چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فاش نیوز ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۰

چرا خون داده ها و دلسوزان انقلاب بایداینگونه درد بکشند؟!

فاش نیوز - این هم یکی از دردهای واقعی در معنای حقیقی کلمه است. متأسفانه فریادرسی هم نیست. به رغم همه ی وابستگی ها و دلبستگی ها به نظام مقدس اسلامی و علی رغم اینکه اجازه نمی دهم احدی به مقدسات نظامم اهانت کند و جان ناقابلی دارم که در رهن انقلاب گذاشته ام اما از همه، به خصوص متولیان بنیاد شهید گلایه دارم؛ چرا که اگر فقط یک درصد از فرامین امام راحل، منویات حضرت آقا و منشور اخلاقی نظام اسلامی را رعایت می کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)