یکشنبه ۲۶ آذرساعت ۰۲:۳۵Dec 2017 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۵    
بر اساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه، مادران باردار با مصرف آسپرین در این دوره، نوزاد خود را بیش از دو برابر و نیم در معرض فلج مغزی قرار می دهند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۱:۴۰    
چین برای بالابردن توان اقتصادی و کاهش تراز تجاری خود با شرکاء، تعرفه واردات شماری از کالاها را از اول ماه آینده میلادی حداکثر دو سوم کاهش خواهد داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۵    
خسروی سهل آبادی
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۵    
دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در احکامی جداگانه دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۰    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است .هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۲    
دومین دوره نوبل جهان اسلام جایزه مصطفی (ص) دوازدهم آذرماه با حمایت همراه اول برگزار می گردد. جایزه مصطفی یک رویداد دوسالانه علمی است که در آن برجسته ترین فعالیت های دانشمندان مسلمان در زمینه دانش ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۵    
بخشدار جعفرآباد مغان گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه خودرو در جاده جعفرآباد – پارس آباد که منجر به سقوط یکی از خودروها در کانال آب شد، چهار نفر کشته و 2 نفر نیز مصدوم شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۵    
یک دختر جوان شامگاه جمعه در منزل مسکونی واقع در یکی از محله های حاشیه شهر همدان به قتل رسید. به گزارش شرق، این رخداد طبق بررسی های میدانی صورت گرفته به علت اختلاف خانوادگی بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۵    
مرد جوانی بعداز اعدام برادرش در زندان، برای انتقام اولیای دم مقتول را با شلیک گلوله از پای درآورد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۵    
مردی که متهم است همسرش را در درگیری از طبقه چهارم خانه شان به پایین پرتاب کرده در بازجویی ها مدعی شد که همسرش خودش به زندگی اش پایان داده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۵    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف بیش از 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۵    
با شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای اسلامی شهر سامان و رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ، دریافت کارمزد از تقسیط بدهی مردم به شهرداری ها ممنوع شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۱    
افشاگر اسرار آل سعود عربستان در تازه ترین افشاگری خود جزئیات گروگان گیری سعد حریری در عربستان و دلیل بازگشت وی به لبنان را منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود صبح فردا از نوار شرقی خارج خواهد شد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۰    
با فوت 11 نفر دیگر از مجروحان زلزله کرمانشاه، تعداد قربانیان تا این لحظه به 456 نفر رسیده است. به گزارش تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۰    
با وجود اعلام پلیس راهور مبنی بر کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در یک دهه اخیر، هنوز این رقم در مقایسه با میانگین جهانی بسیار بالاست و تصادف دومین عامل مرگ در ایران به شمار می آید. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۰    
رئال در دیداری که می رفت به یک تساوی خانگی دیگر منجر شود به لطف گل رونالدو برنده از زمین خارج شد. به گزارش تابناک ورزشی، رئال ابتدا با گل بنزما پیش افتاد؛ اما مالاگا خیلی زود کار را مساوی کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ کودک بی سرپرستی در نقاط زلزله زده استان رها نشده است، اخبار منتشره در فضای مجازی از واگذاری این کودکان را درست ندانست. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۱۰    
ششمین باخت فروزان مقابل پرسپولیس با پنالتی که از دست داد، او را تبدیل به محبوب ترین دروازه بان لیگ برای طرفداران قرمزها کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۵۰    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتاءها مربوط به عقد موقت در فضای مجازی، شرکت در نمازهای اهل تسنن، دوچرخه سواری بانوان و ... نظرشان را اعلام کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۵    
دزدان مسلح طلافروشی و بانک های تهران که دو قتل را در پرونده خود دارند، با ثبت تصویر آنها در دوربین های مداربسته تحت تعقیب قرار گرفتند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۱۵    
در دیدار شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان بر ساخت دوباره پلاسکو توافق شد. به گزارش مهر، محمدعلی نجفی در اینستاگرام خود نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۴۵    
25 درصد اطلاعات سرقت شده همچنان برای ورود به حساب کاربری اعتبار داشته و هکرها می توانند از آنها برای ورود به اکانت های گوگل استفاده نمایند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۳۵    
نخست وزیر بنگلادش با افشای آماری تکان دهنده از ناپدید و ربوده شدن 275 هزار شهروند انگلیسی توسط سرویس های اطلاعاتی این کشور در سال 2009 میلادی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۱:۴۹    
