7 پروژه بهداشتی در شهرستان جم در حال اجرا است
سایر منابع:
سایر خبرها
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد +سوابق
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر نادر توکلی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد. در این حکم آمده است: دکتر نادر توکلی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با سلام خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم
تخصیص 200 میلیارد تومان به بیمارستان اعصاب و روان در شهر صدرا
احداث این بیمارستان، انتظارات تخصصی مسوولان روانپزشکی دانشگاه از نظر ساختاری و فضا های فیزیکی موردنیاز ارایه خدمات درمانی، ارزیابی و در این زمینه تبادل نظر شد. مسعود مفتاحی افزود: در زمان حاضر این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در اولویت تکمیل و بهره برداری پروژه های عمرانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد. او ادامه داد: این بیمارستان در ورودی شهر صدرا و مجاورت مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین (ع) در حال ساخت است. انتهای پیام/ ...
اردوی جهادی چشم پزشکی در مناطق محروم پلدختر+تصاویر
حسن رستگار در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر گفت: تیم جهادی رفتن برای رسیدن در راستای ارتقای سلامت چشم کودکان در مناطق کم برخوردار این شهرستان مستقر شده است. وی افزود: تیم جهادی رفتن برای رسیدن متشکل از متخصصان و فوق تخصص های قرنیه، بینایی سنجی و شبکیه از بیمارستان فارابی تهران هستند که با همکاری شبکه بهداشت و درمان پلدختر خدمات رایگان چشم پزشکی را به کودکان 6 تا 12ساله ارائه دادند
بازار مواد غذایی گچساران زیر ذره بین کارشناسان بهداشتی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در این بازدید کارت سلامت فروشندگان و همچنین شرایط نگهداری موادغذایی و دمای یخچال ها مورد بررسی قرار گرفت. امین رضایی افزود: در شش ماه گذشته حدود 12 هزار بازدید از فروشندگان در شهرستان گچساران صورت گرفته است. رضایی با بیان اینکه طی این مدت حدود 3 تن مواد غذایی فاسد جمع آوری شد اضافه کرد: این
بیش از 900 مورد حیوان گزیدگی در دزفول درمان و پیگیری شد
رییس مرکز بهداشت دزفول گفت: بیش از 900 مورد حیوان گزیدگی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان رخ داده که تحت درمان و پیگیری قرار گرفتند. محمدعلی شفیعی نیا روز پنجشنبه به رسانه های دزفول اعلام کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش یافته و واکسیناسیون همه این افراد طبق دستورالعمل وزارت بهداشت انجام شده است. وی بر ضرورت رعایت توصیه های پیشگیری از حیوان گزیدگی
احداث 10 هزار متر مربع فضای اداری در شهرستان ارومیه
،مجتمع آشوریان،ساختمان واکنش سریع ارومیه در حوادث غیرمترقبه،دفتر نمایندگی اهل سنت ؛اورژانس اجتماعی کوی سالار و مرکز نگهداری و ترک اعتیاد با پیشرفت فیزیکی 15 تا 95 درصد در ارومیه در حال ساخت بوده که با تخصیص اعتبارات لازم برخی از این پروژه ها تا اتمام سال جاری به بهره برداری می رسند.
226 مورد تب دنگی تاکنون شناسایی شده است/ هشدار فراگیری بیماری در ایران
از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قباد مرادی افزود: بسیاری از مبتلایان به تب دنگی از کشور های مختلف از جمله امارات، پاکستان، عمان و ... بوده است. وی اظهار داشت: این کشور ها آلوده به تب دنگی هستند و تاکنون 76 مبتلا انتقال محلی دارند یعنی کشور ما اکنون کاملا مستعد است که این بیماری فراگیر و به دیگر افراد نیز منتقل شود. سرپرست مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت به
تونل دوقلو شهیدان خادم صادق بزودی احداث می شود
دیگر پروژه، دستورات لازم را در تسریع و کیفیت کار صادر کرد. به گفته اصنافی تونل شمالی آن 120 متر که کاملا حفاری شده و در حال لاینیگ است و تونل جنوبی 102 متر است که در حال حفاری می باشد. گفتنی است در این بازدید مهندس صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، نمایندگان پیمانکار و مشاور، شهردار شیراز را همراهی کردند. پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی به طول شش و نیم کیلومتر در شمال شیراز حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهدای انقلاب و تقاطع غیرهمسطح شهدای گمنام در حال ساخت است و رینگ ترافیکی از تقاطع غیرهمسطح شهدای جهاد و بلوار جمهوری اسلامی تکمیل می شود. انتهای پیام/ ...
