دستگیری باند 13 نفره حفاران غیرمجاز در مشگین شهر
سایر منابع:
سایر خبرها
دستگیری باند 13 نفره حفاران غیرمجاز در مشکین شهر
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ سلیمانی فرمانده انتظامی مشگین شهر گفت: با تشکیل اکیپ های عملیاتی و ضربتی همکاران انتظامی موفق شدند 13 نفر از حفاران را که به صورتی بانی اقدام به حفاری غیرمجاز می کردند دستگیر کنند. وی افزود: از دستگیر شدگان آلات و ادوات حفاری کشف و ضبط و 5 دستگاه خودرو توقیف شد. فرمانده انتظامی مشگین شهر گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع محترم قضایی معرفی شدند. دانلود فیلم اصلی دستگیری باند 13 نفره حفاران غیرمجاز در مشکین شهر ...
3 کلاهبردار با ترفند رسید ساز جعلی در قاین به دام پلیس افتادند
به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: یکی از شهروندان بخش نیمبلوک شهرستان قاین به پلیس مراجعه و با ارائه شکوائیه اعلام داشت در یکی از سایت های آگهی محور اقدام به ثبت آگهی فروش طلای مستعمل کرده است که تعداد سه نفرغیر بومی با مراجعه به آدرس فروشنده اقدام به خرید طلاجات از طریق تلفن بانک می کنند. فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: فروشنده طلاهای مستعمل بعد از مدتی متوجه
عملیات پلیس مشهد: سه سارق به عنف در دام قانون افتادند
و پایش دوربین های مداربسته اقدام کردند. در این راستا، تصویر یکی از متهمان در حال فرار ثبت شد. رئیس پلیس آگاهی ادامه داد: با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمین سابقه دار و روش های علمی کشف جرم، این سارق تحت تعقیب قرار گرفت. در نهایت، او در حال ملاقات با سرکرده باند که یک زن 35 ساله بود، شناسایی و دستگیر شد. شفیع زاده خاطرنشان کرد: پس از این دستگیری، با شناسایی مالخر طلاهای مسروقه ، مأموران به محل مخفیگاه او رفته و تمامی طلاهای دزدیده شده را کشف و به مال باختگان تحویل دادند.
جیب برهای مترو تهران به دام پلیس افتادند
به گزارش رکنا ، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت گفت: پیرو مراجعه چند نفر از شهروندان و شکایت در خصوص جیب بری در سطح مترو، پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار پلیس متروی تهران قرار گرفت. وی افزود: عوامل انتظامی پلیس مترو در نخستین گام با بازدید دوربین های مداربسته و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم، موفق به شناسایی هویت متهمان شدند و دستگیری آنان در دستور کار پلیس
نجاتی: شکارچیان غیرمجاز در بصیران اقلید قبل از شکار به دام افتادند
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، علی بخش نجاتی امروز، 7 آبان با اعلام این خبر تصریح کرد: شهرستان اقلید از جمله مناطقی از استان فارس است که با بهره مندی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست مورد طمع و زیاده خواهی سودجویان و شکارچیان است اما چشم بینای قانون در این شهرستان همواره بیدار است و تخلفات شکار را رصد می کند. وی افزود: در این ماموریت که تا پاسی از شب ادامه داشت، مامورین پر تلاش یگان
انهدام باند 8 نفره اتباع غیرمجاز تولید تنباکو
به گزارش مشرق ، سرهنگ سید اکبر عربی فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا گفت: متهمین در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی کلانتری 11 اقدام به تولید تنباکو غیرمجاز با عناوین مختلف و انواع مارک های خارجی نموده بودند. وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان پیشوا اقدامات پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند و موفق شدند محل اختفا متهمین را در شهرستان پیشوا شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی افراد را که
دستگیری جست وجوگران گنج در ورامین
محمدرضا تاجیک در گفت وگو با پانا گفت: جست وجوگران گنج که با حفاری غیرمجاز به دنبال کشف اشیای عتیقه و تاریخی بودند به دام قانون گرفتار شدند. وی افزود: به دنبال گزارشی مبنی فعالیت مشکوک و انجام حفاری غیرمجاز در حیاط یک دامداری واقع در یکی از محلات روستای حصارقاضی از توابع بخش جوادآباد شهرستان ورامین، طی عملیاتی که توسط عوامل پرتلاش نیروی انتظامی و با همکاری نیروی یگان حفاظت این اداره
انهدام باند چهار نفره آدم ربایی و تجاوز به عنف و اخاذی از زنان در اهواز
قربانیان فیلم سیاه تهیه و سپس اقدام به تهدید و آدم ربایی و اخاذی از قربانیان می کردند خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند دستگیر شدند. کارآگاه دریکوند ادامه داد: 2 نفر از اعضای این باند مخوف دارای سوابق کیفری متعدد از جمله آدم ربایی، رابطه نامشروع به عنف و اکراه، تهدید، جعل و کلاهبرداری، تجاوز به عنف، نگهداری مواد مخدر و ... بوده که جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی استان است.