العالم نوشت: دبیر کل جنبش انصار الله یمن در سخنانی به مناسبت نزدیک شدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) تأکید کرد: تشدید حملات عربستان پس از شکست طرح سعودی-آمریکایی، انتقام گیری از یمن است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۱:۴۷    
جانشین فرمانده سپاه گفت: اطلاعاتی داریم که در سالهای 2013 و 2014 صدها پرواز هواپیمای کارگوی امریکا تسلیحات گروه های تکفیری را در کشورهای اطراف پیاده می کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۵۰    
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری پس از گذشت چهار روز از ارتکاب جرم در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۴۸    
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به دلیل بارش برف و سرمای هوا، مدارس ابتدایی شهرستان قوچان در نوبت صبح یکشنبه پنجم آذر ماه تعطیل است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۲۱    
مقامات محلی ولایت ننگرهار افغانستان اعلام کردند که داعش با شکست طالبان در این منطقه 4 روستا را به تصرف خود در آورده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۲۰    
معاون پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش گفت: پدافند هوایی با امواج رادار خود و شبکه های جمع آوری اطلاعات در سه هزار و 700 نقطه از کشور پراکندگی دارد ولی مردم آن را متوجه نمی شوند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۰    
برانکو در 78 مسابقه ای که در لیگ برتر سرمربی پرسپولیس بود در بیشتر شهرهایی که در لیگ برتر سهمیه دارند، برد را تجربه کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۰    
علی دایی سرمربی همیشه معترض تیم سایپا که معمولا علیه داوران موضع می گیرد و اغلب بازی ها علیه داوران در کنار خط جنجال های دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۰    
استقلال برای اولین بار در این فصل رتبه اش در جدول رده بندی یک رقمی شد. همچنین این تیم با یک گل خورده در 5 بازی آمار فوق العاده ای در کارهای دفاعی به ثبت رسانده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۰    
دومین شکست فصل صدرنشین بوندس لیگا و نخستین باخت یوپ هاینکس در بایرن مونیخ رقم خورد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۰    
در دقیقه 88 رونالدو یک بار دیگر موفق به گلزنی شد اما گل او در موقعیتی که به نظر می رسید کمک داور اشتباه کرده مردود اعلام شد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۰    
بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی خانگی خفیف شیاطین سرخ و تساوی سفیدپوشان لندن ادامه پیدا کرد و دو تیم چلسی و لیورپول بار دیگر به تساوی رضایت دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۶    
سفارت آمریکا در عربستان سعودی با تکرار اتهام های خود علیه ایران اعلام کرد که واشنگتن از ریاض و متحدان آن در تقابل با تهران حمایت می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۴    
ناوگروه ایرانی متشکل از ناوشکن سبلان و ناو لجستیک بندرعباس جهت شرکت در رزمایش مشترک کشورهای حاشیه اقیانوس هند، به بنگلادش رسید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۲    
ضاحی خلفان در جدیدترین اظهارات جنجالی خود در پی انفجار خونین مصر، خواستار بمب گذاری در دفتر شبکه خبری قطری الجزیره شد!
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۰    
این پیمانه تیترهایی همچون رشد ادامه دار دلار آمریکا در کانال 4100 تومان، احتمال کاهش 100 هزار تومانی قیمت سکه، پیش بینی از رشد جهانی طلا به بیش از 1300 دلار، عاملی که مرغ و تخم مرغ را گران گرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۰    
معاون رئیس جمهور عراق ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در مصر اعلام کرد: نبرد با تروریسم طولانی است و مصر از این رنج و محنت سربلند خارج خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۰    
وزارت کشور مصر به دنبال حمله تروریستی در استان سینا، تدابیر امنیتی در همه استانهای این کشور را تشدید کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۰    
کاخ سفید در بیانیه ای از تماس تلفنی ترامپ با همتای مصری خود به دنبال حمله تروریستی به مسجد الروضه در شهر العریش خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۰    
یک فرمانده الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در اختیار و بازداشت آمریکایی هاست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۰    
ارتش سوریه اعلام کرد در جریان پاکسازی اطراف شهر دیرالزور، سلاح و تجهیزات نظامی متعلق به تروریست های داعش را کشف کرده که ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهوری روسیه در واکنش به اقدام خصمانه واشنگتن علیه مسکو، پیش نویس اصلاحیه قانون مربوط به فعالیت رسانه های خارجی در این کشور را امضا کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۰    
رئیس حزب صهیونیستی یش عاتید در مصاحبه ای اعلام کرد: نتانیاهو باید برای قصور در وعده هایش درباره ایران کنار برود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۰    
نخست وزیر لبنان در دیدار با علمای اهل سنت این کشور گفت که ما در منطقه مورد هدف هستیم و اگر دانا نباشیم کشور را وارد بیراهه هایی خواهیم کرد که خروج از آن دشوار خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۰    
