یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۲    
بر اساس مطالعات رانندگی در خستگی موجب آسیب به مغز می شود و تبعاتی را به دنبال دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۸    
زمستان، اغلب برای ما تداعی کننده بیماری، سرمای شدید و گیر افتادن در برف و... است. اما شکی نیست که این فصل می تواند بر سلامتی ما اثر مثبتی بگذارد و به تقویت بدن کمک کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۸    
در این مطلب با علت خواب آلودگی و کسالت فصل بهار آشنا می شویم و اشاره ای به شرایط حجامت در فصل بهار شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
پنجمین رویداد کارآفرینی و تمرین کسب و کار دانش آموزی در روستای تیس منطقه آزاد چابهار با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار و با حضور 100 دانش آموز علاقمند و با هدف ایده پردازی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۲    
جویدن غذا برای هر کس عامل مهم و اساسی در هضم و جذب غذا به شمار می رود, در این مطلب با فواید خوب جویدن غذا آشنا می شویم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
ویتامین B2 در لبنیات، انواع گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، سبزیجات دارای برگ سبز، به مقدار کافی وجود دارد. غلات یا سبوس نیز حاوی مقداری ویتامین B2 هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
راهکار های موفقیت استارتاپ ها در اولین نشست فصل دوم کافه کارآفرینی بررسی شدند. علی کشفی هم بنیانگذار سایت فلایتیو گفت: تیم موسس استارتاپ باید مکمل، هم هدف، آماده تحمل سختی و آگاه به کار گروهی باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از کلنگ زنی احداث کارخانه روغن کشی و تصفیه روغن هزارتنی با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان بخش خصوصی با حضور استاندار گلستان در شهرک صنعتی علی آباد خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
مشهد _ اعظم نوری: استاندار خراسان رضوی گفت: درشروع دولت یازدهم، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی خراسان رضوی 57 درصد بود که با اقدامات انجام شده در چند سال گذشته علی الخصوص سال جاری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
پیاده روی، ورزشی برنده در تمام زمینه ها است و تحقیقات نشان داده با داشتن پیاده روی سریع تر، می توانید مزایای آن را افزایش دهید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۲    
زهرااحمدی:معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: نگهداری از سیفون فاضلاب به عهده مشترکین می باشد و باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۷    
نخستین دوره مسابقات مناظره اشتغال و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های جامع علمی کاربردی سراسر کشور در بندرعباس آغازشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
منطقه آزاد کیش و قطر علاقمندی خود را به منظور سرمایه گذاری های مشترک اقتصادی و گردشگری ابراز کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
معاونت پژوهشی کنگره زنان موفق گفت: دبیرخانه کنگره ملی زنان موفق ایران 244 مقاله از 326 تن از اساتید و پژوهشگران در محور ها و موضوعات مختلف دریافت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی سازمان میراث فرهنگی تقویم کاری موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی را در ایام نوروز 97 اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: استقبال مردم از نمایشگاه های بهاره فوق العاده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک با ابلاغ بخشنامه ای به گمرکات سراسر کشور ورود انواع میوه ها به غیر از 6 میوه نارگیل، آناناس، انبه، موز، منگوتین و پاپایا را ممنوع اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۲    
رشت- در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با جمعی از بازاریان به رفع مشکل بازار رشت و دغدغه های پیرامون پیاده راه فرهنگی تاکید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
گردشگران کیش در نوروز 97 می توانند خدمات جامع گردشگری را با نصب اپلیکیشن جامع جزیره کیش دریافت کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
دبیرستاد نوروزی کیش، شرایط ورود خودروهای مسافران را از بنادر منتهی به جزیره کیش درتعطیلات نوروزی اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
محققان در مطالعه جدید خود به ارتباط بین مصرف مکمل روزانه کلسیم و افزایش ریسک پولیپ در روده پی بردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل تعاونی های تولیدی وزارت تعاون بااشاره به اینکه متوسط ایجاد هزینه هر شغل در طرح روستا تعاون نزدیک به 43میلیون تومان است گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
