یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۱۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 1 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 2 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 3 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 4 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 5 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 6 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 7 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 8 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 9 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 10 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 11 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 12 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 13 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 14 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 15 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 16 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 17 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 18 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 19 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 20 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 21 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 22 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 23 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 24 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 26 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 27 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 28 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۴۹    
در حالی که مطالعات قبلی نشان داده بود که تنها حضور موبایل می تواند کیفیت مکالمات شخصی را کاهش دهد، مطالعه جدید نشان می دهد که استفاده از آن طی صرف غذا با خانواده و دوستان اثرات منفی ناخواسته به همراه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
محققان امنیتی شرکت گوگل، نقصی در مرورگر اج را افشا کردند که می تواند کدهای مخرب را از راه بارگذاری یک لینک مخرب وارد حافظه ی سیستم کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
شهردار اصفهان با اشاره به قانون شفاف سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: در دوره جدید شهرداری ها، اصفهان اولین شهری است که این قانون را به اجرا در آورده....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
سرمربی تیم ملی ژاپن می گوید آنها برای کسب شگفتی راهی روسیه خواهند شد تا مانند الجزایر در دوره قبل شگفتی ساز شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
غول نرم افزاری مایکروسافت 100 درصد از برق تولید پروژه انرژی خورشیدی 60 مگاواتی شرکت "سان سیپ" را به مدت 20 سال برای فعالیت های دیتای خود در سنگاپور خریداری خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
هافبک تیم ملی برزیل می گوید برای درآمدزایی به لیگ چین رفته است و از این تصمیم خود پیشمان نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با اشاره به آغاز بهره برداری رسمی از تاسیسات فرآورش گاز میدان هنگام، اعلام کرد: صرفه اقتصادی راه اندازی این تاسیسات جدید معادل 300 میلیون دلار در سال برآورد می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران از برگزاری هشتمین رویداد عرضه به سرمایه گذاران تحت عنوان Startup Demo با هدف جذب سرمایه برای استارتاپ های فعال حوزه آموزشی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
آلمان در پی سیاست های محیط زیستی خود و به منظور پاکسازی هوای بزرگترین شهرهای این کشور به دنبال ممنوعیت تولید و عبور و مرور خودروهای بنزینی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 18 درصد ارزش افزوده صنایع ناشی از صنعت قطعه سازی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
درد در ناحیه بالای ران پا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و معمولا تشخیص دادن این درد آسان نیست. این درد می تواند از عضلات، تاندون ها و رباط ها باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
رییس پارک علم و فناوری هرمزگان از راه اندازی مرکز توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در این پارک خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۲    
با نزدیک شدن به سال جدید بازارها چهره جدیدی به خود می گیرند و خریداران با مراجعه به بازارها نیاز خود به کالاهای اساسی را تامین می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۲    
دادن مشوق های مالیاتی و مالی به کارفرمایان و فعالان اقتصادی در مناطق آزاد یکی از عوامل مهمی است که انگیزه فعالیت های اقتصادی در این مناطق را بالا برده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
اقتصاد شفاف و عاری از جریان های فاسد مالی و پولی از ضرورت های توسعه برای هر کشوری است. استعدادها در محیطی سالم و رقابتی رشد می کنند و اندیشه ها در فضایی عادلانه و منصفانه تعالی می یابند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
بررسی های میدانی نشان می دهد متاسفانه نخستین جرقه های آتش افزایش ناگهانی و شدید قیمت ارز طی یک ماه اخیر، مثل همیشه به دامن اقشار کم درآمد افتاده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۳    
