شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۱

بازی های دیجیتالی پرمصرف ترین محصول فرهنگی است/ بیش از 34 میلیون بازیکن ...

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه هیچ محصولی همانند بازی های دیجیتالی از مصرف بالای فرهنگی در کشور برخوردار نیست، گفت: برهمین اساس باید با فرهنگ سازی، بر ذائقه سازی بازیکنان بازی های رایانه ای و دیجیتال برنامه ریزی کرد تا بتوان بیشترین نسبت را میان رشد فکری نسل کودک و نوجوان با هویت ملی و دینی ایجاد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)