آلبوم موسیقی سرمست با صدای محمد معتمدی و آهنگسازی محسن جلیلی - میلاد رضا ، از سوی حوزه هنری منتشر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از توانمندسازی 1154 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان تهران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
به تازگی فرودگاه بین المللی میامی به جمع معدود فرودگاه هایی در جهان پیوسته که به اسکنرهای هوشمند تشخیص چهره و هویت مسافران مجهز شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه اندازی شبکه ایران کالا برای تبلیغات کارآفرینان به صورت رایگان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۹    
اشتغال مقوله ای مهم در کشور است که به دلیل رشد تعداد بیکاران و ناتوانی برای پاسخگویی به نیاز اشتغالزایی به مقوله ای مهم و قابل توجه تبدیل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۴    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، فروش چادرهای مسافرتی با رشد همراه می شود، اما این در حالیست که در سالیان اخیر این صنف نیز از تاثیرات رکود اقتصادی و کسادی بازار بی نصیب نمانده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
ادعای رونق بازار مسکن را برخی مشاوران املاک طی هفته های اخیر مطرح کرده اند و این ادعا را مستند به آمار معاملات می دانند و صدالبته رئیس جدید اتحادیه مشاوران املاک هم بر افزایش قیمت و افزایش آمار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۴    
با وجود اینکه گفته می شود مردم در شب عید بیش از80 هزار میلیارد تومان خرید می کنند، اما به اعتقاد برخی سهم کالای ایرانی و تولید داخلی از این خرید ناچیز است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید" تنها برنامه ریزی آماده سازی شجاعانه، بی پروا و نوآورانه برای تیم ملی ممکن خواهد بود که به مسئولیت هایش عمل کند و به انتظارات هواداران پاسخ دهد."
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۹    
با کسب مدال برنز سنگین وزن توسط امین طاهری، تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان رقابت های قهرمانی آسیا با 3 طلا، یک نقره و دو برنز نایب قهرمان آسیا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۹    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه در متروی تهران که روزانه جمعیت زیادی را جابه جا می کند، یک اپراتور آنتن دهی دارد ولی اپراتور دیگر آنتن دهی خوبی ندارد و مردم محروم می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۹    
یک فعال سیاسی با تاکید بر اینکه گفت وگوی ملی که از آن این روزها صحبت می شود باید بین ملت و حاکمیت شکل بگیرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۹    
کریمی از بدعهدی تامین اجتماعی در پرداخت مطالبات با تاخیر یک ساله گلایه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۴    
در حالی که مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی از سالم بودن جعبه سیاه ای تی آر سخن گفته، رئیس کمیسیون سانحه از صدمه دیدن این قطعه به دلیل نفوذ برف در آن خبر داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۴    
مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا در خواب درگذشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۴    
هیات وزیران به منظور حمایت از تولید و عرضه مسکن و با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، تخفیف عوارض پروانه، حمایت های مالی و تراکم و ایجاد تاسیسات عمومی مسکن مهر را تصویب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
یکی از مسئولان آمریکایی اعلام کرد دولت این کشور در حال بررسی وضع تحریم های گسترده ضد صنعت نفت ونزوئلاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
شرکت مخابرات تهران اعلام کرد: ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی شهید دستغیب، پاسداران، سیدالشهدا، نصیرآباد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در راس هیاتی 75 نفره متشکل از مقام های دولتی و بخش خصوصی، برای شرکت در چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه وارد مسکو شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۹    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: تداوم راه اقتصاد دانش بنیان با فرهنگ سازی و ترویج کسب و کار های دانش بنیان و استارت آپی محقق می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۹    
نمیتوان فن محور بود و محیط زیست را ندید، نمیتوان از برنامه گفت اما برای محیط زیست با همه شاخ و برگش برنامه نداشت. نمیتوان از تخصص و مشورت گفت...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
باشگاه پرسپولیس باید 130 میلیون تومان به دادگاه CAS بپردازد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