ابتلای 221 نفر به تب دنگی/ 131 نفر سابقه سفر به امارات داشتند
پشه آئدس به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی ، قباد مرادی سرپرست مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره وضعیت شیوع بیماری تب دنگی در کشور اظهار داشت: بر اساس گزارشات نظام مراقبت سندرمیک جاری در کشور از ابتدای سال 1403 تا تاریخ 16 مهر ماه بالغ بر 221 مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است. وی ادامه داد: اکثریت موارد تشخیص داده شده
نمونه برداری مستمر از شبکه آب آشامیدنی جم انجام می شود
به گزارش خبرنگار مهر ، مجید ابراهیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای وظیفه نظارتی خود به منظور کنترل آب آشامیدنی عمومی بر قسمت های مختلف سامانه های آب رسانی اعم از چاه برداشت، شبکه لوله کشی و مخازن ذخیره و ... نظارت لازم را به عمل می آورد. مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان
انتصاب مدیر دهه شصتی در بیمارستان گچساران
کبنا ؛ مدیر داخلی بیمارستان شهید رجائی شهرستان گچساران منصوب شد. به گزارش کبنا نیوز ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران با صدور حکمی رضا رمضانی را به سمت مدیر داخلی بیمارستان شهید رجائی گچساران منصوب کرد. دکتر سهراب صیدی سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران در حکم انتصاب رضا رمضانی ، در راستای توسعه فعالیت های درون بخشی، اهداف عالیه نظام سلامت و شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه
12 پروژه نیمه تمام آموزشی در گنبدکاووس وجود دارد
به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد غنی پور در گفتگو خبرنگاران در گنبدکاووس اظهارکرد: با رایزنی های انجام شده و پی گیری های نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، مبلغ 21 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های آموزشی شهرستان گنبدکاووس تخصیص پیدا کرده است. وی تصریح کرد: پروژه های داشلی علیا، بهارستان، آق آباد، ارازمحمد آخوند، خوابگاه دولتی کاکا، پل حاجی، سمبه مختوم
کاروان سلامت هلال احمر و ارائه خدمات پزشکی رایگان به روستا ها
به گزارش شهرآرانیوز ، محمد کرمی افزود: کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر بروجرد با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور در روستای فیال، به مردم این روستا خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند. وی با اشاره به اینکه در این کاروان پزشک، پیراپزشک، روان شناس، دارویار، کارشناس همه گیرشناسی، ماما، اعضا داوطلب و سه تن از کارمندان جمعیت شهرستان حضور داشتند اظهار داشت: اعزام کاروان سلامت
85 درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن شرق استان سمنان واریز وجه انجام دادند
امیر اعمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار ، ضمن بیان اینکه روند اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن در شاهرود و میامی به صورت مطلوب در حال اجرا است، تاکید کرد: 85 درصد متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن شاهرود و میامی وجوه خودشان را واریز کرده اند. وی با بیان اینکه در مجموعه راه و شهرسازی شرق استان سمنان نسبت به تسریع ساخت نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است، تاکید کرد: مجموعه این اداره کل در
برگزاری بیست و ششمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، بیست و هشتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت ، روز چهارشنبه 18مهر 1403 با حضور دکتر مهرزاد ناصری سرپرست معاون فنی معاونت بهداشت، اعضای دبیرخانه کمیته بهداشت، کارشناسان مسئول و کارشناسان گروه های معاونت بهداشت و شبکه های بهداشت و درمان، کارشناسان ستادی برنامه جوانی جمعیت و مادران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های اسلامشهر، ری و
2 پروژه درمانی سپاه تربت حیدریه افتتاح شد
با بیان اینکه واقف ملک خود را برای امور خیر در حوزه درمان به سپاه ناحیه بسیج واگذار کرده بود، گفت: طبق نظر واقف ماهانه 30 نفر از مردم شهر بایگ با نامه امام جمعه این شهر و یا بهزیستی برای درمان رایگان به درمانگاه حضرت ابالفضل العباس (ع) نیز معرفی که از یکسال قبل نیت واقف در حال اجراست. فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در تشریح دومین پروژه گفت: بخش فیزیوتراپی درمانگاه حضرت ابالفضل العباس (ع
بازدید مشترک سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، مدیر کل دامپزشکی و فرماندار مهران از پروژه ...
