چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۲

ضریب اشغال هتل های فارس به 30 درصد رسیده است

اقتصاد ایران: ایسنا/فارس سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اعلام کرد که در شرایط کنونی و همه گیری بیماری کرونا ضریب اشغال هتل ها در این استان بسیار کم شده و به 30 درصد رسیده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)