صدر اعظم آلمان از تصمیم خود برای مصالحه با حزب سوسیال دمکرات آلمان و تشکیل هرچه سریعتر کابینه جدید این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور سودان ضمن تاکید بر گسترش همکاری های نظامی میان خارطوم و مسکو اعلام کرد که در دیدار با رئیس جمهور و وزیر دفاع روسیه احداث پایگاه نظامی در دریای سرخ را بررسی کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۰    
منابع مصری از زخمی شدن چهار نفر از نیروهای ارتش این کشور در جریان درگیری با گروههای مسلح در استان سیناء خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۰    
نیروهای ارتش سوریه یورش تروریستهای جبهه النصره را به مواضع خود در حومه شمالی قنیطره دفع کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهور گفت: از فردا یکشنبه دستور هیأت دولت همه روزها صبح و بعدازظهر راجع به بودجه 97 خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۰    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت گفت: ما نتیجه اتحاد را در سوریه و عراق در مقابل داعش مشاهده کردیم؛ یعنی وقتی مسلمان ها متحد شدند و شیعه و اهل سنت دست به دست هم دادند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۰    
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز تهران به مقصد بجنورد به علت شرایط نامساعد جوی بجنورد در فرودگاه مشهد به زمین نشست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: بر اساس قرارداد تهاتر برق بین ایران و ارمنستان برای صادرات گاز و دریافت برق، در هشت ماه نخست امسال 250 میلیون مترمکعب گاز به ارمنستان صادر شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۰    
شرکت یوبیونیک دست رباتیکی را طراحی کرد که با استفاده از چاپگرهای سه بعدی تولید می شود و توانایی های انسان را بیشتر می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۰    
رییس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران قیمت مرغ و تخم مرغ را وابسته به عرضه و تقاضا دانست و گفت: گرانی این 2 کالا ناشی از افزایش تقاضا در فصل سرماست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۰    
مدیرعامل بانک کارگشایی جزئیات حراجی سکه در این بانک را تشریح کرد و گفت که احتمالا تا 50 درصد حباب قیمتی فعلی خواهد شکست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۰    
رئیس پلیس راه خراسان شمالی از بارش برف و وقوع کولاک در جاده های استان خبر داد و افزود: به همین علت تردد انواع تریلر در محور بجنورد به اسفراین تا اطلاع بعدی ممنوع است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۰    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران گفت: در هفت ماهه اول سال جاری بالغ بر 216 هزار و 480 تن انواع خشکبار به ارزش 863 میلیون و 460 هزار دلار صادر شده که این رقم نسبت به سال قبل از آن 4 ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۰    
روسیه هشدار داد که عرضه بیش از حد گاز در بازارهای جهانی می تواند سبب بحران قیمت شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۰    
وزیر اقتصاد قطر در دیدار با وزیر صنعت معدن و تجارت کشورمان خواستار افزایش حجم مبادلات بین دو کشور شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۰    
جمعه سیاه که یک روز خرید شلوغ سنتی در آمریکاست امسال با صف های کوتاهتری از خریداران اول صبح مواجه شد چراکه خریداران بیشتری به خرید آنلاین روی آورده اند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۵    
نخست وزیر لبنان گفت که بحران اخیر در این کشور نیت برخی را برای هدف قرار دادن لبنان برملا کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۰    
رئیس بازرسی اتاق اصناف تهران با اشاره به توقف افزایش قیمت نان در سراسر کشور گفت: موضوع افزایش قیمت نان و وزن چانه نان دوباره در شورای آرد و نان بررسی می شود تا در صورت عدم افزایش قیمت نان به نانوایان ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از کسب سه امتیاز دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم ابراز خرسندی کرد و گفت: جدا از نتیجه، تیم ما برتر از حریف بود و به پیروزی هم رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
روز گذشته و به فاصله ی یک هفته مانده به نشست 30 ام نوامبر سران اوپک دولت روسیه اعلام کرد که آماده است تا از تمدید قرارداد کاهش تولید این نهاد حمایت کند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه جای خالی هواداران در بازی با گسترش مشخص بود، گفت: من اینجا هستم تا استقلال را به سطح اول فوتبال ایران برسانم. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۲    
ولید جنبلاط خطاب به ولیعهد عربستان نوشت: جنگ دیگر در یمن کافی است، دست از خونریزی و کشتار در این کشور بردار. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۱    
کیانوش عیاری، کارگردان خانه پدری به تازگی درباره اکران محدود فیلمش در گروه هنر و تجربه گفته است: احتمالا حوزه باز هم سینماهای خودش را در اختیار فیلم قرار نخواهد داد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۱    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