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی ا ستان ایلام امروز چهارشنبه هجدهم مهرماه 1403 مهندس حسینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان و همچنین دکتر شفیعی فرماندار شهرستان مهران از روند احداث واحد فنی و پشتیبانی آزمایشگاه مرزی دامپزشکی مهران بازدید نمودند. این گزارش حاکیست این پروژه از سال 98 آغاز شده و در این دیدار تصمیمات لازم برای نهایی شدن و تکمیل ساخت آن اتخاذ گردید.
تخم مرغ به لحاظ منبع غذایی، یک غذای کامل و برای رشد جسمی و مغزی کودکان بسیار مفید است
گیتی آنلاین_ نرگس صفدریان عنوان داشت: پروتئین آن از سایر منابع پروتئینی مانند لبنیات، گوشت و حبوبات غنی تر بوده و ارزش غذایی بالایی دارد و دارای تمام اسیدآمینه های ضروری برای سلامتی انسان است. کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با بیان اینکه، 12٫5 درصد وزن تخم مرغ را پروتئین تشکیل می دهد افزود: در نمودارهای ارزیابی کیفیت پروتئین موجود در مواد غذایی، همیشه تخم مرغ در بالاترین
آغاز ساخت بیمارستان هزار تختخوابی قاسم سلیمانی در شهر کرمان
. دکتر درخشان، در خصوص خریداری تجهیزات مورد نیاز شهرستان ها گفت: تهیه یک دستگاه ام آر آی جهت بیمارستان بافت از سازمان بهداشت جهانی، خرید سی تی اسکن جهت شهرستان راور توسط خیر، خرید دستگاه سی تی اسکن جهت بیمارستان قائم شهرستان بردسیر، خرید دستگاه ام آر آی جهت بیمارستان زرند، پروژه خرید رادیولوژی پرتابل دیجیتال جهت بیمارستان شهربابک، خرید تجهیزات اتاق عمل بیمارستان رابر و خرید سی آرم جهت
وزیر برای رفع مشکلات بهداشت و درمانِ استان، راهی البرز می شود
به گزارش جام جم آنلاین البرز، دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار پیگیری مطالبات پرستاران، نیرو های فوریت های پزشکی و کادر بهداشت و درمان به صورت جدی مطرح شد. وی بیان کرد: اعضای دفتر با تشکیل کارگروه های تخصصی به بررسی مشکلات اقشار مختلف می پردازند که چالش های حوزه بهداشت و درمان استان البرز از دِل همین کارگروه ها استخراج و پس از بازدید مستمر از مراکز درمانی و
معدوم سازی مواد غذایی تاریخ گذشته در لامرد
به گزارش مهرنما یعقوب رضائی سرپرست معاونت بهداشت شبکه بهداشت و درمان لامرد گفت: در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 770 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان جمع آوری و معدوم شد. وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم و همچنین بروز بیماری های واگیردار گفت: در صورت مشاهده موارد تخلف در بازدید های کارشناسان بهداشت، واحد های صنفی متخلف به مراجع
دستیار جدید رئیس جمهور کیست؟/ مروری بر سوابق و کارنامه محمد نوری
کرده است. طبق اطلاعات موجود در فضای اینترنت، محمد نوری از زمان دولت اصلاحات وارد چرخه مدیریتی حوزه بهداشت و درمان شده است. اسفند 1379 محمد فرهادی وزیر بهداشت دولت اول محمد خاتمی، نوری را به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب کرد. فرهادی حکم خود خطاب به نوری نوشته بود: امید است با بهره گیری از توان و تجربه ی خود و همکاری نیروهای کارآمد ومتعهد در جهت