ناصر ممدوح دوبلور پیشکسوت درباره خرید آثار چینی و کره ای در صدا و سیما بیان کرد که خودش علاقه ای به دوبله این آثار ندارد و بیشتر ترجیح می دهد گویندگی آثار مستند را انجام دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نمازجمعه سارایوو حضور یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۳    
منابع عالی رتبه رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به توان بالای موشکی ایران اعلام کردند که تهران با موشکهای دقیق خود معادله راهبردی جدیدی ایجاد کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۸    
یک متخصص رادیوانکولوژی، با اشاره به مشکلات اجرای طرح تحول سلامت، گفت: دولت با اجرای طرح تحول سلامت، لقمه بزرگی برداشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۸    
مدافع برزیلی رئال مادرید به تمرینات تیمش بازگشت تا احتمال حضور او در بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن زیاد شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۸    
نفت و نفت و گاز یک صنعت یک تریلیون دلاری است و هر بازیگری که در آن حضور دارد خواه شرکت های نفتی ملی باشد یا شرکت های چندملیتی و شرکت های خدمات میدان نفتی، منافعی در رونق نفت و گاز خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۳    
تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند قیمت نفت امسال رشد مستمری خواهد داشت اما روند رشد آن به دلیل افزایش تولید شیل آمریکا در برابر محدودیت عرضه اوپک محدود خواهد ماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
کمیسیون ورزشکاران کشتی ایران با انتشار بیانیه ای از مجمع فدراسیون کشتی خواست با استعفای خادم مخالفت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از نهایی شدن عملیات ساخت 11 کیلومتر دیگر از طرح توسعه جاده هراز خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: بازار زمین هنوز حباب قیمتی دارد؛ بنابراین اگر فکر کنیم قیمت زمین تغییر کرده و آن را نفروشیم، تصمیم غلطی است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۸    
کد کلیدی اقدامات مربوط به رجیستری، همان IMEI است که با استفاده از روش های مختلف می توان آن را دریافت کرد. ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
آیفون 10 ( ایکس) در تازه ترین گزارش ها، رتبه نخست گوشی های هوشمند از لحاظ عکاسی و کیفیت دوربین را کسب کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۸    
گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اینستاگرام احتمالا در آینده ای نزدیک به تماس های صوتی و تصویری مجهز خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید سخت در تلاش است تا پیش از دو دیدار دوستانه ایران در فروردین به فهرست 34 نفر بازیکنان برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۳    
بارسلونا نتوانست پیروزی اش را برابر لاس پالماس حفظ کند و مقابل میزبانش در لالیگا مساوی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
یک قاضی فدرال در آمریکا در ارتباط با یک پرونده شکایت علیه ایران از شرکت بوئینگ خواست تا جزئیات قراردادش با تهران را در اختیار شاکیان این پرونده قرار دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از این که نتوانستند با برد در داربی هشتاد و ششم پایتخت دل هواداران را شاد کند، ناراحت است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: خانه احزاب و سمن ها در استانها طبق منشور گفتگوی سیاسی راه اندازی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: بسته سه ضلعی تدابیر بانک مرکزی برای مدیریت کوتاه مدت بازار ارز است و نمی توان آن را به معنی شکست بانک مرکزی در سیاست کاهش نرخ سود دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۸    
پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران در همایش توسعه پایدار که به میزبانی مشهد برگزار شد بر نقش 3 قوه در بهبود محیط کسب و کار تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۳    
رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: بعد از پذیرش برجام صادرات فرش دستباف ایران روند افزایشی داشته است؛ به طوری که بنابر آمار گمرک در 10 ماهه امسال 336 میلیون دلار فرش دستباف صادر شده که رشد 23 درصدی نسبت به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: با توجه به پویش ارمغان 2 برای آزادی زنان زندانی با جرایم غیرعمد، همه مردم به ویژه خیران و نیکوکاران برای این موضوع کمک کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
طبق آمارهای رسمی گمرک در 10 ماهه اول امسال بیش از 44 هزار دلار سنگ پا به کشورهای مختلف صادر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تک نرخی شدن ارز شعار همه دولت ها بوده گفت: برای آرامش بازار ارز مرگ یک بار شیون هم یک بار. قیمت ارز را تک نرخی کنید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری و همچنین روستاییان و عشایری که مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند تا قبل از اتمام سال جاری سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 را ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
دستگاه ماست ساز برقی خانگی Yogurt Maker تنها با پرداخت 25000 تومان اما به ارزش واقعی 40000 تومان ( 38درصد تخفیف) نام محصول: دستگاه ماست ساز برقی خانگی Yogurt Maker وزن 800 گرم ظرفیت 1 لیتر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
گزارش 10 ماهه وضعیت درآمدهای مالیاتی دولت در سال جاری نشان می دهد که هدف کلی دولت، حرکت به سمت کاهش فشار مالیاتی بر تولید است.