پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۸

نودیس پرداز با ارز دولتی 20 هزار گوشی آیفون وارد کرده و 2 میلیون تومان ...

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در اولین بازرسی های تعزیراتی به شرکتی برخوردند که حدود 20 هزار گوشی آیفون وارد کرده که 15 هزار تای آن را یکجا و با دومیلیون تومان گرانتر از معمول به یک شرکت واگذار کرده است گفت: نام این شرکت نودیس پرداز است. محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ایران از نتیجه اولین بازرسی تعزیراتی بر شرکت هایی که ارز دولتی برای واردات اقلام ضروری دریافت کرده اند خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)