شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۲۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۵    
اولین برنامه سینما آی فیلم در سال 97 به معرفی انیمیشن سینمایی فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان می پردازد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۹    
گروه چرم درسا از اولین کلکسیون های خود با کریستال های سواروسکی در خانه درسا رونمایی نمود. در ابتدای این مراسم که هجدهم اسفندماه با حضور مدیر عامل سواروسکی و بنیانگذاران درسا برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۲    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که زندگی در مناطق مرتفع خطر ابتلا به افسردگی و ارتکاب خودکشی را افزایش می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۲:۵۹    
فردی که به بیماری کلیوی مبتلا شده است، در حقیقت آسیب دیدگی کلیه ها و ناتوانی آنها در پالایش خون به صورت عادی را تجربه می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
جرائم اینترنتی با افزایش استفاده از تلفن همراه که دسترسی به اینترنت را بسیار آسان کرده، در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
3075 کیلومترعملیات توپکرانی در سال 96 توسط شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران باموفقیت انجام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از انجام موفقیت آمیز 34 هزار نقطه سنجی نقاط مستعد خوردگی و تشکیل کارگروه تخصصی شناسایی نقاط جدید مستعد خوردگی با همکاری سایر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۸    
نشست هم اندیشی با هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری با حضور مدیرعامل شرکت فرابورس ایران و علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شرکت فرابورس برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
بر اساس معاملات بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 44 هزار تومان گران شد و نرخ دلار هم به 4810 تومان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
ایلام- زهرا محمدمرادی- خبرنگار کسب و کار: شهردار ایلام گفت: معضل اصلی ایلام ترافیک مرکز شهر است که تمرکززدایی اصناف آلاینده از هسته مرکزی ایلام، لازم و ضروری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
فروش فوری خودروی سراتو سایپا با تعداد محدود ، با زمان تحویل پنج روزه و مدل 97 از فردا سه شنبه ساعت 10 صبح به صورت فروش اینترنتی انجام خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۰    
چهارمین رویداد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با عنوان کسب و کارت را " شروع کن"با رویکرد گردشگری با مشارکت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده کارآفرینی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
از هر 3 آمریکایی، یک نفر به دلیل فشار خون بالا، دیابت، و یا سابقه خانوادگی ابتلا به نارسایی کلیه، تحت تاثیر خطر ابتلا به بیماری های کلیوی قرار می گیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
متوسط قیمت صادراتی ایران، 30درصد ارزانتر از متوسط قیمت کالاهای وارداتی از ترکیه است که نشان دهنده صادرات عمدتا موادخام از سوی ایران است و رشد اقتصاد این کشور، از جیب تولیدکنندگان ایرانی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
گوگل دیروز اعلام کرد با استفاده از تازه ترین به روزرسانی سیستم عامل کروم، کاربران می توانند کلمات عبور ذخیره شده در نرم افزارهای مدیریت کلمات عبور را به سادگی منتقل کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اگر به این نتیجه برسیم که لزوم فیلترینگ تلگرام وجود دارد، این کار را انجام می دهیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم کارت (رجیستری) برای نشان شیائومی خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۰    
مسئول کمپین خانه تکانی با مصرف بهینه آب معتقد است: چندین سال است که کمپین خانه تکانی در حوزه مسایل محیط زیست و آب فعالیت می کند اما امسال اولین سالی است که این کمپین با حمایت ارگان های دولتی به یک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
ایده ها و طرح های برتر دانش بنیان و استارت آپ ها در منطقه آزاد چابهار مورد حمایت قرار می گیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
در شرایطی که بسیاری از بنگاه های اقتصادی در رکود هستند و بسیاری هم تعطیل شده یا در حال تعطیلی اند، تحمیل هر گونه فشاری به تولید کننده که ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۰    
تعیین حداقل دستمزد در حالی با تاخیر چند هفته ای روبه رو شده که هنوز هم چالش میان نمایندگان کارگری و کارفرمایی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۵    
از زمانی که مردم به سکه و ارز به چشم سرمایه و سرمایه گذاری نگاه کردند، شاهد هستیم که بازار در ایام خاص دچار تحول و افزایش قیمت می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۵    
