دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۷

استفاده زیاد از فضای مجازی باعث افزایش حسادت و ایجاد نارضایتی می شود

ایسنا/خراسان رضوی یک روانشناس بالینی با بیان اینکه افزایش استفاده از اینستاگرام و فضای مجازی منجر به بالا رفتن سطح حسادت در افراد می شود، گفت: هر چه افراد بیشتر از اینترنت استفاده کنند، احساس تنهایی و افسردگی بیشتری را نیز تجربه خواهند کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)