چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۴

28 روز کف خیابان؛پای حرف کارگران گروه ملی

بیش از یک سال است که مطالبات کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران بر روی برگ در دفاتر کاری مدیران استانی و وزارت های مربوطه دست به دست می شود تا مطالبات جامعه کارگری از سالی به سال دیگر بحرانی تر شود. شاید امروز عمارت فلسطین بیشترین تجمع کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران را مقابل خود تجربه کرد، کارگرانی که آمدوشدهای زیادی از مسئولان را در کارخانه فولاد مشاهده کرده بودند و با وعده های متنوعی راهی خانه شدند اما بی پولی و نیاز بار دیگر آن ها را به خیابان فلسطین کشاند؛ امروز دونبش جنب استانداری ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)