سلامت مغز یکی از چالش های جامعه بهداشت عمومی است. علاوه بر عوامل ژنتیکی، برخورداری از مغز سالم و قدرت تفکر تا پایان عمر، به ترک عادت های غلط مرتبط است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
ایام پایانی سال است و بسیاری از واحدهای صنفی باید قراردادهای اجاره خود را تمدید کنند،...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۰    
دکتر زینب مهدوی مدیر روابط عمومی موسسه مطالعات دین و اقتصاد در خصوص ویژگی های کتاب تاریخ شفاهی مناسبات مدیریتی کنسرسیوم و صنعت نفت ایران و همچنین برنامه های موسسه برای رونمایی از کتاب مذکور در گفتگو ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۷    
بانک هلندی "ING Groep" پیش بینی کرد نفت با افزایش صادرات آمریکا به آسیا که توافق میان اوپک و متحدانش را تضعیف کرده است، در خطر سقوط به پایین مرز 60 دلار در هر بشکه قرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۲    
مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان این که سرانه آب کشور یک سرانه بحرانی است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۷    
رییس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه ما اکنون در هیچ یک از خدمات خود در فضای مجازی خودکفا نیستیم، گفت: موتور جست وجو و نظام ارتباطی ما باید حتما ایرانی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
11 بازیکن استقلال مقابل العین مشخص شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
دولت یونان به خاطر اتفاقات دیدار پائوک و آ ا ک آتن لیگ فوتبال این کشور را تعلیق کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
مایکروسافت در تلاش است تا کاربران نسخه های قدیمی تر ویندوز 10 را مجبور به مهاجرت به تازه ترین نسخه عرضه شده این سیستم عامل کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
سازمان هواپیمایی کشوری خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم اجازه ایران به فرود اضطراری هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای را تکذیب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افزایش 40 درصدی تولید زباله تهرانی ها در اسفند ماه خبر داد و گفت: عمده این زباله ها جزء پسماند خشک و حجیم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه که شب گذشته حوالی شهرکرد اتفاق افتاد، به پائین کوهستان منتقل و در حال انتقال به پزشکی قانونی شهرکرد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از افزایش 350 تومانی قیمت مرغ خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 8300 تومان رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
شورای اقتصادی با انتشار 5 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای خرید هواپیمای جدید و انتشار 5 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای ایمن سازی و نگهداری راه های شریانی کشور موافقت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
یک کارشناس سرمایه گذاری با اشاره به حجم کوچک بازار سرمایه گفت: اتصال شبکه مالی ایران به شبکه مالی بین المللی کلید توسعه بازارهای مالی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حل مسائل چابک و هوشیار است و به رغم آشفتگی منطقه خاورمیانه کشتی خود را به خوبی هدایت می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۲    
مدیر شبکه سه سیما اعلام کرد ویژه برنامه مسابقات جام جهانی 2018 به عادل فردوسی پور سپرده شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
وزیر ارتباطات گفت: بومی شدن زیرساخت برای تحول دیجیتال یک پیام رسان ضرورت است و ما نمی توانیم مباحث اقتصادی، نظام بانکی و پرداختمان را به سرویس دهنده خارجی واگذاری کنیم و بی تفاوت باشیم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۲    
استفاده مقامات دولتی استرالیا از پیام رسان چینی وی چت توسط وزارت دفاع و امنیت این کشور ممنوع اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۷    
گروه خودروسازی سایپا به زودی دو خودرو سراتو آپشنال و کوییک را بصورت ویژه به فروش می رساند .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد حمایت دولت از زنان سرپرست خانوار گفت: قبل از اعطای تسهیلات و امکانات مالی باید توانمندی لازم در زنان برای مدیریت بنگاه ها و کارآفرینی ایجاد شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
رشت- رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به حمایتها و ارائه آن گفت: حمایت هایی که از سال 91 تا 96 داشتیم 6 میلیارد تومان است ما در سال 96 تا شش ماه اول 2 میلیارد کمک به شرکت های فناور است و این می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از حرکت خوش جوش کارکنان این شرکت در ایجاد فضای سبز به مناسبت هفته درختکاری خبر داد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
