پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱

درآمد از سگ سوزی!

روزنامه ایران : فعالان و حامیان محیط زیست خوزستان همچنان روی امحای نزدیک به 300 قلاده سگ در اهواز تأکید دارند اما محمدرضا قنواتی، مدیرعامل سازمان پسماند شهری اهواز تعداد سگ های امحا شده را سه قلاده می داند. با وجود این فعالان حوزه محیط زیست از رقابت پیمانکاران برای از بین بردن سگ ها خبر می دهند. به گفته برخی از آنها کشتن و از بین بردن هر سگ بین 25 تا 30 هزار تومان برای صاحب لاشه درآمدزایی دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)