چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شهدای ایران ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۷

جنگنده های اف-22 آمریکا در امارات مستقر شدند

به گزارش شهدای ایران ، به نقل از مهر، اسکادرانی از جنگنده های اف -22 آمریکا از دیروز شنبه در پایگاه الظفره ابوظبی مستقر شده اند. ادعا می شود که این اقدام نشانه ای از حمایت های همه جانبه آمریکا از امارات است که طی هفته های گذشته به دلیل فتنه انگیزی در جنگ یمن، هدف حملات موشکی انصارالله بوده است. بنا بر ادعای نیروی هوایی آمریکا، استقرار جنگنده های نسل پنج اف -22 در الظفره، در پی هماهنگی های انجام شده میان لوید آستین وزیر دفاع آمریکا و محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)