انهدام باند موبایل قاپی با 147 فقره سرقت در مشهد (8 آبان 1403)
سردار احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص دستگیری متهمان اظهار کرد: در پی گزارش های سریالی تلفن همراه در محدوده بلوار سجاد و معلم تیمی پلیس آگاهی مشهد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند در بررسی های میدانی پلیس مشخص شد سارقان 2 نفره با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا در ساعات خلوت با پرسه زنی در خیابان های خلوت طعمه های خود را شناسایی و در غفلت آنها اقدام
قرار دعوای 60 نفره پس از عروسی
ربیع) عازم محل درگیری شدند و منطقه را به محاصره درآوردند، اما عاملان نزاع و مخلان نظم و امنیت، با حضور مقتدرانه و گسترده پلیس در حالی با استفاده از تاریکی شب گریختند که پای یکی از آپاچی سواران هدف گلوله پلیس قرار گرفت و نقش بر زمین شد. با انتقال جوان مجروح به مرکز درمانی، 2 تن دیگر از اوباش هنجارشکن نیز هنگام فرار به دام افتادند. در ادامه این عملیات، 7 تن از عاملان نزاع مسلحانه در مخفیگاه
وقوع 400 نزاع دسته جمعی در استان طی ماه های گذشته
فردای کرمان – گروه جامعه : فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به افزایش نزاع و درگیری در استان گفت: در چند ماه گذشته بیش از 10 هزار نزاع دو یا سه نفره و حدود 400 نزاع دسته جمعی در استان کرمان داشتیم که آمار زیادی است و نشان از پایین آمدن آستانۀ تحمل مردم دارد . سردار ناصر فرشید همچنین با اشاره به اعمال قانون راننده های متخلف افزود: روزانه هشت هزار جریمۀ تخلف رانندگی در سطح استان
کشف 130 راس دام قاچاق در کوه چنار
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس ،فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: ماموران انتظامی کوهچنار در راستای طرح مبارزه با قاچاق در جاده این شهرستان، یک دستگاه کامیون حامل احشام را برای بررسی متوقف کردند. سرهنگ حسینعلی شیروانی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این کامیون حامل 130 راس دام کهره فاقد مجوز قانونی است. فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را 13 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. ...
