سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۹

قرارداد دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس فسخ شد

مهر: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قراردادهای شاهین عباسیان بازیکن زیر 23 سال و احمد بهاروندی بازیکن زیر 21 سال فهرست سرخپوشان با توجه به عدم اعلام نیاز از سوی سرمربی تیم، با توافق دو طرفه فسخ شد و آنها از این پس بازیکن آزاد خواهند بود. همچنین مهدی عبدی مهاجم فصل گذشته تیم امید پرسپولیس که با 24 گل، عنوان آقای گلی رقابت های تهران را به صورت مشترک به دست آورد، بعد از چند جلسه همراهی پرسپولیس، در تمرینات به شکل قرضی راهی تیم دسته یکی بادران شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)