وی ادامه داد: درباره جایگاه داران همه صحبت ها مطرح شده و هم اکنون با تلاش های صورت گرفته کارمزدهای آنها تقریبا به روز پرداخت می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
شرکت ملی حفاری ایران و گروه انرژی دانا در زمینه مشارکت در پروژه های نفت و گاز در قالب EPC و EPD تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۰    
رییس جمهوری نخستین اقدام مهم بانک مرکزی را نظارت دقیق و شفافیت دانست و گفت: با نظارت و شفافیت به هدف بزرگ تورم تک رقمی دست یافتیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۰    
معاون امور فرهنگی موزه ملی ایران خبر داد: برای نخستین بار اثری از "رامبرانت" در موزه ی ملی ایران به نمایش در می آید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس نشست تخصصی مدیریت پروژه در مباحث اکتشاف و تولید گفت: از بخش مدیریت پروژه این انتظار می رود که خود را با شرایط تطبیق دهد و از بخش EPC ساده تغییر کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
شهردار تهران در همایش تهران هوشمند 2018 گفت: نیاز امروز جوامع شهری برای پاسخگویی به حیات بشری و زیست پذیر کردن شهرها این است که برنامه تحقق شهر هوشمند را به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
دستگاه تزریق فوم به چاه های نفت و گاز از سوی یک شرکت سازنده داخلی ساخته شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
گیلان - ناظر گمرکات گیلان گفت:از ابتدای امسال تاکنون گمرکات گیلان توانست 454 هزار و 138 تن کالا به ارزش 298 میلیون و 332 هزار و 065 دلار صادرات داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۰    
عکس از مائده اسمعیلی
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تاکید کرد: مبارزه با ورزشکاران اسرائیل در هر رشته ورزشی منتفی بوده و خط قرمز نظام است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
با هدف ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه به دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب، سامانه"همراه پلاس ملت" از روز 7 اسفندماه سال جاری، مورد بهره برداری قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
شهردار کلان شهر شیراز با اشاره به کاهش درآمدهای پایدار شهری به عنوان یکی چالش های بزرگ کلان شهرهای کشور ، بر نقش بانک شهر در حمایت از مدیریت شهری و توسعه شهرها طی سال های اخیر تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
عکس / مائده اسمعیلی
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این مناطق را مهم ترین و قوی ترین پشتوانه جذب سرمایه گذار در کشور دانست و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
عکس / فائزه اسمعیلی
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
جارو فندکی JoyRoom CY-157 تنها با پرداخت 89900 تومان اما به ارزش 98000 تومان (44درصد تخفیف) نام محصول : جارو فندکی برند : JoyRoom مدل : CY-157 قابلیت جاروی سطوح خشک و تر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
لامپ سیار خودرو Caical تنها با پرداخت 12900 تومان اما به ارزش واقعی 40000 تومان (68درصد تخفیف) نوع محصول : لامپ سیار برند : Caical رنگ نور : سفید دارای چنگک جهت اتصال به سر باتری ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
قوری به همراه وارمر طرح پرنده تنها با پرداخت 49,900 تومان اما با ارزش 78,000 تومان (36 درصد تخفیف) نوع محصول: قوری و وارمر طرح پرنده همراه با وارمر جنس: سرامیک گنجایش: یک لیتر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
- کیف چرخدار ماردو تنها با پرداخت 83900 تومان اما با ارزش 130000 تومان (35درصد تخفیف) - مناسب برای دانش آموزان دبیرستانی - کیف بسیار بالا - رنگ: آبی، طوسی، سرمه ای - سایز: 42*32 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
اسکاج میوه ای تنها با پرداخت 2,500 تومان اما به ارزش 5,000 تومان (50 درصد تخفیف) نام محصول: اسکاج طرح میوه ای دارای طرحی زیبا و شاد دارای الیافی نرم و مناسب قدرت تمیزکنندگی بالا ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
استند آرایشی cosmetic organizer تنها با پرداخت 39900 تومان اما به ارزش واقعی 60000 تومان (34درصد تخفیف) نام محصول : استند آرایشی برند: cosmetic organizer طراحی نوین ، زیبا و کاربردی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
عینک مهمانی تنها با پرداخت 7500 تومان اما به ارزش واقعی 15000 تومان (50درصد تخفیف) نام محصول : عینک مهمانی طرح ها : براق ، اکلیلی رنگ بندی : بنفش ، آبی ، سبز ، صورتی ، نقره ای ، طلایی ، زرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
