی المپیک پیگیر رسیدن مدال طلای المپیک لندن به او نیست گلایه داشت.