لات مجازی قم به دام افتاد
ضربتی وی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی کرد. چندی پیش فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای طرح های امنیت محله محور فرماندهی انتظامی استان با هدف پاکسازی بوستان ها و محلات آلوده خبر داده بود. انتهای پیام/
رزمایش جهاد ملی" امنیت غذایی پایدار در شهرستان کهنوج
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی کهنوج، رزمایش جهادملی امنیت غذایی پایدار با حضور سرهنگ اژدری؛ فرمانده بسیج جامعه کشاورزی سپاه ثارالله استان کرمان و با محوریت اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی در شهر دهکهان کهنوج برگزار گردید. اسماعیل کوهستانی رئیس اداره دامپزشکی کهنوج ضمن حضور در این رزمایش، توضیحاتی را در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام به ویژه هاری، تب
انهدام چهار باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان
سردار سلمان امیری گفت: یکی از دغدغه ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی برخورد با قاچاقچیان، جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است. او گفت: بنابراین پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای پاسخگویی به این مطالبات مردمی از پنجم آبان امسال به مدت سه روز اقدام به اجرای طرح آرامش در شهر کرد. فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با اجرای این طرح چهار باند قاچاق مواد
انهدام پاتوق توزیع موادمخدر در شاهین شهر
اعزام و در عملیاتی ضربتی ضمن دستگیری چهار خرده فروش و کشف بیش از 300 گرم انواع مواد مخدر ،نسبت به پلمب محل اقدام کردند. فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام و مأموران انتظامی را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند. انتهای پیام/ی
لزوم احداث کشتارگاه صنعتی در ابهر
عبدالله بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی موج رسا ؛ گفت: کشتارگاه دام و طیور نورین در 26 دی سال 1394 با قراردادی که با شهرداری ابهر و خرمدره منعقد شده بود در حاشیه شهر ابهر احداث شد. وی با بیان اینکه شهرداری ابهر پیمانکار را مکلف به احداث کشتارگاه صنعتی کرده است، افزود: بعد از حدود 10 سال اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته است. رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر با
انهدام باند قاچاق موادمخدر در پایتخت
شهر تهران سرانجام درحالی که متهمان در بزرگراه “آزادگان” تهران در حال حرکت بودند در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شدند. با توقف خودروها در بررسی های بیشتر 89 کیلوگرم تریاک کشف و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند. رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در
هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص خطر بروز بیماری تب برفکی
بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی شهرستان اقدام نمایند. به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی گناباد، برنامه های پیشگیری و کنترل بیماری تب برفکی در شهرستان در حال اجرا می باشد. رئیس شبکه دامپزشکی گناباد، بیان نمود: واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سبک و سنگین شهرستان با پوشش حداکثری در حال انجام می باشد. بروز این بیماری در تعدادی از شهرستان ها؛ جمعیت های دامی این شهرستان را نیز در معرض
عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری یک شبکه بزرگ سرقت | کله و موش به دام افتادند! + عکس
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته در حاشیه عملیات ضربتی پلیس آگاهی مشهد جزئیاتی از نحوه دستگیری اعضای این شبکه بزرگ سرقت را بیان کرد و گفت: حدود 20 روز پیش، کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی مشهد، چهار عضو یک باند گوشی قاپی را که سوار بر موتورسیکلت به اموال مردم دستبرد می زدند، دستگیر کردند. سرتیپ دوم احمد نگهبان افزود: در بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد که هرکدام
اخراج 38 هزار تبعه خارجی غیرمجاز از استان کرمان
/> وی با بیان اینکه امسال بیش از 6 میلیون و 700 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان کشف شده که افزایش 30 درصدی داشته ایم، افزود: در فهرج، رابر و ارزوئیه بعد از کشف سوخت قاچاق، مشکل نگهداری این کشفیات را داریم که یک مشکل بزرگ برای پلیس است. فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اموال تملیکی در بسیاری از شهرستان ها انبار ندارد و کالا قاچاق کشف شده با مشکل نگهداری روبه رو است، گفت
زورگیر زنان ورامینی به دام پلیس افتاد
