چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۵

مشتری عزیز، خودرو نداریم

دنیای اقتصاد : وزارت صنعت، معدن و تجارت در تازه ترین اولتیماتوم خود به خودروسازان، شرط ماندگاری مدیران را تکریم مشتریان و جلب رضایت آنها اعلام کرده است. طبق خبری که از قول اکبر صادقی مدیرکل بازرسی وزارت صمت در سایت این وزارتخانه منتشر شده، وی تاکید کرده ملاک استمرار مدیریت مدیران خودروساز، بدون تعارف، رضایت مشتریان خواهد بود؛ بنابراین لازم است در تمام مراحل مراجعه آنها (به شرکت های خودروساز) به معنی واقعی تکریم شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)