سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری صدا و سیما ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۶

نگرانی از تصمیم آمریکا برای خروج از پیمان تسلیحاتی

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری کیودو ؛ تصمیم آمریکا به خروج از پیمان کنترل تسلیحات هسته ای سال 1987 با روسیه، باعث نگرانی بازماندگان بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی شده است. جونجی ماکی، 88 ساله و یکی از بازماندگان حمله اتمی آمریکا در سال 1945 که در هیروشیما زندگی می کند، گفت: در حالی که آمریکا خواستار خلع سلاح هسته ای کره شمالی است، خود علیه روند خلع سلاح هسته ای عمل می کند". ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)