40 هزار میلیارد تومان طرح گازی و پتروشیمی افتتاح شد
سایر منابع:
سایر خبرها
افتتاح 40 هزار میلیارد تومان؛ طرح گازی و پتروشیمی
وزیر نفت ارزش طرح های گازرسانی و پتروشیمی را که دیروز افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده، 40 هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: گازرسانی به صنایع بی شک در اشتغال زایی و درآمدزایی موثر خواهد بود. وی با بیان اینکه افزایش سقف مصرف میعانات گازی در پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، پالایشگاه های کوچک مقیاس و صادرات 2.5 تا 3 برابری میعانات گازی کمک بزرگی به تولید گاز کرده است، اظهار کرد: مصرف گاز در
40 هزار میلیارد تومان طرح گازی و پتروشیمی افتتاح شد
به گزارش شانا ، رئیس جمهوری با بیان اینکه در بخش های مختلف وزارت نفت، روحیه جهادی حاکم است، گفت: اقدام هایی که وزارت نفت با حرکت جهادی و انقلابی در دستور کار خود قرار داده است، می تواند کشور را نه فقط در غرب آسیا، بلکه در عرصه جهانی در جایگاه ممتازی قرار دهد. وی به ظرفیت طرح های صنعت نفت و پتروشیمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی اشاره کرد و افزود: با تلفیق نگاه متخصصانه و متعهدانه، توسعه صنعت نفت در همه ابعاد با جدیت پیگیری خواهد شد.
اتمام طرح های نیمه تمام در اولویت/ در هیچ استانی قطعی گاز نداشتیم
کشور کمک می کند، انجام شده است. اوجی با بیان اینکه پروژه های نیمه کاره و اولویت دار سرلوحه کار وزارت نفت قرار گرفته است، اظهار کرد: پروژه های تعریف شده در مناطق کم برخوردار اولویت وزارت نفت است. ارزش های طرح های گازرسانی و پتروشیمی که امروز افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده 40 هزار میلیارد تومان است وی ارزش های طرح های گازرسانی و پتروشیمی را که امروز افتتاح یا عملیات اجرایی
طرح های 40 هزار میلیاردی گازرسانی و پتروشیمی مورد بهره برداری قرار گرفت
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، طرح های پتروشیمی و گازرسانی وزارت نفت که با اعتباری 40 هزار میلیارد تومانی اجرا شده اند، به طور مجازی در 5 استان کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و فارس افتتاح شد. در این مراسم که با حضور آیت الله رئیسی در شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، طرح های گازرسانی به 14 شهر، یک هزار و 459 روستا و چهار ه
افتتاح طرح های متعدد وزارت نیرو و نفت با حضور رئیس جمهور
ابن سینا واقع در استان خوزستان با سرمایه گذاری 50 میلیون دلار (معادل 1.2 هزار میلیارد تومان) افتتاح شد. همچنین، سید ابراهیم رئیسی، آغاز گازرسانی به 10 شهر و 1239 روستای کشور با مجموع سرمایه گذاری 3.9 هزار میلیارد تومان با محوریت مناطق کم برخوردار و آغاز به کار 8 طرح انتقال گاز به ارزش 20 هزار میلیارد تومان را اعلام کرد. جواد اوجی، وزیر نفت با بیان اینکه اجرایی شدن سوآپ گاز
رئیسی: در حوزه انرژی اقدامات خوبی انجام شد
به گزارش جهان نیوز ، سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز بکار طرح های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت با تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب با تاکید بر اینکه گازرسانی به مناطق مرزی و محروم افتخار دولت است، اظهار داشت: در طرح های گازرسانی امروز 169 روستا در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره مند شدند که عمدتا پروژه های مصوب در سفر استانی دولت سیزدهم به این استان در ابتدای کار د
افتتاح طرح های پتروشیمی و گازی در5 استان باحضور رئیسی
ن دلار (معادل 1.2 هزار میلیارد تومان) افتتاح شد. همچنین، سید ابراهیم رئیسی، آغاز گازرسانی به 10 شهر و 1239 روستای کشور با مجموع سرمایه گذاری 3.9 هزار میلیارد تومان با محوریت مناطق کم برخوردار و آغاز به کار 8 طرح انتقال گاز به ارزش 20 هزار میلیارد تومان را اعلام کرد. طرح های گازرسانی و پتروشیمی در کدام استان ها افتتاح شدند؟ رئیس جمهور، امروز با حضور در شرکت ملی گاز ا
ضرباهنگ گازرسانی به روستاها تندتر شد
رییسی همچنین دستور آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 10 شهر، یک هزار و 239 روستا و یک هزار و 351 واحد صنعتی با محوریت مناطق کم برخوردار و 8 طرح انتقال گاز را صادر کرد تا دست اندرکاران وزارت نفت با سرعت بیشتری کار گازرسانی را به مناطق توسعه نیافته پیگیری کنند. رییس جمهور در ارتباط تصویری با محل افتتاح پروژه ها در ماهشهر خوزستان، نوسود کرمانشاه و ارسنجان فارس در جریان روند اجرایی طرح های
الکترونیکی شدن توزیع همه فرآورده های نفتی کشور
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی اصغر عباسی افزود: فرآیند الکترونیکی شدن توزیع انواع فرآورده در کشور در طول یک سال گذشته به منظور اجرای سیاست های دولت الکترونیک و بهبود فرآیندها در همه حوزه هایی که به مردم ارائه خدمت می کنیم، اجرایی و شرایط برای دسترسی مصرف کنندگان سوخت، تسهیل شد. وی اضافه کرد: هم اکنون کل زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور از نقطه درخواست تا رسیدن به دست
ماجرای سازمانی که پول می بلعد، اما پول نمی سازد!