انبردست 11 کاره تا شو تنها با پرداخت 33000 تومان اما به ارزش 86000 تومان (62درصد تخفیف) نام محصول : انبردست مدل : 11 کاره طول : 24 سانت رنگ بندی : قرمز، مشکی، آبی، سبز وزن : 720 گرم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری هدایت تیم ملی بزرگسالان را بر عهده گرفت و مهدی بی باک از این سمت کنار رفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با برتری مقتدرانه مقابل رقبای خود راهی دیدار نهایی کشتی آزاد قهرمانی آسیا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران در واکنش به اظهارات رییس اداره بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ایجاد اختلال در درمان رایگان مصدومان ترافیکی گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
تعداد استانداردهای مورد اعتراض خودروسازان در استانداردهای 85 گانه خودرویی 13 مورد است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از افزایش نیافتن سرمایه صندوق های ضمانت در بودجه سال آینده خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
کارشناسان آمریکایی عمر مفید تلفن های همراه اپل را تعیین کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
یاهو فاینانس گزارش داده است که شرکت آمازون قصد دارد دستور صوتی الکسای خود را به یک مترجم هم زمان تبدیل کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
نخستین استارت آپ ویکند E-LEARNING و محتوای الکترونیک در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از 9 تا 11 اسفند ماه به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و مرکز آموزش الکترونیکی این دانشگاه با هدف تبدیل ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
مصاحبه های اخیر برخی اعضای شورای اقتصاد درباره ناتوانی دولت از افزایش قیمت تضمینی خرید گندم را اگر در کنار تاخیر و تعلل چند ماهه شورای اقتصاد در اعلام قیمت تضمینی این کالای استراتژیک قرار دهیم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
به منظور پاسخگویی فقهی به شبهات مشتریان و مراجعین نسبت به بانکداری نوین و ارایه مشاوره به آنان درخصوص عقودشرعی بانکداری اسلامی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه هیچ بانکی ورشکسته نیست، از تدوین بسته 19 بندی برای بازار پول خبر داد و گفت: در این بسته،سیاست های پولی برای بازار پول کشور تدوین شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی از پیش فروش 600هزار سکه در بسته سیاستی بانک مرکزی تا پایان روز گذشته خبر داد و گفت: چنانچه لازم باشد این طرح در سال آینده هم اجرایی خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
رئیس جمهور، امید و اعتماد مردم به کنترل تورم را پایه ثبات اقتصاد و سرمایه گذاری دانست و با بیان اینکه برخی غده های سرطانی از نظام بانکی خارج و سرمایه بانکها و ارتباطات بین المللی آنها افزایش یافته ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
در حالیکه انواع میوه های خارجی به ویژه در مناطق آزاد از نظر تعداد و حجم افزایش پیدا کرده و تبلیغات آنها نیز برای عرضه و حراج آن بیشتر شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
وزیر صنعت گفت: طی ده ماه گذشته بالغ بر 4 هزار و 700 واحد صنعتی جدید آغاز به کار کرده و طی این سالها، میزان رویش واحدهای جدید از ریزش، فزونی گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
رییس کل بانک مرکزی گفت: با وجود بروز نوسانات ارزی در ماه های اخیر که البته با ابلاغ و اجرای بسته سیاستی جدید بانک مرکزی تا حد قابل توجهی کنترل شده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
بانک مرکزی امروز (یکشنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی نسبت به دیروز تغییری نداشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
غلامحسین شافعی طی سخنانی در سومین همایش بزرگداشت روز ملی آب ضمن اشاره به فعالیت های مرکز ملی مطالعات کشاورزی و آب اتاق ایران در زمینه ارائه راه حل های ممکن برای خروج از وضعیت بحران آبی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با حضور در نشست کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران، به دفاع از عملکرد هلدینگ های زیرمجموعه این هیات در برابر انتقادات بخش خصوصی پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
فان دن بروم از مصدومیت علیرضا جهانبخش در بازی دیشب (شنبه) ابراز نگرانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۷    
اردبیل – تندباد با سرعت 65 کیلومتر در ساعت برخی از مناطق استان اردبیل را درنوردید و موجب افزایش گردو خاک در برخی از شهرهای استان شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۷    
تیم ملی قایقرانی بادبانی دهمین مرحله اردوی خود را برای حضور در رقابت های بین المللی اندونزی در بندرانزلی آغاز کرد.