چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۰

فرماندهی انتظامی کردستان استفاده از نیروهای بومی را دنبال می کند

سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای بهره گیری از توان نیروهای بومی با انتصاب 2 نفر در معاونت های انتظامی استان تعداد معاونان این فرماندهی که اهل این استان هستند به سه نفر رسید. وی اضافه کرد: ثبت نام درجه داری انتظامی کردستان نیز برای اولین به صورت مستقل از نیروهای استانی آغاز شده و تا 18 بهمن ادامه دارد که علاقه مندان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی پلیس ثبت نام کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)