دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۱

حاجی صادقی: مذاکره برای گرفتن حق است، نه آشتی با دشمن

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه، با تأکید بر اینکه هدف جمهوری اسلامی از مذاکره آشتی با دشمن نیست، گفت: مذاکره ابزاری برای احقاق حقوق ملت ایران است و همان گونه که در دوران دفاع مقدس نیز تقابل با دشمن به معنای سازش نبود، در گفت وگوهای سیاسی نیز نباید اصل دشمنی با جبهه استکبار و بی اعتمادی به آن فراموش شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)