دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۸

بهره برداری از مرکز درمانی فخر النساء خرمشهر

مرکز درمانی فخر النساء خرمشهر که با کمک آیت الله سیستانی ساخته شده است، امروز و با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرکز درمانی فخر النساء خرمشهر امروز شنبه 22 دی ماه و به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با حضو غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، آیت الله حیدری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، حیاتی فرماندار خرمشهر، نماینده آیت الله سیستانی در خرمشهر و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)