سه اوباش در بجنورد دستگیر شدند
سایر منابع:
سایر خبرها
متهم درگیری پارک ملت گرگان در خیابان ها گردانده شد
اما قبل از انجام هر گونه حرکتی دستگیر شد. وی خاطرنشان کرد: پس از ارسال پرونده به دادسرا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستور داد این متهم بدون پوشش چهره در داخل شهر گردانده تا درس عبرتی برای سایرین شود. فرمانده انتظامی گرگان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و کسی که با قمه و قداره کشی باعث ایجاد رعب و وحشت شده یا امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازند باید در انتظار برخورد بدون چشم پوشی باشد. وی افزود: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است و اجازه جولان به این افراد را نخواهیم داد. ...
دستگیری 19 نفر از ارازل و اوباش دره شهر
باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته سرهنگ کرم حسنی ، در اجرای طرح کنترل و مقابله با مخلان نظم امنیت عمومی و ارازل و اوباش، ماموران انتظامی در شهرستان دره شهر پس از انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 19 نفر از ارازل و اوباش سطح 2 و 3 در این شهرستان شدند. علاوه بر دستگیری 19 نفر از مخلان نظم و امنیت، تعداد 4 نفر از ارازل و اوباش روانه زندان، 4 خرده فروش موادمخدردستگیر، 10 خودرو متخلف و هنجارشکن توقیف، و مقادیری مواد مخدر و ابراز آلات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر توسط پلیس کشف و تحویل مراجع قضائی شد. انتهای پیام/ د ...
خط و نشان فرمانده ناجا برای اراذل و اوباش
به گزارش روزپلاس، سردار حسین اشتری در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع) ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی فارس قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر و باعث خوشحالی مردم، مسئولان و خانواده این شهید عزیز شد. وی ادامه داد: پس از شهادت شهید رنجبر همه مردم، مسئولان، ائمه جمعه در سراسر کشور ابراز همدردی
ایمان سبزیکار قاتل شهید علی اکبر رنجبر کیست؟
افتاده است این مجرم با چاقو به گلوی او ضربه وارد می کند و متاسفانه به علت خونریزی زیاد شهید رنجبر به شهادت میرسد. و رئیس کل دادگستری استان فارس در این باره بیان میکند با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان های حیاتی
شلیک پلیس، پایان جولان مجرمانه اراذل و اوباش ورامین
باشگاه خبرنگاران جوان - سردار "کیومرث عزیزی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با قمه در یکی از محله های شهرستان ورامین، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری 13 شهید بهشتی به محل حادثه اعزام شدند. به گزارش سایت پلیس به گفته سردار عزیزی، ماموران با حضور در محل مشاهده کردند اراذل و اوباش سابقه دار با
اشرار با کسی شوخی ندارند!
شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر احساسات عمومی جامعه را جریحه دارد کرد و زنگ خطر جدی به خطر افتادن جایگاه و شان پلیس را برای چندمین بار به صدا در آورد. امروز در حالی که امنیت کشور در دنیا زبانزد است و آمریکا برای کوچکترین اقدام علیه امنیت ملی ایران نیاز به اجماع جهانی دارد، ماموران نیروی انتظامی در داخل کشور به دلیل خلاء های قانونی و مماشات با اوباش و اراذل تامین جانی ندارند و هر چند وقت یک
فیلم/ ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید رنجبر
سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی سلام رهبر معظم انقلاب را به خانواده شهید رنجبر ابلاغ کرد. شهید رنجبر سرهنگ نیروی انتظامی استان فارس بود که هفته گذشته در درگیری با اراذل و اوباش به شهادت رسید.
دیدار فرمانده انتظامی کشور با خانواده شهید رنجبر
شهید گرانقدر اهداء کرد. همچنین فرزند شهید نیز سجاده پدر خود را به رسم یادبود و درآستانه روز پدر به فرمانده نیروی انتظامی کشو اهدا کرد. سردار اشتری همچنین با حضور در گلزار شهدای شیراز به مقام شامخ شهید علی اکبر رنجبر ادای احترام کرد. روز چهارشنبه 13 بهمن مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شدند که در این درگیری سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح
واکنش پلیس به کلیپ جدید درگیری فرد قمه کش با مامور انتظامی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی نجفی صالح اظهار داشت: برخی افراد معاند و سودجو به دنبال اتفاقات روی داده چند روز گذشته و شهادت یکی از پرسنل انتظامی در درگیری با اشرار و با هدف فرافکنی و مخدوش کردن چهره پلیس، اقدام به انتشار کلیپی از درگیری فردی قمه به دست با پلیس کرده اند که این فرد شرور با شلیک پلیس کشته می شود. وی تصریح کرد: آنچه که در ابتدا از تماشای این کلیپ مشخص
جانشین انتظامی استان خوزستان: اراذل و اوباش دیگر امنیت نخواهند داشت
نیز از موارد قابل ستایش خواند و افزود: مردم با اعتماد به پلیس و اطلاع از برخورد قاطع پلیس با اراذل، گزارش رفتارهای اوباش را به پلیس به سرعت اطلاع می دهند که این نشان از حس اعتماد عموم به پلیس است. انتهای پیام/331/ش
دستگیری عاملان قدرت نمایی و مزاحمت در تالش | متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار هستند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش گفت: 3 نفر از عاملان قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم این شهرستان دستگیر شدند. سرهنگ”محمد رستمی” اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند. وی در ادامه افزود: در
برخورد جدی با اشرار و اراذل و اوباش/لزوم حمایت های حقوقی و قضائی از پلیس
انتظامی در هشدار به اشرار و اراذل و اوباش اذعان کرد: اگر افرادی بخواهند شرارت کنند بدانند که با قاطعیت با آنها برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم که این افراد به اهداف خود برسند. وی با تاکید بر لزوم حمایت های حقوقی و قضائی از پلیس تصریح کرد: باید هزینه جرم افزایش یابد تا کسانی که مرتکب جرایم می شوند بدانند که براساس قانون با آنها برخورد قاطعی انجام می شود. فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس در اقصی نقاط کشور برای امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند از همراهی و حمایت مردم و مسئولان از پلیس در پی شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر تشکر و قدردانی کرد. انتهای پیام/ ...