مصرف خود را مدیریت کنند باید از وزارت نفت و مراکز مطالعاتی و پژوهشی اش آغاز گردد. قبول داریم که هم اکنون موسسه مطالعات انرژی، دانشگاه صنعت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان بهینه سازی مصرف سوخت 4 شرکت و موسسه زیرمجموعه وزارت نفت هستند که در سطح منطقه و بین الملل حرفی برای گفتن دارند اما بهتر است وزیرنفت به این سوال پاسخ دهد کدام یک ازاین مجموعه ها برای مدیریت مصرف سوخت های فسیلی و البته
بازگشت سریع سرمایه با افزایش سهم سی ان جی در سبد سوخت خودروها
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در گفت وگو با محمدحسین باقری، مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از آخرین اقدامات انجام شده در این حوزه جویا شدیم که از نظرتان می گذرد. باقری در آستانه چهل وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از بازگشت سریع سرمایه در صنعت سی ان جی با افزایش سهم این سوخت پاک در سبد سوخت کشور، برنامه های این مدیریت برای افزایش سهم سی ان جی در سبد سوخت خودروها، ظرفیت توزیع گاز طبیعی کشور به خودروها و نیز
بیش از 19 هزار خانوار کردستانی از گاز مایع استفاده می کنند
محسن معانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گاز مایع مورد نیاز این خانوارها از طریق نواحی 9 گانه و هفت شرکت توزیع کننده و نمایندگی های آنها تامین می شود. وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 26 هزار و 735 تُن گاز مایع در مناطق مختلف استان توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 2 درصد کمتر است. معانی از تهیه زیر ساخت های لازم و هماهنگی های صورت گرفته با
چهار مصوبه کمیسیون تلفیق برای ساماندهی گازمایع
می شود. عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: همچنین درآمد فروش اتان و گوگرد نیز همانند LPG به شرکت های تابعه وزارت نفت برای انجام اقدامات توسعه ای میرسد. وی گفت: در لایحه بودجه 1401 ابتدا 26 هزار میلیارد تومان از درآمدهای شرکت ملی گاز از صادرات گازمایع، اتان و گوگرد در بخش منابع از آنها گرفته شد و سپس در بخش مصارف به خود شرکت ملی گاز برگشت. یکی از نتایج این مصوبه افزایش نظارت پذیری برای منابع
هفتاد و هفتمین جایگاه سوخت گلستان در گنبدکاووس افتتاح شد
عبوری به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می کنند. وی اضافه کرد: جایگاه سوخت شماره یک گنبدکاووس واقع در میدان 17 شهریور این شهر که امروز افتتاح شد، 68 سال قدمت دارد و از 16 ماه پیش کار بازسازی آن در دستور کار شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گلستان با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی شرکت پالایش نفت تبریز قرار گرفت. افتخاری ادامه داد: این جایگاه سوخت بنزین 16 نازل دارد که با 10
معاون سازمان انرژی اتمی: تولید برق توسط نیروگاه اتمی بوشهر در کاهش مصرف نفت و گاز موثر است
خبرگزاری میزان- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، محمود جعفری با اشاره به مزیت اقتصادی و ارزش افزوده تولید برق هسته ای در کشور گفت: با توجه به اینکه نیروگاه های اتمی برای تولید برق از اورانیوم استفاده می کنند، این موضوع صرفه جویی بسیار خوبی در منابع سوخت فسیلی مورد استفاده در برق تولیدی کشور خواهد داشت و تولید انرژی بدون مصرف سوخت فسیلی انجام خواهد گرفت. وی افزود
افزایش 26 میلیون متر مکعبی انتقال گاز در کشور
انتقال گاز با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومان و طرح پتروشیمی پتروکیمیای ابن سینا واقع در استان خوزستان با سرمایه گذاری 50 میلیون دلار (معادل 1.2 هزار میلیارد تومان) افتتاح شد. رئیسی آغاز گازرسانی به 10 شهر و 1239 روستای کشور با مجموع سرمایه گذاری 3.9 هزار میلیارد تومان با محوریت مناطق کم برخوردار و آغاز به کار هشت طرح انتقال گاز به ارزش 20 هزار میلیارد تومان را هم اعلام کرد. منبع: ایرنا انتهای پیام
تصاویر| افتتاح طرح های گاز رسانی و پتروشیمی
آفتاب نیوز : سید ابراهیم رییسی، صبح چهارشنبه 20 بهمن، با حضور در ساختمان شرکت ملی گاز، در مراسم افتتاح و آغاز به کار طرح های گازرسانی و پتروشیمی بصورت ویدیو کنفرانس شرکت کرد.