پیگیری رفع نواقص و کمبودهای زیر ساخت بهداشت و درمان شهرستان های زرند و کوهبنان
به گزارش صدای زرند ، دکتر همتی در این دیدار ضمن اشاره به اینکه بهداشت و درمان یکی از اصلی ترین نیازهای هر جامعه است گفت؛ در شهرستان های زرند و کوهبنان در زمینه زیرساخت و خدمات درمانی مشکلات و کمبود های زیادی وجود دارد که نیازمند نگاه ویژه است. دکتر همتی در ادامه افزود؛ کمبود پزشک در هر منطقه میتواند پیامد های زیادی در بر داشته باشد که متاسفانه یکی از چالش های اصلی بهداشت و درمان
بیمارستان شهدای پاکدشت باید به فوق تخصصی ارتقاء یابد/پروژه احداث بیمارستان شریف آباد به کندی پیش می رود
کرده بودیم که لازم است ارتقاء آن به این سطح مورد توجه قرار گیرد. وی تصریح کرد: در شریف آباد نیز یک بیمارستان در حال ساخت داریم که با رییس جمهور شهید نیز از آن بازدید کردیم اما متاسفانه روند اجرای آن به کندی صورت می گیرد و لازم است در جهت رفع نیاز مردم این منطقه به سرعت تکمیل و تجهیز شود. عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم اکنون انتظار داریم مسئولان مربوطه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع روند تکمیل و تجهیز بیمارستان های این منطقه توجه جدی داشته باشند و دستورات لازم را در این زمینه صادر کنند./ پایان پیام ...
پلمب یک مرکز غیر مجاز دندانپزشکی در شهرستان بردسکن
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن افزود: واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت و نظارت بر درمان شبکه یک مرکز ارائه خدمات دندانپزشکی و دندانسازی در شهرستان بردسکن که بدون مجوز اقدام به ارائه خدمات می کرد شناسایی و پلمب شد. حسین امامیان افزود: در بازرسی از این مرکز غیر مجاز مواد و وسائل کامپوزیت و مواد دندانپزشکی و ساخت دندان مصنوعی کشف و ضبط شد. وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف درمانی و بهداشتی مراتب را از طریق سامانه 190 شکایات مردمی وزارت بهداشت و یا مراجعه حضوری به شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارش دهند. ...
اجرای 197 پروژه زیرساختی در شهرستان قشم
و 633 میلیون ریال در دست اجرا است. وی با اشاره به رشد و توسعه شهرستان قشم در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: پروژه های مذکور در بخش هایی همچون آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، انرژی، گردشگری، میراث فرهنگی و ورزشی اجرایی شده و در دست اجرا است. فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام ماموریت مهم و نخست دستگاه ها است
شهریار | برگزاری دوره آموزشی نحوه برخورد مناسب خانواده با بیماران مبتلا به بیماری متابولیک فنیل ...
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محبوبه پورعوض مسئول توانبخشی بهزیستی شهرستان از برگزاری دوره آموزشی با موضوع افزایش آگاهی خانواده ها در خصوص نحوه برخورد با بیماران مبتلا به pku به همت ادارات بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهریار در سالن اجتماعات بهزیستی شهریار خبر داد. وی در این خصوص گفت: با توجه به ارائه خدمات و فعالیتهای مرتبط با بیماران مبتلا به بیماری متابولیک فنیل کتونوری