تمامی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که خسارت ندیده اند،از امروز شنبه با شعار(دوباره مدرسه دوباره نشاط )شروع به فعالیت کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۰    
رئیس فدراسیون فوتبال که عنوان کرده بود حضور تیم های عربستانی و اماراتی در ایران قطعی است، تاکید کرد اگر رای نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در هیات اجرایی چیزی دیگری بگوید و به سود ایران نباشد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۰    
استقلال برای اولین بار در این فصل رتبه اش در جدول رده بندی یک رقمی شد. همچنین این تیم با یک گل خورده در 5 بازی آمار فوق العاده ای در کارهای دفاعی به ثبت رسانده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۹    
به گزارش تابناک، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر محسن رضایی، دبیر این نهاد مستشاری کشور با اشاره به سفر خود به نمایندگی از مجمع تشخیص مصلحت به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۵    
رئیس پلیس راه البرز از ممنوعیت تردد در محور کرج چالوس بدون به همراه داشتن زنجیر چرخ خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۹    
سومین نشست سران سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه در دولت دوازدهم، به میزبانی رییس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح مسیر حرکت سامانه بارشی در کشور گفت: سامانه بارشی فردا در بخش هایی از خراسان شمالی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۱    
محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس در یادداشت در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعین نوشت: مصادره بسیج جفا به خون شهدا است. به گزارش ایسنا، متن این یادداشت به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۱۶    
بیشترین مبلغ وام و کمک بلاعوض در زلزله کرمانشاه به واحدهای تخریبی شهری اختصاص می یابد که سقف رقم آن 58 میلیون تومان برای هر خانوار است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۱۰    
او در لیگ های پانزدهم و شانزدهم به تنهایی در پست هافبک دفاعی ظاهر میشد و همیشه، جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و در بسیاری از مسابقات، از دلایل مهم برتری سرخ ها بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۰۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۰۰    
شبکه خبری الجزیره در گزارشی به معضل مواد مخدر در ایران و تلاش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این پدیده جهانی پرداخته است. با زیرنویس فارسی در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۰۰    
فروزان در مورد اینکه آیا در صورت تکرار پنالتی برای این تیم بار دیگر پشت ضربه قرار خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: من پنالتی ام را بد نزدم و فقط خیلی خیلی بدشانس بودم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۱    
مخالف وجود پارک و تفرجگاه در مشهد نیستم/ برخی سخنانم را با انگیزه های سیاسی تحریف می کنند/ توسعه مشهد باید با محوریت حرم باشد/ باید وجود لوازم تفریح و شادی در مشهد را بپذیریم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۰    
بعد از کناره گیری علی اکبر طاهری بحث های زیادی درباره آینده مدیریت پرسپولیس به وجود آمد و یکی از این مباحث حضور حسین هدایتی در تیم جدید مدیریت بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۰    
تیم فولاد خوزستان موفق شد با پیروزی مقابل ذوب آهن به رده چهارم جدول رده بندی برسد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۹    
انتشار مجدد نامه ای در مورد ورشکستگی بانک ها که صحت آن چند ماه پیش تکذیب شده بود، بار دیگر حاشیه ساز شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۶    
علی لهراسبی چندی پیش خوشبختی را خوانده بود و اکنون موزیک ویدیو این قطعه را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۰    
سایپا در دیداری که 4 اخراجی برای این تیم و یک اخراجی برای تیم حریف به همراه داشت، موفق شد با گل دقیقه 10 عباس زاده به دومین پیروزی متوالی دست یابد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۰    
یک کارشناس طب سنتی تدابیر غذاهای کمکی به نوزادان را از منظر طب سنتی تشریح کرد. به گزارش پویا، سید جواد علوی درباره ویژگیهای غذای کمکی در شیرخوار از منظر طب ایرانی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۰    
هوای تهران برای دومین روز در شرایط پاک قرار گرفت. به گزارش میزان، براساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هوای پایتخت تا ساعت 8 صبح امروز شنبه، در شرایط پاک قرار گرفته است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۰    
یک فوق تخصص غدد گفت: براساس آخرین آمار 11.5 درصد جمعیت کشور به دیابت مبتلا هستند که این آمار نسبت به چند سال پیش افزایش زیادی پیدا کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۰    
در این ویدیوی طنزآمیز، گوینده پنج دلیل لازم برای حمله به ایران را تشریح می کند که همه آنها وقایع وارونه هستند. لذت ببرید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۰    
دانشمندان نسبت به مصرف غذایی که مگس روی آن نشسته است، هشدار دادند. به گزارش تسنیم، دانشمندان هشدار می دهند که به هیچ وجه غذایی را که مگس روی آن نشسته است نخورید. ...