مشاهده افراد مشکوک از طریق تلفن 110 اطلاع دهند. شهرستان ورامین در جنوب شرق استان تهران قرار دارد. دستبند پلیس بر دستان باند 8 نفره اتباع غیرمجاز و پلمپ کارگاه تنباکو غیر بهداشتی در پیشوا فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری 8 نفر اتباع افاغنه عاملان تولید بیش از 2 هزار کیلوگرم تنباکو غیرمجاز در این شهرستان خبر داد . سرهنگ سید اکبر عربی گفت؛ متهمین در
2 مأمور قلابی در کرج به دام پلیس افتادند
به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: طی گزارش های واصله از سوی مردم مبنی بر اخاذی مأموران در یکی از مناطق شهرستان کرج، رسیدگی به پرونده در دستورکار مأموران کلانتری 16 حصارک قرار گرفت. معاون هماهنگ کننده پلیس استان البرز عنوان کرد: تحقیقات میدانی پلیس نشان می داد که سرنشینان یک دستگاه خودروی سمند سفید به عناوین مختلف خودروهای شهروندان را متوقف و خود را مأمور پلیس معرفی و
از دستگیری معتادان متجاهر در مرند تا کشف مواد مخدر شیشه در تبریز
پر خطر را جمع آوری کرده و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کنند و از دستاوردهای دیگر این طرح کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی بوده است. 46 فقره سرقت در پرونده سارقان خودرو تبریز فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از انهدام باند 5 نفره سارقان خودور و کشف 46 فقره سرقت به ارزش 50 میلیارد ریال در تبریز خبر داد. سردار علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در پی وقوع
انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
سرقت می کردند را در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر کنند. امجدیان با اشاره به اینکه تاکنون سه نفر از این باند توسط پلیس دستگیر و به 20 فقره سرقت احشام اعتراف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام سرقت شده را 50 میلیارد ریال برآورد کرده اند. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه عملیات برای دستگیری دیگر سارقان توسط پلیس ادامه دارد، از دامداران استان درخواست کرد: دامداری های خود را رها نکنند و از دوربین های مدار بسته و امکانات ایمنی جهت حفظ و نگهداری دام های خود استفاده کنند. انتهای پیام ...
قاتل جوان 21 ساله در لنجان پس از 10 روز به دام افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، فردی که حدود 10 روز قبل جوانی 21 ساله را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، دستگیر شد. حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، فردی که حدود 10 روز قبل جوانی 21 ساله را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، دستگیر شد. سرهنگ اسماعیل پریشانی در این خصوص گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های
ترفند جدید کلاهبرداران با عنوان فروش کالاهای قیمتی
شهر افزود: در بررسی مأموران مشخص شد شاکی آگهی فروش چند دست ظروف قیمتی عتیقه با قیمت بسیار وسوسه کننده را در سایت مشاهده و پس از تماس با آگهی دهنده، اقدام به پرداخت مبالغی تحت عنوان بیعانه کرده است. وی خاطرنشان کرد: پس از واریز پول توسط خریدار، فروشنده گوشی خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگوی تماس هایش نبوده است. سرهنگ کیان مهر افزود: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس، متهم که از افراد سابقه دار
از دستگیری معتادان متجاهر در مرند تا کشف مواد مخدر شیشه در تبریز
را جمع آوری کرده و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کنند و از دستاوردهای دیگر این طرح کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی بوده است. 46 فقره سرقت در پرونده سارقان خودرو تبریز فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از انهدام باند 5 نفره سارقان خودور و کشف 46 فقره سرقت به ارزش 50 میلیارد ریال در تبریز خبر داد. سردار علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در پی وقوع
پلیس همدان بیش از 483 کیلوگرم تریاک کشف کرد
مواد مخدر تریاک با لفافه در این عملیات کشف، چهار دستگاه خودرو سواری توقیف و پنج متهم دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین در عملیات دیگری باند قاچاقچیان مواد مخدر که با خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان فارس به تهران می کرد در شهر “نطنز” استان “اصفهان” شناسایی و خودرو آنها متوقف شد. سردار امیری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 23 کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف کردند که در این راستا چهار متهم دستگیر و 2 دستگاه خودرو سواری توقیف شد. ...