زمستان سال آتی بدون چالش سوخت خواهیم بود
گاز از میادین مشترک گازی و نیز میادین مستقل در بحث پالایشگاه نفت است که با اصلاحیه آیین نامه مربوط و صدور مجوز از صندوقچه توسعه ملی برای احداث پالایشگاه های نفت انگیزه مضاعفی در کشور برای این امر خواهیم داشت. وزیر نفت ضمن اشاره به تعریف برنامه های کوتا مدت و میان مدت در زمینه عبور از چالش تامین گاز و سوخت زمستانی برای دولت سیزدهم گفت: دولت اقدامات کوتاه مدت و فوری برای این امر در دستور
طرح های 40 هزار میلیاردی گازرسانی و پتروشیمی مورد بهره برداری قرار گرفت
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، طرح های پتروشیمی و گازرسانی وزارت نفت که با اعتباری 40 هزار میلیارد تومانی اجرا شده اند، به طور مجازی در 5 استان کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و فارس افتتاح شد. در این مراسم که با حضور آیت الله رئیسی در شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، طرح های گازرسانی به 14 شهر، یک هزار و 459 روستا و چهار
طرح های 40 هزار میلیاردی گازرسانی و پتروشیمی مورد بهره برداری قرار گرفت
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، طرح های پتروشیمی و گازرسانی وزارت نفت که با اعتباری 40 هزار میلیارد تومانی اجرا شده اند، به طور مجازی در 5 استان کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و فارس افتتاح شد. در این مراسم که با حضور آیت الله رئیسی در شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، طرح های گازرسانی به 14 شهر، یک هزار و 459 روستا و چهار
طرح های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت افتتاح می شوند
به گزارش بازار ، طرح های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی که قرار است امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شوند، به این ترتیب هستند: 1- افتتاح گازرسانی به 14 شهر، 1459 روستا و تعداد 4114 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 5.2 هزار میلیارد تومان 2- افتتاح 11 طرح انتقال گاز با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومان 3- آغاز به کار گازرسانی به تعداد 10 شهر
10 میلیارد دلار ارز صادراتی پتروشیمی ها به سامانه نیما تزریق شد
خروجی پالایشگاه ها حدود 840 میلیون متر مکعب است. وی با بیان اینکه سالانه روند افزایش 10 تا 12 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی، صنعتی و نیروگاهی را داریم، ادامه داد: پیش بینی می کردیم در اوج مصرف امسال حدود 200 تا 250 میلیون متر مکعب کمبود گاز داشته باشیم. وزیر نفت با بیان اینکه در ابتدای کار دولت سیزدهم وضع سطح ذخیره سازی های سوخت نیروگاه ها در مقایسه با پارسال 20 تا 25 درصد کمتر بود
اجرای دو طرح زیست محیطی در پالایشگاه اصفهان
به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش آلاینده ها، دو طرح زیست محیطی همزمان در شرکت پالایش نفت اصفهان اجرا می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، طرح اول شامل کاهش گاز های ارسالی به مشعل از مبدأ و طرح دوم، بازیابی گاز های فلر (FGR) برای بازیافت باقیمانده گاز ها و به صفر رساندن گاز های مشعل است.
پروژه گازسوز کردن بویلر کمکی نیروگاه زرند افتتاح شد/ نیروگاه حرارتی زرند در مسیر رفع آلایندگی
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “ایرج امیری”، مدیرعامل نیروگاه زرند در مراسم افتتاح این طرح گفت: پروژه یاد شده در بویلر کمکی نیروگاه با هدف کاهش مصرف سوخت مایع و آلایندگی در مجموعه اجرا شده است و در حال حاضر سیستم گرمایشی فضاهای اداری و کارگاهی نیز با استفاده از گاز تامین می شود. واحد شماره 1 نیروگاه زرند به چرخه تولید بازگشت روزهای
هشدار درباره روند بی رویه مصرف بنزین
به گزارش خبرگزاری فارس، بررسی روند تولید و مصرف بنزین در کشور نشان می دهد که وزارت نفت دولت سیزدهم بلافاصله پس از عبور از بحران گاز در زمستان امسال، با یک بحران جدید به نام تراز منفی بنزین مواجه می شود. طبق پیش بینی ها به زودی مصرف بنزین در داخل کشور از مجموع تولید پالایشگاه ها پیشی خواهد گرفت و ایران در آستانه خروج از جمع صادرکنندگان بنزین و بازگشت به عصر واردات بنزین است. طبق گزارش شرکت
بیش از 800 میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه کرمانشاه مصرف شد
باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - یاسمی گفت : بیش از 837 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در این استان مصرف شد. به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه 405 میلیون و 302 هزار لیتر بنزین در این مدت مصرف شده این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 15 درصد افزایش داشته است. 25 درصدی مصرف نفت سفید استان در همین بازه زمانی کاهش داشته امسال 29 میلیون و 462 هزار لیتر