در نشستی با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین مدیرعامل بانک گردشگری در روز 20 اسفند ماه 96، از سامانه های جدید اینترنت بانک و همراه بانک گردشگری به شکل رسمی رونمایی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
شرکت سی ان جی سیلندر سراج خوی با تسهیلات بانک صنعت و معدن دراستان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۲    
دستیار وزیر امور خارجه در غرب آسیا گفت: موضوع صادرات گاز ایران به پاکستان در دستور کار سفر وزیر امور خارجه به اسلام آباد قرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: امسال 210 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ها و فعالیت های آبخیزداری استان مصوب شد که میزان تخصیص کمتر از 40 درصد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۲    
رشت- حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان در نشست خبری ظهر امروز21 اسفند ماه گفت: طرح آرامش بهاری نوروز آینده در 260 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۷    
وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد: ایران برای تامین انرژی مورد نیاز پاکستان در بخش های نفت، گاز و برق آمادگی دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۷    
وزیر نفت، امضای پنج قرارداد جدید تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه اکتشاف را الگویی مناسب برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه دانست و گفت: با امضای این قراردادها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۲    
بنزین یورو 4 با مشخصات استاندارد در برخی از شرکت های پالایشی نظیر پالایشگاه اراک، اصفهان، تبریز و میعانات گازی ستاره خلیج فارس تولید و در هشت کلانشهر توزیع می شود و بدیهی است این روند با تکمیل دیگر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۷    
بانک شهر بر اساس آرای مردمی به عنوان محبوب ترین بانک خصوصی در نظام بانکی کشور معرفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۲    
وزیر نفت گفت: مرحوم دکتر مصدق دنبال بیرون کردن خارجی ها از صنعت نفت نبود؛ بلکه هدف حفظ مالکیت و حاکمیت مخازن برای ملت ایران بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۲    
همایش تجاری ایران و پاکستان با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، محمد آصف، وزیر خارجه پاکستان و فعالان اقتصادی دو کشور در اسلام آباد برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
قراردادهای پژوهشی شرکت ملی نفت ایران با هدف توسعه زیرساخت های علمی و فناوری در کشف منابع هیدروکربوری، میان این شرکت و پنج دانشگاه منتخب کشور امضا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از پرداخت 7 هزار وام اشتغال زایی به زنان سرپرست خانوار تا بهمن ماه سال 96 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۲    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلافروشان از حباب 100 تا 120 هزار تومانی در قیمت سکه تمام بهار آزاد طرح جدید خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: توافق نامه های امضا شده میان طرف ایرانی و روسی در سفر اخیر وزیر اقتصاد به این کشور، مشکلات تجاری دو کشور را تا دوماه آینده حل خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
معاون وزیر صنعت از اختصاص 1200 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در معادن مناطق روستایی و محروم خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۲    
رویداد نوآوری باز نوفکر مبتنی بر تولید اپلیکیشن در حوزه محتوا، روز چهار شنبه 23 اسفند ماه 1396 از ساعت 14 تا 16:30 در قزوین برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
حضور مسئولان ترکیه ای در فرودگاه شهرکرد جهت بررسی ابعاد حادثه سقوط هواپیمای ترکیه در دورک اناری شهرکرد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۲    
اگر در انتخاب هتل برای اقامت خودتان کمی وسواس بیشتری به خرج بدهید، والت دیزنی ورلد امکانات بیشتری را نسبت به سایر بازدیدکنندگان در اختیار شما قرار خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۲    
رژیم های غذایی مختلفی مثل مصرف خوراکی های تولید به مصرف، جنبش غذای آهسته (غذای آهسته: slow food در نقطه مقابل غذای سریع ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۷    
معاون نظارتی بانک مرکزی از ادغام موسسه تعاونی اعتبار ثامن و مهر اقتصاد در بانک انصار خبر داد و گفت: تا بهار 97 کار ادغام انجام خواهد گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۷    
رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبد، معتقد است: افرادی وجود دارند که با هماهنگی برخی دستگاه ها، نمایشگاه هایی را برگزار می کنند و در پایان هم به سودهای کلانی می رسند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۲    