محکومیت قاتل شهید نیروی انتظامی شیراز نزد افکار عمومی
مقابل فرد اراذل با ناجوانمردی گلوی این سرهنگ نیروی انتظامی را با چاقو برید و وی را به شهادت رساند. وی با بیان اینکه باید بررسی شود که آیا پلیس درمقابل اراذل و اوباش که با چاقو و دشنه به ماموران حمله ور می شوند اجازه بکارگیری سلاح را دارد یا خیر؟، گفت: اگر این اجازه به پلیس داده نشده که باید سریعا فرماندهی انتظامی کشور لایحه ای را به مجلس ارایه دهد و این آمادگی اکنون در مجلس وجود دارد که اجازه
سردار اشتری: امنیت مردم خط قرمز پلیس است
سردار اشتری با تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر به دست اوباش اعلام کرد، امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مخلان نظم و امنیت جامعه در برابر پنجه فولادین و مقتدر پلیس توان مقابله ندارند. فرمانده کل انتظامی از مجلس، قوه قضائیه و وزارت دادگستری خواست با اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آئین دادرسی کیفری، پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تأمین امنیت و آرامش مردم یاری کنند.
دستگیری اراذل و اوباش در پارک باباامان بجنورد
دریافت 24 MB به گزارش خبرگزاری مهر ، پلیس خراسان شمالی فیلم دستگیری اراذل و اوباش پارک باباامان بجنورد را منتشر کرد. این اراذل در پارک باباامان باعث وحشت مردم شده بودند. کد خبر 5417734
مطهری: شهادت "رنجبر" گواه روشنی برای اصلاح قانون استفاده از سلاح است
مقننه، مجریه و قضائیه . بر اساس این گزارش، شامگاه چهارشنبه (13 بهمن ماه)، ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند که در این درگیری سرهنگ دوم شهید علی اکبر رنجبر بر اثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به شهادت رسید. انتهای پیام
دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار بروجرد
باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد ،به گفته مهدی مهدوی کیا در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک فقره اخاذی توسط اراذل و اوباش سابقه دار در بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 قرار گرفت. وی اظهار داشت: با توجه به تدابیر و دستورات سردار فرمانده انتظامی لرستان مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش، ماموران بلافاصله به محل اعزام، ولیکن مجرمان که قصد اخاذی از میوه فروشان را داشتند به محض
حمایت قاطع روحانیون و طلاب استان یزد از ماموران انتظامی
به گزارش خ برگزاری صداوسیما مرکز یزد ، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در جمع روحانیون یزدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرهنگ علی اکبر رنجبر به دست اراذل و اوباش اظهار کرد: از مسئولان استانی به ویژه آیت الله ناصری به خاطر ارسال پیام های تسلیت و همدردی با ماموران انتظامی قدردانی می کنم. وی با بیان اینکه از حمایت های روحانیون همیشه در صحنه تشکر می کنم افزود: امروز پلیس
فیلم| دستگیری اراذل و اوباش پارک باباامان بجنورد توسط پلیس خراسان شمالی
پلیس خراسان شمالی ویدیویی از دستگیری اراذل و اوباش پارک باباامان بجنورد را منتشر کرده که با ایجاد رعب و وحشت، سبب ناامنی در این منطقه شده بودند
قاتل سرهنگ رنجبر دستگیر شد + فیلم
اقتصاد24 - رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی دربیدزرد شیراز خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه قاتل شهید رنجبر ظهر امروز در شهرستان شیراز دستگیر شد گفت: متهم در تاریخ 13 بهمن ماه و در ساعت 19 و 48 دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز را با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند. رئیس کل دا
اوباش گری جدید اراذل؛ افسر مشهدی با ضربه چاقو مجروح شد +تصاویر
ختند.فرمانده انتظامی مشهد درباره جزئیات این حادثه به خراسان گفت: بررسی های پلیس بیانگر آن بود که حدود 20 تن از اوباش و هنجارشکنان و افراد سابقه دار به بهانه آزادی م.ف که سوابق متعدد کیفری دارد، دورهمی مخل امنیت و آسایش مردم در حاشیه خیابان به راه انداخته بودند و اقدام به شرب خمر علنی می کردند که پلیس بلافاصله با تماس شهروندان وارد عمل شد اما اوباش با چاقو و قمه به مقابله با پلیس پرداختند و یکی از ا
لحظه شهادت مامور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش+ فیلم
