سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۰

بهترین ها باید در اختیار مردم باشد/سرزنش ها را تحمل می کنیم

وزیر بهداشت با بیان این که ضمن احترام و حمایت از تولید داخل، در جایی که جان مردم مبنا و هدف است باید بهترین های دنیا را در اختیارشان بگذاریم، گفت: این کار راه و رسم ما در وزارت بهداشت است که البته برایش سرزنش هم شده ایم؛ ما سرزنش ها را تحمل می کنیم، اما مهم این است که بهترین امکانات، تجهیزات و داروها باید در اختیار مردم باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)