مراسم قرعه کشی نخستین جشنواره جهش روز شنبه 26 اسفند ماه جاری با حضور جمعی از مشتریان، اصحاب رسانه و مدیران ارشد بانک ایران زمین، برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
هفت ماه پس از شروع به کار دولت دوازدهم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نخستین استیضاح را کلید زدند؛ با فراخوان سه وزیر اقتصادی؛ وزیران کار، راه و جهاد کشاورزی.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در همایش بازرگانی ایران - پاکستان در شهر اسلام آبادگفت: ایران در خصوص افزایش همه جانبه مناسبات با این کشور همسایه از جمله روابط تجاری واقتصادی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
- خرید جاشمعی نسوز خورشید، تنها با پرداخت 9,900 تومان اما به ارزش 22,500 تومان (56 درصد تخفیف) - خرید جاشمعی نسوز هندسی، تنها با پرداخت 9,900 تومان اما به ارزش 22,500 تومان (56 درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
ساعت مچی تلویزیونی تنها با پرداخت 54,000 تومان اما به ارزش 90,000 تومان (40 درصد تخفیف) نام محصول: ساعت مچی تلویزیونی مدل ها: CS0560LOR، CS0560LVI، CS0560LRE، CS0560LGR، CS0560LBL ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
ترازو طرح پاکت نامه تنها با پرداخت 29,900 تومان اما به ارزش 60,000 تومان (50 درصد تخفیف) نام محصول: ترازو طرح: تمبر برند : yeshm ترازوی فوق العاده زیبا وشیک اندازه: 20*10 سانتی متر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
جشنواره پایانه های فروشگاهی بانک ایران زمین" با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز به دارندگان پایانه های فروشگاهی بر اساس میانگین حساب و میزان فعالیت دستگاه pos ارائه می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
اسپری استیل روغن و مایعات تنها با پرداخت 17500 تومان اما با ارزش 28000 تومان (38درصد تخفیف) نام محصول: اسپری مایعات مناسب برای اسپری روغن زیتون، سرکه،آبلیمو و انواع مایعات دیگر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
استاد اقتصاد دانشگاه درباره سیاست های اشتغالی وزارت کار گفت:اجرای سیاست های اشتغالزایی و کارآفرینی با صرف منابع قابل توجه، اثربخشی لازم را نداشته است و دولت در تصمیمات خود شتابزده عمل کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
تفنگ آب پاش S112 تنها با پرداخت 3500 تومان اما به ارزش 10000 تومان (65درصد تخفیف) نام محصول : تفنگ آب پاش مدل : S112 رنگ ها به صورت رندوم ارسال می شود اندازه : 22*13سانتی متر قدرت مناسب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 604 فرصت شغلی با 150 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
ایلام -استاندار ایلام گفت: فرمانداران و بخشداران شهرستان ها و بخش های مختلف استان ایلام حداکثر تا 3 ماه آینده تعیین تکلیف و از میان نیروهای بومی و وزارت کشوری انتخاب و منصوب خواهند شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
ماوس کیبورد کوچک وایرلس Air Mouse C120 تنها با پرداخت 83000 تومان اما به ارزش 185000 تومان (55درصد تخفیف) Ghz وایرلس ، دانگل گیرنده USB , Plug & Play آماده به کار بدون نیاز به تنظیمات ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
زنجیر و پلاک بزرگ کره ای Accessory تنها با پرداخت 14,900 تومان اما به ارزش واقعی 25,000 تومان (40 درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
همزمان با روزهای پایانی اسفند ماه و تعطیلات نوروز، سقف برداشت از دستگاههای خودپرداز بانک تجارت به 5 میلیون ریال افزایش می یابد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
دستکش زنانه بافت warm winter تنها با پرداخت 10000 تومان اما به ارزش واقعی 25000 تومان (60درصد تخفیف) نوع محصول : دستکش بافت برند : warm winter رنگ بندی : شیری، قرمز، طوسی، صورتی، مشکی، آبی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
بیست وهشتمین شماره تحلیل نامه اقتصادی بانک انصار باموضوعات متنوع وآخرین اخبارواطلاعات مربوط به اقتصاد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب گفت: بازارچه کارآفرینی با دست ساخته های دانش آموزان در مدارس بناب باهدف کارآفرینی و آشنایی دانش آموزان با محیط واقعی کسب و کار به مدت 5 روز در مدارس دخترانه شهرستان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی بر روی کسب و کارهای استارتاپی و دانش بنیان موجب شکل گیری و رونق شیوه ای نو در توسعه اقتصاد، کسب و کار و اشتغال فارغ التحصیلان جوان خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
سایپا در راستای طرح ریاست محترم جمهوری در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای و درون شهری برنامه ریزی لازم را انجام داده و آماده اجرا کردن طرح مذکور است.