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا سروان علی اکبر رنجبر در حین مقابله با اراذل و اوباش بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن و شاهرگ مجروح شده و بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح جزئیات شهادت جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز با بیان اینکه ماموران پلیس مسئولیت حفظ آرامش و آسایش مردم را به عهده داشته و در این راستا از
دولت برای لایحه اصلاح قانون سلاح در کشور تقاضای اولویت می کند
.... گفتنی است؛ پنج شنبه هفته گذشته سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در منطقه بیدزرد شهر شیراز در درگیری با یکی از اراذل و اوباش بر اثر اصابت قمه به گلو به شهادت رسید. بیشتر بخوانید: صحنه درگیری مامور نیروی انتظامی با فرد شرور+فیلم برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است دادستان ها با قاطعیت حادثه منجر به شهادت مامور انتظامی را تعقیب کنند قاتل مامور نیروی انتظامی دوباره مبادرت به درگیری با چاقو با ماموران پلیس کرد فیلم لحظه مواجهه پسر شهید رنجبر با قاتل پدرش ...
قتل پایان کری خوانی مجازی اراذل و اوباش در تبریز!
به گزارش عصرتبریز، سرهنگ محمدحسن پاشا، رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع قتل با ضربات چاقو در یکی از محلات تبریز(اتوبان پاسداران) توسط دو تَن از اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده، محل اختفای این اراذل و اوباش شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی هر دو متهم در
2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار بروجرد دستگیر شدند
به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سرهنگ "مهدی مهدوی کیا " افزود: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک فقره اخاذی توسط اراذل و اوباش سابقه دار در بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 قرار گرفت. وی اظهار داشت: با توجه به تدابیر و دستورات سردار فرمانده انتظامی لرستان مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش، ماموران بلافاصله به محل اعزام، ولیکن مجرمان که قصد اخاذی
خط و نشان سردار امان اللهی برای اراذل و اوباش/ امنیت مردم خط قرمز ماست
منوچهر امان اللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بدون هیچ گونه مماشاتی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخود قاطع خواهد داشت. فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تامین امنیت مردم و نظم جامعه از خط قرمزهای پلیس است، افزود: از جمله افتخارات پرسنل نیروی انظامی شهادت در جهت خدمت به مردم و تامین امنیت آن هاست و
قاتل شهید رنجبر بازداشت شد
انتظامی فارس/ تلاش برای دستگیری اراذل و اوباش پیکر شهید رنجبر در حرم شاهچراغ (ع) تشییع شد فرمانده انتظامی فارس به مخلان نظم و امنیت هشدار داد و تاکید کرد: پلیس با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد و برای این موضوع طرح هایی داریم که از فردا اجرایی می شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/
کمیسیون امنیت ملی تغییر قانون استفاده از سلاح را بررسی می کند
از سلاح برای تامین کنندگان امنیت مردم"خواهد پرداخت. قانون حامی محافظین از جان و ناموس مردم خواهد بود. جلال زاده این توییت را با هشتگ شهید علی اکبر رنجبر منتشر کرد. به گزارش ایسنا، بنا بر توضیحات سرهنگ کاووس محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس، شامگاه چهارشنبه (13 بهمن) ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند. در این
اصلاح قانون استفاده از سلاح در دستور کار مجلس
در برخی موارد پلیس نتواند اقتدار لازم را در برخورد با اراذل و اوباش داشته باشد و این باعث گستاخ تر شدن آنها در تعرض به حقوق مردم شده است. نگاهداری، شهادت نیروهای حافظ امنیت کشور به واسطه ابهامات موجود در قانون استفاده از سلاح را غیر قابل قبول خوانده است. چهارشنبه 13 بهمن سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد در راستای ماموریت روزانه همراه با یک سرباز به گشت زنی در مسیر
پیام تبریک و تسلیت فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد درپی شهادت سرهنگ "علی اکبر رنجبر"
کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و شهیدان بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در این راستا، شهادت شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر شاهدی بر این مدعا می باشد. شهادت این مأمور جان بر کف نیروی انتظامی در راستای بر خورد با اراذل و اوباش عزم مأموران را برای انجام مأموریت ها محکم تر و قاطع تر خواهد کرد. اینجاب شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس